elatusmaksuista

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 14:32 vieras kirjoitti:
[lisää? Siis jos ei ole varaa ollenkaan laittaa vaan koko elari tulee kunnalta? Miksi tällainen mies tekee lisää? Ai siksi että haluaa? Kyllä sellainen isä on p.aska joka ei huolehdi kaikista lapsistaan.
Samaa voi kysyä naisista jotka tekee lapsia , ei mene töihin vaan elää pelkillä tuilla. Nainen joka ei pysyty huolehtimaan ITSE omaa osuuttaan lasten elatuksesta vaan muut maksaa, miksi tehdä lisää lapsia ja elää miehen tai kunnan rahoilla?
[/quote]

Jaa, eiköhän suurin osa yh käy töissä. Valitettava tosiasia on, että verotus pitää huolen siitä, samoin prog. maksut, että yksin on vaikea pesuetta kustantaa.


[/quote]

ja Eikös suurin osa isistä maksa elatusmaksua? Eli meni nyt ihan sivuun tää juttu tosta mistä tässä keskusteltiin.
 
joku
Veetuttakoon ketä veetuttaaa... Omat vuosituloni ovat noin 70000?. Ihan omalla työllä tehtyjä. Ja se on täyttä totta, ettei yksikään onnenonkija pääse nauttimaan minun tuloistani!!! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 21:11 joku kirjoitti:
Veetuttakoon ketä veetuttaaa... Omat vuosituloni ovat noin 70000?. Ihan omalla työllä tehtyjä. Ja se on täyttä totta, ettei yksikään onnenonkija pääse nauttimaan minun tuloistani!!! B)
Jos on vuosiansiot nuo ja ihan tavallista palkkatuloa, ja velkoja ei ole, niin verot on myös se mukaiset. Oli sitten yh tai sinkku tai parisuhteessa, niin se V......AA, että terveiden työkykyisten ei tarvi tehdä mitään, opiskella tai töitä siis tai edes huolehtia tukiensa peruuttamisesta tai niistä asioista pääsee lusmuilemalla.

JOka tapauksessa toivottavaa olisi että myös eron jälkeen vanhempi haluaisi lastensa parasta ja auttaisi tätä tulojensa mukaan. Näin itse toivoisin, jos ero tulisi, oli minunkin ansiot kuinka hyvät tahansa.
 
Lisättäköön vielä. Meillä koulutetuilla tuoreilla äideillä on tarve elättää ja hankkia tal. turvaa myös itse, vaikka suhde onkin. Ihan siltä varalta, että jos ero tulee myöhemmin. Eli kotihoidon tuelle ei haluta jäädä, koska on riippuvainen miehestä.


Tietyissä vauraissa Keski-Euroopan maissa mies maksaa myös ex:lleen elatusta, ja erossa huomioidaan se, jos ex-rouva ollut kotona hoitamassa lapsia. Lienee kohtuullista. Jos mies kuolee, myös ex saa tiettyjä etuuksia verrattuna uuteen puolisoon, jos olleet naimisissa ja jälkimmäinen vain avoliitossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:04 vieras kirjoitti:
Lisättäköön vielä. Meillä koulutetuilla tuoreilla äideillä on tarve elättää ja hankkia tal. turvaa myös itse, vaikka suhde onkin. Ihan siltä varalta, että jos ero tulee myöhemmin. Eli kotihoidon tuelle ei haluta jäädä, koska on riippuvainen miehestä.


Tietyissä vauraissa Keski-Euroopan maissa mies maksaa myös ex:lleen elatusta, ja erossa huomioidaan se, jos ex-rouva ollut kotona hoitamassa lapsia. Lienee kohtuullista. Jos mies kuolee, myös ex saa tiettyjä etuuksia verrattuna uuteen puolisoon, jos olleet naimisissa ja jälkimmäinen vain avoliitossa.
no just joo se nyt et tarvis vielä alkaa jollekkin jeesuksen exälle rahaa syytää kyllä se on niin että jokainen elättää ihan itte ittensä!! kiesus mitä ajatus maailmaa exääle rahaa no voihan hel... :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:21 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:04 vieras kirjoitti:
Lisättäköön vielä. Meillä koulutetuilla tuoreilla äideillä on tarve elättää ja hankkia tal. turvaa myös itse, vaikka suhde onkin. Ihan siltä varalta, että jos ero tulee myöhemmin. Eli kotihoidon tuelle ei haluta jäädä, koska on riippuvainen miehestä.


