Clomittaret 2012

Aniit, voi olla ettei tartte ostella..tai sitten tarttee.. who knows?

täällä : aamulle heti (huimia) päivityksiä..
eilen punaista pyyhittäessä lähes heti ton aikaisemman viestin kirjoittamisen jälkeen.. morjens..
Noh Kuppi paikoilleen ja koisaamaan.
Aamulla kun heräsin niin tuttuun tapaan kupin tyhjennys.. mutta ylläripylläri kuppi olikin tyhjä. Oli siellä ehkä n 1/4 teelusikallista jotain rusehtavaa..
noh, ajattelin että kun oon just noussut niin eipä välttämättä tavara ole valunut vielä kuppiin.
Töissä kokeilin uusiks, ja sama homma ...

Mietin vielä eilen kun menin nukkumaan että tän maanantain laitan kp1:ks koska oli eilen niin niukkaa, mutta saas nähdä onko tämä nyt edelleen kp 31 vai tuleeko tästä kp1...
 
Mulla on hei lämmöt ihan samoissa nyt kun tossa tuulimunassa oli raskaustestin aikaan! Eli tän täytyy tarkottaa että oon ovuloinu, luomusti!

Ja Ambrosia tee vielä se testi. Eikös tollanen rusehtava minivuoto oo ihan normaalia alkuraskaudessa..
 
Aniit niinhän se vissiin on.. mut tässä tieks on miettiny vaan sitä et onks toi jotai kiinnittymisvuotoo.. hassua ku niin toivoo raskautuvansa, niin ei osaa miettiä että vois olla jo raskaana kun kyttää vaan tyyliin kiinnittymis-oireita :LOL:

joo tänään muutenkin pitää käydä hakemassa metut, niin samalla sitten testit kainaloon.

Mä kun ehdin jo iloita siitä että täti tuli sittenkin ajoissa :kieh:
Toki oishan se tietty kivempi jos tää ois "sitä"... :whistle:


ja onnittelut luomuoviksesta!
 


tiistai 15.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp102/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp96/32-33..........ya1/10...........................
minttu_89..........kp44/26-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp35/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp32/??..............yk7................................4.clomi
Raita12..............kp27/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp27/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
Pettunia..............kp27/28-36..............yk18......................2.lezorol
magda................kp25/28-30..............ya6/10...................2.letrozol
toivounelma.....kp23/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp20/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp19/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp15/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp13/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp8/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp5/??...............?...................................?
10kaks...............kp4/42...............?....................................tauko
Sanzu...............kp4/34................yv1.............................2.femar
Kassiopeia..........kp2/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp2/26-32.........ya10/10/yk17...................3.clomi
rimpatti...............kp2/28.............yv2..............................2.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit


Piinailijat
Pettunia dpo13


Ghostbusters





PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Olen lukenut tätä ketjua nyt noin kuukauden ja saanut siitä apua omiin tuntemuksiini.
Niinpä halusin tulla kertomaan nyt teille tarinani.
Olemme parikymppinen pari, ja vauva on ollut toiveissa nyt noin puolitoista vuotta.
Lapsettomuustutkimuksiin menimme ensimmäistä kertaa noin kuukausi sitten yksityiselle.
Heti selvisi, että minulla on lievää monirakkulaisuutta munasarjoissa. Minulla todella epäsäännöllinen ja pitkä kierto joten epäiltiin että ovulaatio ei aina ole tullutkaan. Olen myöskin ylipainoinen, tosin nyt puolentoistakk:n aikana onnistunut pudottamaan 5 kiloa.
Sain heti clomireseptin mukaan.
Miehen tulokset tulivat parin viikon päästä, ja vaikka siittiöiden määrä ja liikkuvuus oli todella hyvä, Mutta normaalimuodostuneita niistä oli vain 1%. Olimme murtuneita, kun molemmista löydettiin vikaa.
Söin siis clomit ja ovulaatiotestiin sain vahvan plussan sekä myös kovat oviskivut, joita mielestäni ei ennen ole ollutkaan.
Nyt kp 28 ja ajattelin testata raskautta. Mitään "oireita" ei ole ollut kovaa tissikipua lukuunottamatta, joka muutenkin minulla on aina ennen kuukautisia.
Noh, sieltä pärähti plussa testiin! tein vielä toisen testiin perään ja sama homma.
Halusin siis kertoa, että vaikka molemmissa olisi vikaa, voi se onnistua.
Toivon paljon onnea teille kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: another ja DjaP
Täällä mennään nyt kp 1/28 ja soitto klinikalle että mites tuon annostuksen kanssa nyt tehdään, kun viime kierrossa meni vähän yli noi follit. Nyt siis lähtee käyntiin toinen yritys Clomien kanssa. Huomaan aika vahvoja sivuoireita ko. lääkkeestä, ihme hikoilua ja mielialan vaihteluja. Lisäksi pukkas hiiva ja virtsis samaan kasaan, liekö sattumaa vai mitä.

