Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??


Kiva että on porukkaa tullut, voidaan sit tsempata toinen toistamme!
Mulla on joulun aikaa revennyt herkuttelu ihan kokonaan, niin paljon on tullut suklaata ja torttuja mässättyy että ihan hävettää :ashamed:
Ekana meinasin tehdä sen verran, että investoin parempaan vaakaan, meijän entinen on aika huono.
Meillä myös mieskin on mukana tässä kevennyksessä, on kuulemma hälläkin paino päässyt nousemaan.. :whistle: Miehellä onkin parempi itsekuri, jospa se sit pitäis minuukin aisoissa :D
Hyvää keveämmän vuoden alun odotusta kaikille!
 
Heipä hei!

Minäkin tulen mukaan kun tuo painonhallinta on karannut kokonaan käsistä. Koko vuoden olen jojo-laihduttanut ja tilanne on se että on 2,5 kg enemmän kun viime tammikuussa. :LOL: :LOL:

Aloittelin jo tuossa torstaina (27.12.) ja minä ajattelin pitää punnituspäivän perjantaina. Alkupaino on huikeat 88,5 kg kun tuota pituutta on vain 165. Että ei olisi pahitteeksi vaikka 25 kg lähtisi.

Liikunnalla ja ruokavaliolla ajattelin edetä tässä hommassa, eipä siihen taida paljon muita vaihtoehtoja olla. Eli suu suppuun :x

Hauskaa Uutta Vuotta!

Toivottavasti tämä ryhmä pysyy hyvin kasassa ja tsemppaa toisiaan!
 
Mä lähen mukaan.Oon lihonu ku pien porsas taas,tunnenkin iseni ihan löntiks.
Pituutta mulla on 158 cm ja viimeksi painoin 60,2 kg..nyt aion punnita itteni sitten vasta ti aamulla,kauhulla odotan mikä lukema sielt pomppii vastaan.
Pisteillä aion TAAS mennä,ennenkin onnistunut joten odotukset on suuret.
 
laitoin eilen illalla isännälle kaikki loput joulukarkit töihin mukaan,sanoin et syöttää ukoille siellä.sit syötin likoille suolapähkinäpussin loput..nyt ei ole mitään houkutuksia kotona.

huomaamatta itekkin niitä pähkinöitä tossa aina ohimennen napsi..voi ällötys..
no huomiseksi olen kaavaillut tehdä pitsaa..mutta taidanpa sen herkun jättää väliin..tai teen,mutta ite en syö..
sitten eka päivä ajattelin vaakassa käydä,ja siitä se sit toivottavasti alkaa.
ja hyvä kun tulee pakkasetkin,niin parempi keli on lenkkeillä.

 
Maanantaina meinaan minä vielä nauttia herkkuja ja ehkä hieman viiniäkin :whistle: Perjantai on minullakin punnitus päivä. Jouluviikolla oli tullut +700g lisää,mutta olihan se tiedossakin. mutta ensi viikolla tiukka pisteenlaskeminen taas käyntiin. Jumppaa ja lenkkeilyä. Kotona minulla on stepperi ja sitten aloitan tuon callaneticsin 30 päivän ohjelman. Näillä eväillä mennään ja toivotaan pikaisia tuloksia! :D
ilmoittelen painon sitten maanantaina vaikka
 
Olen jo yhdessä ketjussa mutta se näyttää hyytyvän kokonaan (ollaankohan me yhden miehen nainen ainoat jotka siellä vielä käy..?) joten jos täältä sais vähän enemmän potkuja persauksille.

Kaikki raskauskiloni olen nyt saanut pudotettua ja nyt se tosi homma sitten vasta alkaa.. 15kg pitäis vielä saada pois, tai ainakin 10 kg. Jos 10 saan pois ni en muistakkaan millon siinä kunnossa olin mutta 15kg ois ihanne.
Kuntosalilla käyn ja sillon tällöin kävelyllä.
Painonvartioiden cd rompulla pisteitä lasken ja sen olen todennut tosi hyväksi.

