~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Lullabylle isot tsempit sinne osastolle, ihan hurjaa että h-hetki on jo noin lähellä!

Tulik pikaisesti kertomaan kuulumisia, olen viettänyt kirjaimellisesti hiljaiseloa kuluneen viikon täällä kotona vuodelevossa....alkaa käydä henkisen kantin päälle kyllä, kun mitään ei ole saanut tehdä ja kaikkia liikkeitä varottava. Nostanut esikoisen vuodelevon ajatukset taas pintaan.

Tänään oli lääkäri ja hematoomasta huolimatta tyyppi siellä vielä sinnittelee. Oli jo 26-millinen ja jopa päivää viikkoja isompi, pää alkoi jo erottua ja liikkeitäkin näkyi jo. Ihan käsittämätöntä. Hematooma siellä olla möllöttää edelleen, vähän kasvanut viime viikosta, mutta vuoto rauhoittunut ja on sellaista vetistä valkovuodon mukana tulevaa ruskeaa ja oikeastaan vain pyyhittäessä sitä enää tulee. Lääkäri oli varovaisen toiveikas, että se olisi nyt saavuttanut maksimikokonsa ja alkaisi kutistua tästä eteenpäin. Viikon sain taas sairaslomaa ja ensi maanantaina on kontrolli. Loppuviikosta saan alkaa kävellä vähän enemmän, mikäli tilanne pysyy rauhallisena. Näillä mielin varovaisen toiveikkaana eteenpäin.

9+3
 
cerezah, oon minäkin tuorejuustoa välillä syöny ja meetvurstia koko raskauden ajan. Kai niissä lähinnä se listeria vaara mut ite en oo jaksanu niistä panikoida. Suurimmaks osaks oon ohjeita kuitenki noudattanu.
 
Cerezah - kyllä leikkeleitä voi mun mielestä syödä, koska nehän on kypsennettyjä. Meetwursti taitaa olla ns kylmäsavustettua ja kai sen takia ei suositeltais. Itse olen ainakin perusleikkeleitä syönyt, sekä pakattuja että irtotiskistä ostettuja. Meetwurstin ja juustot on kyllä jättänyt minimiin ja vetänyt varman päälle.
 
IIK!!! Vitsit mua jännittää sun puolesta Lullaby!! Aivan loistavaa että ensimmäinen bebe syntymässä :) Onnea ja voimia tulevaan koitokseen!

Lääkärineuvolassa käyty, pikainen käynti tais olla aika kiirus! Pää alaspäin on ja kaikki muuten kin hyvin. Sf mitta oli 31 ja kymmenen raskauskiloa menee just rikki. Vähän nyt huomaa että parin viimeisen viikon aikana ruvennu turvottaa jalkoja ja hiukan sormiakin.
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
Ultrassa oli kaikki hyvin! Kohdunkaula ei oo enää lyhentynyt, vaikka ollut noita koviakin kipuja. Toki sanoi et jos niitä alkaa tulla enemmän niin herkästi yhteys ja et ottaa rauhallisesti. Pieni oli koon puolesta yläkäyrällä, jonka vuoksi meen kesäkuun alussa kasvukontrolliin. Kysyikin onko radi ja kerroin et arvot oli ok. Sanoi, et noin ultraamalla ei tarkkoja arvoja saa mut haluu varmuudeksi sen kontrolliultran. Jäiks. Esikoinen oli 4300 kun syntyi 42 viikolla. Itse oon kans ollut yliaikainen ja samaa kokoa.
Viikon päästä loppuu saikku ja meen sit kokeilee vielä vikan pätkän töitä. Mut herkästi kuulemma sit vaan kotiin jos tulee kipuja.

Mä oon kyllä syönyt noita pehmeitä juustoja, kunhan on olleet pastöroituja. Sekä syönyt silloin tällöin metwurstia, toki meillä on sitä muutenkin harvoin. En oo ajatellut ottaa niistä ylim.stressiä.
Kauhee jäätelöhimo iskenyt, ei haluis hirveesti herkutella et ei oma tai lapsen paino siitä kerry mut kyllä taitaa tulla vaikea kesä..hih.

