[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

auri74
Onnea Hennis!!! :flower: Huomenna sit syyän muttei juuan vaikka mieli tekis... :LOL:

Isäntä osti ke uuden kännyn itselleen kun vanha oli "niin huono" :whistle: niin nyt sitten tänä aamulla nukkui pommiin kun uus hieno puhelin ei herättänytkään :eek: No, ei onneksi sattunut vahinkoa kun eka asiakas tuli vasta 11 niin kerkis ihan hyvin ottaan hänet vastaan :D :D

Joo, täällä ei mitään suunnitelmia (taaskaan) tälle päivälle, jotain pitäsi kehittään.. Pyykinpesua yms. Niin, joo kuka tietää miten saan steariinin pois pöytäliinasta.. Leikin illalla taas kotipyromaania ja kynttilä valui liinalle :(

epä tässä muuta kuin mukavia päivän jatkoja ja huomenna nähhään!!! B)

 
Hanne harmaana
Onnea vaan munkin puolestani Hennis!!! :flower:

Kyllä me tässä jossain vaiheessa voitas teillä piipahtaa, mutta mihinkäs aikaan niitä muita vieraita tulossa ettei samaan aikaan änkee kylään! :/

AURI Vai oli isäntä laittanu uuden puhelimen... Meilläki isäntä osti ennen joulua sellasen nokialaisen missä kamera, poikansa sano ku näki sen että naisten puhelin! :LOL: :LOL:

Neiti tuossa heräs täytyy lähtä kattoon oiskos hällä nälkä. Eipä tullukkaan tämän pitempää viestiä, mulla kun välillä tulee niin pitkästi tarinaa.. :whistle:
 
hennis
Kiitos kiitos onnitteluista! auri laita talouspaperia siihen streariini tahran päälle ja silitys raudalla silitä niin se paperi imee sen streariinin pois. =) Sitte vaan liina koneeseen niin puhdasta tulee. =) Jep Huomenna sitte syyään ootan jo innolla nam :p Hanne muuten tuun sitte omalla pirsillä niin ei tarvi ängetä yhteen autoon. =) Joskus ilalla tulee muut vieraat käymään. =) ;) :LOL: vai naisten puhelimeksi sano . =)

 
hennis
dodii nyt synttäri kakkua syöty :p ja vieraita käynny =) Neiti simahti heti melkein kun vei sänkyyn kun ensin oltiin käyty saunassa. Mutta palataan huomenna juttuun taas hyvää yötä! =) :wave:
 
hennis
Kiitos kiitos onnitteluista millamarialle. =) :hug: Hoh hoijaa just tuossa saunasta tultiin käytiin aurin ja hannen kans pedrinaksessa syömässä päivällä . Oli taas HYVÄÄ RUOKAA!! :p :p Toivottavasti muutki mammat pääsee mukaan ens kerralla. Palaamme taas juttuun ! :wave: B) =)
 
hennis
Huhuuu missäs kaikki mammat luuraa? Me tossa justiinsa syötiin perunamuusia ja jauhelihapihvejä (ite tehtyjä) :p Kateltiin tossa päivällä se toinen osa siitä Tomb Raiderista missä on se Lara Croft ihan hyvä oli. Mutta eipä tässä jos lähtis uimaan Sani Faniin palataan juttuun taas! :wave: =) B)
 
auri74
Huomenta vaan!

Huh, viikonloppu meni ja Pedrinaksen ruoka oli edelleenkin todella hyvää... :D ja söi minä eilenkin sit pizzaa.. Ollaan oltu vähän niinku roskaruualla kun poika ei ole ollut kotona =) No, huomenna sen jätkän pätkä tulee ja elämä palaa ns normaaliin rytmiin. Eilen sit siivottiin ihan urakalla sen huone, vaihdettiin järjestystä uuden koulupöydän takia ja käytiin raa'alla kädellä läpi lelut. Pistettiin pois kaikki vähänkin rikkinäiset ja varastoon sit sellaiset millä ei leiki enää.. Oli muuten aika homma :eek: No, nytpä se on tehtynä ja voitte vaan uskoa että huutoa seuraa kun poika tullee kotia mut jospa pukin tuomat uudet lelut vähän pehmmittäis tä asiaa..

Mites hannella meni kokkolan reissu? Oliko kone myöhässä sen myrskyn takia? Ja Hennis, poikkea kahvilla ohi mennessäs...

Eipä täällä muuta, ei mitään ohjelmaa mulla tänäänkään mutta kirjoitellaan... :wave: :wave:
 
Hanne harmaana
Huomeniapa tännekin!