Olen siis 28 vuotias yhden pikku-ukon äiti 4kk ja vielä täysimetän. Tai no neljä päivää oon nyt lusikallisen pottua antanut mutta tulee kyllä kaikki ulos. Eli katson että täysimetän niin kauan ku ukko oikeesti syö edes vähäsen.
Häitten jälkeen 3 viikon häämatkalla lihoin heti 6 kg ja kun sitä ylimääräistä oli jo sitä ennenkin niin nyt pitäs tosissaan ottaa ittee niskasta kiinni että ei aivan rupsahtais. Alkaa itseäni jo ällöttää tämä ikuinen kilojen kans taistelu ja nyt olen päättänyt onnistua!!

Iloittelen painon sitten keskiviikkona ja pidän sen punnituspäivänä itselläni sitten kun tuo painonvartijoiden viikkokin lähtee mulla aina keskiviikkona käyntiin. :wave:
 
Olen yhden lapsen äiti. Olen jo onnistunut viime keväänä pudottamaan kymmenisen kiloo pois. Kolme kiloo on tullut takaisin... Nyt ois tarkoitus pudottaa ainakin viisi kiloo tai tietty enemmänkin, pois.. Hyvänä motivaationa on ensi kesänä häämöttävät häät eli silloin tietenkin haluais neito olla kauneimmillaan..http://keskustelu.kaksplus.fi/t924894?login=0#
=) Aattelin että tämmöiseen ryhmään sitoutuminen toisi tukea ja tiettyä painostusta, jos kerran viikossa on se punnituspäivä..
 
Eli painoa 10kg ylimääräistä. Ja rehellisesti syömällä hankituja kiloja. Kaksi lasta auttoivat tietysti asiaa (03 ja 06). Liikunta on nyt nollassa, joten siihenkin motivaatiota kaipailen. Jospa nyt jaksais aloittaa ja saada tuloksia.
PV ssä laihdutin ennen raskauksia 12 kg, mutta nyt ovat tulleet melkein taksisin. Puntaroinnin aloitan 2.1
 
Tahtoisin myös mukaan :wave: Kuopus täyttää kohta vuoden ja vielä on 10-15kg ylimääräistä. Ainainen karkin syönti tekee kamalan olon ja masentaa vaan, kun kiloja tulee lisää. Syksyllä olin jo muutaman kilon kevyempi, mutta päässyt ihan käsistä koko homma.
 
Täällä yks mukaan lähtijä myös. :D Otin varaslähdön ja aloitin pisteiden laskun jo joulukuun eka päivä ja aloituspaino oli mulla 76,5kg.
Käyn sitten toinen päivä vaakalla ja tulen kertomaan painoni. =)
Viimeksi kun punnitsin itseni niin näytti vaaka 70,3kg. :ashamed:
Ja pituutta tällä tantalla on 160cm. :whistle:
 
Jospa vihdoinkin sais itseaan kunnolla niskasta kiinni... esikoinen hieman reilu vuoden vanha, mutta vielakin kilot kulkee mukana. Kun jo raskauden alkaessa oli ylipainoa, niin ei haavilta nayta. :ashamed:
Painoa vois pudottaa noin 20kg, mutta nyt ensin tavoitteena kymmenen kiloa kevaaseen mennessa. Olis haaveissa alkaa yrittamaan toista lasta silloin hieman kevyempana ja hyvakuntoisempana.
Yritan aloittaa vaha hiilihydraattisella ruokavaliolla ja herkut pois. Liikuntaakin ois mukava saada ohjelmaan mukaan. Taydellisessa rapakunnossa... Mutta tasta se alkaa...
 
Täällä ois kans yks, joka aloittaa tänään lahdutuksen!

Oon kahen lapsen äiti (03 ja 07 syntyneet) ja ylipainoa on paljon. 15kiloa pitäs pudottaa, että oisin normaalipainossa. Tuo siis tavoitteena kesään mennessä :) Mies hommas mulle painonvartijoiden points plus ohjelman tähän koneelle ja se kyllä tuntuu just oikealta mulle! Syksyllä laihdutin vähähiilihydraattisella ruokavaliolla 5kiloa, mutta ne on jo tulleet takaisin. Mutta nuo 5 kiloakin teki paljon - tykkäsin paljon enemmän ulkomuodostani :) Motivaatiota on nyt melko paljon kun kattelin noita joulukuvia :|

Kaikille hyvää uutta vuotta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rocker69:
Mä lähen mukaan.Oon lihonu ku pien porsas taas,tunnenkin iseni ihan löntiks.
Pituutta mulla on 158 cm ja viimeksi painoin 60,2 kg..nyt aion punnita itteni sitten vasta ti aamulla,kauhulla odotan mikä lukema sielt pomppii vastaan.
Pisteillä aion TAAS mennä,ennenkin onnistunut joten odotukset on suuret.

Mä olin siis lihonu enemmän ku pieni porsas,,,eilen töissä sen eka tiedostin ku mun siivoushousut eka kiristi...ja pam kumartaessa nappi lensi.. :ashamed:

Eli paino tänä aamuna 67,6 kg..tästä tää lähtee.Hei hei kilot.

 
Vieläkö piässöö mukkaan? Meillä alkaa tänään laihdutusurakka. Miehellä on 40 kg ylimääräistä, itte olen 168cm ja 72kg joten kymmenkunta kiloa olis toiveissa. Saa nähdä, jotenki hirvee inspis ei ole mutta jos tässä koko perheen (4lasta meidän lisäks) elintapoja muuttaisi ja kattos miten käy. Olen ruvennu kirjaamaan syömisiä ylös, herkut pois ja liikuntaa ja PALJON VETTÄ kehiin, jospa se näillä lähtis.
 
Ja sitten ehdotuksia otetaan vastaan, tähän ketjuun tai yv:llä että laitetaanko nimen perään kuukausipudotus vaiko viikkopudotus ja haluaako kaikki että lähtöpaino myös näkyis tossa? Ja ehdotuksia punnituspäiväks myös, itse aattelin sunnuntaita?

Jos jonkun nimi puuttuu niin huutakaa hep, tää mamma on valvonu jälleen kolme vuorokautta ton kipeen pojan kanssa. Ja valitettavasti on menny myös suklaata... Tuosta tavasta on päästävä eroon!!!

Mun metodi on lisätä liikuntaa, juoda pari litraa vettä päivässä ja vähentää leipää/perunaa/pastaa....
Huomenna siis alkaa tämä koitos, kohti terveellisempiä elämän tapoja =)
 
Mulla on oma asiaan vihkiytynyt kerhokin perustettuna, tosin hiljainen sellainen. Jäseniä 6. Itse sain vuoden aikana n. 7 kg painoa pois, toiset mokomat ainakin saisi vielä lähteä. Suurena apuna oli silloinen kerho, joka Kyllä kuihtui pois ja siksi perustin oman. Jos joku oikeasti haluaa tsempata muita ja saada tsemppiä, niin ei muuta kuin mukaan vaan, on kiva kirjoitella "oman" samanhenkisen porukan kanssa! Kerhon nimi on Miss ex-XL :LOL:
 
Tulen mukaan näin viime hetkellä. Olen kesällä 07 syntyneen pojan äiti enkä enää imetä joten nyt alkaa laihdutus urakka. Painoa olisi saatava pois 25 kg ja sitte olisin normaalipainoinen. Liekö täällä muita yhtä suuren urakan edessä...Niin se on vaan aloitettava syömään niinku normaalit ihmiset. Joo nimen perässä vois olla lähtöpaino ja pudotus kuukausittain. Tarviiko olla ihan tarkkaa punnituspäivää?...
 
Ja ehdotuksia punnituspäiväks myös, itse aattelin sunnuntaita?

ei kai kaikil oo pakko olla sama punnituspäivä?!
Ite aion pitää ton tiistain koska tiistaina alotinkin..ja täällä on tiistaisin pv ryhmä johon ajattelin käydä tunkemas itseni..

 
ESTERI: Enkeleitä lapsellesi!! Ja voimia koko perheelle!!!!


