Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Huomenta! Mä oon oikeestaan ollut tosi yllättynyt kuinka vähän niitä heikkoja hetkiä onkaan tullut!!! Mähän oon nyt vähän vajaan kk:n ollut vhh-ruokavaliolla ja ennen sitä söin esim. karkkia tosi paljon. Mulle siis oli muodostunut jo jonkin asteinen riippuvuus sokeriin ja on ollut ihana huomata etten tarvitse sitä :)

Tää ruokavalio tuntuu muutenkin sopivalta mulle, vaikken kuitenkaan usko, että ilman pastaa, leipää yms. olisin ikuisesti. Sen oon kuitenkin päättänyt, etten samanlaiseen sokerikoukkuun jää!!! :)

Tsemppiä kaikille, mä lähden tästä pojan kanssa isomummon lihapatojen äärelle :D
 
Mä laitoin just Cambridge-konsultilleni viestiä siitä että mitä sitä uskaltais oikein huomenna laittaa suuhunsa kun lähdetään peliporukalla syömään. Ei oikein oma järki sano mitään, enkä mä nyt välttämättä mitään syö mutta onpahan kysytty jos alkaa mieli tehdä jotain. Ei tuu sitten syötyä mitään typerää.

Täällä on aivan ihana ulkoilusää. Kävin tuossa heti aamusta pojan kanssa 2h kävelylenkin samalla asioita hoitaen ja teki hyvää. En aikaisemmin ole kauheasti tykännyt rattaiden kanssa kävelemisestä mutta nyt kun kunto kohenee ja kilot karisee niin siitäkin on tullut mielekkäämpää. Jotenkin ihana oli vaan kävellä ja nautiskella. Ajattelinkin että jos iltapäivällä on yhtä mahtava sää niin lähden kävelleen hakemaan ensi viikon ruuat. Matkaa tulee suuntaansa noin 2.5km, joten jos sen saisi käveltyä edestakaisin niin ei tarttis lähteä illalla enää salille.
 
Vieläkö huolitte joukkoonne? Pudotettavaa ois ja elämäni ekan kerran aloitan laihdutuskuurin,joten kaikki tsemppaus tulis tarpeeseen... Vaakaan sain hommattua patterit ja järkytys oli suuri,kun lukemat näin...
Aloitin tänään nutrilett-kuurin. Tosin koulussa oon töissä,joten siellä joudun syömään normiruokaa lasten kanssa,muuten sit pusseilla yritän mennä.
 
BodyCombat kokeiltu... Ihana tunti oli, jatkan kyllä tulevaisuudessakin. On just sopivan rankkaa meikäläisen kropalle tässä vaiheessa. =)

Biitsi: ;Kyllä mun puolesta mukaan pääsee. Maanantai on punnituspäivä jolloin laitat mulle yv:na listan mukaisen tiedon niin pääset listalle mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ainakin minun puolesta tervetuloa mukaan biitsi ! :wave: mukavaa, kun tulee lisää jutustelijoita, vertaistuki on miun mielestä painonpudotuksen A ja O ! :)

En silloin yks päivä käynytkään BodyCompatis, kun tunti oli täynnä. Mutta tänään käytiin kaverin kanssa vetäsees Vatsapakarat + BodyPumpit siihen päälle, voin vaan kuvitella paikkojen huutavan huomenna halleluujaa ! :D

Kyllä täälläki on noita heikkoja hetkiä havaittavis välil, silloin tekis mieli heittää pyyhe kehää ja mutustaa kaksin käsin _ihan mitä vaa_. Mutta sen kuiteki tietää, että sen jälkeinen olo vielä paskempi.. Miehelle välillä uhmailen, että kunhan oon päässy tavotepainoon, niin vedän mm. vetyjä, hesen mega-aterian, pitsaa, rullakebuu, kaikkee mahdollist ja mahdotonta. Enmä nyt välttämät oikeest niin tekis.. Mutt tulee hyvä mieli, kun toinen sanooki, että anna mennä vaa. Hitto :D
 
Kiitokset,et pääsen mukaan! :flower:

Olen ikäni ollut normaalipainoinen,myös lasten jälkeen, joten laihduttaa ei ole tarvinnut. Mutta Nyt tarttee... Painoa kertynyt ainakin se 20 kiloa ja olo kamala. Osittain painonnousu johtuu lääkkeistä, mutta lääkitykset lopetettu, joten nyt saa läskitkin lähteä. Liikkumaan on opeteltava taas ja syömistä seurattava.