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille :flower:

Tsemppiä ja jaksamista ikävämpiä uutisia kohdanneille :hug:
 
Another: Laitatko plussanneisiin mulla keskenmeno-tiedon ja kp:t 3/42 :) Kiitos!

Pahoitteluni, luin kyllä viestit mutta en jaksa vielä paneutua.. Ymmärtänette.
Tänään tuli varmaankin viimeiset jäänteet raskaudesta ulos. Kohtu oli lauantaina jo lähes tyhjä.
 
voi mikä maanantai tällä palstalla :(
pahoitteluni kaikille uuteen kiertoon suuntaaville! napataan tästä kierrosta plussat jookos?

10kaks haluatko edelleen että pidetään tuota plussauskohdassa tuota siun keskenmennyttä raskautta, vai poistanko sen kokonaan? eihän se mukavaa ole että se siinä olemassa olollaan koko ajan muistuttaa :(
*Voimahalaus* sinulle :hug:

Lissu123 hienoa kuulla positiivisiakin uutisia välillä ;) onnittelut siis sinulle plussasta! varmasti tuo painon pudotuskin vaikutti positiivisesti teillä onnistumiseen!
 
Jaksamisia Kassiopeialle ja muillekin tuskastuneille. Tuli sitten nollattua tuo oma pettymys oikein viimeisen päälle ja ehkä tässä nyt sitten taas jaksaa uskoa parempaan huomiseen. On kyllä onni, että on niin ihana mies rinnalla, joka jaksaa olla tukena ja tsempata. Ja onneksi tulee kesä, niin saa muutakin ajateltavaa näiden vauvatouhujen rinnalle, kun pääsee tonkimaan pihalle. Saa ajatukset vähän tuuletusta.

Ambrosia, olet ihan oikeassa tuossa, että jotain lohtua takuulla tuo se, ettei kierto venähdä. Itsellä ehkä se kaikkein eniten harmittaakin. Vaikea kuvitella, että se plussa raskaustestiin tulisi, mutta toimisi edes kroppa niin kuin pitäisi. Jotenkin vaan väsyy ainaseen odottamiseen.

Lissu123, ihana kuulla positiivisia kokemuksia. Luo uskoa omaankin tilanteeseen. :)

rimpatti, aikamoista sattumaa, että tuollaiset vaivat onnistuvat tulemaan samalla kertaa. : / Minulla ei yhden clomitabletin annoksella juurikaan tullut sivuvaikutuksia, mutta kun toisesta kierrosta nostettiin kahteen tablettiin, niin johan alkoi niitäkin ilmaantua.
 
Another: Ei se mua häiritse mutta jos se vie ilon plussanneilta, niin ota pois :) Saat tehdä kuten parhaaksi näet.

Muut km kokeneet: Kuinka nopeasti aloititte uuden yrityksen?
Ja kuinka kipeitä olette olleet?
Vedän täällä nyt neljättä päivää panacodia ja silti kipuja on. Vuoto runsastui tänään ja samalla kivut yltyi. Pitäisi illalla mennä "töihinkin" eli pitämään kutsuja. En jaksaisi mutta kai se on pakko..
 
10kaks mun jatkuvat ja kovemmat kivut loppuivat muutamassa päivässä. Sitten viikon päästä tuli vielä ajoittaisia kipuja. Vuoto kesti 12 päivää ja ainakin meille sanottiin että se aika pitää pidättäytyä seksistä tulehdusriskin vuoksi.

Kipujen pitäisi pikkuhiljaa heikentyä samoin kuin vuodon. Kipujen lisääntyminen ja myös vuodon voi olla huono merkki - ettei vaan iske kohtutulehdus, tai onko jäänyt jotain raskausmateriaalia vielä kohtuun? Mä taisin päästä kipulääkkeistä eroon kolmen päivän päästä tyhjennyksen aloituksesta, mutta mä tyhjenin jo sairaalassa oikeastaan kokonaan.

Tsemppiä, mutta älä kärsi liian kauan kivuista vaan mene tarkistuttamaan ettei tule komplikaatioita!
 
Ei voi olla totta! Sain juuri haamun :heart: Aika haalea, mutta sen verran väriä että mieskin näki ;) No torstaina uusi testi aamupissasta. Usko on jo tän melkeen 2 vuoden yrityksen jälkeen mennyt, eli ei kannata vielä onnitella... Mutta ois se mahtavaa jos femarit toimi vain 2 yrityskierron jälkeen. Tämän kierron jälkeen kun ajateltiin pitää paussia...
 
