Clomittaret 2012

heips.

mulla ei edelleenkään mitään... kp30, ovista ei tod.näk ole ollut, tai sitten menny ohi. runsasta kosteusvoidemaista valkkarii ollu muutamana päivänä, muuten ei oireita mihinkään suuntaan. päätin että en teroilla nyt vuotoa alota vaan kattelen ja oottelen mitä tapahtuu... ja ens kierronkin taidan mennä ihan luomufiiliksillä... pientä taukoa tähän yrittämiseen... eli taustalla olen jonkin aikaa.
 
Hui kun täällä onkin ollut vilkasta keskustelua! :D Hieno juttu.

Vauvaton sulle paljon haleja. Ymmärrän tuntemuksesi oikeen hyvin, niinkun varmaan kaikki täällä. Ei tää helppoa ole ei.

Micaela ihana uutinen!! Nyt vaan toivotaan juu vahvistumista ja vahvistumista... :D Tää antaa meille muillekin taas hiukan toivoa :) Pidähän meidät ajan tasalla!
lumihiutale mulla oli ekassa clomikierrossa oviksen jälkeen samanlaisia oireita.. tissit oli turvonneet ja kipeet ja massua juili. Tiedä sitten mistä johtuivat mutta turhaan se toiveet herätti. Mutta toivotaan tietysti että nyt olisi sulla aiheellisia oireita ;) Nyt on toinen clomikierto mulla menossa niin jännä nähä onko taas jotain oiretta.

Inkerille tervetuloa mukaan! Kyselit clomiannostuksesta.. mulla on toinen kierto nyt menossa ja annostuksella 1tbl/pv kp 3-5. Tuo sama määrä oli tietysti myös ekassa kierrossa ja silloin oli hyvä vaste, kaksi jättifollia näkyi kp 12. Toivotaan että nyt olisi yhtä hyviä tuloksia.
Ja Kassiopeia mulla on käytössä milloin mikäkin ovistetsi mutta kasettimallisia käytän kuitenkin koska musta se on helpompi kuin liuska. Nyt oon koittanu käyttää pari kiertoa jo samaa merkkiä jotta olis vähä vertailukohtaa :D
Kyselit vissiin vielä miten on saatu clomeja niin nopeesti.. Meillä oli noin 7kk yritystä ennenkuin menin gynelle. Mulla oli pitkä kierto, melko säännöllinen mutta pitkä ja ovista en onnistunut kertaakaan bongaamaan. Epäilin siis ite että en ovuloi ollenkaan. Gyne sattui onneksi olemaan lapsettomuuteen erikoistunut joten hän osasi heti laittaa asiat rullaamaan. Mies passitettiin testeihin ja mut ultrattiin. Noh, miehellä kaikki suht ok ja mulla monirakkulaisuutta joten sain sitten clomit 4 kuukaudeksi
Tuo muutama kuukausi odoteltiin että tasaantuuko kierto normaaliin vai ei koska välillä kierto oli kuitenkin sen 30pv. Mutta ei, joten tässä ollaan. Onneksi, sanoisin :)
Mites muilla?

Täällä on nyt tän kierron clomit nappailtu ja hikoilua on ilmassa sivuoireen ominaisuudessa :D Ensi viikolla on ultra ja kyllä jännittää mitä sieltä tulee. Toivotaan parasta vaan taas ja pelätään pettymystä. Mutta jos eka on clomeista saatu hyvä vaste niin voiko olla että ne ei yhtäkkiä toimisikaan??? Apuva. Ja kohta saa taas ressata että osuuko ja tärppääkö vai ei. Emmäkestä. :D Keinoja rentoutumiseen?
Mulla on myös parit viime menkat olleet kovin oudot. Ja kun edellinen oli vielä luomukierto niin kummastuttaa.. Yksi päivä kunnon vuotoa, toinen tiputtelua ja sitten loppuu kun seinään :O Onhan se toki positiivistakin mutta ihmetyttää kyllä. Raskautta en kyllä epäile koska sitä kunnon vuotoakin oli se päivä. Onko muilla tällasta??
 