Aloitin tänään Nutriletilla ja katsotaan, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään?? Osaksi joudun syömään normiruokaa koulussa, mutta täytyy siellä sit katsoa, mitä syö ja minkä verran.

Tarkoituksena olisi alkaa lenkkeilemään kunnolla, käydä hiihtämässä ja zumbassa. Kunhan pääsis vauhtiin ja sais itsensä säännöllisesti liikkeelle.

Tässä minun mitat:

pituus 165 cm
paino 85 kg
tavoite 65 kg
 
IhanaValo
Mie oon ollu niin pihalla näistä syömisjutuista, en oo laskeskellu yhtään mitään.
On vaan ollu olevinaan niin kiire ja toisekseen miulla on ollu tän viikkoa semmonen stressi, etten oo vaan saanu aikaseksikaan laittaa mitään ruokia ylös, mut syöny kyllä oon..varmasti liikaa. Stressisyöppö.
Pitäs saada otettua itteensä niskasta kii, lisätä liikuntaa, pienentää annoksia ja ja ja..pitäs ja pitäs. Kylläpä ottaa päähän taas.
Joten, mie kyllä oon taustalla jos vaikka en tänne kirjotteliskaan/laittas tuloksia. Motivaationkeräys päälle.

Ja niin, tervetuloa biitsi!
 
Tänään on mun virallinen punnituspäivä, ja nämä tulokset voi sitten lisätä maanantain listaan...

Ensin vähän pohjustusta: kuulostaa varmaan todelliselta läskipehvamamman selittelyltä, mutta mä oon ollu aivan varma, että meidän vaaka on rikki!! Esimerkiksi maanantaina punnitsin itseni ja ilmoittelin tännekin tulokset. No jostain syystä ajattelin kuitenkin kokeilla pian uudestaan ja näyttikin varmaan puoli kiloa vähemmän.. Myö aikaisemminkin lukemat on vaihdellut. No pari päivää sitten sain vinkin, että kylppärin lattia EI oo hyvä punnitukselle koska lattia on kalteva.. No nyt oon tehnyt sitten "tarkistuspunnituksia" olkkarissa ja tasaista riviä näyttää :)

Eli tän viikon mitat:

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 81,7 kg
Pudotettu: -3,3 kg
Viikkopudotus: -1,8 kg

Viikkopudotus ei nyt oo ihan totuudenmukainen, mutta laitoin nyt noin kun näyttää omaan silmäänkin kivemmalta :)

Onkos muuten muut jo saaneet siirtyä vanhoihin vaatteisiin? Mulla oli eilen päällä paita, joka viimeks on mahtunut kiinni joskus ennen raskautta :) Lisäksi housut jotka vielä pari viikkoa sitten sai hampaat irveessä kiskoa ylös, menikin jo aika kivasti!!! Tommonen tuo kyllä älyttömästi motivaatiota lisää :D

Nyt sitten loman viettoon, palailen reilun viikon päästä!
 
