~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mandala! Mekin oltiin vain vuosi hoidoissa kun saatiin tyttö. Mutta, lasta on toivottu jo alkuvuodesta -08. Vuodessakin ehtii olla monta pettymystä kkm, kemiallisia....mutta Lullaby, sulla matka tähän pisteeseen on ollut vielä monta kertaa rankempi, kun hoidosta toiseen pettymistä ja riistettyä toivoa, ja vaikkei tätä voi rahassa mitatakkaan, niin onhan se yksityisellä hoidoissa käyminen kallista, että varmasti kirpasee myös sillä puolen. Se kirpasee varmasti teillä kaikilla, jotka yksityisellä puolella hoidoissa käy, mutta kun sen palkinnon siitä kaikesta saa, niin se on taatusti joka pennin arvoista :)
Niin tekis mieli puhaltaa yksityiselle ultraan. Kyllä sen sykkeen pitäisi näkyä jo, kun siirrosta on huomenna viisi viikkoa. Mies on eri mieltä, kun ei ole kuulemma mitään syytä olettaa, etteikö kaikki olisi kunnossa. Hän ei suostu hetkeäkään ajattelemaan toisin. Hän sanoi yks päivä, että jos tämä ei onnistukkaan, niin tulee olemaan hänelle todella kova pala! Tulee kyllä harmittamaan enemmän hänen puolesta, jos tämä menee tai on mennyt kesken. Itse olisin varmasti ihan romuna, mutta nähdä vielä toinenkin hajonneena, niin ei olisi helppoa! Se kkm silloin oli taas itselle kovempi pala kuin miehelle....hän ei oikeen ehtinyt päästä asian päälle, kun kaikki olikin taas alkupisteessä.

Muoks. Ihanaa Mandala kun kaikki kunnossa ja vauva oikein päin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lullaby
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 2.9.2016
Misericordia ... 2.IVF 2.PAS ... ? ... 2.10.2016
Illantähti ... 2.IVF/ICSI ... neljäs ...
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
Nenna81 ...2.IVF 3.PAS ... kolmas (ensimmäinen yhteinen) ...
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ...
SalamaT ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
Kiela ... 1.ICSI 6.PAS ... toinen ...

Tapahtumia tulossa :)

mar80 - varhaisultra 19.4.
Kiisuli80 - sokerirasitus 20.4. - rv27+0
SalamaT - varhaisultra 25.4.
Jasmina20 - nt-ultra 25.4.
lullaby - äitiyspoli 26.4. - rv39+6
JONPA77 - neuvola 28.4.
Elika - np-ultra 28.4.
Kiisuli80 - neuvolalääkäri 29.4. - rv28+2
lullaby - neuvola 29.4. - rv40+2
Mandala - neuvola 2.5. - rv37+1
Kiela - varhaisultra 2.5.
Lottainen - seurantaultra 2.5. rv25+3
Caro87 - äitiyspoli 4.5. - rv39+0
Mari32 - np-ultra 9.5. - rv12
Elika - neuvola 13.5.
Lottainen - neuvola 18.5. rv27+5
Lottainen - pelkopoli2 1.6. rv29+5
JONPA77 - rakenneultra 14.6.
Lottainen - synnytystapa-arvio 18.7. rv36+3


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (kkm)
Mamido (1.IVF 1.PAS - kem)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Voi SalamaT...josko se ois kuitenkin vaan sitä niin tavallista alkuaikojen vuotoo mitä monella muullakin ollu! Onneks ei kovin pitkää aikaa niin pääset tarkistaan tilanteen, vaikka varmaan tuntuu armottoman pitkältä, viikonloppukin.. toivotaan et se vähäkin punerrus tyrehtyis het alkuunsa!