Tietyissä vauraissa Keski-Euroopan maissa mies maksaa myös ex:lleen elatusta, ja erossa huomioidaan se, jos ex-rouva ollut kotona hoitamassa lapsia. Lienee kohtuullista. Jos mies kuolee, myös ex saa tiettyjä etuuksia verrattuna uuteen puolisoon, jos olleet naimisissa ja jälkimmäinen vain avoliitossa.

On varmaan toinen ääni kellossa jos mies lähtee ja nyxästä tulee exä?!


no just joo se nyt et tarvis vielä alkaa jollekkin jeesuksen exälle rahaa syytää kyllä se on niin että jokainen elättää ihan itte ittensä!! kiesus mitä ajatus maailmaa exääle rahaa no voihan hel... :headwall: :headwall:
B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 23:06 Seela kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:21 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 10:04 vieras kirjoitti:
Lisättäköön vielä. Meillä koulutetuilla tuoreilla äideillä on tarve elättää ja hankkia tal. turvaa myös itse, vaikka suhde onkin. Ihan siltä varalta, että jos ero tulee myöhemmin. Eli kotihoidon tuelle ei haluta jäädä, koska on riippuvainen miehestä.


Tietyissä vauraissa Keski-Euroopan maissa mies maksaa myös ex:lleen elatusta, ja erossa huomioidaan se, jos ex-rouva ollut kotona hoitamassa lapsia. Lienee kohtuullista. Jos mies kuolee, myös ex saa tiettyjä etuuksia verrattuna uuteen puolisoon, jos olleet naimisissa ja jälkimmäinen vain avoliitossa.

On varmaan toinen ääni kellossa jos mies lähtee ja nyxästä tulee exä?!


no just joo se nyt et tarvis vielä alkaa jollekkin jeesuksen exälle rahaa syytää kyllä se on niin että jokainen elättää ihan itte ittensä!! kiesus mitä ajatus maailmaa exääle rahaa no voihan hel... :headwall: :headwall:
B)

Niin, kyllä sitä nykymaailmassa saa ajatella, että olisiko sitä niin helppo yh:na selvitä...Mielestäni on varsin kohtuullista, jos nainen on uransa uhrannut perheelle ja sitten tulee vaihto, että saa korvausta kotona vietetystä ajasta. Itse en tosin kannata sitä kotiin jäämistä erityisesti em. syistä, vaan itsensä työssäpitämistä,mutta ymmärrän hyvin, että jos sinne on jäänyt, ei työtä ja kohtuupalkkaista niin vaan helpolla nykypäivänä löydy. Ja aika harva vielä tänäkään päivänä ajattelee, että se oma kulta siitä joskus lähtee, vaan kotiin jää tai ura-aikeistaan luopuu lasten ja perheen yhteisen edun takia tai tekee ainakin joustoja.

 



Mielestäni on varsin kohtuullista, jos nainen on uransa uhrannut perheelle ja sitten tulee vaihto, että saa korvausta kotona vietetystä ajasta.

[/quote]

Vai että ihan uransa uhrannut perheelleen ja vielä palkkio myöhemmin??? eiköhän se ole niin, että suurinosa ns.kotiäideistä on ihmisiä, joilla ei ole työpaikkaa minne mennä, ei välttämättä koulutusta. Joten he haluavat jäädä kotia. Mielestäni he saavat sen palkkion jo silloin kun ovat kotona lasten kanssa ja mies maksaa hela hoidon. Onko helpompaa vaihtoehtoa, kun olla muksujen kanssa kotona? Harvapa jättää hyväpalkkaisen homman kokonaan pois ja jää kotia. Kyse on mielestäni tässä siitä, että äidit itse haluavat jäädä kotia, sillä helpompaa elämäähän se on kuin käydä töissä ja hoitaa samalla kotia & lapsia (lapse sairaita, poissaoloja töistä, työ jäävät rästiin, yövalvomisia -> päivät töissä jne)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 11:32 äityli kirjoitti:
Mielestäni on varsin kohtuullista, jos nainen on uransa uhrannut perheelle ja sitten tulee vaihto, että saa korvausta kotona vietetystä ajasta.
Vai että ihan uransa uhrannut perheelleen ja vielä palkkio myöhemmin??? eiköhän se ole niin, että suurinosa ns.kotiäideistä on ihmisiä, joilla ei ole työpaikkaa minne mennä, ei välttämättä koulutusta. Joten he haluavat jäädä kotia. Mielestäni he saavat sen palkkion jo silloin kun ovat kotona lasten kanssa ja mies maksaa hela hoidon. Onko helpompaa vaihtoehtoa, kun olla muksujen kanssa kotona? Harvapa jättää hyväpalkkaisen homman kokonaan pois ja jää kotia. Kyse on mielestäni tässä siitä, että äidit itse haluavat jäädä kotia, sillä helpompaa elämäähän se on kuin käydä töissä ja hoitaa samalla kotia & lapsia (lapse sairaita, poissaoloja töistä, työ jäävät rästiin, yövalvomisia -> päivät töissä jne)

[/quote]

Samaa mieltä!

Tuntuu hassulta,että mies on korvausvelvollinen siitä,että nainen on saanut olla lasten kanssa kotona. Sehän kotiäitinä oleminen on ihan vapaaehtoista ja siitä saa kaikenlisäksi vielä vähän rahaa =).

Itse olen kotona lapsiani hoitamassa,tosin tällä hetkellä vielä äippälomalla,mutta sen jälkeen olen ainakin vuoden kotona...tosin samalla työpaikkaa etsien ja olen erittäin tyytyväinen, että saan olla kotona lasten kanssa tämän ajan kun ovat pieniä.

Jos raha olisi tärkeintä niin menisin töihin.
 
kuten sanottu yllä kotona olo ihan vapaa ehtoista!! ja on ihan omaa häpeää jos et ole aikanasi koulutusta, töitä ym.. hankkinut! asia on niin että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää!ja tyhmä olet jos täysin miehesi harteille itsesi ja lapset jätät!! ei todelakkaan eletä missään 50-luvulla vaan 2000. en tulisi mieleenikään että mieheni vastuulle iteni ja toimeen tuloni jättäisin!! olen aikani ammatin itesellineni opiskellut hankkinut hyvän työ historian.. ja vaikka nyt mies ottais ja lähtis niin ei mun talous todellakaan kaatuis! vaikka nyt olenkin kotona lapsen kanssa ja jäämässä äityislomalle!! on ihan omaaa tyhmyyttä jos on itsensä ahdinkoon laittanut :headwall: ja jos niin tyhmä on niin ei sen miehen ole todellakaan velvollisuutta sua elättää!! vaikka olisitkin uhrannut kotona olemiseen!!kukaan ei olie pakottanut! ja jos haluat olla lastesi kanssa ktona on se ihan oma valinta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 12:48 vieras kirjoitti:
kuten sanottu yllä kotona olo ihan vapaa ehtoista!! ja on ihan omaa häpeää jos et ole aikanasi koulutusta, töitä ym.. hankkinut! asia on niin että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää!ja tyhmä olet jos täysin miehesi harteille itsesi ja lapset jätät!! ei todelakkaan eletä missään 50-luvulla vaan 2000. en tulisi mieleenikään että mieheni vastuulle iteni ja toimeen tuloni jättäisin!! olen aikani ammatin itesellineni opiskellut hankkinut hyvän työ historian.. ja vaikka nyt mies ottais ja lähtis niin ei mun talous todellakaan kaatuis! vaikka nyt olenkin kotona lapsen kanssa ja jäämässä äityislomalle!! on ihan omaaa tyhmyyttä jos on itsensä ahdinkoon laittanut :headwall: ja jos niin tyhmä on niin ei sen miehen ole todellakaan velvollisuutta sua elättää!! vaikka olisitkin uhrannut kotona olemiseen!!kukaan ei olie pakottanut! ja jos haluat olla lastesi kanssa ktona on se ihan oma valinta!
Sorry, minä olen töissä ja mies on kuvioissa mukana. Ja olen korkeasti koulutettu ja parempaa palkkaa saan kuin varmasti keskiverto keskituloinen palstailija. Luepa siis tarkemmin kommentit.

Kerroin vaan, miten eräissä Keski-Euroopan maissa toimitaan.

Omakin mies sitä mieltä, että voisin tehdä vähemmän töitä, mutta juuri noista syistä en halua. Koskaan kun ei tiedä mitä tapahtuu.

Mutta silti on mielestäni kohtuullista, jos nainen on yhteisestä päätöksestä kotiin jäänyt. Itse en jäisi.

Miksi muuten täällä tasa-arvon kukkuloilla ollaan aina syyllistämässä ns. uraäitejä, äitejä, jotka eivät vetkuttele 3 vuotta kotona? Tai enemmän.

Raha ei ole tärkeintä, mutta luo turvaa itselle ja lapsille.
 
Tulipa äkäisiä kommentteja. Kerroin vain miten muualla. Ja mielestäni varsin kohtuullista. Nykyään tuntuu olevan trendi paheksua työelämään palailijoita ja vannoa kotiäitiyden nimeen. harva työssäkäyvä kuitenkaan rahalla pröystäilee ja niukoilla on moni työssä olevakin.

Eipä silti, kyllä miehen kuuluu myös lapsensa elättää eronkin jälkeen, vaikka ex-vaimolla olisi hyväpalkkainen ammatti ja työ. Kumpikin on vastuussa varijensa mukaan. En myöskään usko, että hyväpalkkaisella naisella olisi ollut suhde johonkin persaukiseen...Joka ei haluaisi lapsiaan elättää osaltaan.
 
höh
Kyllä muakin ns harmittaa kun mies maksaa aika isoja elatusmaksuja, vaikka ex-vaimolla on isommat tulot,mutta se kuuluu hänen velvollisuuksiinsa isänä enkä ole alkanut vääntää kättä moisesta asiasta :/
Pääasia kuitenkin että kukaan ei "näe nälkää", ei lapset edellisestä liitosta, eikä myöskään nykyisestä. Lasten etu ennenkaikkea!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 12:59 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 12:48 vieras kirjoitti:
kuten sanottu yllä kotona olo ihan vapaa ehtoista!! ja on ihan omaa häpeää jos et ole aikanasi koulutusta, töitä ym.. hankkinut! asia on niin että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää!ja tyhmä olet jos täysin miehesi harteille itsesi ja lapset jätät!! ei todelakkaan eletä missään 50-luvulla vaan 2000. en tulisi mieleenikään että mieheni vastuulle iteni ja toimeen tuloni jättäisin!! olen aikani ammatin itesellineni opiskellut hankkinut hyvän työ historian.. ja vaikka nyt mies ottais ja lähtis niin ei mun talous todellakaan kaatuis! vaikka nyt olenkin kotona lapsen kanssa ja jäämässä äityislomalle!! on ihan omaaa tyhmyyttä jos on itsensä ahdinkoon laittanut :headwall: ja jos niin tyhmä on niin ei sen miehen ole todellakaan velvollisuutta sua elättää!! vaikka olisitkin uhrannut kotona olemiseen!!kukaan ei olie pakottanut! ja jos haluat olla lastesi kanssa ktona on se ihan oma valinta!
Sorry, minä olen töissä ja mies on kuvioissa mukana. Ja olen korkeasti koulutettu ja parempaa palkkaa saan kuin varmasti keskiverto keskituloinen palstailija. Luepa siis tarkemmin kommentit.

Kerroin vaan, miten eräissä Keski-Euroopan maissa toimitaan.

Omakin mies sitä mieltä, että voisin tehdä vähemmän töitä, mutta juuri noista syistä en halua. Koskaan kun ei tiedä mitä tapahtuu.

Mutta silti on mielestäni kohtuullista, jos nainen on yhteisestä päätöksestä kotiin jäänyt. Itse en jäisi.

Miksi muuten täällä tasa-arvon kukkuloilla ollaan aina syyllistämässä ns. uraäitejä, äitejä, jotka eivät vetkuttele 3 vuotta kotona? Tai enemmän.

Raha ei ole tärkeintä, mutta luo turvaa itselle ja lapsille.
ei ollut tarkoittettu sinulle vaaan yleisesti!! olin siis samaa mieltä siitä että kotiin jäämien on oma valinta !
 
Jopa tuli kivien heittelyjä =) Yleistys oli aika osuvaa, että suurin osa kotiinjäävistä äidestä ovat niitä, joilla ei ole työpaikkaa tai sanotaan eivät kuulu ylempiin toimihenkilöihin. Poikkeuksia löytyy aina, mutta harva uranainen jää kotia useammaksi vuodeksi jos lapsia alkaa siunaantumaan enemmän kuin yksi.

Tokihan miehen kuuluu elättää jälkikasvunsa, mutta kohtuus kaikessa. Exä ei ole jälkikasvu. Ja kun lukee kirjoituksiani niissä nimeenomaan painotetaan että mies huolehtii lapsistaan, mutta hänen ei todellakaan tarvitse ylläpitää lastensa nykyisen kodin (kun isä on etäisä) elintasoa samanlaisena kuin se oli hänen ollessaan siellä. Myös äidin pitää osallistua lastensa kustannuksiin. Jos äiti on päättänyt jättää "uransa" ja jää kotiäidiksi usemmaksi vuodeksi on se hyväksyttävä että sitä rahaa ei kerry, eikä kukaan ole velvollinen elättämään tätä kotiäitiä sen jälkeen kun avioero on tullut. Mutta tätä ei kotiäidit taida ymmärtää. Ainahan voi lapset antaa asumaan isälleen (moni isä tätä varmasti haluaisikin), niin pysyy lapsilla elintaso ainakin samana
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 14:13 äityli kirjoitti:
Jopa tuli kivien heittelyjä =) Yleistys oli aika osuvaa, että suurin osa kotiinjäävistä äidestä ovat niitä, joilla ei ole työpaikkaa tai sanotaan eivät kuulu ylempiin toimihenkilöihin. Poikkeuksia löytyy aina, mutta harva uranainen jää kotia useammaksi vuodeksi jos lapsia alkaa siunaantumaan enemmän kuin yksi.

Tokihan miehen kuuluu elättää jälkikasvunsa, mutta kohtuus kaikessa. Exä ei ole jälkikasvu. Ja kun lukee kirjoituksiani niissä nimeenomaan painotetaan että mies huolehtii lapsistaan, mutta hänen ei todellakaan tarvitse ylläpitää lastensa nykyisen kodin (kun isä on etäisä) elintasoa samanlaisena kuin se oli hänen ollessaan siellä. Myös äidin pitää osallistua lastensa kustannuksiin. Jos äiti on päättänyt jättää "uransa" ja jää kotiäidiksi usemmaksi vuodeksi on se hyväksyttävä että sitä rahaa ei kerry, eikä kukaan ole velvollinen elättämään tätä kotiäitiä sen jälkeen kun avioero on tullut. Mutta tätä ei kotiäidit taida ymmärtää. Ainahan voi lapset antaa asumaan isälleen (moni isä tätä varmasti haluaisikin), niin pysyy lapsilla elintaso ainakin samana
Laittakaas tätä tekstiä niihin ketjuihin, joissa kotiäitidit puhuvat työssäkäyvistä itsekkäinä uraäiteinä...Tosiasia on että työtä ei nykyään ole pilvin pimein,joten tyytyväinen saa olla jos työtä on.

Keski-Eur. tosiaan maksavat elatusta ex-vaimolle, joka ollut kotona.
 


[/quote]

Laittakaas tätä tekstiä niihin ketjuihin, joissa kotiäitidit puhuvat työssäkäyvistä itsekkäinä uraäiteinä...Tosiasia on että työtä ei nykyään ole pilvin pimein,joten tyytyväinen saa olla jos työtä on.

Keski-Eur. tosiaan maksavat elatusta ex-vaimolle, joka ollut kotona.
[/quote]

Luojan kiitos, että olen syntynyt naiseksi =)
 
Mea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 14:13 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 12:59 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 12:48 vieras kirjoitti:
kuten sanottu yllä kotona olo ihan vapaa ehtoista!! ja on ihan omaa häpeää jos et ole aikanasi koulutusta, töitä ym.. hankkinut! asia on niin että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää!ja tyhmä olet jos täysin miehesi harteille itsesi ja lapset jätät!! ei todelakkaan eletä missään 50-luvulla vaan 2000. en tulisi mieleenikään että mieheni vastuulle iteni ja toimeen tuloni jättäisin!! olen aikani ammatin itesellineni opiskellut hankkinut hyvän työ historian.. ja vaikka nyt mies ottais ja lähtis niin ei mun talous todellakaan kaatuis! vaikka nyt olenkin kotona lapsen kanssa ja jäämässä äityislomalle!! on ihan omaaa tyhmyyttä jos on itsensä ahdinkoon laittanut :headwall: ja jos niin tyhmä on niin ei sen miehen ole todellakaan velvollisuutta sua elättää!! vaikka olisitkin uhrannut kotona olemiseen!!kukaan ei olie pakottanut! ja jos haluat olla lastesi kanssa ktona on se ihan oma valinta!
Sorry, minä olen töissä ja mies on kuvioissa mukana. Ja olen korkeasti koulutettu ja parempaa palkkaa saan kuin varmasti keskiverto keskituloinen palstailija. Luepa siis tarkemmin kommentit.

Kerroin vaan, miten eräissä Keski-Euroopan maissa toimitaan.

Omakin mies sitä mieltä, että voisin tehdä vähemmän töitä, mutta juuri noista syistä en halua. Koskaan kun ei tiedä mitä tapahtuu.

Mutta silti on mielestäni kohtuullista, jos nainen on yhteisestä päätöksestä kotiin jäänyt. Itse en jäisi.

Miksi muuten täällä tasa-arvon kukkuloilla ollaan aina syyllistämässä ns. uraäitejä, äitejä, jotka eivät vetkuttele 3 vuotta kotona? Tai enemmän.

Raha ei ole tärkeintä, mutta luo turvaa itselle ja lapsille.
ei ollut tarkoittettu sinulle vaaan yleisesti!! olin siis samaa mieltä siitä että kotiin jäämien on oma valinta !
Kyllähän tuosta sun kirjoituksesta tuli kieltämättä sellainen kuva, että se oli tarkoitettu juuri tälle kyseiselle kirjoittajalle henk.koht. Ja kirjoitettu hyvin hyökkäävään sävyyn! Kannattaa varmaan miettiä tyyliä millä kirjoittaa, ettei tule väärinkäsityksiä.
 
tai ihmisten opetelella lukemaan!! ja ymmärtämään lukemaansa! jo s ihminen on sitä mieltä että etä on samaamieltä siitä että kotona oleminen on vapaahetoista!! ja lopunh än kirjoitti ihan yleisesti kaikille!! niin miten joku työssä käyvä äiti siihen liittyi!!
 
Reetaleena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 16:43 vieras kirjoitti:
tai ihmisten opetelella lukemaan!! ja ymmärtämään lukemaansa! jo s ihminen on sitä mieltä että etä on samaamieltä siitä että kotona oleminen on vapaahetoista!! ja lopunh än kirjoitti ihan yleisesti kaikille!! niin miten joku työssä käyvä äiti siihen liittyi!!
No voi voi ja hoh-hoijaa!!
Tätä palstaa lukiessa tulee mieleen pienet rakkikoirat, jotka räyhää toisilleen ja terävin hampain näykkii toisiaan. Siinä minun mielipiteeni näistä teidän kirjoituksista!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 22:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 19:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 15:58 vieras kirjoitti:
Ehkäpä siellä Euroopassa ei ole samanlaisia yhteiskunnan tukia kuin täällä?
Perhe-etuudet on ainakin tietyissä maissa huimasti paremmat.
jaa missä?????
En viitsi laittaa tähän, jos tuttuja netteilemässä...
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 14:39 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 22:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 19:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 15:58 vieras kirjoitti:
Ehkäpä siellä Euroopassa ei ole samanlaisia yhteiskunnan tukia kuin täällä?
Perhe-etuudet on ainakin tietyissä maissa huimasti paremmat.
jaa missä?????
En viitsi laittaa tähän, jos tuttuja netteilemässä...
Miksi et? Kyse maista ei henkilöistä. Kuitenkin tuhannet suomalaiset asuu ulkomailla. Itselläkin mm. Saksassa, Espanjanssa ja englannissa ja näissä maissa ainakin huonommat etuudet kuin suomessa. Yli päätään mulla on ollut sellainen käsitys että Suomen vertaista ei ole äitiyslomissa asuimistuissa ym.Suomessa on kuitenkin tosi vähän kodittomia muihin useimpiin maihin verrattuna ja esim. kodittomia perheitä en ole tavannut Suomessa niinkuin muualla euroopassa saattaa tavata , mikä on jo tosi kammottavaa.
 

Yhteistyössä