Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Alkuperäinen kirjoittaja teeni:
Yritän tolla painonvartijoiden taulukolla yksinäni pudottaa kiloja, joten vertaistukea kaivattaisiin. Ensimmäiseksi tarvisin apua kun yksi pv:n lappu kadonnut ja jos painan 75kg (apua!!) niin paljonko pisteitä saa syödä päivässä? 20? Mulla olis tavoitteena saada painoa se 15kg tippumaan, tai ainakin niin, etttä raskautuisin vielä kerran, kun antaa nyt odotuttaa itseään, jospa edesauttaisi, ja saaa muutakin ajateltavaa kuin raskaus. joten pääseekö mukaan?
Mukaan vaan! :wave: Mä painoin 76,6kg joulukuun alussa kun aloin pisteitä laskemaan ja mä käytän 18pistettä päivässä. =)
 
Olen mukana mutta nimimerkkini on muuttunut eli uusi on tämä hempukanä

Ilmoitan aloituspainoni illalla koska oma vaaka on epävarma ja menen lääkäriin jossa saan oikean painoni punnittua, ja sitten vaakakuppaan =)

Minä myös ajattelin että ma olis hyvä punnituspäivä! Ja saa näkyä nimimerkkini kohdalla aloituspaino ja jos meinaat pudotukset / nousut kirjata niin OK ;)

Ja nyt sitten vaan TSEMPPIÄ ja ei liikaa stressiä kaikille mukana olijoille!
 
kolmenumeroisella aloitan.. elikkä kainostelematta kokonaiset 105kg... :ashamed: ..no oma moka...

hirvittää vaan kun normaalipainoon on 45 kilon pudotus...mut en stressaa antaa pallon pyöriä.. mie pyörin mukana :LOL: B) :wave:
 
kova painonpudotus,mulla painoa oli tänä aamuna huimat 91kg ja pituutta 157.nyt saa herkuttelu loppua ja liikunta pitää alkaa harrastaa.munkin alotuspaino saa näkyä nimimerkin kohdalla.tsemppiä kaikille :) ai niin YHDEN MIEHEN NAINEN mistäs noita steppereitä saaa ja onko hyvä laite :)
 
nipsu07
Do dii!

Nyt se sitten alkaa...

Esterille voimia!Meillä on kans täällä ns erityislapsi ja kaikenlaisia toimenpiteitä edessä mutta silti aion ainakin yrittää tätä laihista.Tietysti omien voimien mukaan...

Kävin vaa'alla aamulla...75,3kg, siis voi kamala.. :ashamed: Vaikka eilen olinkin aika kiltisti mutta näköjään on tullut jouluna herkuteltua ihan kivasti.

Mä ajattelin käydä vaa'alla aina tiistaisin. Niin ja pituutta meikäläisellä on vain se 166cm. Mun alkupainon voi kyllä laittaa listaan ja viikkopudotus olis aina kiva nähdä, se auttais varmaan tsemppaamaan sitten eteenpäin.

Mä en ole vielä päättänyt minkä laihismetodin itselleni kehitän. Miehellä on ens viikko lomaa ja vauvavapaata tiedossa eli eritt. todennäköistä että syömiset repeää ainakin jonkun verran.Tuota kalorilaskuria harkitsen vakavasti, kävin tutkimassa sitä ja vaikutti ihan kivalta.

Tsemppiä kaikille tulevaan koitokseen ja pidetään yhteyttä! :)
 