Mää oon varmaan maailmanhistorian ensimmäinen ihminen joka ei laihdu nutraamisella. Ei vaikka teen homman pilkuntarkasti, juon vettä ja menkat eikä edes ovis ole tuloillansa. Helppoa hommaa tämä mulle on mutta ei tätä viitsi harrastaa jos ei mitään hyötyä saa irti revittyä. Paino on tänä aamuna 86 kg eli tässä vain noussut nousemistaan koko loppuviikon. Liikkunut en juurikaan ole, mutta luulis että 600 kaloria päivässä laihduttaisi vaikka ei liikkuisi milliäkään. Mulla kuitenkin on 20 kg sitä ylipainoa joten on mistä ottaa. Kateellisena luen toisten vlcd kuurilaisten huimista pudotuksista... Jos ei tällä edes laihdu niin miten saan millään ruokavaliolla painoa putoamaan!?:headwall:
 
Minä tulisin mukaan!
Laihduttelen ensin noilla jäljelle jääneille nutreilla sen jälkeen cambridge pusseilla, selailtuani uusi sivuja päätin jatkaa siitä myös tuolla cambridgella otan yhteyttä konsulenttiini viikkoa paria ennen kuin pussit loppuu.
Sinne onkin tullut vaikka mitä uutta!:)
Painoa löytyy 94.4kg
pituutta 161cm
 
Pakko oli käydä punnitsemassa itsensä aamutuimaan ja -2 kg! nesteet poistuu,mut siistiä silti! Jee, tästä se lähtee. Tänään ois ohjelmassa uimahallireissu lasten kanssa, zumba ja illalla vielä hiihtämään.

Eilen olin vauvakutsuilla ja siellä söin normiruokaa ja jälkkärit päälle. Mut karkeista ym. mässyistä pystyin pitään näppini erossa. Tässä yritän miettiä,et miten palkitsis itseensä aina kun joku välitavoite ois saavutettu? Et säilyis motivaatio. Tosin se,että mahtuisin entisiin kesävaatteisiin on jo aika hyvä palkinto ja ne bikinit!!!

Tsemppiä kaikille läskinpolttamiseen!!:D
 
Jep,Jep... Paino tänä aamuna 86,6 eli nousee vain edelleen. Voin sanoa että ottaa "pikkuisen" päästä tämä homma nyt. Iltaan asti sinnittelin ja sitten päätin että jos paino vain nousee niin ainakin haluan syödä joka hemmetin gramman edestä! Eli multa ihan turha odottaa yhtään pudotusta huomiselle, paino varmasti nousee sillä söin muutaman leivän ja siis hiilarivarastot täyttyvät. En silti vetänyt jääkaappia tyhjäksi sillä en halunnut venyttää jo mukavasti kutistunutta vatsalaukkuani. Huomenna täytyy katsoa jotain uutta sotasuunnitelmaa, sillä en todellakaan aijo luovuttaa! Varmaan käytän nuo loput nutrit pois eli osanutrailisin tässä nyt hetken aikaa... Nyt on jotenkin tyhjä olo, sillä ihan oikeasti luulin että tästä saisin hyvän sykäyksen laihtumiselle ja pääsisin pian alle 80 kg. Pitäishän se uskoa että ei ole oikotietä onneen. Ainakaan mulle.
 
Nikki: Olkkis74
Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 135,9kg
Tavoitepaino: alle 100kg
Paino nyt: 122,2 kg
Pudotettu: 13,7kg
Viikkopudotus: 2kg

Mä olin lauantaina ulkona tosiaan kavereiden kanssa ja meni ihan hyvin. Söin kevyen kanasalaatin ja join vettä varmaan yhtä paljon kuin koko päivänä yhteensä. Hauskaa oli vaikka muut ottikin alkoholia. Ei kuitenkaan tehnyt itsellä yhtään mieli juoda mitään vettä väkevämpää. Nyt sitten tietää, mitä voi ulkona käydessä syödä hyvällä omallatunnolla. =)
 
Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 115.2kg
Pudotettu: 16.6kg
Viikkopudotus: 1.9kg
Matkaa tavoitteeseen: 15.3kg

Tässä mun rimpsu =) Viikonloppu oli taas täynnä houkutuksia, mut oikeastaan ne ei edes tunnu enään houkutuksilta, joten helppoa oli tehdä muille herkkuja ja katsella syömistä vierestä =))

Eilen pidin me&i kutsut ja vähänkö ihanaa että sain ekaa kertaa tilata myös itselleni jotain äitin mallistosta =)) Ja kaikenlisäksi vielä kokoa L.