Noniin, Mandalallakin pyörähtäny oikein eli "väärin" päin ;)

Äitiyspolilla käyty ja kaikki näytti erinomaselta. Ensin kätilö mittas sydän-, liike-, ja supistuskäyriä niillä mahan ympäri laitettavilla vöillä, sitten mittas verenpaineen ja katottiin virtsa (tai se piti ite tutkia sillä tikulla!). Joku sairaalabakteeri (rutiini?)tutkimuskin otettiin nenästä ja kurkusta. Lääkäri teki sisätunnustelun (auts :S) ja vielä ultrassa otettiin mittoja ja jotain verisuonivirtauksia. Painoarvio ois 3100g, kohdunsuu 1 sormelle auki ja kanava pehmenny 2cm matkalta. Hiukan jännitin selkeiskö se sukupuoli vihdoin, mut tää on ilmeisen häveliäs tapaus, niin piti peppua kii kohdun pohjassa ja jalat tiiviisti yhdessä ettei vaan vahingossakaan mitään vilahtanu :D lääkärikin siinä ihmetteli että kyllä yleensä sen verran vettä sinne väliin menee että sentään jotain viitteitä saadaan.. mutta ei niin ei :love:
Viikon päästä uus aika ja katotaan paljonko kohtu kypsyny lisää, näin epäkypsää ei mielellään vielä lähtis käynnistään. Kuulema siinä pitää punnita niitäkin komplikaatioiden lisäriskejä mitä käynnistetyssä tulee, mutta takarajana voitas pitää 41 viikkoo.

38+6
 
Salama! Ei se voi olla mitään sellaista! Ei mitään pahaa, vaan vaaratonta pientä vuotoa! Voimia ja jaksamista epävarmuuteen!

Lullaby! Onpa mukava kun on kaikki mahdollinen tarkastettu ja asiat mallillaan! Se sisätutkimus on kamala kokemus tuossa vaiheessa. Ja varsinkin synnyttäessä kun sitä kokeillaan aina vähän päästä ja mulla oli tosi takana se kohdunsuu ja jouduttiin kunnolla painamaan, että löyty....se sattu!

Minäkin sen kauhean kutinan vuoksi halusin käynnistystä, kunnes lääkäri selitti, että on hyvin rajua lähtä käynnistään kun paikat täysin kiinni...olin silloin juurikin noilla viikoilla, kun Lullaby sinä nyt. Sanottiin suoraan, että riskit on suuremmat ja se on hyvin kivuliasta kun paikat auotaan väkisin...no, minä raavin ja odottelin...5pvää meni yli. Mulla paikat aukes vasta ku synnytys lähti käyntiin. Kaikki oli visusti epäkypsää siihen saakka.

Sitten niistä kosketusaistimuksista, niin kyllä neuvolassa sanottiin, että vauva tunnistais äidin käden ja vieraan käden ja jos vauva on esim illalla tosi levoton mahassa, niin rauhallinen silittely rauhoittaisi vauvaa! Itse en päässyt tätä juuri kokeilemaan käytännössä, kun tyttö harvoin innostui riehumaan :) ja loppuvaiheessa varsinkaan...oli tosi rauhallinen.

Kyllä on salaperäinen tyyppi, kun ei halua kertoa kumpi hän on! Pitää näköjään jännityksessä loppuun saakka!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lullaby
Kiitos tsempeistä..tässä tää kumminkin oli HCG enää 59. Tekis mieli huutaa ja raivota ja itkeä ja nukkua niin pitkään että tää kaikki paska ois ohi!!! Poistun siis ja toivon teille kaikille muille parempaa <3 tän kaiken alusta aloittamisen lisäksi ahistaa se, että nyt on pakkanen yksityisellä tyhjä (no ei saatukaa kun tää yksi) ja julkinen odottaa..sitten joskus. Pelkään jo valmiiksi sitä touhua kun niin paljon paskaa kuullut naikkarista. Mä haluisin nyt vaan äkkiä jotka napit naamaan ja saada masun tyhjäksi. Voisin nirhasta jokaista joka on mulle näinä parina pvnä sanonu, että ajattele positiivisesti, nyt tiedät että voit tulla raskaaksi!! Kas kun ei nyt just lohduta, eikä tää oo mikään tae, että uudelleen onnistuttaisi puhumattakaan siitä et seuraavalla kerralla edettäisiin pidemmälle! Anteeksi sekava ja pomppiva purkautuminen. Esikoinenkin surettaa kun kyselee miksi äiti itkee ja onko äiti kipeä jne. Kunpa olisi voimia olla itkemättä hänen nähden! Voikaa hyvin!!
 