Mitenhän Lullabylla menee?

Mulla ollut taas unettomia ja vaikeita yöt, siksi täälläkin nyt pyörin..

Rv25+4
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby ja Mandala
Ihanaa Lottainen, että ultrauutiset olivat hyviä!

Ja onnea plussasta Cerezah! Ruokasuosituksista saa halutessaan valtavan stressin ja kauheita syyllisyydentuntoja (kokemusta on). Alun kipuilun jälkeen homma on ollut minusta kuitenkin aika ok. Silloin kun on oikein harmittanut, että jotain ei voi syödä, olen lisännyt sen synnytyksen jälkeiselle herkkulistalleni. Listeria kuolee kuumassa eli oon uskaltanut syödä pehmeitä juustoja uunin kautta. Ja vihannesten pesemiseen olen kiinnittänyt enemmän huomiota. Olen yrittänyt kotona syödä suositusten mukaan ja ravintolassa yrittänyt selvittää, ettei ruoassa olisi haitallisia juttuja, mutta kuitenkin syönyt muutamia kertoja esim. inkivääriä, kun en ole tajunnut pyytää ilman.

Lullaby, toivottavasti synnytys on edennyt itsekseen! Aivan mahtavaa, että sulla on pian nyytti sylissä <3 Paljon tsemppiä jos loppurutistus on vielä edessä!

Peräpukamista: Scheriproct neo -voide on auttanut jonkin verran. On kyllä niin ikävä vaiva, että suosittelen kaikkia pitämään mahdollisimman hyvää huolta vatsan toiminnasta ja varsinkin lopussa välttämään likistämistä ja pytyllä ponnisteluja. Harmittaa itseä kun en tiedä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin, että olisin säästynyt tältä.

Peppermint 37+6
 
  • Tykkää
Reactions: lullaby
Hullabulla, kuulostaa siltä että hematoomasta aletaan olla jo voitolla (y)
Oon orjallisesti välttäny kaikkee eviran listalla kiellettyä, tosin tuorejuustoo oon paistanu kastikkeessa kuplivan kuumaks,..sillon kaiketi turvallista? En oo varma sulatejuustoista mut nekin, esim. viipaleet ollu pois ruokavaliosta. Muuten oon laittanu purkista keittoihin eli sama homma kun tuorejuustoissa, keittäny muutaman minuutin. Aiemmin vältin mm. valkosipulimausteisiakin, mut sit luin tarkemmin et mausteena (eli vähissä määrin ja kuivattuna?) yrtit käy.

Täällä nyt sit tosiaan eka jäämässä onnellisesti taustalle tästä ketjusta!! \0/
Supistukset alko tihentyä 5 minuuttiin ja oleen melko tuskaa siinä 5 aikaan eilen illalla, mut pitkin iltaa kohdunsuu oli vaan 2,5cm auki ja kohdunkaula edelleen ylhäällä.. sit 11 aikoihin oli jo niin järkyttävät kivut et laitettiin oxanest kipupiikki , mikä joillain edistää ja joillain rauhottaa tilannetta. Mulla ei kovin paljoo auttanu kipuihin mut sen verran pysty supistusten välillä rentoutuun ja tuli vähän sellanen pöhnänen olo et ilmeisesti edisti nopeestikin aukeemista ja kun tultiin tarkistaan tilanne puolen yön aikaan, oli 5cm auki ja siitä heti saliin. Siellä kesti jonkin aikaa (tuntu siinä vaiheessa et aivan liian kauan!) ennenkun kerettiin antaan epiduraali ja kuten viimekskin, ehdin kiljua taas ääneni käheeks että koko osasto raiku niiden helvetillisten supistusten aikana. Sit helpotti ihanasti niiden osalta kun alko vaikuttaa ja oli siinä vaiheessa jo 10cm auki ja sanottiin et voi ruveta ponnistaan. Mut sattuuhan se silti kun se reikä venyy, ei se siitä ainakaan mulla tuntoo vieny. Mulla on kuulema 'korkee väliliha' (lue: tiukka :p) ja joutu taas leikkaan sitä kun lapsi piti saada nopeesti pihalle, sydämen syke oli välillä niin hidas. Tuli joku toinenkin kätilö painaan mahasta ja toinen viilsi lihaa. Lääkäri katto vieressä ja oli valmiina hätäsektioon jos en ois saanu puserrettua ulos. Onneks kuitenki saatiin pään jälkeen vedettyä loputkin 1 aikoihin ja niinhän se rakenneultraaja sen oli saanu sillon katottua, eli ihan selkeet miehiset vehkeet sillä on! :X3: toisella kertaa oli vaan sellasessa asennossa ettei pystyny näkeen ulokkeita. Melkosen kokonen jötkäle, 53cm ja lähes 4 kiloo että hieman alakantissa ollu lääkärien ym. arviot, 3100-3600..
Nyt pitää vielä seurailla ainakin huomiseen jäbän arvoja, kun ne vedet meni niin aikasin, katotaan ettei tulehduksesta näy merkkejä, ja mitataan sykettä. Jos huomis aamuna kaikki ok niin saatas periaatteessa jo lähtee mut sit pitäs tulla taas rutiinitarkistukseen lääkäriin ylihuomenna, kun normaaliaika kotiutua on se 2 päivää. Ehkä helpompi olla vielä koko huominen täällä ja lähtee ylihuomenna.
Maha on muuten ihan outo kun tottunu sellaseen pinkeään palloon joka kutitteleekin aina välillä möyrinnöillään, niin nyt sellanen lössö lättänä missä kiertää korkeintaan omat kaasut :alien:

