Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Tosi kivasti lähtenyt paino putoamaan olkkis74 ja BelloMamma ! Wau !:)

Meidän mini-miehellä kuumetta(kiitos eilisen rota-rokotteen), jää ainakin tän päivän ulkoilut väliin.. Toivottavast kuume laskee pian, inhottaa itteää ku pienel tukala olla :(
 
Mihin kaikki on kadonnut?

Täällä paino jatkaa kivasti tippumistaan, nyt 8.3kg tippunut :) Keskiviikon vesijumpassa oli aivan mahtavaa, voisin käydä vaikka joka ilta =) Nyt lähden "kuntoilemaan" noiden tuplarattaiden kanssa tonne lumihankeen.
 
Moikka!

Mä voisin liittyä tähän ketjuun mukaan :) Taustoista sen verran, että synnytin 10/09 ja raskaaksi tullessani painoin 80kg.. Rd-ruokavaliosta huolimatta keräsin raskauden aikana komeat 20kg painoa, eli viimeisellä neuvolapunnituksella vaaka näytti järkyttävät lukemat: 100,00kg!!

Kun nesteet lähti synnytyksen jälkeen liikkeelle, painoin alimmillaan 85kg. Imetyksestä huolimatta lukemat hiipi taas n. 90kg, mikä oli tilanne viime syksynä. Lopetin imetyksen hiljalleen loppuvuoden aikana ja kiloja rupesi itsekseen tippumaan.

Viime sunnuntaina aloitimme mieheni kanssa vähähiilarisen ruokavalion ja olo on tällä hetkellä tosi hyvä!! Lähtöpaino oli siis n. 85kg ja tarkoituksena olisi, että vaa´an lukemat alkaisivat jossain vaiheessa kutosella :) Tekemistä riittää, mutta niin myös motivaatiota!!! Mä olen aina liikkunut, mutta herkuttelulla kiloja on kerääntynyt... Ajattelin myös pienillä tavoitteilla päästä eteenpäin ja ensimmäinen tavoitepaino on 79 :)

Toivottavasti pino pysyy aktiivisena ja saisimme kaikki täältä tukea ja tsemppiä!! Mä punnitsen itseni ensi maanantaina ja laitan vaikka Olkkikselle yv:nä lähtöpainot ja tavoitteet.

Mamushka :D
 
IhanaValo
Mitenkähän pitkään tuolla Kiloklubilla yrittäis, jos alkaa paino jumittaa?
Mietin vaan tuota karppausta, oiskohan siitä mihinkään? Sais kuulemma ainakin syödä vähän raskaampiakin ruokia.
Miulla tekee välillä hirveesti mieli pitsaa ja muuta rasvasta..mut ei niitä uskalla syödä.

Oon just semmonen että nopeesti meinaa mennä maku koko yrityksestä jos ei ala pian tapahtumaan mitään :ashamed:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo : Minun moni tuttu karppaa, itsekin karppasin vähän aikaa ennen joulua. Parissa päivässä lähtikin 2kg(nesteitä), mutta minuu rupes kuvottaa se rasvalla löträäminen; rasvaa oli käytettävä _paljon_ :x 3 ruokaa päivässä; aamiainen, lounas ja päivällinen, ei muuta. Toki voi mennä ns. " ei niin tiukalla linjalla". Mutta voihan sitä kokeilla, toiset ylistävät karppausta maasta taivaaseen, itse en siitä kuitenkaan pitänyt :D

Oli pakko käydä tänää vaa´assa ja olin enemmän kuin tyytyväinen lukemaan ! :) Painoa ei ole tippunut kauhean paljoa, mutta se lukema oli iso juttu minulle ! Miuhin iski yks ilta aivan järkyttävä Uhma. Kysyin miehelt, ett saanko syödä suklaata ja se tietenki kielsi. Nappasin sit keittiön kaapist konvehtirasian(kaloreita enemmi ko liikaa), lössähin sohvalle ja ahmin miltei koko rasian. Ahminnan jälkee läksin lenkille, ei oo tehny mieli herkkuja sen jälkee :D

Tervetuloa Mamushka ja tsempit meille kaikille ! :)
 
Täällä on melkein kadottu epätoivon suohon :) Mutta tänään asia ratkesi ja uskallan tännekin jo kirjoittaa. Mullahan lähti paino nousuun, liikunnasta ja herkkulakosta huolimatta. Eikä se nousu ollut mitään liikunnan tuomaa lihasmassaa vaan ihan selkeää vyötärönympäryksen kasvamista. Sitä se viime viikon plusmiinusnolla-tuloskin siis enteili...

