Clomittaret 2012

Pettunia, kiitos kun jaksoit vastata kysymykseeni. Isot pahoittelut negasta. Kaikkea hyvää jatkoon.

Neppu, plussaonnea aamulle.

ON: Pientä menkkamaista painontunnetta on ollut jo vuorokausi. Eilen vuoto loppui iltapäivällä, mutta jatkui taas illalla. Nytkin sitä näyttäisi tulevan. Huomenna piti mennä sinne prog-kokeisiin, mutta onkohan siitä nyt mitään iloa, jos vuodan? Arvon tässä soittelisinko klinikalle, mutta onkohan siitäkään mitään iloa... Jos tää kierto olisi mennyt normaalisti, seuraava folliultra olisi osunut hienosti keskelle viikkoa joulutauon jälkeen. Jos tästä alkoi uusi kierto, se menee pyhien kanssa päällekäin ja taukokierto edessä. On varmaan sanomattakin selvää, että vituttaa!
 
Soitin sitten kuitenkin klinikalle ja juttelin kätilön kanssa. Kuulemma parin päivän ovisplussat on ihan normaaleita, mutta se ensimmäinen plussapäivä on se merkittävin. On hyvin poikkeuksellista, että vuoto alkaa jo dpo 3. Ens kierrosta on tulossa luultavimmin taukokierto, mutta kätilö varmistaa vielä asian ja soittelee takaisin iltapäivällä. Kätilö kysyy vielä myös mun lääkäriltä, menenkö huomenna verikokeeseen. Sama kai tuo, kun aika on jo varattu.

Jätinpä myös hyvästit vauvakuumeilupuolella ketjuissani. Heti helpotti hieman.

Ainiin, lämmöt oli ainakin vielä illalla koholla, mittari näytti 37,1 astetta.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Hydra! Toivotaan, että toi sun vuoto olis nyt vaan jotain kiinnittymisjuttuja tai jotain megaovulaation jälkeistä vuotoa.. Sulla on lämmöt kuitenkin selkeästi koholla ja jostain luin, että kiinnittymisvuotoa voi tulla about dpo4! Eli pidetään vielä peukut pystyssä, että vuoto loppuu ja saat vielä jännätä tätä kiertoa!

Pettunia, harmi, että jätät meidät.. Kaikkea hyvää sinulle!

Neppu, kyselit clomikierroista.. Mulla on sama vastaus kuin ambrolla, eli kun ovulaatio tapahtui niin kierto lyheni clomien kanssa (ilman clomeja kierto tosin tosi epäsäännöllinen, joskus jopa 60pvää), mutta nyt tämä kierto todisti, että ilman ovulaatiota ei tuu vuotoa vaikka sitä kovasti oottelenkin.. Tai en tiiä ootanko, koska jos sitä ei tuu, niin alan vkon päästä syömään teroluteja, jotta tammikuussa saadaan clomikierto ja jos taas vuoto alkaa, niin joudun pitää aidon clomitaukokierron, jolloin seuraava clomi menis johonkin kauemmas.. Hämmentävää :)

Ja ainiin Neppu, joko testailit? Mitä testi sanoi? Toivotaan, että saat hyviä uutisia!

Ja eikös sullakin luna testipvä lähene? Jännittävää!

Paljon energiaa ja hyvää mieltä kaikille tähän projektiin!
 
Kiitos tsempeistä Seemi ja titiuu85.

Mäkin luin juttuja, että joillakin on ollut kiinnittymisvuotoa jopa dpo 3-4, mutta yleisintä se kai on noin viikko ovulaatiosta. Löysimpä myös tällaisen taulukon: Implantation Bleeding Statistics. Kovin toiveikas en ole nyt tämän suhteen, mutta mennään taas päivä kerrallaan ja odotellaan iltapäivän soittoa. Itkettää, eikä huvittais ollenkaan olla töissä.
 
Hydra Tosi kurjaa että vuoto alkas jo dpo 3 :( Toivottavasti se ei ois kun kiinnittymistä tms. Kyllähän siitä
verikokeesta voi jotain selvitä, eli ihan hyvä mennä. Voimia!

Mä koitan olla kärsivällinen (HAH) ja testata vasta la tai su, jos ei vuoto oo alkanu. Viimeks vuoto alko dpo 15.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Hydrangea onpa harmillista, että tommonen ylimääräinen stressi tähän kiertoon, toivotaan että vuoto kuutenkin olisi jo kiinnittymiseen liittyvää! Kyllä mä sinuna kävisin verikokeessa kuitenkin..