Tuun kyllä seuraamaan tiiviisti tätäkin ketjua ja muiden edistymistä päivittäin.. kuka se seuraavana vauvautuu :barefoot: hirmusesti onnea koettelemukseen niille joilla maaliviiva seuraavana häämöttää ja tietty kaikille muillekin tälle 9kk ihanalle mutta niin pelottavallekin matkalle! Jään nyt ihmetteleen tätä olentoo johon se usko tässä 10 vuoden kivisellä tiellä oli välillä niin käsittämättömän heikossa...aina sieltä suosta sitten jotenkin tuli noustua ja tuloksesta ei nyt malttas olla ollenkaan erossa eikä olla tuijottamatta herkeemättä.. ties vaikka se tosta katois ja kaikki oiskin ollu vaan taas kerran jotain yli-ihanaa unta!! Vieläkään ei oikein pysy mukana ja olo on epätodellinen, niinkun ollu jo synnytysvastaanotosta lähtien, kun siinä verhon takana kuunteli muiden odottajien juttuja, että mitä MÄ teen täällä.. ja että onko toi nyt oikeesti niinku MUN oma ja on varmasti ihan ok viedä se mukanaan kotiin täältä....!? :D

t. Niiiiin ONNELLINEN lullaby ja "Oi Ihana Toukokuu", 10 tuntia <3
 
Viimeksi muokattu:
Lullany! Täällä silmät kosteina luin sun tarinaa. Niin ihmeellinen ja ihana! Ajattele, se pieni ihme on nyt siinä ja sitä tosissaan saa ihmetellä. Se pitkä tuskaisen raastava tie, on nyt vihdoin helpompi kulkea! Hyvää Äitienpäivää ystävä kallis!! Onnea paljon ja rutistele sitä ihanuutta siellä sielusi kyllyydestä. Ei se siitä katoa mihinkään, ei varmasti!

Auttoiko nännien puristelu:ROFLMAO:?

Mulla oli ihan sama juttu, että avautu siihen 4-5cm ja ei enempää ilman epiä ja oksitosiiniä. Siinä ehtii olemaan aika kipeä, ennenku saa sen epiduraalin. Mää kyllä olin niin tyhmä, että sitä tarjottiin jo aikaisemmin ku suostuin ottaan. Ei ois ollu niin kovat tuskat jos olisin ottanu heti ja ku ei avautunu ilman sitä, niin ois vaan pitäny uskoa kätilöä. No, ens kerralla tarvittaessa viisaampi:love:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Lullaby :love: Tuhannesti onnea pienen pojan äidille! Mä vollotan täällä sohvan nurkassa ilon ja onnen kyyneleitä puolestasi. Ihastele, nuuskuttele, suukottele ja nauti pienestä ihmeestä, se on jotain vaan niin ainutlaatuista :love: Onnea vielä!
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 ... 1.ICSI 3.PAS ... ensimmäinen ... 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Nenna81 ...2.IVF 3.PAS ... ensimmäinen yhteinen ...27.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
Siida ... 1.ICSI 6.PAS ... toinen ... 10.12.2016
cerezah ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 1.1.2017