Neiti nukahti päivän ensimmäisille päikkäreille, seuraavat nukkuuki sitte ulkona. Eskarilaisenki pistin taipaleelle tossa puoli ysin maissa.

AURI Ihan oli kone ajallaan kentällä, meinas vaan paniikki iskee ku näin sen koneen laskeutuvan ja en siinä vaiheessa yhtään tienny missä kenttä on... Nooh, ihan hyvät opasteet oli ja osaapa seuraavalla kerralla ihan hyvin sinne. Siitä leluhässäkästä tai mikä jumppalelu se nyt on, voisin siis lainata sitä jos vaan hommaat sen sieltä pohjosesta tänne. Mitäs tykkäsit äippävaatteista, oliko yhtään semmosta pidettävää vaatekappaletta?

Milleköhän sitä tänään alkais... Isäntäki vielä nukkuu, jos itte lähtis veskin kautta tarkistaan tarttisko pyykkikone laittaa laulamaan.

Päivänjatkoja! :wave:
 
hennis
Moikelis vaan tänne! Neiti nukahti kauppareissulla autoon. =) Joo tuun käymään kahvilla auri kun ajelen ohi. Mullon to pe ja la sitä koulua soitan kun oon tulossa niin tiiät olla kotona. =) hanne ootko housuja kerinny kokeilla vielä? =) ei muuten ollu täällä ainakaan kovin paha mursky onneksi. Mutta mä lähen kahville palataan juttuun taas ! :wave: ;) B)
 
Hanne harmaana
HENNIS Niinpä ne housut oli sitte aivan liian isot meikäläisen päälle, jäi vyötärölle aivan liian paljon löysää... Palautan housut jossain vaiheessa.

Mikäköhän on kun en pääse kirjautumaan nykyään enää ollenkaan, ennen oli etten laiskuuttani kirjautunut mutta nyt kun yritän niin ei onnistu. :headwall:

Kauppaan tästä lähen kunhan isäntä tulee rannasta kotio, sen täytyy aina kävästä kattoon että paatti on pysyny rannassa.
 
hennis
Hanne joo palauta sitte pöksyt kun nähellään. Ei oo kiirettä . =) Tuu käymään kauppareissulla jos vihtit. Viivi on unilla nukahti tosiaan autoon tossa kauppareisulla. =) Palataan juttuun taas. :wave: ;) B)
 
Täälläpä ihan tavallinen päivä takana.Isäntä ilta duunis töissä.Pojat kattoo lasten ohjelmii,koululainen kirjastossa!! =)
Saas nähä ton kuopuksen kans näyttää jättävän päikkäreitä pois....ei oo saanu tänää unille ollenkaan!!!!!Saattaapi olla aikaseen menossa nukkumaan,toivottavasti!! :D
 
hennis
Just harvemmin tosiaan meijän neiti enää kolmia tuntia nukkuu. =) Mitäpä tänne muuta kuuluu? Mä tossa yläkerran siivoilin ja neiti on päikkäreillä nyt . Laitoin kahvit tulelle niin saa rauhassa juua. =) Mutta palaamme asiaan taas :wave: B) ;) Nyt sitte lumitöihin taas kerran... :/ Ompahan hyvää hyöty liikuntaa. =)

 
auri74
Huomenta vaan!

Täällä ollaan :wave: Poika tuli eilen kotia joten on ollut taas huisketta, käytiin Kärkkäisellä ostamassa hänelle uus ulkopuku eilen... Vähän oli tuskaa saada 7v kokeileen pukuja :eek: No, onneksi neljäs sovitettu puku oli sit hyvä..

Niin ja hanne, ne vaaleat housut oli hyvät, mutta lappikset oli liian pienet *harmista ähisten totean* :ashamed: oon sen verran p e r s e v ä ja reitevä ja mahakas nykyään ettei 38 mahdu päälle... :ashamed: ja se jumppalelu on täällä odottamassa, käys hakeen kun oot kulkumassa...