Voimia ja hyvää jatkoa Pettunia!

Nepulle plussatuulia!
 
Kätilö soittelikin jo takaisin. Tästä kun mitä luultavammin alkoi nyt uusi kierto, niin tässä kierrossa terot kp 15-24. Seuraavassa kierrossa taas anazol 1tbl/vrk kp 3-7 ja loppukiertoon luget. Sanoi, että taitaa olla turhaa mennä sinne verikokeeseen ja voin perua ajan. Toisaalta kyllä tekisi mieli mennä sinne, joten taidan miettiä perumista vielä hetken... Vuoto on tänään ollut runsaampaa kuin eilen, suurinpiirtein mun normaalin niukan menkkavuodon veroista, joten "pari vaaleanpunaista viirua paperiin"-tyylisestä kiinnittymisvuodosta ei ikävä kyllä taida olla kyse. :( Pääasia että nyt on selkeät ohjeet jatkoa varten, joten eiköhän tästä vielä nousta. Ärsyttää vaan, kun menkat ei ikinä tule silloin kun pitäis, vaan kierrot venyy, mutta tulee sitten kun niiden ei kuuluisi tulla (aukkarin jälkeen ja nyt taas dpo 3). Kuinkahan paha tie tästä on vielä tulossa, kun kroppa (ja mieli) on näin sekaisin.
 
Kiitos tuulista, vaan eipä ne tainneet auttaa: Yksi viiva eikä edes vuotoa! ÄRRINPURRINÄÄÄÄRGH...

Eikös tää nyt ollu vähä niinku tässä tää kierto, ni voin käydä hakee seuraavat pillerit ja piikit apteekista?

Hyd: Voi Hyd. Mä mietin kans välillä, että mitenhän tästä selvitään. Mutta mun iskä sanoi joskus, että vain vahvoja ihmisiä koetellaan. Kun välillä miettii niitä immeisiä, jotka pääsevät elämästään suht. helpolla, ni kai se on vaan sitä, että ne ei jaksais/kestäis vastoinkäymisiä. Eihän nää sanat kovasti helpota, kun ainoa helpotus olisi se nyytti kainaloon. (Kauhee ku alkaa itkettää) Mutta sulla on rakas ihana mies, ystäviä (en muista ootko kertonu tänne, että ootko kertonu teidän tilannetta) ja sulla on etenkin täällä iso poppoo naisia, jotka elävät samassa (kamalassa, ärsyttävässä, vittumaisessa) tilanteessa, ja jotka haluavat olla tukena. Me selvitään!

Luna: Plussapuhureita. Fiksua odottaa, selvää rahan säästöä =D (Ihan ku se femma ois se joka vituttaa)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Neppu, pahoittelut negasta. :hug: Ei taida sielläkään olla ne parhaimmat fiilikset. Onneks elämä on tätä lapsettomuutta ennen kovettanut mua todenteolla. Isäni kuoli, kun olin teini ja meidän hyvä ystävä menehtyi nuorena yllättäen vain kaksi viikkoa ennen mieheni ja minun häitä. Äitini on aina sanonut, että olen tällainen jääräpää (hyvässä mielessä), että jos saan jotain päähäni tai asetan jonkin tavoitteen elämässä, niin sinne mennään vaikka läpi harmaan kiven! Onneks rakas mies tukee ja seisoo rinnalla vaikeinakin hetkinä. Erittäin kiitollinen olen myös teille kaikille kun jaksatte tukea. :heart: Eiköhän meillä kaikilla ole vielä paremmat hetket edessä, tavalla tai toisella.

Lunalle paljon tsemppiä ja plussapuhureita testailuun.
 
Hydra Halaus! Mullahan alko tuhruttelu sillon ilman lugeja dpo 6 ja nyt ei oo niin käyny.
Eli luget vaan mukaan niin toivottavasti sullakaan toi ei enää toistu!
Välillä tuntuu kyllä joo siltä, että miks joillekin tarvii tän olla näin vaikeeta ja joillekin taas ei:(
Vaikka on myönnettävä että moni muu asia mun elämässä onkin tosi hyvin. Mutta kyllä me kaikki
lapsi ansaittas saada:(

Neppu Pahoittelut negasta:( Kato nyt jatkuuko vuoto.
"Ihanku ku se femma ois se joka vituttaa" vähän repesin:D

Kiitti plussatuulista:)
 
Viimeksi muokattu:
Angela1, hyvä, että kuitenkin jotenkin pääsit takaisin keskusteluun mukaan. Muistelisin, että kerroit, että teillä on jo yksi lapsi ennestään. Tuliko sekin hoitojen tuloksena?