kiela ja SalamaT mullaki pahoinvointi vaihteli, välillä oli päiviä, että ei tuntunut missään ja pystyi kahvia juomaan monta kuppia. Jos se jotenkin nyt rauhoittaa, tiedän miten kauheita aikoja elelette. SalamaT varsinkin, toivotaan että vuoto olis viatonta. Mulla oli kans ed. raskaudessa sitä aika ajoin ja aina se säikäytti ja ajoi ultraan.

Mamido en edes yritä lohduttaa. Jälleen ihan p****stä ja helvetin epäreilua. Jatkakaa ihmeessä yksityisellä, jos ja kun siltä tuntuu että jaksatte. Itse en olis kestänyt julkisen odottelua ja vaihtuvia lääkäreitä. Vaikka itsensä se kallista onkin. Ei se haittaa, että itkee lapsen nähden, kyllä ne lapset saa nähdä myös surua, kunhan jaksaa selittää sitten miksi itki. Lapsethan herkästi syyllistyy, joten sen vakuuttelu lienee tärkeää ettei ole hänen syynsä eikä äiti ole sairaana.

(.) Mulla hiipuu myös usko pikkuhiljaa mihinkään. Jos ei tänään olis ollut tähän asti pahin pahoinvointipäivä, en uskois, että tuolla on ketään, dopplerilla pöljä minä yritin taas kuunnella. Hirveästi pelottaa miten tässä käy, marraskuuhun on sairaan pitkä aika.
 
Mar80 onnea! Eikä mitään syytä tuntua väärältä.

Mamido, oon niin tosi pahoillani. Voimia!

Kiitos kannustuksesta. Kyllä mä soitan heti aamulla yksityisen ultraa, polille ne ei ota ennenkuin on pää kainalossa. Ihan hirveä paniikki päällä, koitan hokea itselleni että keskenmenossa olis kipuja... munasarjojen kohdalta aristaa painellessa, tosin en mä niitä nyt oo viime viikkoina painellut tätä ennen. Ja sellainen menkkaturvotusolo, onhan sitä turvotusta ollut ja kohtukin voi vähän jo kasvaa. Mut ei nää järkeilyt auta oikeesti, epätoivo on päällimmäisenä.
 
Mamido! Paljon voimia tarpoa sen upottavan suon yli. Ja ei haittaa jos lapsen nähden itkee....se on vaan hyvä, että lapsikin oppii, ettei tunteita tarvitse piilotella. Tuntuuhan se pahalta, kun lapsi varmasti on ihan ihmeissään ja yrittää lohduttaa. Selittäminen on tärkeää ja juurikin se mitä Tupsuli sanoi, että lapsi niin helposti syyllistää itseään jos vanhemmilla paha olo. Voimia paljon!

Salama! Onnea ultraan! Kaikki on varmasti hyvin! Noi vuodot on niin tavallisia. Mulla tuli sekä kkm että onnistuneessa värillistä valkovuotoa. Onnistuneessa juurikin vaaleanpunaista. Nyt ei oo vielä tullut mitään.