Hyvällä sykkeellä eteenpäin... hyvää alkavaa viikkoa kaikille =)))
 
Nikki: Jemina82
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 94.4kg (5.2.2011)
Tavoitepaino: 1. 85kg, 2. 75kg, 3. 65kg 4. n. 60kg
Paino nyt: 92,5 kg
Pudotettu: -1,9kg
Viikkopudotus: -1.9kg

Viime yö oli todella vaikeaa saada unta vaikka nälkäkään ei vaivannut, aamulla sit komeesti nukuttiin pommiin.
Toivottavasti ens yö olis helpompi.
 
Mun tekee niiiin mieli syödä jotain, pureskeltavaa ruokaa on siis ikävä. Nälkä ei niinkään oo,mut pureskella tekis mieli jotain... Oon positiivisesti yllättynyt noiden nutrilettien maun suhteen, odotin et ne maistuis ihan järkyttävältä. Alas on mennyt ainakin tähän asti, enkä oo kyllä kaikkia pusseja per/päivä kerennyt ees syömään.

Tänään oli liikunnaton päivä, mutta huomenna taas ladulle.
 
Biitsi: Tuo mun Cambridge-kuuri on ihan samalla periaatteella toimiva vähäenerginen dietti kuin Nutrilett ja mulle tuo mun konsultti sanoi että jos jotain pureskeltavaa haluaa niin kurkkua voi mättää suuhun ihan niin paljon kuin haluaa. Siitä ei tuu kaloreita juuri ollenkaan kun on niin vesipitoista.

Lista tulee huomenna aamulla. Nyt en jaksa sitä alkaa vääntämään kun kun treenasin just 3.5h salilla ja kävin vielä päälle saunassa. Nyt meinaa silmät painua kiinni joten kai sitä tarttis kohta painua peiton alle että saa tarpeeksi unta huomiseen kiireiseen päivään.
 
Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg (2.1.11)
Paino nyt: 59,6kg (7.2.11)
Pudotettu: -2,9kg
Viikkopudotus: -0,2kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,6kg


Pikkuhiljaa mennään lähemmäksi tavoitetta. On kyllä ollut mahtavaa kun vaatteet alkaa istua paremmin päällä ja itsevarmuuttakin alkaa tulla koko ajan enemmän. Ajattelin että kunhan tässä saa vielä sen pari kiloa pois niin vaaka saa mennä vähäksi aikaa kaappiin ja alan katsoa vaan mittanauhan tuloksia, täytyis aika paljon kuitenkin vielä kiinteytyä.
Liikunnat on täällä jääny hiukan vähemmälle taas mutta kyllä tuota hien pintaan sai kun tein tuossa taas muuttosiivousta ja pyyhin kaappeja. Käyköön se sitten liikunnasta :D
 
Täällä vielä yksi onneton anoisi mukaan pääsyä, mahtaakohan vielä mahtua? :) Löysin ryhmänne sattumalta ja nyt varta vasten rekisteröidyin palveluun, jotta pääsisin mukaan. Ihanaa, että netistä löytyy tällaista yhteisöllisyyttä! Tänään kävin ostaa vaa'an ja aloitin elämäntapojeni remontin.
 
Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg nutraamalla 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 86,4kg (7.2.11)
Pudotettu: 1,9 kg
Viikkopudotus: 0,3kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 8,6 kg ja 2. tavoitteeseen 19,4kg

Muutama sata grammaa silti tuli pudotusta vaikka plussaa odotinkin. Ja nutraaminen loppui nyt sillä olen menossa alkion siirtoon ja tämän päiväisessä ultrassa lääkäri ei kyllä suositellut niiden syömistä. Jos hoito ei onnistu niin sitten voi nutreja taas syödä, mutta lääkärin määräyksestä nyt seuraavat n. 3 viikkoa mennään ihan keveällä normiruualla. Jos raskaus alkaa niin keveällä normiruualla jatkan, mutta jos (ja kun) ei ala niin ehkäpä kaivan nuo loput nutrit kaapista ja yritän pientä spurttia vähän paremmalla menestyksellä.