Hei! Vieläkö mukaan mahtuun? Neljäs päivä clomeja nyt menossa, kp8 ja yv2 (kiertoja en edes ole jaksanut laskea) :headwall:. Ensimmäistä tässä kovasti toivotaan. Ikää mulla 27v, mies vuotta vanhempi. Asustellaan maaseudun rauhassa kahden koiruuden kanssa :)

- Under
 
Ansku Joo, nyt ekoja napsin, kaamee hikoilu! Ei voi olla tosi et on näin kuuma :kieh:
Meillä on yritys aloitettu jo 6/10 eli jonkin aikaa tässä on kulunut.
Onko muuten teillä testattu mies ennen clomien saamista? Meillä vaan mut on tutkittu, piuhatki oli hienosti auki.
Maanantaina olis sit seurantaultra :D
 
Aadami
Ansku 24 tuntia lisää piinaaaaa... Noh, ehkä mä kestän :)

Niinkuin Calliopekin sanoi: olisko mitään rentoutumiskeinoja tarjolla?

undercovergirl: Tervetuloa munkin puolesta!! Joskus aikoinaan taidettiin pyöriä tua teroketjussa samaan aikaan.. :)

ON: dpo 8 ja samat oireet kuin viime kierrossa. Eli ei juuri mitään. Sitä samaa tatinavalkkaria mitä viime kierrossakin, mutta ei mitään muuta. Luomukierroissa oireen on vaihdelleet kovinkin, on ollut mahakipuja, tissikipuja ja -turvotusta ja nännit hellinä, mutta nyt ei mitään näistä. Eipähän tarvii "kärsiä"...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Under Juu, mies testattii ennen sitä ja normospermia! =) Samoin, piuhakkeet on molemmat mulla auki paremmin ku kunnan viemäriverkosto! :D Teillä onki sit jo muutama kuukaus yritystä enemmän ku meillä! Tsemiii!!! Mulla ei tullu teroista eikä clomeista mitää oireita! :)

Aadami Juu, pikkase tulee lisää piinailtavaa! :D

Aniit :hug: Jaksuja!!!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:


lauantai 25.2.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


magda..............kp 38/??..............ya6/10...........................
Vauvaton.........kp 33/???............ya12/08..........................7.clomi
Micaela.............kp 31/33..............yk5...............................3.clomi
Ansku83.......... kp 26/?31-32?......yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 25/30..............yv3................................2.clomi
JeNski91............kp 22/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 20/??..............yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 19/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 15/??.................yk11............................2.clomi
Kassiopeia........kp 15/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 15/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 14/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 11/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 10/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 10/??..............ya6/20/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 8/30-33?......yk10.................................2.clomi
Aniit..................kp 7/?...............ya10/10.........................5.clomi
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Micaela...............dpo 14
Ansku83..............dpo 8-9
Lumihiutale92.......dpo 4



Ghostbusters

Micaela dpo10 21.2.





PLUSSANNEET






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta!

Mää oon kanssa pysyny vähä taaempana nytten hetken. En tiedä muistatteko kun valitin tään toisen comikierron rankoista sivuoireista, joten niihin upposi kaikki voimat. :|

Tänään kp 13 kävin sitten folliultrassa. Taisi lääkärikin saada osan mun kärsimyksestä. En jaksanut juuri yrittää, olin siis juuri niin kiukkunen, turhautunut ja pessimistinen miltä sattui tuntumaan. Ja sanoin, että clomeja ei enää, ikinä. Ultra näytti sitten yhden 12mm follin. Minusta ihan säälittävä ja rasittavan pieni ruipale, mutta lääkäri jaksoi pitää toivoa yllä. Eli viikonvaihteessa alkaa oviksen etsiminen ja sitä jatkuu ensi viikon loppuun. Ja jos siihen mennessä tikku näyttää tyhjää kuten aina tähänkin asti, saan soittaa uuen ajan ittelleni. Ja jos näin käy niin tottavie, teen parhaani, että näitten nappuloitten syöminen loppuu ja saan piikit.