Pahoitteluni uuden kierron alkamisesta Ambrosia, mut hienoa, et jaksat olla positiivisella mielellä. Niinhän se on, et jos plussaa ei oo tullu kyseisessä kierrossa, niin sitten ne menkat saa tulla myös heti, ettei kierto veny!

rimpatti harmi noita sun oireita! Kyl muakin taas tässä kierrossa hikoilutti.

Onnittelut ja kaikkea hyvää lissu123!

Ja varovaiset onnittelut kuitenkin sinulle magda!

10kaks mulla ne cytotecit sai aikaan ihan järjettömät kivut, vaikka olin napannu panacodin ja burana 600 ohjeiden mukaan ennen cytotecien laittamista. Mulla on aika korkee kipukynnys, mut toi kipu oli jotain ihan jäätävää! Kivut ei kylläkään jatkuneet kun muutaman päivän lääkkeiden oton jälkeen, ihan semmosia tavallisia menkkaoireita. Mulla jälkivuoto kesti melkein neljä viikkoa ja kävin ultraskin ennen vuodon loppumista, onneks siellä todettiin kohdun tyhjentyneen täysin. Kohtutulehdukseen viittaa myös pahanhajuinen vuoto. Me aloitettiin yritys heti. Mä uskon siihen et ei se raskaus ala, jos kroppa ei oo valmis siihen. Voimia!

on tänään on alkanu menkkajomotukset, ei mitään pahoja, mut kuitenkin. Täti vois tulla sit ihan täs lähipäivinä, niin pysyy kierto kuosissa.
 
Viimeksi muokattu:
Upeeta Magda! Onnea!

10kaks me alotettiin "yritys" kyl heti. Epätodennäköstähän on et mä luomusti raskaaks tulisin. Mä olin viitisen päivää enemmän tai vähemmän kipee tyhjennyksen jälkeen. Ja kävinkin sit gynellä ultrassa ja mulla oli kaikki ok. Siihen päivään kyl loppu kivutkin. Kaipa se kohtu supisteli normaaliin kokoonsa vaan. Mut soita hei ihmeessä gynelle jos epäröit!

On: Oottelen menkkoja saapuvaks. Lämmöt on ollu pitempään jo n. 36.8 ja normaali on 36 pintaan. Maha kipuilee. Olis kyl hienoo kun oikeesti ois luomusti ovuloinu. :)
 
Anteeksi Magda, mutta kyllä minäkin haluan onnitella. Sylintäydeltä onnea. Se, että on pitkään yrittänyt ei tarkoita sitä, että raskaus menisi jotenkin helpommin kesken. Sen kyllä ymmärrän, että pitkän yrityksen jälkeen ei ole helppoa uskoa testitulokseen. Uutta testiä vain kehiin torstaina, niin viivan vahvistuminen vahvistaa mieltäkin :)

Olis niin ihana tulla perässä, samassa hoitotilanteessa kun ollaan, mutta valitettavasti mulle plussa tähän kiertoon on hyvin epätodennäköinen.
 
Huh, kylläpä oli raskasta - mutta toisaalta ihana päästä muihin ajatuksiin!
Kivut yltyikin heti kotiin tultua, kun lääkkeiden vaikutus lakkasi. Uskoisin näiden olevan kohdun supistuskipuja, kun tunne on sama kuin synnytyksen jälkeen. Sectiohaavaakin jomottelee ikävästi.
Sain jälkitarkastusajan neuvolasta, onneksi. Meillä on neuvolaan tullut ultralaite, niin lääkäri voi siellä katsoa onko kohtu tyhjentynyt.

Onnea Magda!
 
Onnittelut plussanneille ja halit heille, joita on epäonni kohdannut :hug:

Täällä on nyt aukkari takana! Kaikki oli kunnossa ja "röörit" auki :) Laihdutusprojekti käynnisetty TAAS ja lääkäri oli hyvin luottavainen raskautumiseen, etenkin jos sitä painoa sais alespäin... Saas nähdä...
Onko täällä muita, joiden tulisi pudottaa painoa? ...Vai olenko ainoa pullukka :D

Kp oli vasta 8, kun aukkari tehtiin ja ultrassa näkyi oikealla 2 X 11-12mm ja vasemmalla 1 X 10mm. Muut oli pienempiä. Ilmeisesti ainakin nuo kaks saattais keretä kasvamaan otollisen kokoisiksi :) Limis oli ilmeisesti hyvä... Jos oikein ymmärrän papereista, niin 7,5mm? Lääkäri arvioi, että su-ma ois tärpit, joten eikun odottelemaan! Varmuuden vuoks parempi alottaa touhuuminen jo pe, ettei vaan mene ohi... Onneks osuu viikonlopulle :)
 
Madgalle onnittelut !