Tapahtumia tulossa :)

mar80 - neuvola 3.5.
Caro87 - äitiyspoli 4.5. - rv39+0
Mari32 - np-ultra 9.5. - rv12
Jasmina20 - neuvola-lääkäri? 12.5.
Elika - neuvola 13.5.
grey83 - kontrolliuä 16.5.
cerezah - varhaisultra 16.5.
Elika - ultra ä-polilla 16.5.
Lottainen - neuvola 18.5. - rv27+5
JONPA77 - nauvolalääkäri 18.5.
Tupsuli - np-ultra 23.5.
Lottainen - pelkopoli2 1.6. - rv29+5
JONPA77 - rakenneultra 14.6.
Jasmina20 - rakenneultra 21.6.
Nenna81 - lääkärineuvola 22.6 - rv 17+3
Lottainen - synnytystapa-arvio 18.7. rv36+3


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Mamido (1.IVF 1.PAS - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)


Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 3.5.2016 ... rv40+6



************
Nyt saa jokku muut ottaa listanpidon kokonaan haltuunsa.. Kiitos vielä kaikille lukuisista tsempeistä, uskon valamisesta tähän touhuun, ne on todella tullu tarpeeseen.. aurinkoista kesää kaikille ja ehkä palaillaan taas joskus!! (y)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ne kyynelkanavat täälläkään pysynyt kiinni, niin onnellinen olen sun puolesta!!! Aivan ihanaa :love::love::love::love::love: uskomatonta, että vastahan tässä panikoitiin alkutaipaletta, ja nyt sulla on nyytti sylissä :love: Onneksi myöskään synnytyksessä ei mitään dramaattista tapahtunut, joten varmaan jää ihan hyvä mieli siitä?
Missä asennossa muuten ponnistit?

Tuosta listasta, entä jos laittaisi millä viikoilla syntynyt ja sen lisäksi myös syntymäpäivä niin voisi olla helposti/vähän helpommin tulkittava?

Onnea hyvistä ultrakuulumisista muillekin!

Lottainen onko sulle lupailtu, että käynnistettäisiin ajoissa ettei vaavi kasva taas yli neljäkiloiseksi?
Mun ehkä yksi isoin huolenaihe nyt (tällä viikolla :rolleyes: ) on se, että siellä onkin yli neljäkiloinen mahassa sitten kun synnytys alkaa ja kaikki paikat repeää, en saa puskettua ulos ja sektioon mennään jne. Huomannut ainakin seksiä harrastaessa kun välit on venyneet nyt normaalia pidemmiksi niin tosi tiukkaa kyllä tekee, joten ei se vauvan ulos saaminenkaan voi mitään helppoa olla... (n) Pitänee seuraavalla neuvolakäynnillä puhua asiasta.

Ja nuo peräpukamat. Onhan mun peräaukko kyllä turvonnut kaikesta tikistämisestä, mutta eilen oli sitten pakko hakea microlaxia apteekista, koska pelkään että voi mennä tosi pahaksi vielä. Ja pitää jaksaa muistaa laktuloosia juoda myös päivittäin, koska uskon ettei todellakaan ole kiva jos on kunnon pukamat synnyttäessä. Syön kuitupitoista ruokaa päivittäin kyllä omasta mielestäni tarpeeksi ja onneks tuo vesikin maistuu, että se on varmasti vain tämä raskaus mikä pahentaa ummetusta näin kovin.

37+2
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 ... 1.ICSI 3.PAS ... ensimmäinen ... 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
Mari32 ... 5.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 20.11.2016
Nenna81 ...2.IVF 3.PAS ... ensimmäinen yhteinen ...27.11.2016
Tupsuli ... 4.IVF ... toinen ... 30.11.2016
Hullabulla ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 3.12.2016
mar80 ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.12.2016
Siida ... 1.ICSI 6.PAS ... toinen ... 10.12.2016
cerezah ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 1.1.2017


Tapahtumia tulossa :)

mar80 - neuvola 3.5.
Caro87 - äitiyspoli 4.5. - rv39+0
Mari32 - np-ultra 9.5. - rv12
Jasmina20 - neuvola-lääkäri? 12.5.
Elika - neuvola 13.5.
grey83 - kontrolliuä 16.5.
cerezah - varhaisultra 16.5.
Elika - ultra ä-polilla 16.5.
Lottainen - neuvola 18.5. - rv27+5
JONPA77 - nauvolalääkäri 18.5.
Tupsuli - np-ultra 23.5.
Lottainen - pelkopoli2 1.6. - rv29+5
JONPA77 - rakenneultra 14.6.
Jasmina20 - rakenneultra 21.6.
Nenna81 - lääkärineuvola 22.6 - rv 17+3
Lottainen - synnytystapa-arvio 18.7. rv36+3


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)
Tinnu (3.hoito/4.alkio - kkm)
Mamido (1.IVF 1.PAS - kkm)
SalamaT (2.IVF 1.PAS - km)


Maaliin päässeet :love:

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 40+6 ... 3.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 38+0 ... 4.5.2016



************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä/muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
Mä kannatan kans tätä tapaa? Että näkyis nuo viikot ja syntymäpäivä?

Onnea lullaby! Kuulosta siltä, että synnytys meni kaikin puolin hyvin. Nyt alkaa sitten ihmeellinen vauva-arki. Toivottavasti me kaikki päästään vielä tuoksuttelemaan ja ihmettelemään pientä vastasyntynyttä! :love:
 
Iiiiiih! Niin ansaittua Onnea Lullabylle!:love::love::love:
Nuuhkuta ja nauti :love:

Täällä onkin tälle kuulle tulossa monta vauvaa!<3

Mandala, katsotaan tuo kasvukontrolliultra ja sit vielä heinäkuussa synnytystapa-arvio, niissä sit katsellaan pitääkö käynnistää aiemmin tai jopa leikata. Viimeksi sype-käynnillä kätilö laitto mut siks synnytystapa-arvioon heinäkuulle, et kun esikoinen ollut niin tiukassa et onko mulla oikeesti ees edellytyksiä synnyttää tietyn kokoista lasta.. En itse stressaa etukäteen, katsotaan mitä nuo seuraavat käynnit tuovat tullessaan.:)

Rv25+4
 
Valtaisat onnittelut Lullabylle :love::love::love: ihanaa!!!:love:

Pikamen omanapa myös: Me saatiin niptin tulokset ja pienokaisella näyttäs olevan normaalit kromosomit :rolleyes::rolleyes: vielä kun Ma ultrassa olis kaikki niinkun pitää niin oltais jo hurjan "pitkällä"!! Niin ja punaseksi vois päivittää lasketun ajan minulle :whistle::love:
 
Olipas lukeminen ja nyt täytyy myöntää etten muista ketä kaikkia pitikään onnitella! :D Ainakin lullabylle älyttömästi onnea nyytistä!! Ja kaikille muillekkin jota syytä onnitella... :) huomasin ettei mun kohdalla ollut mitään mainintaa tulevista tapahtumista, niin kävin tänään nt-ultrassa jossa kaikki näytti olevan hyvin, virkeä vauva kuulemma :love: seuraavaksi sitten olisi 10.5. lääkärineuvola

Hajamielinen Rizu rv 13+1
 
  • Tykkää
Reactions: flow^ ja Mandala
LULLABYLLE onnea<3

Mulla loppuvaiheessa hepatoosi ja toksemiaepäily. Ramppasin jatkuvasti kontrolleissa. Nyt ne ohi, poika on täällä <3 2550g ja 48cm. Pieni viikkoihin nähden ja istukassa näkyi ne aiemmat hemattomat. Mutta äipällä ja pojalla kaik hyvin <3 Mä halkeen onnesta!!!!!!!

Rv38+0
 

Yhteistyössä