Mutta tosiaan kp 13, munis 12mm ja limakalvo 9mm. Jospa tuo munarakkula tuosta villiintys, nähtäväksi jää.:kieh:
 
Mä olen käynyt lueskelemassa, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjottaa... Eikä kai juuri mitään kirjoitettavaa olisi ollutkaan, hikoilua ja kuvotusta kummempaa ei ole tähän alkukiertoon mahtunut. Tänään oli kontrolliultra ja kp 13. Uutiset oli hyviä, 22mm folli ja 7,8mm limis löytyi. Kasvattelen aina jättifolleja, joten tiistaihin mennessä pitäisi ovuloida. Olo on silti jotenkin epäuskoinen raskauden mahdollisuuden suhteen. Alakuloa siis ilmassa.

Ollaan jo miehen kanssa sovittu hoitojen lopettamisesta. Vielä yksi kierto tämän jälkeen clomeja, välikierto, sitten 2 clomikiertoa ja siihen loppuu meidän yritys hormonien kanssa. Ollaan tultu tähän tulokseen pitkän mietinnän jälkeen. Mä satunnaisesti ovuloin luomunakin, joten toivon heittämistä tuo suunnitelma ei tarkoita. Toisaalta olen onnellinen tuosta yhdestäkin ja se varmaan on edesauttanut tätä päätöstä.

Tervetuloa uudet yrittäjät.
Ja Micaelan haamun vahvistumista jännään täysillä mukana. Antaa itselle roimasti toivoa. :)

Jos mut lisäilee listaan, niin yritys on alkanut 1/11 2. clomikierto menossa (+1. josta seurauksena se tm) kp 13. Ja toista lasta toivotaan. :)

Kuume
 
Aniit voimia kovasti sinulle :hug:

toiveajatus jospa se sulla pinkasis vielä loppukirin. oon ite samassa tilanteessa eli folli oli aika mitätön :(

Taidan itte jo mennä sillä asenteella ettei tässä kierrossa mitään tapahdu. Kattelin netistä minkälaisia follikokoja muilla on ollu kp12 ja jään niistä kyllä kauas taakse. piinaava odotus alkaa kunnes täti tulee :( mitä voisin enää tehä tässä kierrossa, että folli kasvais ja ovis tapahtuisi? ajatella isosti :LOL: oisko joittenkin nappien syömisestä apua?

joku kyseli miten voi rentoutua ja oon itte miettiny samaa. ite alotin hölkkäilyn ja oon laittanu napit korville ja kuunnellu hyvää musaa. vyöhyketerapia saattais olla yks harkittavissa oleva asia. joku on saanu sillä tuloksia, onko jollain kokemuksia siitä? aattelin myös rueta harrastaa huippukylmää eli -110 astetta. mulla rentoutus tulee sillä, että on niin paljon tekemistä ettei ehi aattelee, valitettavasti aina joka päivä löytyy aikaa ajatella tätä asiaa...
 
Tosiaan Aniit, kovasti tsemppiä. Ja tule kertomaan ultrakuulumiset.

Kuume82, täytyy sanoa, että hetkellisesti iski kyllä follikateus!

Kassiopeia, mulla oli viime kierrossa kp 12 munis 10mm. Lääkäri antoi kyllä toivoa, koska mulla sun tavoin pitkä kierto. Ultrattiin uudelleen kp 17 ja se ei ollu lähteny kasvuun. Mutta mahdollisuus kuiten on!

Ja mulla oli kyllä justiinsa samanlainen pelko tänään tutkimuspöydällä kuin sullakin. Ja tulos oli 2mm isompi kuin viime kierrossa. Ehkä sääkin tuplaat clomit seuraavaan jos tämä kierto menee harakoille?

Mutta tosiaan, toi 12mm mikä mulla tuplaclomeilla, ei ole mikään jymysaalis ja kyselinkin lääkäriltä että millon saan niitä primoja alkaa taas popsimaan, mutta käsvi ventata ja tikuttaa... Ilmeisesti tuon kokonen on ylittäny jonku kriittisen pisteen(?) ja mahkut kasvamiseen on olemassa.

