Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Mä oon ylpeä itsestäni. Mies on nyt kahtena iltana paistanut itselleen pizzaa ja tekipä eilen myös karjalanpaistia. Mieli on tehnyt maistaa mutta en ole antanut mielihaluilleni periksi. Olen ylpeä itsestäni että olen pystynyt vastustamaan mielitekoja...
Meillä karjalanpaisti tuoksuu parasta-aikaa uunissa ja kyllä aion mässätä sitäkin :p mutta en syö perunita lisukkeena vaan koitan pitäytyä salaatissa :saint:
 
Mie oon ainaki ihan heikkona perunaan, en tiedä mikä siin on :ashamed: Miltei kaikest muust voi nipistää, mutt ei siitä.

Joo-o, huomen ois punnitus.. Saa nähä mihi suuntaa menny, kun torstain käytii Hesas lasten klinikal kuvauttaas poitsun käsi ja tuli sit syötyy lehtipihviä Pukaron Paronis.. Ja oli hyvää :p Ja nyt ollu vähä kipeen, ett ei oo päässy ulkoilee.. Mmmm, saa nähdä.
 
hei. liian pitkän tauon jälkeen viimein kiinni urakassa, ollut vuoden alusta saakka mutta hieman laiskoin tuloksin =( paino siis oli joulun jälkeen 84,9kg ja siitä sitten aloin pudotteleen ja tavotteena ois ensin päästä tonne alle 80kilon...aloitin 5 päivää sitten sairaaladietin alkustartiksi joten tuloksia luvassa, sitten jatketaan kevennetyllä rukavaliolla. Huomen aamuna sitten ilmoittelen mitä vaaka sanoo, peilikuva ei ainakaan miellytä =(

tsemppiä kaikille. meillä kotona pienin täytti "jo" 3kk joten raskauskilojahan tässä...paino ennen raskautta oli 70 kiloa (siinäkin jo 10kiloa liikaa...) elikkäs sinne ensin...
 
Moikka!
Mahtuuko mukaan vielä? Itse olen aloittanut laihiksen lauantaina, eli nyt kaksi päivää takana. Pisteitä laskemalla eli ihan ruokavaliolla laihdutan. Liikun jonkin verran, mutta sen lisääminen ei todellakaan olisi pahitteeksi, kun vaan jostain repisi siihen ajan. Mulla on tullut noin kolmen vuoden aikana nyt noin reilu 7kg ja niistä + muutamasta muusta kilosta haluaisin päästä eroon. Roskaruoka ja herkut (varsinkin suklaa) on mulle pahimmat ja annoskokoja pitää kanssa pienentää, syön aivan järkkyjä annoksia. Lisäksi mulla on ollut verenpaine hieman koholla, joten olisi korkea aika opetella syömään terveellisesti senkin takia.

Tässä olisi nämä mun tiedot, joilla lähden liikkeelle...
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 74,5kg (22.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 70kg, 2. tavoite 67 kg, 3. tavoite alle 65 kg
Paino nyt: 74,5kg (22.1.11)
Pudotettu: -
Viikkopudotus: -
 
kanelikeiju, tervetuloa mukaan! Täällä myös pisteidenlaskija :wave:

Mulla meni viikonloppu ihan överiksi, pitsaa, tortillaa... Ei hyvältä näytä :( Nyt kova tsemppi päälle! Laitoin viikkotavoitteekseni -0,5 kg, eli hitaasti mutta joskus painan sen, mitä oikeasti haluan :saint:

Tässäpä listaa...
Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 87,5kg (4.1.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 84.3 kg (23.1.-11)
Pudotettu: - 3,2 kg
Viikkopudotus: - 0,7 kg / 2 vko
Matkaa 1. tavoitteeseen 4,3 kg
 
IhanaValo
Nikki: IhanaValo
Pituus: 168cm
Aloituspaino: 84,8kg (3.1.-11)
Tavoitepaino: 1.tavoite 80kg->2. 75kg->3. 70kg ->lopullinen: alle 70kg
Paino nyt: (pvm) 83,4kg (24.1)
Pudotettu: -1.4kg
Viikkopudotus: +0,5kg
Matkaa 1.tavoitteeseen: 3,4kg


Joo, vatuiks meni viime viikko. Oli jo arvattivissa kun menee aina niin; viikon-pari jaksaa tsempata ja painoa saa poiskin vähä, ja sitten tulee se repsahdus mitä ei meinaa saada kuriin millään. Kiva kiva, ei kai se auta muu ku alkaa vaan yrittämään uudelleen.:|
 
Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 69,8kg (24.1.11)
Pudotettu: -3,2kg
Viikkopudotus: -1kg

Paino alle 70kg, on meinaan aivan super mahtava fiilis jo tuostakin ! :)
Mie olen sitä mieltä, etteivät repsahdukset meinaa silloin tällöin mitään. Tekee hyvää sallia itsellee myös niitä herkuttelu-päiviä, laihdutus tuntuu mieleisemmältä ja inhimillisemmältä, kun sallii itselleen jotain, eikä vain kiellä :) Ja omal kohdalla tsemppaa myös se, että olen Luvannut itselleni kampaaja-reissun, kun pääsen tiettyyn paino-lukemaan. Ja kehuilla valtava vaikutus, vaikkei itse heti huomaisi painon pudonneen, niin muut huomaavat kyllä.

Tsemiä naiset !! :heart:
 
kanelikeiju tervetuloa! :)

Joo sehän meni täälläkin vähän miten sattuu tämä viikko syömisien suhteen. Eipä ala paino vielä vitosella :ashamed: Noh, uusi viikko ja uudet kujeet, eiköhän se tästä taas!


Nikki: eeka89
Pituus: 164cm
Aloituspaino: 62,5 kg (2.1.11)
Tavoitepaino 57 kg
Paino nyt: 60,2 kg (24.1.11)
Pudotettu: 2,3 kg
Viikkopudotus: 0 kg
Matkaa tavoitteeseen: 3,2 kg


Tsemppiä kaikille!
 
Hei! Mun viikko meni ketuiksi. Tai oikeastaan viikonloppu, olin risteilyllä ja siellä tuli juotua/syötyä ihan liikaa, siksi rimpsu on tämän näköinen:

Pyrrhula
Pituus: 167 cm
Aloituspaino: 88,3 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 75 kg (näin aluksi)
Paino nyt: 86,3 kg
Pudotettu: 1,8 kg
Viikkopudotus: + 0,9 kg
Matkaa tavoitepainoon: 11,5 kg
:ashamed:

Ens viikoksi lupaan taas miinuslukuja.
 
Heippa!

Mahtuuko vielä mukaan projektiin?

Olen ikilaihduttaja ja paatunut jojoilija. Olen aina ollut ylipainoinen. Pituutta löytyy 168 cm, ja paino on vaihdellut 70-105 kg välillä, tällä hetkellä mennään siinä puolivälissä. Olen kokeillut kaikenlaista: Painonvartijoita, Keventäjiä, kaalisoppaa ja Nutrilettiakin. Nämä viimeksi mainitut eivät kyllä ole minua varten. Parhaiten paino on lähtenyt perinteisellä "lisää liikuntaa ja ruokavalio terveellisemmäksi" -menetelmällä :)

Nyt olen ihastunut Kalorilaskuriin ja vakuuttunut sen tehosta. Liityin mukaan viime kesänä, kun olin raskaana. Sain lokakuussa vauvan, ja vahdin painoa raskausaikana, en toki varsinaisesti laihduttanut. Tarkkailu tuotti tulosta ja paino nousi koko raskausaikana vain 6-7 kg. Nyt lähes täysimetän ja paino on menossa mukavaan suuntaan. Edes jouluna ahmitut suklaat ja muut herkut eivät kääntäneet suuntaa ylöspäin, toki hidastivat tahtia.

Tässä tietojani:

Nikki: Iiaa
Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 90 kg (3.1.)
Tavoitepaino: 78 kg
Paino nyt: 87,2 kg (24.1.)
Pudotettu: 2,8 kg
Viikkopudotus: 0,7 kg
Matkaa tavoitepainoon: 9,7 kg

Minulta löytyy tilastoja pidemmältäkin ajalta, mutta laitan tähän vuoden alusta. Ennen raskautta painoin pitkään 93 kg, joten nyt olo on kuutisen kiloa kevyempi. Tämä tuntuu jo aika kivasti vaatteissa. Tarkoitus on edetä terveellisellä ruoalla ja hallitulla herkuttelulla. Tavoitteeni on saada paino tuonne alle kahdeksaan kymppiin, mikä on edelleen reilusti ylipainon puolella. Se on kuitenkin sellainen paino, missä olen ollut aika tyytyväinen itseeni. Katsotaan sitten myöhemmin, laitetaanko tavoitetta alemmas.
 