ON: Lämmöt yhä 37,1. :O Oon aina kuvitellut, että lämmöt laskee, kun vuotokin alkaa tai ainakin aika pian sen alkamisesta. Mietityttää vaan, mistä kummasta vuoto voi johtua, jos ei ole kiinnittymisvuotoa tai keltarauhashormonin vajauksesta/laskusta johtuvaa. Vuotoa ollut tänään mun normaalin menkkavuodon verran. Taidan mennä huomenna sinne verikokeeseen, varmuuden vuoksi.
 
Hydrangea, meillä on tosiaan yksi lapsi entuudestaan, joka tuli ihan yllätyksenä ja siispä ihan luomusti :kiss: Nyt ei vaan toista ole enää kuulunut, eikä mitään vikaa löydetä. Kokeillaan nyt vielä muutama Clomi-kierto ja sen jälkeen sitten kovempiin hoitoihin. Inssit meillä olleet tuloksettomia, kolme kertaa yritettiin, joista kaksi kertaa femareiden ja pregnylin avustamina, ei plussaa.

Mutta en minä lannistu, vaikkei nämä clomit auttaisikaan, kokeillaan sitten jotain muuta =)
Mitäköhän varten mulle ei tehty tota seurantaultraa vaikka olikin ensimmäinen clomikierros? :confused:
 
Angela, harmillinen tilanne teillä. Ihana kuulla kuitenkin, että olette saaneet luomuyllärin. :) Hyvin outoa, jos sulla ei ole seurantaultraa. Mä oon käsittänyt, että se on pakollinen. Eihän sitä voi muuten tietää, kuinka monta follia siellä kasvaa. Kannattaisi varmaan kysyä asiasta lääkäriltä.
 
Neppu harmittelut sun negasta! ja kuitenkin kiitos sun viestistä, se oli tosi tsemppaava ja niinkun luna sanoi, se femma juttu oli ihan super hauska ja osuva!

Ja outoa hydra sun lämmöt.. yleensä kyllä tosissaan lämmöt laskee tosi pian kun kierto alkaa tai ennen sitä (niinkun kerroin, ni mulla 4pvää ennen kierron alkua).. Joo, mee sinne kokeeseen hu, ei siitä mitään haittaakaan varmasti oo!

Harmillista Angela, että teillä ei oo onnannu nyt uudemman kerran.. Toivotaan kuitenkin, että clomit auttais! Ja sun kysymykseen, mullakaan ei ollu mitään seurantaultria sovittu koko lääkkeelle.. gyne vaan reseptiä kirjoittaessa totes, että jos et oo kolmen kierron jälkeen raskaana ni sit clomit ei oo auttanu.. Soitin kuitenkin toiselle lääkärille ja se totes että ehdottomasti seurannat ja kokeet välissä varsinkin kun oli aika voimakasta mahakipua.. Noh, kokeesta todettiin, että 2.clomi ei auttanu, mutta lämmöistä lääkäri totesi, että 1.clomi oli toiminut kuten pitää, eli paremman puutteessa myös omat tutkimukset auttaa ymmärtämään toimiiko kroppa vai ei..
Voisko sillä olla eroa seurantaultrien kanssa, kun teillä ei ole löydetty syytä lapsettomuudelle?

Luna, täällä jännäillään sun testailua ja toivotaan parasta! Jotenkin täällä sitä pystyy olee just niin onnellinen teidän puolesta kuin "normaalisti" olisin kenen puolesta vaan! Toivotaan parasta luna!
 


torstai 13.12.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


10kaks...............kp55/32.............ya07/11............6.clomi x2+pregnyl
Slartibart............kp47/28............yk3/ya3/2012............clomit + terot
Sarppa-71..........kp37/28-30........ya 04/2011...........................tauko
Unja-O...............kp34/32............yk31.............8.Femar+Pregnyl+inssi
Titiuu85............ kp34/30-32........ya06/12............................. 2.clomi
luna_82.............kp32/~34...........ya03/2012....3. clomi+pregnyl+luget
hanzku_91.........kp25/30-32...........yk22..............................2. clomi
skorppari82........kp22/??...............yv2................................4.femar
Angela1...............kp21/28-32..........yv8..............................1.clomi
Heipa….............kp18/18-?……….....ya11/11…….............tauko (clomit)
toivounelma.......kp14/28.......ya 5/09...1.Clomi+Gonal-F+metut+irrotus
NiQ...................kp9/26-48..........yk9..............2. clomit+metut+terot
Seemi................kp8/28-41.........ya11/09.............................2.clomi
Alma*................kp4/28-34.........yv2............................4. clomi x2
Hydrangea.........kp2/23-44...........yk11.......................tauko, terot
Neppu_..............kp2/28 (34-59)...ya2010................clomi + pregnyl


Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Töpöhäntä, another


Piinailijat
luna_82 dpo 12
hanzku_91 dpo 11
skorppari82 dpo 5
toivounelma dpo 0 ja pp 1


Ghostbusters



PLUSSANNEET

joulukuu:
Ambrosia85......6.12...kp31/26-32...ya10/10/yk23....Gonal + ovitrelle

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko
JeNski91....22.11....Kp29/27-28 .....?.........2.clomi kierto km jälkeen
PikkuJellona..27.11..kp30/28..ya 10/2010..6. clomi+pregnyl+1. inssi
Pamsku..........27.11.....?.......................?................?

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjät: Hydrangea ja luna_82

 
Viimeksi muokattu:
Luna: Voi että siellä tärppäis ny!!! <3
Titiuu: Mäki vedän tekohymyn naamaan ku ns. live- kaverit kertoo, mutta täällä lukiessani hihkun oikeesti ilosta.
Hyd: Osanottoni isäsi puolesta. Mulla sama. Isä päätti oman elämänsä mun ekan luoka ekana päivänä. Ja äidillä on hermostosairaus. Aina ei mee onnenlahjat tasan. Iteki miettiny, että _oikeesti_ tämäkökin mulle tapahtuu? Mitähän tässä elämässä on tullu tehtyä väärin?
Mut meidän täytyy vaan yrittää pahimmallakin hetkellä miettiä, mitkä asiat ovat hyvin. Jaksamista <3

Olin hakemassa äsken femaria. Ei tienneet onko kelakorvattavia ja lääkkeet jäi apteekkiiin ja ilmoittelevat huomenna. Ja tosi kiva ku saa taas alkaa jännittää irrotuspiikkiä (mä vihaanvihaanvihaan niitä piikkejä)
Kiva ylläri miehellekin, kun tulee pitkältä työmatkalta kotiin: "Hei rakas. Ei tärpännyt taaskaan." vi**u


Niin, ja mulle voi sit päivittä kp1 (Huomiselle kp2) Ja särkylääkettä kiitos.
 
Kovin on samat tunnelmat nyt muillakin. Kolmas clomikierto päättyi meillä taas pettymykseen. :( Kaiken piti olla hyvin, mutta. Niin monet itkut on taas itketty. Neljättä clomikiertoa aloittelen kp4. Eikai auta ku yrittää nousta taas jaloilleen. Tsempit kaikille!
 
luna_82, voi ei, toivotaan kuitenkin ettei peli ole vielä menetetty.

Täällä eilen illalla juilei ja nippaili oikean munasarjan kohdalta ja navan vierestä, lämmöt 36,8-37 (norm.36,2), eilen oli myöskin seurana ihana päänsärky ja poskia ja korvia kuumottelee. Ja olen todella huonolla tuulella ollut jo pari päivää. Juuri kun pääsin sanomasta, ettei clomeista ole tullut mitään sivuoireita. :LOL:
 
Neppu, ikävä kuulla, että sielläkään elämä ei ole kohdellut hyvin. :( Mutta mehän ei anneta vastoinkäymisten liikaan ahdistaa, eikä luovuteta! :)

Voi Alma, pahoitteluni! :( :hug:

Eikä, luna_82! :( Olisin niin toivonut sulle tärppiä. Testaathan sitten, jos vuoto ei ala kunnolla. :hug: Pidän yhä peukkuja sulle. :)

Angela, hyvältä kuulostaa. :)

ON: Nyt ei taida enää olla epäselvää, onko nää menkat. Vuoto sen verran voimistunut. Ei nyt mitään superrunsasta, mutta eipä mulla koskaan. Meen nyt kuitenkin kiusaan itseäni vielä sinne verikokeeseen, kun kerta se aikakin on varattu, enkä tiedä voiko näin pienellä varoitusajalla edes perua. Nännit on yhä kipeet, lämpöjä en oo tänään vielä mitannut.
 

Yhteistyössä