DjaP täällä on painonpudotusprojekti käynnissä ollu jo pidempään. Enempivähempi hyvin tuloksin, mutta en ota stressiä :) Talvella aloteltiin hiihtämään, nyt sitten hölkkälenkkiä/fillarointia ja fiksumpaa syömistä :)
En jaksa kytätä liikaa puntaria, mutta tavoitteena on vähintään -1kg/kk :) Pitkä prosessi mutta niinhän ne sanoo että jos haluaa että paino pysyy poissa niin maltti on valttia!

Mulla loppu kipuilut eilen kun seinään ja alko tuntuva vihlonta ja nippailu muniksissa... lämmöt on edelleen 36,9 (normi 36,6) ja rinnat edelleen arat ja raskaat. Kroppa ilmeisesti vähän sekaisin?
Noh, tänään testi kuitenkin oli negatiivinen, ja aloitin clomit.
Ehkä tää kierto olisi sitten SE kierto.

Pitäis varata varmaan soittoaika lääkärille että mites jatkossa. Saanko vielä pariksi kuukaudeksi clomit vai oliko tää 4 kiertoa nyt sitten "lopullinen" ja seuraavaks kokeillaan jotain raskaampaa.
Soitin viime viikolla hoitajalle ja kysyin niistä mun verikokeista ja kyllä ovis oli tapahtunut ekassa clomikierrossa. Mutta hoitaja väläytti että ihan turha on neljän kuukauden jälkeen enää clomeja syödä, että kyllä ne olis jo tehonnu jos ois tehotakseen. Vähän pisti harmittamaan, mutta onneks mikään hoitsu ei näitä asioita päätä vaan lääkäri :)

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille! Onneks huomenna on vapaata niin saa vähän latailla akkuja ja siivota! :D
 
Pettunia niinhän ne sanoo joo. Testiä en uskalla tehdä ennen perjantaita kun en jaksa sitä pettymystä. Olisin onnellinen jo oviksestakin. :D Maha on kyl sen olonen ku just ennen menkkoja.

Djap mulla on tarvetta painonpudotukselle. :wave: Mutku mutku en vaan saa aikaseks. En tiä miks se kaikki tuottaa mulle niin suurta tuskaa.

10kaks :hug:
 
varovaiset onnittelut miultakin siulle magda! oishan se uskomatonta saada monen vuoden odottamisen jälkeen edes haamu, jospa se siitä vahvistuisi pian siulla! :heart:

ambro niinpä, onneksi se on lääkäri joka ne pillerit määrää. haluaisitteko te siis kokeilla jo jotain raskaampaakin keinoa? mutta hei hienoa että verikoe osoitti että olit ovuloinut :) toivoa siis on!

DjaP
hienoa että sait käytyy aukkarissa! ja kyllä mie uskoisin et tuon kokoiset follit ehtisi vielä hyvinkin kypsyy valmiiksi tähän kiertoon ;)
mäki oon kuullu et tuon kokoinen limis on hyvä!

Aniit
miekin toivon niin että plussaisitte uudelleen jo heti!

plussatuulia nyt teille listan yläpään ihmisille :heart: annetaan hienon plussa-aallon jatkua mitä täällä palstoilla on viime aikoina esiintynyt!

mie huhuilen samalla nyt myös kuulumisii JeNski91ltä ja Nyrpee-81:ltä? oottekos vielä linjoilla,vai siirränkö teidät taustalle kun kp:t paukkuu jo aikas korkeella?
 


keskiviikko 16.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp103/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp97/32-33..........ya1/10...........................
minttu_89..........kp45/26-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp36/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp33/??..............yk7................................4.clomi
Raita12..............kp28/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp28/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
Pettunia..............kp28/28-36..............yk18......................2.lezorol
magda................kp26/28-30..............ya6/10...................2.letrozol
toivounelma.....kp24/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp21/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp20/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp16/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp14/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp9/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp6/??...............?...................................?
10kaks...............kp5/42...............?....................................tauko
Sanzu...............kp5/34................yv1.............................2.femar
Kassiopeia..........kp3/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp3/26-32.........ya10/10/yk17...................3.clomi
rimpatti...............kp3/28.............yv2..............................2.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit


Piinailijat
Pettunia dpo14
another dpo4


Ghostbusters





PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
another kyllä mä itse ajattelin että aikaisintaan syksyllä mietittäs jotain muita hoitoja.. et siihen saakka mentäs clomeilla/ilman.. eli tulis se 6kk:tta clomeilla jossei raskautuis :)

Mutta pitää jossain vaiheessa soitella sinne polille ja pyytää se soittoaika lääkärille niin sais sen kanssa juteltua :)
 

Yhteistyössä