No, eilen sain onneksi soiton terveyskeskuslääkäriltä kun noita kilpirauhasarvoja on seurattu raskauden aikana ja sen jälkeen. Nyt ne olivat sen verran huonot, että lääkäri suositteli lääkitystä hoidoksi. Toivottavasti lääkitys auttaisi myös tähän painonpudotukseen jossain vaiheessa. Harmittaa, mutta toisaalta on hyvä että painonnousulle saatiin oikea syy. Kateellisena jo katselin hirveitä pudotuksia kun mielestäni tein kaiken oikein ja läski vaan lisääntyi. Ja tämä selittää miksei raskauskilotkaan lähteneet imettämällä.

Tän viikon tavoite (nyyh) on päästä sinne mistä lähdettiin eli 75,7 kiloon ja siitä sitten alaspäin. Hyvää viikon jatkoa kaikille pudottajille!
 
Mutru: :hug: Eikös tuo ole vaan hyvä asia että löytyi selitys jolle vielä voi tehdä jotain. Kun menet lääkärille niin kysäise samalla miten tämän painonpudotusasian kanssa sun kannattais edetä niin että saisit mahdollisimman hyvän lopputuloksen
 
IhanaValo
Äh, mikä muisti..
Piti sanoa tervetuloa ketjuun Mamushkalle ja muille, kelle en oo älynny/muistanu sanoa :)

Mutru; Harmillista, mut tiedät ainakin ettei tuo painon putoamattomuus ainakaan siun omista toimista vaan siitä kilpparista. Toivotaan että saat lääkityksen kuntoon ja ehkä sitä kautta sit painoakin laskemaan. Tsemppiä!:hug:
 
Moikka! Tervetuloa uusille ja kovasti onnea kaikille laihduttajille pudotuksista :)

Ja mutru::hug: Onneksi kuitenkin löytyi nyt syy sille, miksi paino ei putoa. Jos nyt tosiaan saisit lääkityksen kuntoon ja neuvot lääkäriltä painonpudotuksen jatkoon. Tsemppiä kovasti!

Ihanavalo mainitsi että maku meinaa mennä jos ei ala heti tapahtumaan jotakin. Mä olen just samanlainen. Tiedostan toki että painon pudotus ja varsinkin kiinteytyminen on tosi hidasta hommaa mutta silti heti kaikki mulle nyt!! :D

Nyt on kyllä tullut muutama päivä syötyä niin epäsäännöllisesti että ihan hirvittää. Täytyy alkaa taas pitää päivittäistä ruokapäiväkirjaa niin tulee tolkkua tähän hommaan. Äsken tuli syötyä vähän irtokarkkejakin :ashamed:. Ukko osti kaupasta ja mässäsi niitä tuossa vieressä niin oli pakko maistaa itelläkin. Mutta hyvä minä, tyydyin vain muutamaan (ennen olis menny vähintään puoli pussia)!!!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, maanantain tuloksia odotellessa! :)
 
Moi!!

Täytyy kyllä myöntää ettei tää syömättömyys mitään helppoa ole, vaikkei nälkä olekaan kuin pari kertaa päivässä ja silloinkin tosiaan menee pirtelöllä tai ihan vedellä ohi. Eilen tein perheelle ruokaa ja ai että olis tehnyt mieli syödä sitä, niinkuin montaa muutakin ruokaa mitä olen nyt vajaassa kahdessa viikossa tehnyt. Mutta luovuttaan en ihan helpolla ala... koska tää piru vie toimii!! Millään muulla keinolla tuskin olis lähtenyt 11päivässä 9.2kg!! Oikeesti uskomatonta!! Alan pikkuhiljaa uskomaan että se mun tavote 30kg pois huhtikuun 13.pv mennessä onnistuu ja jos tätä tahtia pudotus jatkuu, niin se on tavoitettu jo maaliskuussa.