:whistle: kiloja oli kertynyt muutama joulukuussa...aloituspaino mulla 82.9kg!
Punnituspäivän varmaan jokainen saa valita itse!? Minä otan maanantain, vaikka tiistaina aloitinkin =) Jotenkin tuo maanantai on mulle passeli!
ja mun kohdalla voi näkyä aloitus paino! oisko viikkopudotus mukavampi, näkee nopeemmin ruudulla oman uurastuksensa ;)
itsestäni sen verran, avioliitossa, lapsia kolme: 10/97, 02/05 ja 07/07, kotiäippänä näillä näkymin 1.8.08 asti.ennen raskautta painoon matkaa reilu 4kg, ja tavoitteeseen18kg! välitavoitteet 5kg välein!
kevyttä uutta vuotta kaikille!! :wave:

tirppis
 
esteri,voimia teidän perheelle . Toivottavasti asiat menee hyvin. :hug:

Niin se vain sitten meni että vajaassa viikossa mun paino oli noussut rutkasti. :ashamed: Uuden vuoden aattona tuli mässättyä ihan sikana ja juotua lonkeroa ja kuohuviiniä... Olen siis jo toisessa ryhmässä ollut( perlos ei siellä tosiaan taida muita enää olla kuin myö?? ) ,huonolla menestyksellä tosin. Alkuinnostukseni katosi yhtäkkiä jonnekin :whistle:
Mutta,uusi vuosi,uudet kujeet! :saint:

Eli pv:n pisteitä laskien,vettä juoden ja lisäämällä liikuntaa. näillä eväillä ajattelin edetä. Kotona minulla on stepperi ja sitten olen kuntosalin jäsen. Niin ja ajattelin kokeilla nyt loppuun tuon callanetics ohjelman...onkohan siitä oikeasti mitään apua?

Tammikuun lopulla palaan työelämään ja poika menee hoitoon,se on sitten eräänlainen koetin kivi. Ettei töissä napostele eroikäväänsä herkkuja. Onneksi tuo makeanhimo häviää tässä parin ekan viikon aikana!

Mutta jos teillä on jotain hyvin ja KEVYITÄ ruoka-ohjeita niin otan mielelläni vastaan.

Nyt täytyy lähteä pojan kanssa valmistautumaan neuvolaan. :wave:

Ainiin se tärkein meinasi unohtua! Tänään se vaaka näytti 83kg :headwall: ja pituutta oli huimat 162cm
 
Esteri,toivotan siunausta teidän perheelle ja lapselle!


Do diin,tullu vähän uunna vuonna mässättyä ja sen kyllä huomaa. :ashamed:
Mutta nyt,uusi vuosi ja uudet kujeet. ;)
Minun aloituspaino oli aamulla 70.6kg.
Laitan aina tiistai aamun vaaka aamuksi itselleni.Silloin tulen aina kertomaan onko paino noussut vaiko laskenut. :whistle:
 
Yritän tolla painonvartijoiden taulukolla yksinäni pudottaa kiloja, joten vertaistukea kaivattaisiin. Ensimmäiseksi tarvisin apua kun yksi pv:n lappu kadonnut ja jos painan 75kg (apua!!) niin paljonko pisteitä saa syödä päivässä? 20? Mulla olis tavoitteena saada painoa se 15kg tippumaan, tai ainakin niin, etttä raskautuisin vielä kerran, kun antaa nyt odotuttaa itseään, jospa edesauttaisi, ja saaa muutakin ajateltavaa kuin raskaus. joten pääseekö mukaan?
 
Esterille voimia!

Teeni Tervetuloa joukkoon!


Tosta punnituspäivästä, jokainen punnitkoon koska haluaa. Mutta laitetaanko jotaki kuukausipudotusta etusivulle vai ei?

Tänään aamusella keittelin perinteiset kaurapuurot (veteen) ja söin sen vähemmän iloisella ilmeellä... Ei taida olla mun juttu :x Täytyy kehitellä jotaki muuta.

Olisko kellään vinkkiä tälläselle epäsäännöllistä kolmivuorotyötä tekevälle sairaanhoitajlle jonka ruokailuväli saattaa olla jopa 7 tuntia? Huomaan liian usein sortuvani suklaapatukkaan vaikka eväänä oliski se tonnikalasalaatti... Itsekuri ei ole ollu huipussaan!!

Mun aamupaino tänään oli 77,9kg, voi luoja sentään :eek:
 

Yhteistyössä