Nikki: BelloMamma
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 131.8kg (3.1.11)
Tavoitepaino: Jos nyt aluks vaikka alle 100kg
Paino nyt: 119.5kg
Pudotettu: 12.3kg
Viikkopudotus: 2.2kg
Matkaa tavoitteeseen: 19.6kg


Tässä mun tän viikon rimpsu =)
 
Mulla tais tosiaan tyssätä painonpudotus tuohon plussaukseen... Nyt 2 viikkoa jo samassa painossa. Turvottaa koko ajan ihan sikana ja tisseihin on varmaan tullu painoa jo se puoli kiloa/tissi... huoh... Saa nyt nähdä mihin suuntaan menee jatkossa, tiputtaudun varmaan sit ketjusta pois jossain vaiheessa.

Syömisiä oon kyllä koittanu vahtia, herkuttelu on jääny yhteen herkkupv:n viikossa. Ja lenkkeilly oon koiran kans päivittäin. Turhauttaa vaan, ku mitään ei tapahdu vaikka ihan oikee syykin siihen on... Sais ees tuon yhden kilon vielä pois.

Mut tässä mun tulokset:
Nikki: horrorpop
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 79 kg (3.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 75 kg, 2. tavoite 70 kg, 3. tavoite alle 70 kg...
Paino nyt: 76 kg (24.1.11)
Pudotettu: 3 kg
Viikkopudotus: 0 kg
Matkaa 1. tavoitepainoon: 1 kg
 
Hyvää alkanutta viikkoa ja horrorpopille iiiisot onnittelut plussasta!

Mulla on myös vauvakuumetta, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Yksi syy tälle laihdutusurakalle onkin, etten halua näillä mitoilla tulla raskaaksi!! Mulla oli raskauden aikana kaksi terkkaria, joista eka suhtautui painon nousuun tosi ymmärtäväisesti. Toinen tantta oli hirveä ja pahoitti mun mielen moneen otteeseen punnitustilanteissa! Ja vaikka raskausaika meni tosi helposti eikä se JÄRKYTTÄVÄ painolasti sen enempää hankaloittanut mun elämää, uskon kuitenkin että nauttisin raskaudesta kokonaisuutena enemmän hieman kevyempänä.. :)

Viikko meni syömisten ja liikkumisen kannalta hyvin, joten olin melkoisen pettynyt tämän aamun tuloksiin :( Tässäpä nyt kuitenkin mun rimpsu:

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 83,7 kg
Pudotettu: -1,3 kg
Viikkopudotus: -0,2 kg

No, hiljaa hyvä tulee :)

Mamushka
 
Tervetuloa uudet :flower: ja onnittelut horrorpopille!! :heart:

Tässä mun viikon tulokset. Kumma kyllä paino tippu taas vähän vaikka tuli mässättyä ihan liikaa :cool:

Nikki: Ella-Stiina
Pituus: 156cm
Aloituspaino: 57,7kg (3.1.-11)
Tavoitepaino:52kg
Paino nyt: 54,7kg (24.1.-11)
Pudotettu: -3,0kg
Viikkopudotus: -0,8kg
Matkaa tavoitteeseen: 2,7kg
 
En käynyt vieläkään virallisella punnituksella, kun tiedän etten ole vieläkään aloituspainossani. Tsemppi on kyllä hurja, olen liikkunut viime viikolla joka ainoa päivä! Ehkä vaaka palkitsee jo ensi viikolla. Onneksi edes jotain on tapahtunut. Puin viime viikon lopussa päälle ulkoiluhousujani ja ne tuntuivat selvästi väljemmiltä. Lääkitys alkaa selvästi tepsimään. En ole enää niin unelias ja käsien ja jalkojen palelu on loppunut melkein kokonaan.

Horrorpop, muistelisin että alkuraskaudessa on sitä turvotusta ja paino saattaa noustakin pari kiloa. Sitten se taas laskee. Itselläni oli ainakin näin, ja luin niihin aikoihin eri palstoilta että yleistä on.

Muille pudottajille hirmuisesti intoa ensi viikkoon ja tervetuloa uusille!
 
