Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

täällä on tosi paljon tekstii..en pysty nyt kommentoimaa ku olen töissä ja tulin vaap ikasee kertoo et meillä koti kone pimahti ja on nyt huollossa, kuka tietää kuink kauan..joten en tiiä millo pääsen tänne seuraavan kerran käymää! Paljon haleja rusina :hug:
duffy joo mie olin pitkää tuolla esikko pinossa mutta en oikee kokenu sitä omaksi paikaksi kun siellä niin moten plussas yk1-2 :| joten tää on enempi miun pino =) täällä muuten dpo 12..huomenna aatteelin testata..nega varmaa mut ei haittaa..ku se koiranpentu on tulossa parin viikon päästä..!
 
Heippa!

Pahoittelut negan saaneille/tädin yllättämille :(

tyty, en minäkään ole tuolla esikkopinossa, perustin oman pinon esikoisesta pitkään yrittäneille, kun ei oikein itelläkään pää kestäny noita yk ykkösestä plussaavia.

Tännepä ei ihmeempää, täti on onneksi pakannu kamppeensa ja sunnuntaina pääsen taas vyöhyketerapiaan, pidettiin taukoa siinä tän rintatutkimuksen ajan.
 
Iso :hug: neganneille ja tädin yllättämille! Jouluna plussataan kaikki,eikö vaan? :heart: :xmas:

Rusina toivon todella että pikkuine pysyisi sitkeästi mukana db :hug: :heart:

Duffy hienoa että voitte hyvin mielin aloittaa taas vauvanteon, eikä mitään vakavaa löytynyt! =) Korjasin sun päivät torstain kohdalle...oli jo edellinen päivittäjä laittanut väärin
;)

).(Kp 9 ja huomena olis folliultra. Mulla on ihan sellainen tunne nyt ettei mitään ole tapahtunut kun mitään oireita ei oo,ei nippailuja tmv. :/ Olis saanu olla vasta kp 12 koko ultra mutta kun aikoja ei ollut. Ainoo mitä on niin musta clomit on turvottanut mahaa :$ Onko muilla käynyt näin?
Huomista jännityksellä odottaen siis ;) Pian saapi alkaa sitten tikuttelemaankin sitä ovista =)
Oletteko muut käyneet näissä seurantaultrissa? Kertooko gyne sitten koska olisi mahdolisesti paras tärppiaika?
 
Hello!

Ihanaa tyty!!! Onnea :flower: :heart:

Kiitos Jennyli kun korjasit =)

Minä kävin tänään vyöhiksessä, saapas nähdä miten vaikuttaa tällä kertaa. Se mun terapeutti nosti mulle tarot-korteista, meni kyllä tosi nappiin se tulkinta että ei voi kun ihmetellä, mistä tulikin tällainen galluppi mieleen:

G: Uskotko ennustuksiin, horoskooppeihin, tarot-kortteihin tai muuhun yliluonnolliseen?

Itse kyllä tohon tarot-kortti hommaan uskon, kun ainakin omalla kohdalla piti paikkaansa, luonnehoroskooppeihin uskon myös. Johonkin lehtien horoskooppeihin en niinkään, mut onhan niitä kiva lukea =)
 
Tyty onneks olkoon tooosi paljon!! :flower: Ihana uutinen! :heart:

Mitäs rusinalle nyt kuuluu? Mikä on tilanne? :hug:

Jennyli Mulla on muuten myös maha turvonnu clomien myötä. Paino on ihan ennallaan, mutta silti jotkut housut kiristää vyötäröltä.. Sulla on aika aikasin tuo ultra.. Mulle lääkäri just viimeks sano, että ne sais aina olla myöhemmin (mulla oli kp 12 muistaakseni), kuulemma mielellään vasta kp 15 niin näkyis jo paremmin, mutta ainahan ne silti sanoo että pitää tulla kp10-12.. Ja mulle se kyllä sano mahdollisen tärppipäivän =)

ON: Mulla on nyt ollut parina päivänä pieniä menkkakipuja.. :( Pelkään että menkat alkaa jo kohta, ihan liian aikasin!
 


Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Duffy...............9/?................yk7...........esikoinen.....terot
Evenstar........8/43-78.........yk1/09......esikoinen.....metut
Hulda Tilda......84/?..............yk14.........kolmas........clomit
rusina85.........44/30............yk6...........esikko.........terot+clomit
Rosetta...........37/33-34.......yk14........esikoinen....ei vielä mtn.
Piglet..............34/29............yk12.........esikoinen....terot
Hemuli1981....1/28-36.........yk7...........?.................clomit+terot
Jennyli............10/32............yk 4..........kolmas........Terot+Clomit
upelankali.......31/21-39......yk?............kolmas........clomit+luget
Äitee73...........29/?.............yk10..........kakkonen....terot+clomit
mama-84........28/28...........yk 25.........toinen.........ei vielä mtn
Lumi-..............23/30...........yk11..........esikoinen....clomit+metut
titonia.............15/??...........yk15..........esikoinen....clomit
Muisku78........12/?.............yk4............toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk16..........esikko.........ei vielä mitn


Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
[/color]


Haamuilijat:



Plussanneet:



Nimi.................LA...........................yk.........monesko tulossa


tyty86.............2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Aubrieta.........?.12.2008....................yk3........neljäs
Nooraska........??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75.........??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar..........10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.............16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini............??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna..............27.3.2009...................?.............esikoinen
Hani-...............1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t..................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..........20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...............24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili................?................................yk9..........?
Aurora72........?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe......?................................yk7..........toinen
huhtityttö.......?................................yk23........esikko
Velvet Kiss......?................................yk12.......esikoinen
Moore.............?................................yk3.........kolmas
pilvilinna.........?................................yk13.......esikoinen
 
Hienoa tyty!
Jospa se pysyy mukana.
ON: ultrassa käyty: kohdunsuu kiinni, ohut limis, "limakalvovaurio" (ollut tai on kiinni-kohta), ei elävän näköistä.. Ultrataan uudestaan perjantaina, koska ovis ollu vasta kp 16 jälkeen, näkynee vasta loppu viikosta jos on pysyny matkassa. Toivossa on kuulema hyvä elää, mutta en jaksa uskoa. Kovasti toivon vielä sitä ihmettä että se siellä vielä olis..
 
Onnea tyty :flower: :heart:

Rusina,voi kurja :hug: Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja uudessa ultrassa näkyisi pieni kyytiläinen mukana :heart: Toivon todella :hug:
Koska teitkään plussatestin? Josko vielä ei kunnolla näkynyt mitään kun ovis tapahtui myöhempään! Pidän peukkuja db

).( Itse tulin juuri folliultrasta. Näyttäisi siltä (ainakin vielä ) että clomit ovat tehonneet =)
Nyt tosin vasta kp 10 ja tuossa kp 12 olisi nähnyt paremmin follin kehityksen! Mutta vasemmalla puolella oli nyt 12mm johtofolli joka olisi loppuviikosta sitten irtoomisvalmis =) Limis oli 7mm että sekin ihan hyvä!!
Keskiviikkona alan tikuttelun ja toivottavasti se ovis sieltä löytyy!! Hui kun jänskättää :D
Tämä oli nyt viimeinen kerta julkisella ja tästä eteenpäin pitäisi hakeutua yksityiselle :ashamed: Mutta onneksi perustutkimukset on nyt tehty ja mitään elimellistä vikaa ei ole löydetty!
Terolut reseptin kirjoitti 6kk:ksi ja clomeja mulla on vielä 3kk:ksi.

Oletteko muut syöneet clomeja putkeen eli joka kierrossa? Minulle tuo gyne sanoi että jokatoinen kuukausi :eek: On kuulemma munasarjasyöpäriski!!! :eek:
Toisekseen sanoi että niitä harvoin sokkona syötetään eli ilman seurantaultraa ja mullahan loppui nyt julkiset palvelut!!
Itse kyllä haluaisin syödä nuo clomit putkeen!!
 
Ja onnea tyty

Heips alla!

Mulle sais päivittää KP: 1/ 28-36 yk: 7. niin ja esikoinen haaveissa.
Eilen alko pieni tuhruttelu ja tänään päivällä aukes hanat... :'( Eka Clomi kierto takana, eikä tulosta vaikka folli siellä kasvoi... Harmittaa.. Olen alkanu pelkäämään endometrioosiakin, mulla on ihan järkyt kivut..

Jennyli Mä ainakin syön putkeen noita clomeja... Tässä kierrossa mies menee antamaan simppatestin ja tammikuussa mulle tehään aukiolo tutkimus ja clomeja syön siihen saakka. Mulla oli ekassa kierrossa seuranta ultra ja kun folli siellä kasvoi, niin ei ainakaan nyt tässä kierrossa tarvi mennä seuranta ultraan, mutta voi olla että menen, koska haluan tietää, että kasvaako siellä... Ja käsitin, että puoli vuotta noita clomeja voi syödä ja sit tauko.
 