Mulla on jo nyt ihan selkeästi häpyluuun yläpuolelta kohtu pullistunut?! Liekkö näin aikaisin pitäis vielä mitään näkyä. Mieskin kokeili mun mahaa ja sanoi, että on se kasvanut. Siis turvotusta on kyllä ja maha röllöttää ihan hirveen isona kokonaisuudessaan ja turvottaa, mutta ihan tuo kohdun kohta alhaalta on pyöristynyt selkeästi. Tietenkin nyt mietin, että voiko se näin nopeasti kasvaa ja onko siellä joku pielessä....rypäleraskaus tai jotaki muuta kamalaa. Varsinaisia kohdun kasvukipuja ei oo juurikaan ollu. Eikä oikeen mitään tuntemuksia. Pahoinvointi vähän heittelee täälläkin. Välillä voimakkaampaa ja sitte taas laimeampaa. Se tosin ei oo mulle mikään mittari, enkä sitä ressaa, kun historia osoittanut, ettei se mun kohdalla kerro mitään.

Mar! Onnea ihanista ultrakuulumisesta! Ei tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa sen kertomisessa. Nää asiat vaan menee miten menee ja aikamoista lottoa tää on, kuka voittaa kuka ei, mutta siitä voitosta saa olla onnellinen ja pitää olla!!
 
Ihanaa mar80 että kaikki on just niinku pitääkin! <3 saadaan valoakin hiukan tänne viime aikojen synkkien uutisten keskelle.
Hyvä SalamaT että saat jo ennen maanantaita selkiyttä epävarmuuteen, ja toivon mukaan helpotuksen eikä tarvi piiitkää viikonloppuakaan kärvistellä! (y)

Kiela, mitäs jos siellä on kaks..? ;) siirrettiinkö sulle siis yks kuitenkin? Mut kuten tässäkin ketjussa parikin tapausta on osottanu, yksin voi jakautua kahteen :barefoot::barefoot:

Eikä siitäkään tarvi kokee syyllisyyksiä tms. vaikka oma hoitotie ois ollu lyhempi ja helpompi kun jonkun muun, ja saa todellakin iloita että ite selvinny vähemmällä, kukapa ei ois kiitollinen :) ...eihän se kenenkään toisen syy oo miten pitkään ja mitä vastoinkäymisiä joku toinen joutuu kokeen.. ja se kohtalo tai mikä/kuka lie nallekarkkien epäreilu tai muuten vaan laskutaidoton jakelija ku ei vieläkään oo ilmottautunu..!
 
Lullaby! Yksi sinne vain siirrettiin ja sen verran hitaaksi yksilöksi se parjattiin, joskin oli soluiltaan kuulemma hyvänlaatuinen, mutta tuskinpa siellä nyt niin olis villiinnytty, että kaks olisi :D Sitä en usko, mutta onhan sekin täällä useampaan kertaan nähty, että niinkin voi käydä. Lämpimästi tervetuloa vaan molemmat jos näin utopisesti olisi, mutta kun olis nyt edes se yksi! Meillä on vähä sukuvika/rasite, että kohtu kasvaa äkkiä ja raskaus näkyy heti. Tämä turvotus on ihan kauheeta, mutta kyllä oon yllättynyt siitä, miten äkkiä kohtu tuolta jo vähän noussut. Reuna tuntuu 5cm senttiä häpyluun yläpuolella. Voihan olla, että jääny synnytyksen jälkeen jo ylemmäs, eikä ollu vielä palautunut ihan sinne minne pitäis. Mistä noita tietää, mutta pitkä on aika vielä ultraan. En silti viitti yksityiselle mennä kun mitään hälyttävää ei oo ilmaantunut. Jos olis kovia kipuja tai vuotoja, niin menisin, mutta nyt tuntuu siltä, että ehkä mää pystyn sinnitteleen sinne saakka.
 
Herätessä ajattelin että selvittiin ehkä säikähdyksellä, kun vaan vanhaa ruskeaa verta lutinusten mukana. Mutta nyt tulee tuoretta hyytymien kera, 10.30 ultra, eiköhän se ole keskenmenon toteaminen ja sillä selvä. Polillekin soitin mut eihän sieltä ketään saa kiinni.