IhanaValo
Heips..Nyt en tiiä mikä häikkä miulla oikeen on, vissiin menkat alkamassa vaikka vielä ois melkein viikko pilsuja jälellä :confused: Ihan pihalla, mut kävi mielessä jos tuo (ainakin osa) painon nousu/junnaus (on pysyny tuossa viime mittauksen painossa nää pari päivää) johtuis tuosta hormonihäikästä, mikä lieneekään. Kun luulis että kun ei oo herkkuja mättänyt, niin ne plussat lähtis sit poiskin?
Vai..mie en tiiä miten tää homma oikeen toimii :ashamed:
 
Mie oon ainaki täällä erelleen ! :wave: Kaksplussan sivut on vaa jumittanu jotain, ett ei oo päässy kirjottelemaa. Mites meillä menee ?? :)

Täällä ollaan erelleen flunssas, mutt tänään haluan kuitenkin jo ulkoilemaan. Saa nähä mitä kertoo vaaka maanantaina, kun ei oo päässy liikkumaa.. :whistle:
 
Kyllä täällä ollaan... :wave:

Ruokahalu on selkeesti kasvanut, mut herkuista oon kieltäytynyt. Pahoinvointia ei oo ollu, välillä vaan kokonaisvaltaisesti etova olo. Ei oo kuitenkaan oksentaa tarvinnu. Ja lenkkeilykin tuntuu välillä niin tukkoselta, tuntuu et hengästyn nykyään ihan älyttömän herkästi. Onneksi on tuo koiruus, niin on pakko joka päivä edes vähän käydä liikkumassa.

Kaverin kans sovittiin, et lähetään sulkapalloo pelaamaan yhdessä. Varasin jo vuoronkin, tosin vasta 9.2 oli seuraava vapaa aika. Täällä pikkukylässä rajoitetusti nuita paikkoja missä pelata ja sit on ilta-ajat kaikki varattuja. Mut täytyy vaan ajoissa varailla, mietittiin et jos sais sit aikaseksi jopa 2 krt/vk käytyä.

Mut koitan kuitenkin tsempata ja pitää paino kurissa. En oo nyt puntarilla käyny ma jälkeen, nii en tiiä onko nousu vai laskusuunnassa. Kestoturvotus ainakin on.
 
Jep, täällä ollaan :wave:
Meinaa ajoittain olla tuo motivaatio vähän hukassa : / Syömiset on taas ollu mitä sattuu ja eipä ole tullut oikein liikuttuakaan. Kauhia makianhimo koko ajan! Tosin on kyllä nyt se aika kuusta että taitaa johtua osittain siitäkin..

Ja meillä on tässä nyt parin viikon sisällä tulossa muutto tuonne parin sadan kilsan päähän ja mä alotan ens kuussa taas 2 kotona vietetyn vuoden jälkeen työelämän ja tupakoinninkin lupasin lopettaa jos tän työpaikan saan että haastetta alkaa olla jo ihan mukavasti :D

Tsemppiä kaikille!
 
Heippa!

Kone- ja nettiongelmien takia olen ollut estynyt listan päivityksessä. Ongelmat jatkuu edelleen joten jos joku haluaa ottaa väliaikaisesti listan päivityksen tehtäväkseen niin ilomielitan annan sen tehtäväksi.

Kilot karisee ongelmista huolimatta. Maanantaina vaaka näytti 10.3kg vähemmän kuin 3.1. Olen todella iloinen että lähtee. Posket ovat jo aika lommolla, mutta ei haittaa. Itsetuntokin on jo noussut. Huomaan sen siitä että vaikka olen käynyt salilla jo 10kk niin vasta tällä viikolla olen rohkaistunut käymään suihkussa ja saunassa salilla. Aikaisemmin olen hävennyt itseäni niin paljon etten voinut, mutta nyt voin ja uskallan. =)

Hyvää viikonloppua! Palailen pinoon kun saan taas käyttää tätä isännän työläppäriä tai viimeistään sitten kun saan oman koneen taas käyttöön.
 
Hei!

Mukana ollaan edelleen! Aloitin maanantaina nutrauksen sillä jojottelin painoni kanssa koko viime viikon ja maanantainakin paino oli 87,8 eli +800 g edelliseen punnitukseen. Nyt menkat aluillansa joten en edes viitsi käydä puntarilla sillä mulla menkat nostaa painoa sen pari kiloa. Maanantaina punnitsen taas ja ilmoitan tuloksen.