Joo, mutta eipä tässä, taidan pistää vähäksi aikaa kyljelleni kun piti olla aamulla nohevana seiskan jälkeen ylhäällä vaikka normaalisti nukun vähintään ysiin :D

Mukavaa päivää vaan teille! =)

 
smurffiina harmaana
Huomenia vaan kaikille!!!
Äkkiseltään tänne tulin heipat raapustaan,kerhoon olen menossa keskimmäisen kanssa,kuopus saa näköjään jäädä isin kanssa kotiin vetelemään unia,koska nukkuu vielä!!!! :eek: tänään ei siis taida nukkua päikkäreitä taaskaan,eilen veti taas kolmen tunnin unet joten yö unille meni vasta puol11!!! ;) ;) ;) On tää melkoista souvia!!! :D :D :D
 
hennis
Huomenta! hoh hoijaa en tiiä mikä neitiä vaivas aamu yöstä kun ei muutako valveilla vaan oli. :/ ensin huutua hetken aikaa ja sitte alko leikkiin sängyssä :D no tätä kesti johonki 4 asti aamuyöllä uuh sitte nukahti kun sai maitopullon. Että semmosta meillä onneksi ei oo joka yö .Neitille taitaa hampaita pukata kun kiukkuaa tai muuten vaan en tiiä. Ens viikolla yks ja puolivuotis neuvola neitillä. =) Mutta eipä tässä rupian siivoileen kun huomenna sitä koulua taas palataan juttuun taas!! :wave: =) B)
 
smurffiina harmaana
Ei nyt näytä oikein pelittävän nää sivut,kun ootatuttaa sivujen vaihtumisessa ja heittelee pois!!! :kieh: :kieh: Tehtiin sit kerhoreissu kuopuksenkin kanssa ja sain toki päikkäreillekin,vaikka heräs puol10,teki kyllä kiirettä et jouduttiin 10:ksi!!! :D :D :Nyt olen saanut vähän vapaata,kun isommat kavereiden kanssa!! =)
 
hennis
Joo on taas juminnu nää sivut :kieh: \|O Kävin tossa Hannella kylässä päiväkahvilla =) Nyt ootellaan isäntää kotia tässä neitin kans. =) Justiin näkyki kotevuvan ukko. =) Jeps mutta palataan asiaan taas ! :wave: =) B) ;)
 
Anne77
Heippa kailkille! Olipa ylläri, että täällä kaksplussan sivuilla löytyy porukkaa täältä omalta kylältä:) Itte oon vasta tuleva mamma, mutta jostain syystä sitä hakeutuu näille vauvan tuoksuisille sivuille jo nyt. Laskettu aika vasta heinäkuun lopulla, mutta oon jo ihan innoissani tulevasta elämänmuutoksesta!! Ite en oo alkuperäinen ykalainen, vaan ex-avojalakanen oululainen. Työn perässä eksyin ukkoni kanssa tänne..Mutta palaillaan astialle! Ois tosi kiva tutustua jo näin etukäteen ykalaisiin äiteihin:)
 
auri74
Huomenta vaan!! :eek: *haukotellen*

Oottekos huomanneet että nään mun aamu jutut aina vaan aikaistuu.. Vissiin alkaa oleen nukkumiskiintiö täynnä... :whistle:

Tänään meidän jätkä täyttää 7V!! :hug: Ostin eilen tarhaan keksejä ja pillimehuja koko eskari porukalle, pillimehut oli halpa-hallissa 2?/10 kpl, niin raskin sen verran sijoittaa ja sunnuntaina on sit varsinaiset bileet,9 kaveria on kutsuttuna.. Jee jee, 10 kpl esikouluikäisiä poika talossa, vähän sokerihumalassa kakusta ja limsasta,, EIKÖS KUULOSTA HYVÄLTÄ!!! ;)

eilen kasattiin sitten pinnasänky ja laitoin sen siihen malliin valmiiksi ettei tarvi kuin petata kun vaukkin kanssa tullaan kotia (jos maltan odottaa sinne saakka :ashamed: ). Mutta taitaa taas jäädä se imetysnojatuoli josta oon haaveillut makkariin laittamatta kun ei ole oikein tilaa, eli käytännössähän se tarkoittaa sitä että vauva syö vieressä ja arvatkaa jaksanko enää nousta laittaan pientä syönnin jälkeen omaan sänkyyn.. Joo, no jos ton esikon sais meidän sängystä pois ennen vauvan syntymää niin olis pienelle tilaa, mutta viime yönnäkin poika kömpi viereen :D

Tervetuloa Anne mukaan, täällä käy muutama Ykan seudun emäntiä kertoilemassa kuulumisia, ja tapaaminenkin on mietinnässä? Itsekin olen ns tulvan tuoma, reilun vuoden ollaan asuttu täällä, mun työn perässä muutettiin.

Mutta eipä täällä muuta kuin, rattoisaa päivää kaikille!! :wave:
 

Yhteistyössä