Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

IhanaValo
Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 83,1kg (24.1)
Pudotettu: -1.7kg
Viikkopudotus: -0,3kg
Matkaa 1.tavoitteeseen: 3,1kg

Jei, olipa huima pudotus...no,eipä sentään plussaa taas vaikka viikonloppu meni vähän mässätessä. Kävin ekaa kertaa elämässäni kiinalaisessa syömässä ja pitihän siellä maistella
vaikka mitä, ja hyvää oli. Ja sit kun istuttiin iltaa, niin oli vaikka millasta herkkua tarjolla, sipsiä ja keksiä...ja juomaakin vielä. Huh, tuntui että oli syöny koko viikon eestä ruokaa.
Mut no, miulla alkaa huomenna yks kurssi eli ei jouda päiviä kotona vaan kykkimään niin kattoo muuttuuko paino miksikään :) Toivottavasti alaspäin..
 
Viikko nutrausta takana ja tulos oli tämä:

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg nutraamalla 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 86,7kg (31.1.11)
Pudotettu: 1,6 kg
Viikkopudotus: 1,1kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 8,9 kg ja 2. tavoitteeseen 19,7kg


Tämän mukaan vain kilo olis tippunu nutreilla eka viikolla, mutta en ihan usko siihen kun mulla on just menkat päällä ja tunnen kuinka olen turvoksissa. Musta tuntuu kun mulla on paha endo että mun menkkaturvotukset on jotain ihan kamalaa, varmaan 10 cm tulee vyötäröllekin lisää. Oli tänään tarkoitus ottaa mittoja myös mutta varmaan ihan turhaa just tuon turvotuksen takia. Olis vain ollu kiva vertailla tammikuunn alun mittauksiin että onko mitään tapahtunut kun painoa on pudonnut noin vähän vasta.
Mutta en siis ole luovuttamassa, nutreilla mennään edelleen sillä olo on hyvä ja nälkä on siis kadonnut kokonaan. Tähän viikkoon on tarkoitus lisätä liikuntaa sillä viimeviikolla en tarkoituksella liikkunut yhtään että annan kropan mennä eka ketoosiin rauhassa ja sitten alkoikin menkat (ja järkyt kivut) joten kun nää menkat on ohi niin lenkille MARS!

Hyvää viikkoa kaikille ja käykäähän vähän laittamassa kuulumisia viikollakin!
 
Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg (2.1.11)
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 59,8kg (31.1.11)
Pudotettu: -2,7kg
Viikkopudotus: -0,4kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,8kg

Jes, nyt se paino vihdoin ja viimein alkaa sillä vitosella! =) Vaikuttais nyt että aika monella on tuo painon putoaminen hidastunut mutta niinhän se menee tämän laihdutuksen kanssa.
Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!
 
Kone toimii taas joten teen illalla viikon listan. =)

Omankin rimpsun voisin tähän laittaa vaikka nyt sen sinne listaankin laitan:

Nikki: olkkis74
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 135.9kg (3.1.11)
Tavoitepaino: alle 100kg
Paino nyt: 124,2kg (31.1.11)
Pudotettu: -11.7kg
Viikkopudotus: -1.3kg
Matkaa tavoitteeseen: 25kg
 
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!
Täällä ei tosiaankaan tää pudotus taas mee niinku pitäis. Tullut 1 kg lisää viikon aikana. :kieh: Toivottavasti johtuu raskaudesta. En mielestäni mitenkään erityisesti oo herkutellu tms. Oon pitäny ruokapäiväkirjaakin tosi säännöllisesti, eikä siinäkään paljastunu mitään ylimääräistä. Syön toki ihan hyvin, mut kuitenki terveellistä ruokaa enkä herkkuja.
Lenkit on ehkä jääny vähän lyhyemmiksi johtuen etovasta olosta ja vatsan kipuilusta, mut liikkunu oon kyllä sen mitä oon jaksanu ja kyenny.
Ärsyttää silti tuo yksi lisäkilo. Tänään mun laskujen mukaan viikkoja 7+0 ja turvotusta on kyllä havaittavissa.

Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 77 kg (31.1.11)
Pudotettu: 2 kg
Viikkopudotus: +1 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 2 kg
 
Nikki: Neila
Pituus: 162cm
Aloituspaino: 84,9kg
Tavoitepaino: eka alle 80kg, sitten 78,75,74,72 ja 70kg elikkäs urakkaan on!
Paino nyt: 80,7kg
Pudotettu: -4,2kg
Viikkopudotus: -1,5kg

tässä tää minun rivini, oon NIIN onnellinen et paino nyt läksi kunnolla lasku suuntaan, tosiaan mukavan startin sain tuosta sairaaladietistä jonka vetäsin ja sitten jatkoin omin avuin ja tässä siis tulos =) hienoista pudotuksista onnittelut! ja niille joilla se nyt ei pudonnut, periksi ei saa antaa! ensimmäinen tavoitee häämöttää, ei ehkä ensi maanantaina (niin nopeasti tippunu et varmaan jarruttaa) mutta ennen ystäväpäivää jos kumminkin täyttys =)
 
Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 117.1kg
Pudotettu: 14.7kg
Viikkopudotus: 2.4kg
Matkaa tavoitteeseen: 17.2kg

Tasaisesti tippuu ja hyvä niin. Vähän alkaa jo noi pussit tökkimään. Tämän viikon ajattelin mennä 2xpuuro +1xpirtelö /päivä. Tuo puuro kun menee vielä ihan helposti alas =)
Eilen konsulentti laittoi mittanauhan mun ympärille (rinta, vyötärö,lantio) siihen kohtaan mitä se 4viikkoa sitten oli ja en meinannut uskoa silmiäni. Rinnanympärys pienentynyt 13cm, lantio 10cm, vyötäröllä oli isoin senttimuutos, mut sitä en muista!! USKOMATONTA!!!
 
Näin täällä.. eli viikko oli "positiivinen" :kieh:

Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 54,8kg (1.2.-11)
Pudotettu: -2,9kg
Viikkopudotus: +0,1kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,8kg
 
Kohti kevyempää kevättä vko 4

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 84.6 kg (4.2.-11)
Pudotettu: - 2,9 kg
Viikkopudotus: + 0,3 kg / 2 vko
Matkaa 1. tavoitteeseen 4,6 kg

Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 54,8kg (1.2.-11)
Pudotettu: -2,9kg
Viikkopudotus: +0,1kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,8kg

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 83,5 kg
Pudotettu: -1,5 kg
Viikkopudotus: -0,2 kg

Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg -> alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 83,1kg (24.1)
Pudotettu: -1.7kg
Viikkopudotus: -0,3kg
Matkaa 1.tavoitteeseen: 3,1kg

Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 117.1kg
Pudotettu: 14.7kg
Viikkopudotus: 2.4kg
Matkaa tavoitteeseen: 17.2kg

Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg (2.1.11)
Tavoitepaino: 57kg
Paino nyt: 59,8kg (31.1.11)
Pudotettu: -2,7kg
Viikkopudotus: -0,4kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,8kg

Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 77 kg (31.1.11)
Pudotettu: 2 kg
Viikkopudotus: +1 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 2 kg

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg nutraamalla 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 86,7kg (31.1.11)
Pudotettu: 1,6 kg
Viikkopudotus: 1,1kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 8,9 kg ja 2. tavoitteeseen 19,7kg

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg nutraamalla 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 86,7kg (31.1.11)
Pudotettu: 1,6 kg
Viikkopudotus: 1,1kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 8,9 kg ja 2. tavoitteeseen 19,7kg

Nikki: olkkis74
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 135.9kg (3.1.11)
Tavoitepaino: alle 100kg
Paino nyt: 124,2kg (31.1.11)
Pudotettu: -11.7kg
Viikkopudotus: -1.3kg
Matkaa tavoitteeseen: 25kg

Nikki: Neila
Pituus: 162cm
Aloituspaino: 84,9kg
Tavoitepaino: eka alle 80kg, sitten 78,75,74,72 ja 70kg
Paino nyt: 80,7kg
Pudotettu: -4,2kg
Viikkopudotus: -1,5kg
 
Viimeksi muokattu:
Sainpas listan tehtyä... :D Hidastahan tuo mulla on mutta tehty kuitenkin.