Hei te jotka olette clomeja popsineet. kun olette aloittaneet toista kiertoa, niin oletteko testanneet raskauden ennen popsimista vaikka menkat olisivatkin tulleet? Mulla alko ihan kunnolla vuoto ja keskiviikkona pitäis taas clomit aloittaa ja pohdin , että pitäiskö testata varmuuden vuoksi... Taidan olla ihan pöhkö.. Ehkä toi "kuume" sekoittaa vaan mun päätä.. Tiedä sitä...
 
Hmm...hemuli mä en luultavasti testais jos selkeästi menkat alkeneet!

).( Täytyy sanoa että nyt kyllä särkee :eek: :$ ;) Vas. manasarjaa jomottaa oikein kunnolla ja säteilee nivusiin asti!! Eli kyllä on vissi ero kiertoihin joissa ei ovista tapahdu ja niitä minulla on vissiin ollut lähes kaikki!!
Kauanko teillä muilla kestää kivut ennen itse ovista?! Mielestäni aamuinen ovistesti oli vielä nega vaikka viivat olikin jo aika saman vahvuiset! Lääkäri epäili oviksen tapahtuvan perjantaina joten hyvinkin mahdollista ;)
Kn on noussut ylöspäin, pehmeä ja aika avoin :whistle:
Voi kun nyt ei missattais sitä parasta hetkeä!!! Meillä kun tuota hempeilyä ei ole jokapäivä :ashamed:

Käyttääkö muuten kukaan muu digitaalista ovistestiä ja oletteko tehneet testiä aamupissasta?
 
Moi kaikille

Saapiko liittyä joukkoonne ???

kp 1/28-31 ja yk5 alkoi tänään..pikkukakkonen haaveissa. ja femarit käytössä.

Esikko tuli luomusti vahingossa.Söin pilereitä ja pari unohtui ottaa niin puf.
Tätä toista yritetty nyt 5kk ja lääkärissä piipahdettu.Miehen siittiöt priimaa mutta ilmeisesti mä en ovuloi joka kerta tai jotain ja avuksi sain femar-lääkkeen jonka pitäisi auttaa..hope so.

Ovulaatiotestit kyllä näyttää vahvoja viivoja joka kuukausi.
Aukiolotutkimus tehtiin ja putket olivat auki.Hoitopaikkana fertinova-klinikka Helsingissä.

eli noita femareita syön kp 2-6 tablettia päivässä ja ulta olisi 5.12 että onko mitä kasvanut.kaksoisriskihän noissa on mutta se tulee mikä on tullakseen.
 
Voi,iso halaus lumi ja mama :hug: Teille kyllä sen pienen jo soisi kun yritystä noin kauan takana! uskon kuitenkin että sen pienen rakkaan tekin vielä saatte...älkää menettäkö toivoa vaikka välillä vaikeaa onkin :hug: Mä toivon teidän puolestanne+++++++++++ :heart:

Jotenkin sitä putoo aina itse maanpinnalle kun stressaa tällä vauva-asialla. Meillä kuitenkin varsinaista yritystä vasta 5kk vaikka tulla on saanut vuoden päivät.
Nytkin mulla on hirvee stressi ovulaatiosta ja siitä etten ole sitä vieläkään bongannut vaikka gyne sitä tälle päivälle ennusteli!! :/
Samoin stressaan seksistä...kuinka usein sitä pitäisi olla?!
Oviksen merkkejä kyllä on jo ilmassa mutta sitä plussaa ei vielä testiin ole tullut!!
Koska teillä muilla on on ollut clomikierroissa ovis?
 
Jaahas..Saisko liittyä tähän pinoon? Mä oon roikkunu tuolla lapsettomuuspuolella sekundoissa ja vauvakuumeisten viikkopinoissa. Lapsia siis kaksi ja keskenmenohistoriaa. Keskenmenoista huolimatta tärppi on käynyt luomusti, nyt sitten onkin vaikeampaa.

Kohtu on pahoin vaurioitunut useiden kaavintojen ja keisarinleikkausten vuoksi ja lääkäri pitään tässä tilanteessa raskauden mahdollisuutta surkeana. Kohdssa on nestekertymiä, limis ei kasva ja näköjään hormonitoimintakin on päin persettä..Edellis kierrossa ovuloin ultran mukaan kp 19, luteaalivaihe jää minulla 7 päivään. Viime kierto olikin pohjanoteeraus, ovulaatiota ei ollut lainkaan ja kierto kesti huimat 18 päivää, nyt siis tiputellut 2 päivää.

Alan olemaan aika v...n kypsänä tähän jatkuvaan rätti persuksissa olemiseen (menkat kestää n.8-10 pv), vaan minkäs teet.
Siispä, huolitteko tällasen remppakuntoisen muijan pinoonne? B)

Merkku
 
Jaahas..Saisko liittyä tähän pinoon? Mä oon roikkunu tuolla lapsettomuuspuolella sekundoissa ja vauvakuumeisten viikkopinoissa. Lapsia siis kaksi ja keskenmenohistoriaa. Keskenmenoista huolimatta tärppi on käynyt luomusti, nyt sitten onkin vaikeampaa.

Kohtu on pahoin vaurioitunut useiden kaavintojen ja keisarinleikkausten vuoksi ja lääkäri pitään tässä tilanteessa raskauden mahdollisuutta surkeana. Kohdssa on nestekertymiä, limis ei kasva ja näköjään hormonitoimintakin on päin persettä..Edellis kierrossa ovuloin ultran mukaan kp 19, luteaalivaihe jää minulla 7 päivään. Viime kierto olikin pohjanoteeraus, ovulaatiota ei ollut lainkaan ja kierto kesti huimat 18 päivää, nyt siis tiputellut 2 päivää.

Alan olemaan aika v...n kypsänä tähän jatkuvaan rätti persuksissa olemiseen (menkat kestää n.8-10 pv), vaan minkäs teet.
Siispä, huolitteko tällasen remppakuntoisen muijan pinoonne? B)

Merkku
 
Lumille ja Mamalle sympatiahalit täältä :hug:

Jennyli Seksistä, meillä tosiaan on aikas hiljaista makkarissa, tähdätään sitten kyllä oviksen aikoihin, mutta mikään joka-päivä tai edes jokatoinen-päivä taktiikka ei meillä toimi. Petipuuhissa ollaan ympäri kierron 1-2 kertaa viikossa.
 
Tervetuoa merkku :wave:

Tämä aamu toi siis tullessaan komeat ovisplussat niin liuskaan kuin digitaaliseen :D Ja olo on muutenkin sellainen että h-hetki on käsillä!!
Nyt siis operaatio miehen kellistäminen käyntiin...pojat meni juuri päiväunille joten.... :whistle: ;)
 
moi kaikki! Ja uudet tervetuloa vaan!
ON: se sit meni kesken kokonaan, v*tut**a!, gyne kuitenki koitti saada ajattelemaan positiivisesti: munasolu kehittynyt ja irronnut, hedelmöittynyt ja kiinnittynyt ja r-testi ollu positiivinen. Jatketaan harjoituksia siis, ens viikolla aloitan terot ettei tää taas veny pitkäksi ja gyne ajatteli ihan ni pitkälle ettei tarvi menkoista kärsiä jouluna... Ens kiertoon taas clomit ja terot, ellen sitä ennen tule uusiks raskaaksi.
On täs useasti tullu silmät päästä itketyksi vaan ei voi mitään... Mulle siis voipi päivittää yhden yk:n lisää ja nyt olis sit vissiin kp 12 KM:n jälkeen.
 
Voi rusina :hug: :'( Olen niin pahoillani puolestanne :'( Todella ikävää...mutta jos positiivisesti ajattelee niin lääkäri oli kyllä siinä oikeassa että on hienoa että hedelmöityminen tapahtuu!!
Nyt uuteen kiertoon paljon tsemppiä :hug: +++++++++++++++++ :heart:

Onpa täällä nyt muutenkin paljon ikäviä uutisia :( Nyt Olisi aika jo niille positiivisillekin ja mikä ihaninta...paljon plussia jouluksi!!++++++++++ :heart:
 
No niin, täällä ollaan nyt edes vähän paremmalla mielellä kuin viimeksi sen negan jälkeen. Tätiä ei ole vielä näkynyt, nyt siis kp 29. Tulis vaan nyt sitten nopeasti jos on kerran tulossa. Mutta kyllä sitä tosiaan pikkuhiljaa alkaa miettimään, että onko tässä mitään järkeä? Että syönkö ihan turhaan lääkkeitä, jos raskautta ei ikinä tule? Tiedän kyllä, että tässäkin pinossa on sellaisia, ketkä on pitempään yrittäneet ja tiedän että kyllä se tärppi voi tapahtua sittenkin :ashamed: On vaan itsellä sellainen olo, ettei tästä mitään tule.. :( Huoh. Jospa se tästä kunhan täti tulee..

Rusina Tosi ikävä uutinen! :hug:

Merkku Tervetuloa mukaan!
 

Yhteistyössä