Artikkeli joka murskaa evoluutioteorian!

  • Viestiketjun aloittaja frenski87
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
OT tai ei, laitan tähän vuodelta 1626 ajan. Kalenterissa lukee: "12.6.1626 Pohjanmaalla oli ankara maanäristys, joka mm. vahingoitti Paltamon kirkkoa."

Vaihdoin sinne tuon päivämäärän URSA:n tähtikartalle ja siellähän tuo oli: täysikuu ja ne lähimmät planeetat lähekäin. Oliko maapallo niiden voimien puristuksissao_O
Valitsin siihen sellaisen kellonajan, et kuu näkyy ja Kajaanista katsottuna se taivas on näyttänyt siltä, m itä linkin takaa näet.:cool:.
maanJäristys tietysti.:notworthy:
 
vierailija
Eräs kristitty, helluntaiseurakuntaan kuuluva, ei uskonut minun olevan agnostikkona todella vapaa ja onnellinen ja havaitsin monen uskovan jakavan tämän saman tai samantyyppisen ajatuksen. He eivät osanneet selittää sitä, mitä heille oli tapahtunut heidän avattuaan sydämensä Jeesukselle, mutta toivoivat vilpittömästi minun ottavan hänet myös vastaan, itseni ja sieluni vuoksi.

Heilläkään ei selvästikään ollut käsitystä ja kokemusta siitä, että ihminen voi todella elää täydellisen vapaan ja onnellisen elämän ilman uskoa. Minua ei ahdista ajatus siitä, mistä minä olen tullut, saati se, minne olen menossa. Minun elämälläni uskon olevan tarkoitus lisääntyä ja elää henkilökohtaisen etiikkani mukaisesti. Olen mitätön osa kokonaisuutta, mutta äärettömän tärkeä muutamalle ihmiselle ja siinä on mulle elämän tarkoitusta enemmän kuin tarpeeksi :)

Kun kuolen, uskon tietoisuuteni sammuvan kuin kynttilän liekin. En pelkää kuolemaa, enemmänkin tapaa jolla joskus kuolen. Olen katsonut kuolevia silmiin, uskoviakin, ja nähnyt heidän silmissään pelkoa ja epävarmuutta. Tästä olen tuntenut hieman hämmentynyttä surua. He ovat omien sanojensa mukaan antaneet itsensä Jumalalle, mutta kuitenkin pelkäävät. Sitäkö, että ovatkin olleet väärässä?
niinkö?
 
vierailija
OT tai ei, laitan tähän vuodelta 1626 ajan. Kalenterissa lukee: "12.6.1626 Pohjanmaalla oli ankara maanäristys, joka mm. vahingoitti Paltamon kirkkoa."

Vaihdoin sinne tuon päivämäärän URSA:n tähtikartalle ja siellähän tuo oli: täysikuu ja ne lähimmät planeetat lähekkäin. Oliko maapallo niiden voimien puristuksissao_O
Valitsin siihen sellaisen kellonajan, et kuu näkyy ja Kajaanista katsottuna se taivas on näyttänyt siltä, mitä linkin takaa näet.:cool:.
1 kirjain puuttui:notworthy:
 

Yhteistyössä