Mies otti musta toissailtana taas kuvan ja selvästi kasvoista ja mahasta huomaa että paino on pudonnut. Noi kuvatkin kyllä kannustaa hyvin jatkamaan =)

Nyt tuli ihan omanapa juttuja... sori. Tsemppiä kaikille viikonloppuun =)
 
kuulumisia täältäkin...vaakassa en ole käyny enkä käy kun vasta maanantaina, sitten näemme miten on menny....:| tosin maananttaihin ei oo aikaa enää niin paljoa. bellomamma, hieno saavutus! oikeastaan aika uskomaton!!!!!! oletko kahvia juonut tai kasviksia syöny vai ihanko pelkästään noilla pusseilla meet? minkä hintasia ovat..? aivan uskomattoman hienoja suorituksia monella muullakin, käyn täällä aina hakemassa motivaatiota omaan urakkaan, ja kiloklubissakin siis olen...pienin askelin, pienin askelin...
 
Neila: kiitos =) Viikon pussit, eli 21pss maksaa 59€ ja näiden lisäksi olen suuhuni laittanut ainoastaan mustaa kahvia pari kuppia päivässä. Kyllä meillä tällä hetkelläkin on pitsa uunissa (ja juu kyllä tekis mieli vähän maistaa) mut en aio sitä syödä, haistella korkeintaan ;) Kahden viikon nestepaaston jälkeen voin ostaa myös patukoita ja aionkin niitä muutaman ostaa ja kokeilla. Suu kaipais meinaas jotain pureskeltavaa. Ja tuosta vaakalla ravaamisesta, niin mulle se on yks syy aina jaksaa uus päivä, koska joka kerta se on aamulla vähemmän näyttänyt kuin edellisenä aamuna ja se ainakin mua motivoi tosi hyvin. Itse en olis koskaan uskonut että näin nopeasti lähtee näin paljon! Olin asennoitunut siihen että ensimmäisen viikon (joilloin nesteet lähtee) jälkeen putoo n2kg viikossa, konsultti kyllä sanoi etteä voi hyvin lähteä kolmekin, mut mulla on nyt jo lähtenyt enemmän. Jännityksellä odotan maanantai aamua, saanko 10kg rikki =)
 
Tosi hyviltä näyttää teidän pudotukset! Onnittelut kaikille ja perässä tullaan. En ole uskaltanut hypätä vaa'alla enää pariin päivään kun tiedän harmittavan tuloksen, mutta ahkerasti olen liikkunut silti.

Sain lääkäriin peruutusajan heti perjantaille ja reseptin kouraan samantien. En tiedä johtuuko lääkityksestä mutta kädet ja jalat tuntuvat jo vähän lämpimämmiltä, ja paleluhan on yksi vajaatoiminnan oireista. Lääkäri oli sitä mieltä että painonpudotusprojektia on hyvä miettiä vasta kun ollaan päästy ohi pikkuvauva-ajasta. Ei siis vajaatoiminnan takia vaan koska vauva-aika on rasittavaa. Tässä aion kyllä olla eri mieltä :) Jaksan paljon paremmin vauvankin kanssa, jos olen vähän kevyempi ja energisempi.
 
IhanaValo
Tänään vaaka näytti 83,3kg vaikka eilen iski taas hirveä herkkuhimotus ja esim.ranskiksia söin ihan liikaa ja vähän suklaatakin :ashamed:
Tänään jos yrittäis ottaa kevyemmin sit..ni katotaan paljon huomisaamun lukemat on.:)

Mutrulle vielä tsempityksiä, jospa se siitä helpottais :)
 
Eilen iski taas hirveä herkkuhimotus ja esim.ranskiksia söin ihan liikaa ja vähän suklaatakin :ashamed:
Tänään jos yrittäis ottaa kevyemmin sit..ni katotaan paljon huomisaamun lukemat on.:)
Tää oli kuin mun suusta..
Mä vain vetelin ranujen sijasta sipsejä ja joo suklaatakin uppos :headwall:
Noh huomenna sit nähään mitä ens viikolla saa suuhun laittaa :kieh:
 
Huomenta!