Tilasin tänään itselleni ohjauksen ja ohjelman teon paikalliselle kuntosalille. Tavoite olisi käydä 2-3 kertaa viikossa treenaamassa, pääpainona tuon käden kuntouttaminen. Toki treenaan myös muuta kroppaa kuntoon ja etenkin vatsalihakset on raskauden jäljiltä ihan luvattoman huonossa kunnossa. Sinne siis matka vie ensi keskiviikkona, ellei alkion siirto satu juuri sille päivälle.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!

Täällä taas tullut viikossa 1 kg lisää painoa, eli ehkä mä tästä eteenpäin sit jätän nuo listaukset tekemättä. Alkaa vaan tympäsemään... On kieltämättä jo alkanut vatsaakin tulla, et kai tää raskaus on syypää painon nousuun. Ei vaan tarttis yhtään tässä vaiheessa nousta. Myönnän kyllä et lenkit on koiran kans lyhentyny, on niin voimaton olo, mut vähän kuitenki oon yrittäny päivittäin liikkua.

Mut mielellään kyllä kävisin täällä edelleen teidän seurassa kommentoimassa silloin tällöin, vaikka listausta en teekkään... On niin kiva seurata muiden onnistumisia. Hienoja pudotuksia porukalla!!

Haave tsemppiä siirtoon, pidetään peukkuja et onnistuu.
 
horrorpop: Mulla on ainakin ollut ihan hillitöntä turvotusta molempien raskauksieni alussa joten toivotaan että turvotus olis se joka sun painoa nostaa.

Itsellä alkaa polvi olla tosi kipeä. Varmaan rasitus kipeyttänyt sen kun oon nyt lisännyt tuota liikuntaa niin että on vain 1-2lepopäivää viikossa. Mietin tuossa lääkärissä käyntiäkin mutta toistaiseksi jätän käymättä kun hiihtolomaviikolla treenaaminen jää väkisinkin vähemmälle kun vaari eli mun isä tulee meille ja mennään myös siskon luokse.
 
Kevyempänä Kohti Kesää vko 5

Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: eka tavoite -10kg nutraamalla 2. tavoite 67kg
Paino nyt: 86,4kg (7.2.11)
Pudotettu: 1,9 kg
Viikkopudotus: 0,3kg
Matkaa 1 tavoitteeseen 8,6 kg ja 2. tavoitteeseen 19,4kg

Nikki: Jemina82
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 94.4kg (5.2.2011)
Tavoitepaino: 1. 85kg, 2. 75kg, 3. 65kg 4. n. 60kg
Paino nyt: 92,5 kg
Pudotettu: -1,9kg
Viikkopudotus: -1.9kg

Nikki: Olkkis74
Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 135,9kg (03.01.2011)
Tavoitepaino: alle 100kg
Paino nyt: 122,2 kg
Pudotettu: 13,7kg
Viikkopudotus: 2kg


Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 54,3kg (7.2.-11)
Pudotettu: -3,4kg
Viikkopudotus: -0,5kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,3kg

Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5kg (2.1.11)
Paino nyt: 59,6kg (7.2.11)
Pudotettu: -2,9kg
Viikkopudotus: -0,2kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,6kg

Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 115.2kg
Pudotettu: 16.6kg
Viikkopudotus: 1.9kg
Matkaa tavoitteeseen: 15.3kg

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 81,7 kg
Pudotettu: -3,3 kg
Viikkopudotus: -1,8 kg

nimimerkki:biitsi
pituus 165 cm
aloituspaino 85 kg (4.2.2011)
tavoitepaino 65 kg
paino nyt: 83kg
viikkopudotus: -2kg
Matkaa tavoitteeseen 18kg

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 84.6 kg (4.2.-11)
Pudotettu: - 2,9 kg
Viikkopudotus: + 0,3 kg / 2 vko
Matkaa 1. tavoitteeseen 4,6 kg
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä