Clomittaret 2012

oho, onpas täällä tapahtunut. Onnea kaikille plussanneille, peukut pystyssä että viivat vahvistuu ja pikkuiset pysyy matkassa! :)
Miks päivät menee näin hitaasti!!?? tekis mieli testailla jo, mutta kai sitä pitää koittaa malttaa odottaa, että alkaako menkat ens viikolla vai ei..eipä oo kyllä mitään ihmeellisiä tuntemuksia, paitsi nännit ollu tosi arat, mutta ne on ollu kokoajan oviksesta lähtien. Se on mulle uutta, ehkä clomeista johtuvaa?
 
Hyvin sun kuvat suurentui Toivounelma. Ja tosiaan selkeästi vahvempi viiva toisessa. Vau.

Another, ei ole lääkärissä ollut mitään puhetta kuinka kauan lezoroleja voi syödä. Tämä meidän kaksi viimeistä kiertoa tulee ihan mun omasta päästä ja henkisestä jaksamisesta. Ollaan nyt yritetty vauvaa 1,5 vuotta ja alkaa olemaan riittävän pitkä aika tähän projektiin. Meillä on jo kaksi ihanaa lasta, joten ei ole maailmanloppu lopettaa yrittämistä. Meidän on vain pakko lopettaa yritys kokonaan ja ottaa ehkäisy käyttöön. Muuten jännäilisin aivan yhtä paljon joka kierrossa. En vain osaa ottaa rennosti. Mutta kuten sanottu, alan olla ihan sinut asian kanssa. Ja aina voi sellainen ihme, että tämä toka vika tai sitten viimeinen yrityskierto sitten tuokin meille sen vauvan.
 
pettunia niinpä, joskus pieni tauko tekee hyvää. ei tää pitkään kestänyt yrittäminen kyllä mitenkään mukavaa ole ollut. ja oon kyllä samaa mieltä että liekkö tuota osaisi itsekään olla ilman lääkkeitä ja ehkäisyy ilman stressiä ;)

skorppari
hihii sama fiilis täälläkin, voiko jo testata :D noh ei toinna kun ei se mitään näyttäis kuitenkaan... ainakaan siis miun kohdalla!
tuutko dpolistalle miun kaveriksi?
 


maanantai 21.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

minttu_89..........kp50/26-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp41/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp38/??..............yk7................................4.clomi
Raita12..............kp33/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp33/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
toivounelma.....kp29/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp26/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp25/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp21/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp19/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp14/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp11/??...............?...................................?
10kaks...............kp10/42...............yk3....................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp10/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp8/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp8/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
rimpatti...............kp8/28.............yv2................................2.clomi
Hollannissa...........kp8/?............ya06/2011........................1. clomi
Pettunia..............kp3/28-36..............yk19......................3.lezorol
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
JeNski91, Nyrpee-81


Piinailijat
toivounelma dpo15
another dpo9


Ghostbusters
toivounelma 19.5. kp27/dpo13




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Onnea toivounelma! Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi odotusaikaan!

Peukutukset Aniitille!

Toivottavasti undercovergirlillä pärähtäis kans plussa testiin!

Kassiopeia tää on ollu tuskanen taival ja tulee olemaan. Sun kirjotukset on just kun mun näppiksellä, näytetään olevan aika samanlaisessa tunnemyrskyssä tän asian käsittelyn suhteen.

Tervetuloa mukaan Hollannissa! Minäkin toivon, että visittiisi tälle palstalle jää lyhyeksi.

on Mulle voi sit päivittää huomiselle kp3/30. Eilen aukes odotetusti hanat oikein kunnolla taas. Päätettiin myös miehen kanssa, et pidetään tauko clomeista tän kierron ajan ja kokeillaan luomuna. Kävin perjantaina meinaan sellaisella jäsen-/nikamakäsittelijällä, jolla käy asiakkainaan aika paljon lapsettomia pariskuntia. Hän kertoi, että moni on saanut avun käsittelystä ja siksi mekin kokeillaan, jos hoidosta olis hyötyä. Alaselän alueella mulla oli aikamoiset jumit, jotka tää hoitaja sai pehmitettyä ja kertoi, että sellaiset jumit voi olla esteenä munasarjojen toiminnalle. Mä oon sellainen ihminen, joka ajattelee asiat järjellä, enkä niinkään oo perustanu "henkimaailman" asioista, mutta jotenkin tää hoitaja sai mut ajattelemaan hiukan toisin. En todellakaan usko 100 prossasesti, että tää nyt ehdottomasti auttaa ja nyt mä sit tuun raskaaksi seuraavasta kierrosta, mutta kokeillaan nyt tätäkin. Jotenkin nyt on paljon rentoutuneempi olokin.

Kiitos kaikille tsemppauksesta jälleen kerran mun piinapäivien aikana, mutta valitettavasti sitä ollaan jälleen kerran uuden kierron alussa.
 
Viimeksi muokattu:
toivounelma nyt vaan odotellaan viivan vahvistumista. varmasti nyt onnistui. voi ihanuutta :)

rimpatti toivotaan, että sieltä löytyis sopiva folli. laitappa sit tietoa tulemaan. tsemppiä :)

Pettunia on varmasti sinällään kova paikka käydä läpi lapsettomuutta, vaikka lapsia olisikin entuudestaan. hyvä, että olet kuitenkin löytänyt "rauhan" tämän asian suhteen. voihan olla, että kun antaa mennä vaan eikä odota niin kovasti onnistumista niin voi vaik onnistuakin. tosin se stressaamattomuus onkin se hankala juttu....

Raita12 mulla tosiaan on myrsky käynnissä. elän jotenkin kaksoiselämää ku töissä vaan pitää hymyillä, vaikka haluis itkee. välttelen lapsien tai odottavien äitien katsomista, niin pahaa tää tekee. en ollenkaan enää usko siihen, että lasta koskaan saan. en tiiä mistä sitä löytäis sen voimaa vielä. petipuuhatkin on enemmänkin suoritus kuin nautinto. kauheen masentavaa kirjoittelua :ashamed:
 
Täällähän mä olen kuikuillut joka päivä teidän kirjoituksia vaikka yritin pysyä poissa :)
Onnea aivan valtavasti kaikille plussanneille!! :heart:

Meillä on jotenkin "unohdettu" tämä vauvan yrittäminen. Ei siitä edes puhuta oikein enää. Se on sellainen pilvi tuossa kaiken yläpuolella, jota yrittää olla näkemättä saati kommentoimatta.

Veljenvaimo laittoi yks päivä tekstiviestiä ja kertoi siinä miten niitten 3v poika oli kyselly, että miks meidän pojalla ei oo vauvaa. Niillä on 8kk vauva.
En jaksa edes miettiä, että mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu, joka tuollaisen viestin lähettää..? Heilläkin oli aikoinaan ongelmia raskautumisessa, joten luulisi ymmärtävän, mutta ei sitten vissiin.

Tänään näin ekaa kertaa meidän pojan pikkuveljen, jolla oli siis tänään ristiäiset. Sitten vielä kuulin, että olivat antaneet pojalle nimeksi sen nimen, jota alunperin suunniteltiin bioisän kanssa meidän tulevan pojan nimeksi..... :O Se nimi jäi silloin kun erottiin jo raskausaikana, mutta antoivat sen nyt sitten tälle uusimmalle tulokkaalle.
Olen niin äimänkäkenä, että huhhuh :)

Onneksi on raksaprojektia ja hääprojektia sun muuta niin ei ehdi hirveästi aloillaan makoilla.

Nyt on menossa kp 18. Tässä kierrossa ei ole muuta outoa kuin se, ettei rinnat ole tulleet vielä kipeiksi.. Clomien aloittamisen jälkeen on joka kierrolla alkanut armoton rintojen kipuilu heti ovulaation jälkeen.
Mulle saa tosiaan päivittää normi kierron pituudeksi 28 päivää ja nyt on menossa 3. clomikierto.

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :heart:
 
Onnittelut toivounelmalle!

Täällä (kevät/clomi) flunssa ehkä lähdössä pois? Nuhaa vielä on, ja kurkussa limaa ja aavistus lämpöä mutta tunnollisena työntekijänä töissä jo!

Nippailee aika mukavasti muniksissa ja nyt pitäis alkaa vissin touhuilemaan vällyjen välissä jos meinais jännäilemään päästä?
Ajattelin myös tänään soitella lekurille soitto-aikaa jotta tiedän että mitäs jatkossa.
Mulle annettiin clomiresepti aluksi vain yhteen purkkiin (4kiertoa) joista nyt kolme syöty.. Ainakin voisin haluta että ultralla katsottas nuo limakalvot.

Muuten ei tänne mitään. Toivottavasti teille paljon enemmän!
 
Niin paljon onnea toivounelmalle! :heart: Kyllä tuo viiva niin vahva on.. :heart:

Ambrosia85: Meillä kanssa kolmas clomikierto menossa.. alkaa vähän jännittämään, että tuleeko tästä mitään. Varsinkin kun lääkäri puhui, että neljännen jälkeen suoraan IVF-jonoon... Itse olimme sitä mieltä, että unohdamme koko jutun ainakin hetkeksi.
Nyt vain lakanat heilumaan ja plussia lisää! :)
 
Huih, onpas täällä tapahtunut paljon :) Onnittelut plussanneille!

Joku kyseli Clomi tauoista. Se on just riippuvaa siitä, miten limakalvo voi. Clomit ohentaa limakalvoa ja täten taukoa tulee pitää, jos se menee liian ohueks. Senkin takia ultrissa olis hyvä käydä, koska jos limis liian ohut, ei tapahdu kiinnittymistä, vaikka hedelmöitys tapahtuisikin... Monethan juovat greippimehua aamuisin, koska sen pitäs paksuntaa limistä. Kysyin lääkäriltä greippimehusta viimeks ja ei se ainakaan sanonut etteikö se oikeesti vaikuttais. Totesi kyllä, et mulle se on turhaa, koska limis niin hyvä. Onneks, koska se on niin pahaa, etten sitä alas saa :D

Tääl nyt siis kp 14 ja kaivelin vanhat ovistestit kaapista. Tällä kertaa luin ohjeet ihan kunnolla ja tajusin, että olin aiemmin tulkinnut testiä väärin :D En siis oo tikutellut aiemmin, koska luulin, et näyttää aina plussaa, mut nyt tajusin, että siihen ilmestyy aina kaks viivaa ja sitte ku ne on yhtä vahvoja, on oviksen aika käsillä...
Siispä elämäni ensimmäinen testillä todistettu ovis on nyt meneillään :) Eilen aamulla viivat oli yhtä vahvoja ja must ne näytti tänääki aamulla viel yhtä vahvoilta. Tiedä sitte alkaako silmät jo harittaa niiden viivojen tuijottelusta :D Mut ainakin eilen tehdystä oli mieskin todistamassa tasavahvoisuutta :) Täytyy käydä ostaa niitä digitestejä, niin ei tartte jatkossa arpoa.
Eilen myös nippaili kovasti masua, mutta muita ovisoireita ei tässä kierrossa kyl ilmaantunut.

Nyt sitte odotellaan taas työn tuloksia... Ja työltä tää on taas tuntunutkin!
 
Voihan ähäkutti, eipä sitte olekaan se kp1 ainakaan näillä merkeillä! :stick: Vuoto loppunut kokonaan, eilenkään ei kovin runsaasti tullut. Mitään kipuja ei taaskaan ole, on tämäkin sekavaa taas. Jollei tää tästä nyt ala tokenemaan niin huomenna testiä kehiin...