Ja tosiaan, jos joku tietää kikkakolmosia follien kasvattamiseen niin vinkkejä otetaan ilolla vastaan. Ehkä hoen seuraavat päivät päässä mantraa: "kasvakasvakasva". Tai sitten unohdan koko asian... heh, niinkuin se olisi mahdollista.
 
Kassiopeia mullahan oli toisessa clomikierrossa niin ettei ollu folli kasvanu kahdella pillerillä pvässä tarpeeks ja sain sit nuo Menopur piikit siinä kohtaa jo avuks samaan kiertoon. Mut ei se sillon sit enää kasvanut. Vasta kolmella tabl ja pistoksilla mulle on saanu kohtalaisen kokoisia folleja.

toiveajatus repeilin tolle follikateudelle. :DDD
 
:wave:

Tuohon listaan voi todella jättää nuo kysymysmerkit kiertopäivien jälkeen :)
Kiertojen pituuksista ei mitään tietoa ja huitelee välillä 30-120, ensimmäinen lääkkeillä ja toinen luku ilman. Säännöllisyyttä elämässä, kuten minulla aina ;)

Eipä muuta, oireettomuus pelottaa.. Katsotaan maanantaina riittikö 100mg/pvä minulle vai ei. Jänskättää!
 
Onnea Micaela! Paljon olis kommentoitavaa, mutta niin hirveä väsymys, että pakko lähteä nukkumaan. Kiva, kun kirjoittelette. Mullakin ensi viikolla kontrolliultra. Päästään oikein urakalla vertailemaan follikokoja. Sitä vaan ihmettelen, että suht aikaseen teillä ultrat, kun kuitenkin pitkät kierrot. Mulla ultra kp13 ja mun kierto on kuitenkin vaan sen 28-32 yleensä. Vai liekö sitten niin, että mulla vähän myöhään. Niin ja harmistus, että kaikilla ei niin hyviä folliuutisia.
 
Sivusta huikkaan... millaisia progesteroniarvoja teillä clomittaret on ollut?

Mulla on 3. clomikierto, ja progesteroniarvo oli sama kuin ensimmäiselläkin clomikierrolla, eli 19.3. Mielestäni tämä kuitenkin on kovin alhainen?
 
Heippa kaikille! Oon tänne aina silloin tällöin kirjoitellut. Meillä 2. clomikierto (joka olisi samalla ollut viimeinen ennen inssiä) ilmeisesti tuotti toivotun tuloksen eli raskaustesti näyttänyt jo edellispäivänä haamua ja tänään selkeä plussa. Nyt kp27/28 eli rv3+5. Olo on varovaisen onnellinen ja pelokas. Kaksi keskenmenoa takana, joten tietysti mietityttää, että miten tämä jatkuu. Mietityttää myös onko siellä yksi vai kaksi alkiota, koska viime kierrossa ainakin oli kypsynyt kaksi munasolua, nyt tästä kierrosta en tiedä. Joka tapauksessa itse ainakin olen tyytyväinen näihin clomeihin, vaikka olen ne moneen otteeseen kironnut turhiksi, kun meillä on selittämätön lapsettomuus ja mulla täysin toimiva normaali kierto ovulaatioineen jne. Mutta kahta aikaisempaa raskautta (jotka siis menivät kesken) yritimme kumpaakin vuoden, nyt tärppäsi keskenmenon jälkeen kolmannesta kierrosta ja siis toisesta clomikierrosta. Ehkä niistä clomeista sitten siis oli hyötyä. Nyt vain toivotaan, että kyytiläinen pysyy matkassa. Tyhmä kyllä olen, kun näin aikaisin menin testaamaan... :ashamed:

Tsemppiä kaikille :flower:
 
Idylli lämpimät onnittelut. Kyllä nyt vaan iloitaan sun raskaudesta, myöhemmin ehtii murehtia, jos niikseen tulee. Jos testiviiva oli tänään jo lähellä kontrolliviivan vahvuutta, voi kyseessä olla tuplaraskaus :)

Toki muistetaan sun tilanteesi Toiveajatus. Eiköhän ne lääkärit ole tottuneet siihen, että asiakkailla on välillä huonojakin päiviä. Ja ymmärtävät senkin, miten turhauttavaa on, kun ei edes hoidot tuo optimaalista tulosta. Tsemppiä ja kovaa loppukiriä sun follille.