Painoa tanaan ihanat 82kg ja pituutta loytyy huimat 162cm. Vahahiilihydraattista olen siis ajatellu kokeilla...kattotaan mita tulee. Nyt on kylla kova into paalla ja olen tehnyt myos karkki ja limpsa lakon. Niita kun menee vahan liikaa :ashamed: liikuntaakin olis kiva saada peliin mukaan ja vetta pitais opetella juomaan...
Me asustellaan taalla etela Aasiassa, joten kuumuuden takia noita muita juomia tekee kovasti mieli ja liikunta tuntuu kovalta, kun hikoilee jo pelkasta ajatuksesta...en ole elaissani ollu tallasessa rapakunnossa. :(
Ma en ole todellakaan oikein sellanen kohtuuden rajoissa syova...kaikki tai ei mitaan...taytyy siis tehda oikein kunnon lakko, jotta ei taas ihan viikossa repsahda takas vanhoihin tapoihin. Olis kiva saada hieman pitempiaikaista elamanmuutosta aikaan. Toivottavasti nyt vihdoinkin onnistuis... punnituspaivan taidan pitaa nain tiistailla, kun siita nyt aloitettiin.
 
Esteri :hug: Kyllä, asiat tärkeysjärjestykseen, kiloja ehtii murehtia myöhemminki..

Yhden miehen nainen: siirrytäänkö "kokonaan" tänne ja vaihdellaan täällä kuulumisia?

Noni, olihan se paino sitten noussut joulun ja vuoden vaihteen aikana, eli alkusaldo on 82,4 kg |O ja pituuttahan mulla tietääkseni on 168cm

Voisko siinä listassa näkyä ensin alkupaino, sitten viikko pudotus ja sit kokonais pudotus (tai sit nykyinen paino)? Ymmärtääkö kukaan? eli siis näkyis sekä se paljon on viikossa tippunut ja kokonaisuudessa.. esim.alkupaino 82,4 pudotus viikossa 1,2kg, nykyinen paino 78,4
Tämmönen suli mulla mieleen..

Nyt siis alkaa mulla hirveä tsemppi.. Oon niin itteeni kyllästyny ku tuntuu että aina vaan aijon ja aijon ja koskaan en saa mitään aikaseksi. Nyt on vähän motivaatiotakin ku painoin laitokselta lähtiessä 4kk sitten n.90 kg ja olen sentään jonkin verran onnistunut painoa pudottamaan. Mut vieläkään ei ennen raskautta sopivat vaatteet mahdu päälle (vaikka painan nyt suurinpiirtein samanverran ku eka neuvolassa |O ) ja se syö aika pahasti itsetuntoa. Olen päättänyt etten uusia farkkuja osta ennen ku entiset mahtuu päälle.. Siinä onkin tavoitetta.
Tänään ois mun vuoro käydä salilla. Meillä on siis miehen kans vuoro päivät salilla käymiseen ku on tuo pikku-ukko.. Viime yö oli aika haipakkaa joten toivottavasti jaksan lähtä eikä iske väsy :/ No pitää vähän Ediä juoda ni saa energiaa. Ja joo, ei oo hyväksi ku imettää mut eiköhän tuo ehdi elimistöstä suurinosa jo haihtua ennen seuraavaa imetystä.

Tietääkö kukaan Saako imettävä käyttää COLONIC PLUS nimistä kehonpuhdistajaa? Tekis mieli tämän mussutuksen jälkeen vähän puhdistaa tuota elimistöä? Tossa valmisteessa on vaan nokkos, voikukka ja koivunlehtijauhetta eli ihan luonnonjuttuja on..

Mulla on tuo punnituspäivä näin keskiviikkona ku tuo pv:n viikkoki sillon alkaa. Kuulostaa muuten hurjalta nuo joidenkin 20 pisteiden päiväsaldot, itellä ku on käytettävissä 31 pistettä ku täysimetän ja oikein onnistuneesti neki ylitty viime viikolla. Tätä täysimetystä ei taida jatkua enää kauaa joten iskostuu tuo todellisuus kohta mullekin :whistle:

Oikein paljon tsemppiä meille kaikille!!! :wave:
 
huomenta kaikille.

puntarille syöksyin heti aamutuimaan..ja apua, se näytti 93,7kg.pituuttahan mulla oli huimat 162cm..
täällä olis sitten pudotettavaa sellaset 25kg :eek:
mutta toivottavasti nyt jaksan tsempata.kamala köhä päällä,joten ei tonne lenkillekkään uskalla lähtee :(

ite olen ajatellut tota punnituspäivää maanantaiksi..vaikka joka aamu käynkin puntarissa.

mutta tsemppiä jokaiselle.

kukahan se nyt oli joka kyseli kevyitä ruokaohjeita..
ite olen tehnyt aika usein sellasta kana kasvis pannua.
eli kana tai broilerisuikaleita maustamattomia,sitten suikaloitua porkkanaa,sipulia,paprikaa,purjoa.mausteita oman mielen mukaan.ite olen laittanut rasvatota lihalientä,currua,maustepippuria mm.

mutta nyt täytyy joutuu..
 
ainiin perlos ja muutkin minä olen tuon pv.22 pisteen mukaan syönyt..nyt kun ei ole edes sitä raskasta työtä siellä alla..
ja multa jää pisteen tai kaksi aina vajaaksi..et ei kai sit tule syötyy tarpeeksi :(
 
Punnitsin itseni äsken...ja järkyttävät 83 kg!!!! näytti vaaka,pituutta 164cm. En ikinä, koskaan, milloinkaan ole painanut näin paljon!
Painonvartijoissa kun laihdutin, nin aloituspaino oli 78.4...
Eilen aloitin lenkkeilyn ja joka ikinen päivä olis tarkoitus lenkkeillä puoli tuntia, joka kyllä kuulostaa vähältä, mutta on paljon koska en ole liikkunut yhtään moneen kuukauteen.
Karkkivarastot on nyt syöty loppuun ja karkkipäivä on vastedes lauantai, niinkuin pojallakin. Limppariakin (lightia) ostetaan vaan viikonlopuksi.
Minäkin meinasin stepperin hankkia hobby hallista (59e) ja sillä polkea aina kun mahdollista.
Ruokailuvälin aion pitää kolmessa tunnissa ja vettä opettelen taas juomaan rutkasti. Imetän vielä ja ensi yönä olisi tarkoitus aloittaa "unikoulu" ja opettaa neidille että yöllä nukutaan,eikä enää syödä. Ikää siis tytöllä päälle 6kk ja kolmesti ainakin tissittelee yöllä.

Suurin haaste miule tulee olemaan olla jatkuvasti napostelematta jotakin, pitää vaan keksiä terveellisiä kasviksia ja hedelmiä suklaan tilalle.

Punnituspäivänä taidan pitää tän keskiviikon kun on aloituspäiväkin. Digitaalivaaka täytyy ostaa,niin näkee jokaisen 100g pudotuksenkin

Onnea meille kaikille koitokseen!
 
nipsu07
mitähän mä sekoilin,mun punnituspäivä on siis keskiviikko kun tänäänhän tämä proggis virallisesti alkoi...Päivät menevät sekaisin kun oli vähän härdelliyö tytön kanssa


 
Hei päivitätkö tipunen mut myös tuonne listaan. Lähtöpaino siis tänä aamuna 90.3 kg ja pituutta 162cm. Ajattelin että jos ilmotan tänne aina keskiviikon lukemat vaikka varmaan punnitsen itteni joka päivä :) Mulle käy että merkataan painot etusivulle ja vaikka viikottainkin, ihan miten vaan. Nyt säntään tästä salille ja mies jää vauvan kanssa kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja martsu76:
kova painonpudotus,mulla painoa oli tänä aamuna huimat 91kg ja pituutta 157.nyt saa herkuttelu loppua ja liikunta pitää alkaa harrastaa.munkin alotuspaino saa näkyä nimimerkin kohdalla.tsemppiä kaikille :) ai niin YHDEN MIEHEN NAINEN mistäs noita steppereitä saaa ja onko hyvä laite :)

Käyppä kattoo HUUTONETistä vois olla siellä halvemmalla jos vaikka löytyis ihan läheltä!

Mulla kans on stepperi ja helposti sen 10min pystyy telkkaria katellessa polkemaan ja mulla 1 kg painot joilla sit käsiä treenaan samalla. Kuntopyörän ostin Huutiksesta 10e ja silläkin sillointällöin poljeskelen myös tosiaan lenkillä käyn yritän siis jokapv ainakin sen 30min ja sit hyvät venyttelyt päälle!
 
Pitäisikö se aloituspaino etusivulle sitten laittaa...ja vaikka kk pudotus. Itse kyllä ajattelin että punnitsen kerran viikossa. Vaikka sitten sunnuntaina. Aloituspaino tänään olisi 71.6kg. Aamupalana ruisleipää, vaikka mitä herkkuja olisi ollut myös. Ei tuo kaurapuuro myöskään maistu :)
 
martsu76minulla on lainassa ystäväni stepperi, se on sellainen mini malli ei maksa kaupassa kuin n 50?. Kyllä sillä jaksaa tehdä noin 30min,sitten kyllästyn. Mutta minulla on myös kilon käsipainot jotta käsilläkin on tekemistä.

Perlos juu siirrytään vain kokonaan tänne,melko hiljaista siellä alkoikin jo olemaan :D

niin ja kaikki uudet tervetuloa mukaan vain!! =)

Ja minunkin painotiedot voi laittaa aina listaan.
jaahas,poitsu tuli lahkeeseen roikkumaan...palaan myöhemmin asiaan..
 
Uutta vuotta kaikille! :wave:
Mä annan itselleni vähän armoa, ja käyn aloituspainon kurkkaamassa perjantaina, kun sen otan punnituspäiväksikin. :whistle:
Mut tänään aloitan nää terveemmät elämäntavat.
Minun painotietoja saa myös laittaa listaan. Ja ei väliä miten vk/kk paino jne... :D
 
minun tämän päiuvän painoni siis 75kg ja pituutta 170cm. Saa lisätä listaan. Saako sieltä painonvartijoiden sivuilta käydä tilaamassa tollaisen rompun, mistä joku mainitsi? Laskeeko se pisteet valmiiksi? Tänään on kitattu vettä, syöty kaksi annosta kaurapuuroa (aamupalaksi ja lounaaksi) (on muuten ihan eri hyvää puuro, kun tekee mikrossa ja runsaasti jäisiä marjoja sekaan, ei tiedä puuroa syövänsäkään) ja käytyn lasten kanssa pitkä metsälenkki. Alku ainakin hyvä.
 
tiipeli
Meikkis ilmottautuu mukaan! Paino nyt 65,5kg (pituus 170) :eek: ällistyneenä, koska peilin mukaan luulin et ois paljon paljon enemmän!! Ehkä on sitten kevyet makkarat, mutta isot ne on :headwall: ja totta tosiaan kesäksi saatava pois. Eipä oo tarttenu koskaan ennen laihdutella, kun oon luuta ja nahkaa ollut, mut kaippa 2 raskautta ja koko ajan lisääntyvä ikä tekee tepposiaan kun meinaa herkut jäädä vyötärölle :ashamed: Oon aina liikkunut epäsäännöllisen säännöllisesti ja siihen olis tehtävä sellainen muutos, että liikkuisi aivan säännöllisesti. Ja ne herkut pitäs saada pois... jo ihan siksikin kun poika 2v on lakanut joka päivä kyselee karkkia kun on nähnyt äipän syövän :x Tänään käyn ostamassa kävelysauvat, kun koira kuoli vajaa kuukausi sitten niin molemmat kädet jäi vapaaksi... :/

Mistä noita painonvartijoiden pisteenlaskuoppaita saa? ja jostain rompustakin joku puhui....?
 
teeni:jeps sieltä pv:n sivuilta voi sen rompun tilata. Ja laskee pisteet valmiiksi. Laitat vaan hakuun esim. kana ja sit sieltä tulee vaihtoehtoja atriasta kariniemeen ja koivista filesuikaleeseen ja sit sieltä valitset ja syötät määrän ni se laskee sen valmiiksi. Tosi kätevää ja ainakin mulla toimii hyvin. Sit siellä on valmiita ruokaohjeita ja ravintola ruuille erikseen pistemäärät.

Marjoista ei mee muuten yhtään pistettä ;)

Määki syön aamupalaksi kaurapuuron ja olen siitä kyllä ylpeä. Kaikkeen tottuu.. Mää söin ennen sokerin ja voisilmän kera (makean perso ku oon ja muuten ei menny alas) ja sit rupesin vähentään sokeria ja lopuksi jätin kokonaan pois ja sama voisilmän kans. Nyt menee ihan "raakana". Ei se herkkua oo mutta kaikkeen tottuu.. Syön mieluummin aamulla noin kuivasti ja sit iltapalaksi esim. leipää..
 
Minäkin olen myös tuolla toisella palstalla mutta kun siellä on niin hiljaista ja tuntuu että nyt tarvii kaikista eniten vertaistukea ettei motivaatio lopu kesken.

Aloituspaino oli 20.12 68 kg ja nyt maanantaina se oli 65.8, otan punnituspäiväksi maanantain. Pituus mulla 169cm ja eka tavoite oli 63-64 helmikuun vaihteeseen ja siitä pääsiäiseen 60 kg.

Mulla kanssa 6kk tyttö joten nää uniongelmat meinaa horjuttaa itsekuria...

Mutta tsemppiä kovasti kaikille, tästä on hyvä jatkaa!!
 
Siis kääk! Kyllä nyt pitäis, mutta meillä on semmonen tilanne ruokakaapissa, että siellä on suklaata vaikka millä mitalla, sipsiä ja popkornia myös- ne kiusaa mua! :headwall: :headwall:

No yritettävä on koska tää maha kyllästyttää. Äsken popsin kyllä piparia kun piparitalokin pitäis tuhota. Yritän ottaa niskasta kiinni kuitenkin aika ripeästi. Perjantai mulla saa olla nami ja herkkupäivä muulloin pitäis välttää...

Paino tänä aamuna 72,0 ja pituus siis 171 cm.

Mun paino on siis 400 g pienempi kuin ennen joulua. Olin niin onnekas, että sairastin mahataudin joulupäivinä :$ . Tästä ois hyvä jatkaa.

Esteri voimia teidän perheelle ja lapselle enkeleitä voimien lisäks!

Tsemppiä meille kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja perlos:
teeni:jeps sieltä pv:n sivuilta voi sen rompun tilata. Ja laskee pisteet valmiiksi. Laitat vaan hakuun esim. kana ja sit sieltä tulee vaihtoehtoja atriasta kariniemeen ja koivista filesuikaleeseen ja sit sieltä valitset ja syötät määrän ni se laskee sen valmiiksi. Tosi kätevää ja ainakin mulla toimii hyvin. Sit siellä on valmiita ruokaohjeita ja ravintola ruuille erikseen pistemäärät.

Marjoista ei mee muuten yhtään pistettä ;)

Määki syön aamupalaksi kaurapuuron ja olen siitä kyllä ylpeä. Kaikkeen tottuu.. Mää söin ennen sokerin ja voisilmän kera (makean perso ku oon ja muuten ei menny alas) ja sit rupesin vähentään sokeria ja lopuksi jätin kokonaan pois ja sama voisilmän kans. Nyt menee ihan "raakana". Ei se herkkua oo mutta kaikkeen tottuu.. Syön mieluummin aamulla noin kuivasti ja sit iltapalaksi esim. leipää..
Hei, mäkin tykkään puurosta ns. makeempana joten laitan nyt päälle pikkusen hunajaa tai sit PIRKKA makeutusjauhetta niin on ihan hyvää! menee se kyl ilmankin maidon kanssa mut joskus kiva herkutella

:p
 

Yhteistyössä