Miehen sisko tuli viikonlopuksi meille kylään ja kun mies haki häntä junalta niin olivat käyneet grillillä. Onneksi mies tuntui tajuavan että olen nyt tosissani tämän nutraamisen kanssa ja eivät tuoneet minulle mitään. Söivät tuossa mun vieressä ruokansa ja yhtään ei ottanut tiukille. Mulla on nyt tosi kova motivaatio tän homman kans ja olen PÄÄTTÄNYT onnistua.
Ajattelin nutrata (jos suinkin mahdollista) niin kauan että eka 10 kg on tippunut. Kolmen viikon jälkeen ajattelin soittaa terveydenhoitajalle ja kysellä "luvan" dietin jatkamiseen, mutta varmasti voin jatkaa sillä olen ihan perusterve, tosin ylipainoinen nainen.

Nyt kun en ole koko viikolla syönyt kuin noita nutrilett ruokia ja lisäksi kurkkua, tomaattia ja paprikaa (mahan toiminnan varmistamiseksi) niin huomaan kuinka paljon oikeasti syönkin. Pelkäsin meidän talouden puolesta, sillä yksi nutrilaatikko maksaa kuitenkin sen vähän alle 20 euroa ja siinä on kolmen päivän eväät. Nyt kun ostan ruokaa vain mehelle (ja pojalle) niin tuntuu että ruokaan menee paljon vähemmän rahaa kuin ennen. Tämä on kyllä niin tervetullut herätys todellisuuteen, sillä ne määrät jota mun "pikkuiseen" massuun uppos ei oo ihan pieniä...

Mutta siis näillä mennään ja jännityksellä odotan itsekin maanantaita että kuinka paljon eka viikolla lähteekään painoa.
 
Iltaa! Mä täällä vielä kukun hereillä :)

Käyn täällä kans päivittäin kurkkimassa, mutta melko hiljaista tuntuu olevan.. Edelleen jatkan tosi vähillä hiilareilla, mutta paino ei mitenkään kohisemalla putoa :/ Liikuntaa harrastan n. 3 kertaa/viikko (siis ihan hikiliikuntaa) + siihen kaikki mahdolliset sauvakävelyt ja hyötyliikunnat. Varmaan liikuntaa täytyisi siis lisätä!

Tällä viikolla sain kuitenkin ekat "Ootko laihtunut" -utelut ja tuntui TOSI hyvältä! Ja vaikka kiloja ei kovin paljoa ole tippunut, niin senttejä on lähtenyt ja lihakset kaivautunut läskin alta esille :)

Olkkiksella on kyllä hienot lukemat! Varmasti tuntuu kevyemmältä!! Maanantaina nähdään sitten toivottavasti taas hyviä tuloksia :)

Mamushka
 
Heipä, hei!
Täällä tunnutaan kaipailevan kirjoittelijoita, hyvä niin, ettei pino kuihdu. Minun kirjoittelemiset ovat kieltämättä jääneet kertaan viikko, kun olen vuorotöissä eikä ole ollut yhtään vapaata niin tuntuu ettei jaksa istahtaakirjoittamaan, menee hitstin kauan kun saa sitte ittestään kiinni että kirjoittais. Lukemassa olen käynyt!
Nytkin aamuvuoroon menossa ja iltasella kaikkea muuta ohjelmistossa:ashamed:

Tässä kuiten painolukemia

Nikki: glaudia
Pituus: 169 cm
Aloituspaino: 97,4kg (1.1.11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 90kg, 2. tavoite 85kg, 3. tavoite 80kg, 4. tavoite 75kg
Paino nyt: kg 92,7kg(31.1.11)
Pudotettu: -4,7kg
Viikkopudotus: -0,9kg
matkaa tavoitteeseen 2,7kg-->17,7kg
 
Huomenta! Viikonloppuna tuli sitten syötyä paljon ja juotua myös vähän viiniä, joten vaaka oli melko armoton tänään... Me ollaan viikonloppuna lähdössä etelään, joten saa nähdä miten vhh-ruokavalio toteutuu siellä. Toisaalta noilla reissuilla tulee käveltyä tosi paljon + meidän hotellin uima-allas on lämmitetty niin voisin kiskasta joka aamu uimalenkin :)

Tässä tämän maanantain tulokset:


Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 83,5 kg
Pudotettu: -1,5 kg
Viikkopudotus: -0,2 kg

Hyvää alkavaa helmikuuta kaikille!

Mamushka
 

Yhteistyössä