Joo, mä ainakin kirjoittelen kansanomaisesti Femarista, vaikka lääkkeessä ei oikeasti ole tuota ii:tä lopussa. Ja eihän mulla oikeesti ole edes sitä vaan rinnakkaislääke. Mutta tuo Femar kertoo paljon enemmän kuin se rinnakkaislääkkeen kilometrin pituinen nimi. Vika lääke lähtee tänään ja ensi viikolla ultraan katsomaan, onko toivottua tulosta syntynyt. Oireita ei juuri ole ollut. Todella rankka viikko takana, joten huimaus sun muu saattaa liittyä ihan vain väsymykseen ja stressiinkin.
 
Heissan pitkästä aikaan! Täällähän on sattunu ja tapahtunu paljon :) mulla alkoi viime yönä 5 aikaan vuotaan verta ihan sikana. Divina lääke menossa puolessa välissä ja gyne oli sitä mieltä et katsellaan vk lopun yli..välillä ala mahaa kipristelee muttei paljon! tämä on toinen kerta kun syön tota divinaa mutta eka kerta kun valutan.. :x noo enköhä jaksa syödä vielä n. 11 päivää et alkaisi normi menkat niin saapi jälleen kerran aloittaa clomit.
 
Toivotaan paljon liimaa ja tarroja ja mitä kaikkea voikaan olla :) Idylli Mahtava uutinen!

10kaks itte olin samassa tilanteessa tällä viikolla. Kyselin täällä tuosta oireettomuudesta, mutta ilmeisesti se ei ole epänormaalia joten älä siitä huolehdi. Toivotaan hyviä uutisia sun ultrasta. Laitahan tulemaan tietoa miten meni.

Nellikaneli jos en ihan väärin kuullut puhelimessa niin mulla oli clomittomassa kierrossa prog 23 kp27 jos en ihan väärin nyt tuota muista. Mulle tuo vaan selitettiin, että kaipa ovis on sittenkin tapahtunu. Mene ja tiedä sitten kun arvo ei sano mulle oikein mitään...

toiveajatus pitää kai olla tyytyväinen tuohon 2mm kasvuunkin. eihän se silmiä hivele, mutta kaipa se on alku :D jos folli kasvaa 1-2mm päivässä niin eihän sitä tiiä, vaikka ovis onnistuisikin sulla. 12mm on ihan hyvä tulos. soitin tänään lekurille ja sieltä sanottiin, että tuo mun 10,5mm on ok mun kiertoon nähden eikä ne suostunu tekee seurantaultraa. oisin halunnu tietää kasvaako se ollenkaan, se pelko ku tässä on seuraavaks. jos mulle annettiin toivoa niin uskon, että sullakin sitä on. ite oisin oottanu täyttä tyrmäystä kyllä. Nyt vaan kaikki energiat ja hyvät ajatukset kohti sitä yhtä valitettavan minimaalista johtofollia :) ja laskemaan mahdollista oviksen metsästyspäivää

Pettunia kertoile miten ultrassa kävi. on kiva tietää miten follit kasvaa muilla. oon ruennu epäilee ettei lääkäri oikeen ymmärrä, että mun kierrot on pitkiä ja aattelin asiasta seuraavan kerran puhua, koska mun mielestä folliultra ois parempi tehä vaik kp14/15. tsemppiä sulle ultraan

magda mitä sulle kuuluu? kp37 näyttäisi olevan menossa.
 
Onneks oon melkeen onnistunu Underin pistää listoille! :| Anteeks!!! -.- Teen sen heti seuraavassa päivityksessä!

Muoksista: Nyt Under on siellä! ^^' VAIKKA on menossa vasta dpo8 tai 9 ni silti jotenkin jo tuntuu siltä et seuraavaan kiertoon mennään niin että kolisee! Ei taida tulla meille marrasvauvaa kuitenkaan! :|
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä