***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Daadeli ja Siniviuhka itse asun pk-seudulla ja ajattelen sitä massaa mikä täällä päin esim. kouluissa on ja kuinka pahaa jälkeä jäisi jonkun onnetoman ihmisen jäljiltä. Nämä tapaukset on niin uskomattomia, että ei oikein mene ymmärrykseen... :'(

nibblerin tapaan ajattelen tulevaisuutta ja mietin, että miten pystyn omia lapsiani rakastamaan, kasvattamaan ja rohkaisemaan, että heille ei koskaan tulisi noin paha olla.

Mutta kaikille iso :hug: , ainakin teille joilla hykerryttävä plussan odotus on vaihtunut ikävään tätin vierailuun.

ON: Luin tänään hesarista, että r-kiskalta keväällä ja kesällä keräyksessä olleet koira-lelut onkin myrkyllisiä. Eli siis kolme eri rotuisen koiran on todettu sisältävän jotain myrkkyä. Ei siinä mitään sen kummalisempaa kuin se, että se myrkky vaikuttaa nimen omaan lisääntymiseen |O . Ja tietysti meidän kotona asustelee yksi sellainen typerä pehmolelu. Soitin heti avokille, että palautat sen koiran heti kun pääset kotiin!. Ensimmäinen ajatus oli, että tämäkin vielä...Jos lisääntyminen on meille muutenkin keskivertoa hankalampaa, niin sitten pitää vielä olla joku tyhmä lelu mikä pilaa entistäkin huonompia mahdollisuuksia |O |O |O
 
DeviLiah voi kun mä olen hassu... :ashamed: Mutta silti tälläsenä luulosairaana ja muutenkin hieman epäluuloisena, sain pienen paniikki-kohtauksen.

Ja sitten mulle tuli vielä toinenkin juttu mieleen mitä oon pohtinut. Kun oon siis ollut siellä painonvartijoissa ja siellähän on tosi paljon sellasia ruokia mitä saa syödä vaikka kuinka paljon. Mutta ne ruoat on yleensä sellasia, mitkä on makeutettu joillain keinotekoisilla aineilla ja ne on muutenkin melkosia lisä-ainepommeja. Niin voikohan niistä olla haittaa tässä projektissa?
 

24.9.2008

Minnie-....................kp 91/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 69/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 66/30............................yk 4
Santtuli...................kp 64/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 55/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 51/26..............................yk 1
Humu82..................kp 43/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 42/35.................................yk 3

Ouska.....................kp 38/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 37/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 37/23................................yk 2
salmiakkitassu........kp 34/28..............................yk 2
Sompio....................kp 33/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 33/28................................yk 2
Talvis......................kp 32/30...............................yk 5
Mansikkatee..........kp 31/29.................................yk
Hemuli1981............kp 30/28-38...........................yk 4

Sun Rise..................kp 29/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 29/30..............................yk 6
Piglet......................kp 27/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 27/28..............................yk 1
kukkaiskeiju............kp 26/34-39........................yk 2
Heinu......................kp 24/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 23/26-29.........................yk 8
iitu-.........................kp 22/29-31........................yk 1
Kuumeilija...............kp 21/26-41..........................yk 8
asty........................kp 21/28-42...........................yk?

johanna83..............kp 19/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 18/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 17/28-29...........................yk2
yöperhonen-..........kp 16/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 16/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 15/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 14/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 12/29-34...........................yk 3

Baby Butterfly.........kp 10/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 9/28-30...........................yk 2
Marshmallow...........kp 8/23-26..........................yk 4
kiharapää...............kp 7/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 6/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 6/ .................................yk 8
Kia-85....................kp 4/??.................................yk 3
Delfis......................kp 4/28................................yk 2
Louvre....................kp 4/32-40...........................yk 7
Happyfeet...............kp 1/32...............................yk 2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?[/quote]

 
Daadeli niinpä! kyse ei ole siitä että tapahtuuko tämä vielä vai ei, vaan milloin se tapahtuu? niin kauan kun media rypee tässä aiheessa alkaa teinit ihannoida kouluampujia ja kuvittelevat että sillä on jotain merkitystä ihan oikeesti luonnon valinnalle että ne käy ammuskelemassa KOULUISSA. kouluissa joiden pitäis olla lapsille se toinen koti, se paikka jossa pitäs pystyä olemaan turvassa.

paree vaan juosta alta pois ku seuraava auvisti sekoaa.
 
Heippa!

Mulla samat mietinnät ku Sinikalla! Viikonloppuna ois tarkotus pitkästä aikaa lähteä baariin, minä kyllä ajattelin vähän juopotella, jotenki nuo viime aikaset vauvauutiset on vähän aiheuttanu stressiä. Haluaisin unohtaa koko vauvan yrittämisen, mut ei se oikein onnistu.

Talvikselle hirveet tsemppi peukutukset, että kunnon plussa tulis, elä menetä toivoa vielä! =)
 
JenPen
revera Mulla ollut nyt menkkoja ennen ja niiden alussa ihan järkyttäviä kipuja tuolla alaselässä. Vatsan puolelle ei juurikaan satu, tai siis niissä kivuissa tuntuu että sattuu joka paikkaan, mutta ei varsinaisesti väännä vatsasta. Pillereiden aikaan ei oikeestaan mitään menkkakipuja. Ei myöskään mitään sun kuvailemiasi vatsaoireita, paitsi vatsa on löysällä usein menkkojen aikaan :x
Voisko noi sun oireet sitte viitata endometrioosiin? Mä en sen oireista paljoa tiedä, epäilin itelläni ennemminkin jotain munasarjaongelmaa.. Kaverilla oli pitkään tollasia oireita kun sulla, se sai tähystyksen jälkeen diagnoosiksi jonkun kroonistuneen suolistotulehduksen tms. Tosin jos oireet esiintyy vaan menkkojen aikaan ni varmasti liittyvät kiertoon jotenkin. Kerro jos diagnoosis selviää! :hug:

nibbler En osaa muuta sanoa ku :hug: :'( Kamalaa luettavaa toi sun aiempi teksti, toivottavasti oot jo huomattavasti paremmalla mielellä. En osaa sanoin lohduttaa mitenkään.. :hug:
Ymmärrän kyllä ton raivon etenkin kun miehes ex on raskaana ja teillä ei tahdo tärpätä. Mä olisin jo varmaan narunjatkona vastaavassa tilanteessa. Mulla on käyny niin hyvä tuuri et mun miehellä ei oo vakavia suhteita ollu ennen mua, tuppaan vetämään välillä mustia sukkia sen verran jalkoihin, että ihan hyvä :ashamed

Lääkäreistä... Minulla on nyt Mehiläisee aika viikon päästä, naisgynelle joka toivottavasti myös ultrais paikat ja kattois onko kaikki ok. Meillä onneks työpaikan sairaskassasta saa kaikki lääkäri- ja lääkekulut takasin, joten on varaa ravata yksityisellä. Kauhistuttaa noi kunnallisen jonot mistä kerroitte! :eek: Mulla on aina ja ehdottomasti naisgyne. Oon joskus joutunu miesgynelle, kun ei voinut valita, ja vaikka ko. mies oli ihan mukava niin tutkimus oli tosi epämiellyttävä. Lääkäri oli kovakourainen ja kaikki välineet jääkylmiä. Mun mielestä naiset on varovaisempia ja musta on myös kiva et mulle jutellaan ja kerrotaan samalla mitä tehdään ainakin jos jotain erikoisempaa.
 
Heissan.
Mulla kp 4/28-38 yk:5

Menkat alkokin sit kp26?!! ja neljä päivää olen vuotanut kuin seula... aarghh.
Olen pitänyt pientä palsta taukoilua, kun mentiin tossa naimisiin ja oltiin pienellä häämatkalla. :heart: Ja nyt sit päästään kunnolla tosi toimiin, kun ei enään ole noita stressi tekijöistä...
 
heippa kaikille!
pahoittelut tädin yllätämille :hug: ja onnittelut sen ansaitseville. ainakin taisi talvis olla, jolle varovaiset onnittelut paikallaan!
ON: mulla ehkä oli ovis toissa päivänä, en kyllä varma ole kun viiva tuli, mutta ei ihan yhtä tumma kun kontrolliviiva, mutta tummempi kuin muina päivinä. vaikka samapa tuo, ei yleensä ikinä tapella miehen kanssa, niin tietenkin nyt sitten saatiin joku ihme ongelma käyntiin, juuri kun ois pitäny touhuta :( toivottavasti ovat sitkeitä sissejä, nuo miehen simpat että olisivat pysyneet elossa päivän, tai että ovis olis vasta tulossa. kiukuttaa tämä :headwall:
mun koiralla on sellanen ärrä- koira, ei kai se sille ole vaarallinen, jos on niitä???? :|

ja vielä tosta kauhajoesta, miten on mahdollista että suomen kokoisessa maassa tälläistä voi tapahtua vuoden sisään kaks kertaa? nyt pitäis kaikkien päättäjien viimeistään herätä ja tehdä jotain. pois rahat kaikesta turhasta ja ohjataan ne sinne missä todellista tarvetta on! kamalaa että jollakin voi olla niin paha olla :( ja se tuska joka on jokaisella jota tämä läheisesti koskettaa, niin uhrien kuin tekijänkin vanhemmat ja muut läheiset :'(
 
Jaksamista ja voimia kaikille ihanille melankolisille naisille!! :) mua toi suomalainen melankolia on aina kehtonut, paitsi siinä tilanteessa, ku se menee noin äärimmilleen(kauhajoki) :|

ONNEA salmiakkitassulle ja Sompiolle plussista!! toivottavasti pian voi onnitella myös talvista!

on: mulla dpo6 ja kauhee väsy (loma alkaa lauantaina!), tänään alavatsaa nippaillu välillä aika ilkeestikin ja tissit on kipeet..
 

Yhteistyössä