Täällä on menty taas ilman minkäänlaisia mielitekoja. Äsken tosin haukkasin pari palaa kurkkua, kun teki niin mieli jotain ja konsulttini sanoi ettei pienen kurkunpalan syöminen ole pahasta jos haluaa jotain pureskeltavaa. Huomenna olisikin konsultin tapaaminen ja virallinen punnitus. Oma vaaka näytti tänä aamuna viikkopudotukseksi -2.3kg johon olen erittäin tyytyväinenn. Mä tiesin että homma tulee ekan viikon jälkeen tasaantumaan. Karistan liikakilot sitten vaikka gramma kerrallaan. =)

Huomenna kun on uuden listan aika teen niin että kerään yksityisviesteistä kaikkien tiedot ja laitan kaikki sitten kerralla. Lista tulee sitten viimeistään ti-aamuna tänne pinoon. Älkää siis hermoilko jos sitä ei heti aamusta ole tarjolla.
 
Hei!
Ensinnäkin tervetuloa mukaan Mamushka mukava kun tulee lisää porukkaa!=)
kulunut viikko mennyt ihan hyvin syömisien suhteen vaikka lenkillä en käynyt kuin pari vaivaista kertaa.. vuorotyö kun on niin ei meinaa viitsiä/jaksaa lähteä. Mukavuudenhalu ja sisällä löhöily menee ja pääsee aina voittamaan. Koitan parantaa tapani nyt alkavalla viikolla!!
Todella hyviä pudotuksia , mukava lukea että tosiaan paino lähtee putoamaan vauhdilla noilla pussikeitoilla.
Tsemppiä kaikille!=)


Nikki: glaudia
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 97,4kg (1.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 90kg, 2. tavoite 85kg, 3. tavoite 80kg, 4. tavoite 75kg
Paino nyt: kg 93,8kg(17.1.11)
Pudotettu: -3,6kg
Viikkopudotus: -2,3kg
matkaa tavoitteeseen 3,8kg-->18,8kg
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä vähän harmittaa kun taas on ollut viikonloppu täynnä juhlia, vaikka mitään ei pitänyt olla ja vähän meni taas dieetti läskiksi. :(

Mutta tänään taas alkaa ja en aio mitään herkkuja kyllä syödä. Kyllä harmittaa, vaikka vaaka näytti miinusta mutta kuitenkin niin vähän.

Nikki: miss.piggy
Pituus: 179 cm
Aloituspaino: 113kg
Tavoitepaino: 1. tavoite paino 99kg 2.tavoite paino 85kg
Paino nyt: 107,1
Pudotettu: -5,9
Viikkopudotus: -0,8
 
Nikki: Haave
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 88,3kg
Tavoitepaino: 64-67kg eli normaalipaino
Paino nyt: 87,3kg (17.1.11)
Pudotettu: 1 kg
Viikkopudotus: 0,7kg

Laitan tän rimpsun nyt tähänkin mutta lähetän myös olkkikselle yksärinä.

Saan olla TODELLA tyytyväinen että yhtään pudotusta tuli! Mulla ei oo täällä ollu herkkupäivä vaan herkkuviikonloppu! Mies kävi perjantaina kaupassa ja osti kaikkea skeidaa! Pitää ilmeisesti sanoa joka kerta että älä osta herkkuja kun mulla ei näemmä ole selkärankaa yhtään!

Houkuttaisi aloittaa nutrilett kuuri, mutta pelkään sitä että tulee se alhaisen verensokerin tärinät ja huonot olot... Hitaasti hyvä tulee, niinhän se sanotaan, mutta haluaisin edes alle 80 kg ennen kesää!
 
Huomenta!!

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) Mä lähetän myös tiedot Olkkikselle, mutta tässäpä nämä:

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 83,9 kg
Pudotettu: -1,1 kg
Viikkopudotus: -1,1 kg

Mä oon myös huomannut, että miehen tuki on tosi tärkeetä tässä touhussa. Aloitettiin siis tämä elämäntapauudistus yhdessä :) Mun itsekuri ei nimittäin riittäis, jos mies söis kotona herkkuja..

Oootteko muuten ottanut mittoja itsestänne? Mä luulen, että se saattais toimia lisämotivaattorina ainakin itselleni. Uskon nimittäin, että myös senttejä on pakko lähteä!!!! Mä voisinkin laittaa ostoslistalle sellaisen nauhamitan kun oon edellisen hukannut :) Järkytys oli valtava kun vähän aikaa sitten mittasin vyötärönympäryksen sellaisella kovalla mitalla (ei siis varmaan ihan luotettava tulos) ja sain n. 90 cm!!!!!!! Se tarkoittaa, että raskaudesta jäi jäljelle reilut 10 cm, siis pelkästään vyötärölle!

Tsemppiä kaikille ja mukavaa uutta viikkoa :)

Mamushka
 
Huomenta kaikille ! :wave:

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 70,8kg (17.1.11)
Pudotettu: -2,2kg
Viikkopudotus: -2kg

Tiedot näyttää tällä kertaa tuolta, laitan myös yksäriä olkkikselle.
Oon itseasias ihan hiton tyytyväinen, kun paino lähteny _oikeesti_ laskee ! :) Meillä mies kyllä mussuttaa vieres millo mitäkii, mutt ei se minuu haittane, kunhan ei jatkuvast kuiteka mässytä :D

Mie kirjaan miun mitat kuukauden välein, siinä kans hitsin hyvä tsemppari, kun huomaa ett senttei lähteny :) Lantio miulla melkoisen leveä, kiitos synnytyksen.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Tässäpä mun tulokset, laittelen olkkikselle kans yksäriä.


Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5 kg (2.1.11)
Tavoitepaino: 57 kg
Paino nyt: 60,2 kg (17.1.11)
Pudotettu: -2,3 kg
Viikkopudotus: -0,8 kg
Matkaa tavoitteeseen: 3,2 kg


Meillä kans mies mussuttaa karkkia ja kaikkea muuta, ihan hyvin oon kyllä pystynyt kattelemaan vaan vierestä =) Tsemppaa hirvittävästi kun vaatteet alkaa istua paremmin, nytkin on semmoset farkut jalassa jotka oon ostanut varmaan joskus 5 vuotta sitten ja aiemmin ne on ollu niin kireet että hyvä että oon voinut istua ne jalassa. Nyt onnistuu sekin :D Ensi viikolla toivottavasti paino alkaa jo vitosella!
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Minnekähän mie aamulla laitoin viestini, kun olevinaan jo päivitin nää, mut eihän täällä näy..?! Outo juttu..No, tässä uudelleen. Ainakin olevinaan olkkiselle laitoin ne myös.

Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 82,9kg (17.1)
Pudotettu: -1,9kg
Viikkopudotus: -1,2kg
Matkaa 1.tavoitteeseen: 2,9kg

En kyl tiiä miten tuo voi olla noin, vaaka varmaan näyttää ihan omiaan. Useamman kerran varmistin ja melkein aina eri lukema. Laitoin nyt tuon kun sen näytti kaks kertaa ekana. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä taas viikonloppuna hieman repsahdusta, joten turvotuskin on melkoinen...:ashamed:

Viime viikolla saatiin myös iloisia uutisia ja sain plussan raskaustestistä, eli jossain vaiheessa sekin varmasti painonpudotusta hidastaa. Mut toivottavasti ei ihan heti, jos nyt alussa sais painon pysymään edes nykyisessä. Mut mitään miinuskaloridiettiä on turha ees kuvitella.... Toivottavasti tuo herkuttelun minimointi auttaa ees vähän. Ja alkoholihan tietysti jää pois.

Mut tässä mun tulokset:
Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 76 kg (17.1.11)
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: 1,5 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 1 kg

En tiedä miten tuo viikkopudotus nyt oikeesti pitäis laskee, kun tällä viikolla ei paino pudonnut yhtään, viime viikolla tippui 3 kg. Mut laskin tuohon keskiarvon kahdelta viime viikolta... Meneekö se nuin?
 

Yhteistyössä