Ei kellään olis ideoita/hyväksi havaittuja keinoja selluliitin poistoon? Mulla on reisissä alkanut tulla selluliitti esiin kun rasvakudosta on hävinnyt. Ei reidet näytä kauhean kivalta/nätiltä kun kauheita mohkuloita reidet täynnä.
 
Paino oli tänä aamuna 85,2 kg \o/ Jiihaa! Nyt kun pysyy tiukkana niin ei montaa viikkoa menis kun pääsisin alle 80 kg...

olkkis Ei kai siihen oikein muuta keinoa tuohon sellun selättämiseen ole kuin juuri laihtuminen, jalkalihasten treenaus ja veden juonti voi auttaa. Vaikka näkyyhän sitä sellua olevan noilla hoikkaakin hoikemmilla julkkiksilla myös...
Mulla ongelmana löysä nahka mahassa mutta siihen ei taida auttaa kuin veitsi ja leikkaukseen en taida olla valmis sentään...
 
Haave: Mä oon päättänyt että jos mulla tän painon pudotuksen jälkeen on löysää vatsanahkaa niin aion kyllä kirurgisesti käydä sen poistattamassa. Mulla kuitenkin reilusti painoa pudotettavana (Kaikkiaan 50-60kg) joten se ei näytä kivalta jos tuon kaikki onnistun pois saamaan.

Kuinkahan paljon tuota vettä pitää oikein päivän aikana juoda että sais selluliitinkin pois kropasta? Mä juon jo nyt hieman reilu 3l päivässä eikä yli 4l:n juominen kuulemma hyödytä enää mitään. Täytyy tsekkailla siis googlesta löytyiskö sieltä mitään tarkempaa ohjetta tähän ongelmaan.
 
Upeaa, BelloMamma!!! Tosi hyvin sulla on painoa lähtenyt, onnea :hug:

En yksinkertaisesti ehtinyt käydä koneella... On niin pitkät työpäivät, ettei vaan tule käytyä edes lukemassa. Vaihdankin punnauspäiväni perjantaiksi, joten maanantain listaan on sitten tiedot valmiina... Paino on heitellyt edestakaisin, ote on ehkä hippusen herpaantunut. Tuntuu vain, etten ensin ehdi syödä ja sit illalla tekee mieli kaikkea :/
 
Heippa kaikki ! Ja upeeta BelloMamma, eron huomaa enemmän kuin selvästi !! :)

Raaaah, täällä mennyt niin päin persettä, ku voi vaan mennä. Jotekii ku oli flunssas, nii ei oikee tullu liikuttuu ja tuli vähän syötyäkin mite sattuu.. Ja sen taas huomas puntaris, paino ei ollu liikkunu mihinkää suuntaa :ashamed: Jos suosiol päivittelen lukemat ens maanantaiks, toivotaa että sillon ois pudonnu _edes vähän_ tuota painoa..

Tänää ois ekaa kertaa edes Body Compat. Vähän jännättää, että millast rääkkiä se on ! :D
 
Cherrrye: Mullakin olis saman tunnin kokeilu edessä. En vaan tiedä että joko huomenna vai vasta ensi viikolla. Luultavasti ensi viikolla koska tällä viikolla on tullut niin huimasti kulutettua kaloreita (ma salilla jo yksistään 1300cal) ettei olo menis ihan veteläksi....
 
Olkkis!

Mä olin näköjään jäänyt listoilta tällä viikolla! No tässä mun lista uusiksi:

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 83,5 kg
Pudotettu: -1,5 kg
Viikkopudotus: -0,2 kg

Mä taidan tehdä seuraavan punnituksen lauantaina, kun lähdetään tosiaan reissuun la-su yönä!
 
Nyt on kyllä vaikeeta! : /:headwall:

Vähän kun tuli vastoinkäymisiä elämässä niin heti tekisi mieli syödä jääkaappi johtoineen päivineen. Onneksi vielä en ole mitään luvatonta pistänyt suuhuni ja tuskimpa enää pistänkään kun olen jo tämän tilanteen herraksi päässyt mutta kyllä ne vanhat huonot tavat vain istuvat tiukassa! Lisäksi kun nuo nutrit ei oikein enää uppoa kun noita samoja makuja olen kiskonut jo yli 10 päivää. Pakko vain sitkeästi juoda kun olen laatikot ostanut mutta paljon mielummin söisin kyllä noita nutrin patukoita. Sellaisen ole aina säästänyt iltaa varten niin ei tule iltanapostelut edes mieleen. Harmi kun hinta on melko kova, mutta jos mies ostaa itsellensä tupakkaa melkein askin päivässä niin kyllä minä yhden patukan per päivä saan ostaa!
Tänään vaihtuukin yksi pussukka 100g kanaa + kurkkua, tomaattia ja paprikaa (ovat sallittuja nutrin aikana muutenkin), en muuten ole kanasalaattia ennen näin odottanutkaan!

Kävin tänään katsastamassa itselleni farkkuja, ja voi jösses miten motivaatio vahvistui taas siellä sovituskopin peilin edessä! Siis aivan järkyn näköistä! Pakko kyllä saada se 10 kg pois mahdollisimman pian niin saa taas kaapin täydeltä omia vaatteita käyttöön.

Tuleeko teille muille koskaan heikkoja hetkiä? Olisi mukavaa jos ehtisitte suinkin käydä muutaman sanan kirjoittamassa muulloinkin kuin punnituspäivänä! Minä ainakin olen sen verran heikko että tarvin sitä vertaistukea melkeinpä päivittäin...
 
Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 84.6 kg (4.2.-11)
Pudotettu: - 2,9 kg
Viikkopudotus: + 0,3 kg / 2 vko
Matkaa 1. tavoitteeseen 4,6 kg

Voihan räkä :headwall: Kyllä nyt suututtaa :mad: Paino oli jo yli kilon vähemmän, mutta nyt iski kamala turvotus... Täytyy kyllä myöntää, että parina päivänä söin vähän yli pisteiden, mutta en mielestäni noin paljoa :O Mieli on kyllä aika maassa nyt...
 
Kiitos että jaksatte tuota mun hokemista noista yv:sta. =) Tällä viikolla olen poikkeuksellisesti päivitellyt tietoja listaan vielä tänään kun tuo listan tekeminen meni niin myöhään.

Joku kyseli heikoista hetkistä: Jos mulle tulee heikko hetki niin jos vain suinkin mahdollista niin otan palan kurkkua tai juon pitkän huikan vettä. Sillä olen selättänyt heikot hetkeni. Toki tässä jo suu haluais jotain pureskeltavaa mutta kurkku tosiaan on ainakin tähän asti riittänyt.
 
Olis kyllä tosi mukava jos tämä ketju vähän vilkastuisi. Itse käyn kyllä päivittäin lukemassa että olisko tullut uusia viestejä mutta kirjoittaminen jää itselläkin jos täällä on hiljaista.

Joo, heikkoja hetkiä tulee ajoittain. Olen kyllä sallinut itselleni silloin tällöin esim. muutaman karkin tms. Ja ei tosiaan ole tullut sitten enempää syötyäkään, siitä olen kyllä ylpeä! Ja aikaisemmin saattoi olla niin, että päivällä tuli syötyä ihan ok:sti mutta iltaa kohden se tahti kiihtyi ja tuli mätettyä kaikkea hyvää. Nyt on sekin onneksi vähentynyt, nykyään iltapalaksi vetelen riisikakkuja ja ananasta :D

Nyt vaan täytyis lisätä liikuntaa. Kaikki paino mitä tähän mennessä on lähteny (vajaa 3kg) on lähteny pelkästään ruokavalion muutoksella. Ajattelin että jos vaikka ottais tuon zumban tuohon nyt mukaan. Jotenkin tuntuu vaan ettei muka ehdi liikkumaan (joo, tekosyitä tietty:D) kun on kaikkea muuta hommaa niin paljon. Meillä on tosiaan viikon päästä muutto kotipaikkakunnalle ja tuntuu että juoksevia asioita ja pakkaamista on niin mielettömästi :D Noh, eiköhän se tästä!

Tsempit taas kaikille!
 

Yhteistyössä