Vielä kerran onnea toivounelmalle! Ja tsempitykset kaikille ihnaisille, kyllä mekin vielä joku päivä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: another ja vauvaton
Mut vois melkein hei siirtää taustalle kokonaan. Ei tästäkään kierrosta mitään tulosta tullut joten ajattelin pistää pillit pussiin kokonaan tän asian suhteen...
Käyn kyllä seurailemassa teidän tilanteita...
Ja erityisesti onnea Aniitille!
 
ihanaa toivounelma ja aniit :heart: :heart: paljon onnea teille :kiss:
haluatteko plussanneisiin jo siirtyä?

undercover
eikä! ei ne menkat siulla saa alkaa! mutta hei hyvä jos eivät kokonaan hanat vielä auenneetkaan, voisko olla kiinnittymistä tms? jännää :D
mutta mie siirrän siut tosiaan taustalle tänään, tuut sitten takaisin kun voimia taas on enemmän!

Djap testejä oppii tekeen vaan tekemällä :D eli siis aikansa menee ennenkuin oppii niitä tikkui kunnolla lukemaan! kyllä suosittelen niitä digejä varmisteluun ;)

ambro aa okei :D noissakin lääkäriasioissa on eroja :D miulle kun se hurjimuslääkäri kirjoitti kerralla tosi ison satsin noita clomeja :D jospa niitä ei niin paljoa tarvitsisi syyä! ja jää tosiaan ylikin niitä kun jos sinne tutkimuksiin syksyllä mennään. heh, alkaa jo miettii et liekkö tuo miun lääkäri oli valelääkäri kun niin erilailla toimii kun muut :D

pikkujellona millonkas teillä häitä vietetään?
on kyllä hassua että se pieni poikasi veli sai saman nimen kuin mitä olitte jo aiemmin siun kanssa miettineet. hmm, ehkä miehet ei vain muista tuommosii :D

kassiopeialle halaus :hug:

Raita12
mielenkiintoiselle kuulostaapi tuo erilainen hoitomuoto! haluun kyllä sitten kuulla siitä kokemuksia ;)
 
Viimeksi muokattu:


tiistai 22.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

minttu_89..........kp50126-28..........yk4................................tauko
Katrina86............kp42/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp39/??..............yk7................................4.clomi
undercovergirl.....kp34/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
toivounelma.....kp30/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp27/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp26/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp22/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp20/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
DjaP..................kp15/??...............ya2007.........................2. clomi?
Minttu_89...........kp12/??...............?...................................?
10kaks...............kp11/42...............yk3....................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp11/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp9/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp9/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
rimpatti...............kp9/28.............yv2................................2.clomi
Hollannissa...........kp9/?............ya06/2011........................1. clomi
Pettunia..............kp4/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp3/??...................ya8/10.......................tauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
JeNski91, Nyrpee-81


Piinailijat
toivounelma dpo16
skorppari82 dpo11
another dpo10



Ghostbusters
toivounelma 19.5. kp27/dpo13




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Ihanaa Aniit! Nyt toivotaan parasta!

Toivon kovasti, että pikkuinen pysyy tällä kertaa mukana toivounelma!

Voimia kovasti undercovergirlille :hug:

Kassiopeia samoilla linjoilla edelleen. Mä teen vielä lasten kans töitä, eikä siinä todellakaan mitään, mut kun käyn niiden kans paikois, jossa on pienten lasten äitejä mukana, niin ei todellakaan ole kovin kiva kuunnella siellä, että meillä sitä ja meillä tätä.... tahtoisin niin olla heidän saappaissaan viemässä OMAA lasta kerhoihin ja perhekahviloihin ym. Jospa se onni vielä potkaisee jossain vaiheessa, ei kai tässä auta muuta kuin uskoa parempaan.

Onnea oviksen bongailusta DjaP!

Ikävää PikkuJellona et saat kuunnella ajattelemattomien ihmisten typeriä kommentteja! Niitä kyllä riittää... Mukava kuulla, et hääjärjestelyt pitää kiireisinä, voi tuo suunnittelu on ihanaa aikaa, tsemppiä siihen!

another katsotaan joo onko hoidosta jotain hyötyä, kovasti tietysti toivoisin niin! Pikkaisen viilaan vielä tuota mun päivitystä eli huomenna tiistaina olis kp 4/30. Kiitos!

Niin ja vaikka mulla onkin clomitauko menossa tässä kierrossa, niin kukaan ei varmaan laita pahakseen, vaikka täällä pyörinkin...?!
 

Yhteistyössä