Mitä mä teen väärin? Olenko vaan niin paha ihminen että mua pitää näillä rankaista?
 
Salama voi hitto mikä tilanne sulla taas. Valitettavasti nämä ikävät tilanteet ei katso kelle ne sattuu, olisihan tää elämä vähän reilumpaa jos katsoisi :unsure: yksikin keskenmeno on jo liikaa näiden hoitojen jälkeen. Mutta pidän sulle ihan hurjasti peukkuja ultraan, jospa jospa... <3

Kiela kyllä varmasti voi jo nopeastikin kohtu alkaa kasvaa ja nousemaan kun kyseessä on toinen raskaus tai enemmän. On se silti varmasti jännää :) mulla alkoi eka kertalaisena nousemaan just siinä rv12 jälkeen piiiikku hiljaa niinku olin lukenutkin tapahtuvan.
 
Herätessä ajattelin että selvittiin ehkä säikähdyksellä, kun vaan vanhaa ruskeaa verta lutinusten mukana. Mutta nyt tulee tuoretta hyytymien kera, 10.30 ultra, eiköhän se ole keskenmenon toteaminen ja sillä selvä. Polillekin soitin mut eihän sieltä ketään saa kiinni.

Mitä mä teen väärin? Olenko vaan niin paha ihminen että mua pitää näillä rankaista?
Jonpallakin oli tuommoisessa tilanteessa kysymys ihan hyvänlaatuisesta vuotelusta! Onko sulla kipuja? Toivotaan että kyse on nyt jostain hematoomasta! Mä ymmärrän, että haluat suojella itseäsi ja ajatella pahinta, niin minäki tekisin. Mä niin toivon, että siellä olis joku elävä ja vuoto viatonta. *Halaus*:love:
 
Onpa tullut tänne huonoja uutisia :( Kellekkään ei keskenmenoja sois, varsinkin kun on pitkä tie takana...

SalamaTlle tsemppiä ultraan, jospa kaikki olis kuitenkin hyvin.

En oikein osaa nyt kommentoida kellekkään erityisesti..

Meillä hyyty auto eilen kotipihaan, mitään tietoa ei ole vielä missä vika mutta jokatapauksessa korjaamolla jonoja viikon verran :unsure: Just nyt sitten, kun periaatteessa vois synnytys käynnistyä millon vaan. Tuntus vähän turvallisemmalta jos olis auto pihassa vaikka pääseehän sinne sairaalaan jollain muullakin. Eilen tuli yksi tosi tujun olonen supistus ja pientä menkkajomoa oli illasta myös vatsalla. Yölläkin ehkä, vaikea sanoa onko siinä unenpöpperössä tuntenu omiaan.

37+0
 
Mamido, olen niin pahoillani :cry:
Salama, ei heitetä kirvestä kaivoon ennen ultraa..en minäkään olis voinu viime vkolla uskoa että masussa joku voi olla hengissä sen verimäärän jälkeen. Täällä ollaan hengessä mukana, sormet ja varpaat pystyssä <3

Täällä on podettu kauheeta flunssaa, niin hirvee kutitusyskä kurkussa, että kolme päivää yökin vartin välein ja nukuin istualtani. Vauvat saanu varmaan mynthoneista yliannostuksen :ROFLMAO: Nyt alkaa onneks pikkuhiljaa helpottaan.
Täällä alkaa nyt vasta ajatukset jollain lailla selkiään, siellä onkin kaksi <3 mutta pelko välillä kummittelee nurkan takana, se viime vkon kauhujen yö tulee välillä uniinkin mutta yritän sen aina heittää takaraivoon.
Viikko sitten oltiin np-ultrassa ja siellä kaikki näytti todelta hyvältä. Vauva A oli 43.99mm ja vauva B 47.95mm pitkä. La aikaistui 29.10. Niskaturvotukset oli molemmilla normaalit, toisella 0,50 ja toisella 0,51.
Kätilö ei nähnyt mitään mikä siellä on vuotanut, eikä nähnyt myöskään hematoomaa, että se jäi nyt ihan arvoitukseksi. Välillä vuotaa ruskeeta verta ja kyllä se saa aina tuskahien pintaan, vaikka yrittää ajatella että se on vanhaa verta.
Taysin äitiyspolilta, mihin siirrymme nyt, tuli eilen kutsu rakenneultraan 14.6 ja tuntuu että sinne on ikuisuus.

Rv 12+4
 
Täällä kans kaikki (y) että Salaman vuodolle löytyy se vaaraton syy.. tai ettei ainakaan sitä pahinta! Ykskin km näiden hoitojen jälkeen on niin väärin mutta toinen tuntuu jo kohtuuttomalta!
JONPAlle paranemisia!
Voi ei Caro87, tietysti just tälläsenä aikana..! Mut jospa se ainakin viikon nyt vielä viihtys mahassa ja ehtii saamaan sen kuntoon! Munkin piti eilen päästä kyydillä sairaalalle mut kuski olikin seonnu päivissä ja jouduin kiireesti ottaan taksin alle kun oli enää 10 minuuttia aikaa...puhelimestakin loppui sopivasti just akku mut juuri kerkesin soittaa.. onneks sairaalaan on tästä vaan 2-3km.
Oon kans kuullu ton että toisessa raskaudessa se voi näkyä jo aiemmin ja maha tulla myös ulospäin isommaks kun ekassa. Kai se kohtukin on jo valmiiks hiukan isompi synnyttäneellä kun synnyttämättömällä.

Täälläkin näkyny tänään punasta/rusehtavaa v-vuodossa.. ehkäpä kuitenkin normaalia näillä viikoilla? Eilen mietin että ihme jos ei sen kauheen ronkkimisen jälkeen mitään punertavaa tuu...mut tuskin limatulppakaan lähteny irtoon? Ei oo jääny mitään muistikuvaa 20v takaa mistään limatulpasta, miltä näytti, vai huomasinko edes. Vois luulla et se ois sellanen sitkeen ovisliman tyyppinen löntti? Kipuja tai supistuksia ei oo, eli kai se pitää vaan seurailla tilannetta.

39+0
 
Viimeksi muokattu:
Salama miten meni ultrassa??

lullaby eikös vuoto ole yksi mahdollisia synnytystä edeltäviä juttuja? (y)muita mitä lukenut niin mahan löysälle meno ja mitä kaikkea niitä nyt oli. Jotkut jopa lasketun ajan hujakoilla neuvolassa pyytäneet vähän kovempaa ronklausta siellä kohdunsuulla ja siitä sitten saanutkin supistukset yms käyntiin :D
Mä en kyllä tiedä uskallanko mä kokeilla mitään vauhdittavia toimenpiteitä sitten muutaman viikon päästä kun on muutenkin sellanen "ollaanko tässä nyt ees valmiita vauvan tuloon" -fiilis :cautious::oops: No eipä tässä taida kiirettä itellä ollakaan asian kanssa kun kohdunsuu oli ihan kiinni eilen vielä.

Caro toivotaan ettei teidän tyyppi halua tulla just kun auto korjattavana! Toisaalta kyllä tuntuu, että nämä vauvat voi olla jo mahassa usein aika huumorintajuisia tapauksia niin en yhtään epäilis vaikka oma päättäisi tulla just laskettuna aikana, koska silloin on lätkän mm-kisojen finaali, joka ois hyvä päästä näkemään (jos Suomi sinne asti pääsee siis) :ROFLMAO:

35+3
 
Ei siellä ollut mitään elämää. Oli hiipunut jo aiemmin kuin se edellinen. En tiedä miten tästä eteenpäin, katsotaan sitä syksyllä jos katsotaan. Koitan nyt keskittyä häihin ja unohtaa koko asian. Hyvää jatkoa teile kaikille!
 

Yhteistyössä