***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Kiitos onnitteluista!

Ja onnittelut ja vauvaliimaa Salmiakkitassulle ja talvikselle hieman varovaisemmat onnittelut :heart:

Täytyy aamulla vielä testata uudestaan, mutta kyllä se niin selvä plussa oli, että pakko uskoa :D
 
Heips, kopioin taas itseäni =)
:eek: Täällä kummastelen omaa oloani, jatkuvasti väsyttää, eilen 10h yöunet, alkuillasta 2.5h päikkärit. Viime yönä 9.5h yöunet ja 16.45 nukahdin sänkyyn, tosin vaan puolen tunnin päikyt.
Välillä huimaa ja lämpö tasan 37, ei kuitenkaan kuumeinen olo. :eek:
 
:wave:
pitkästä pitkästä aikaa tänne taas muistin tulla.. on aikaa paljon kun oon tällä käynyt teidän tekstejänne käynyt kurkkimassa, ja nyt oli aikaa tulla istuskelemaan koneelle.. täällä ollut aivan ihana päivä takana, kummilapsi kylässä, mies kotona, aurinko paistanut, ja käytiin keräämässä sieniä pakkaseen talvea varten.. myös taas kerran huomasin, että täti on yllättävän pitkään ollut pois.. siis että reilusti myöhässä..(en oo enää laskenut niin tarkkaan, mutta kk ja viikko sitten täti oli jo karkoitettu.. ovulaatio-oireita oli viikko sitten, eli tuntuu että kierto aivan sekaisin... pallo aivan hukassa tällä naisella.. :/ väsyttää tää ulkoilma, kun ensin on lasten kanssa temmeltänyt koko päivän , ja vielä sen päällekin.. uni on tullut silmään jo näillä nurkilla iltaisin.. plussatuulet on näköjään kovastikin puhallelleet, haleja haleja haleja niiden johdosta!! :heart:
 
testaileppa talvis pian uudestaan, josko pääset takaisin tuonne toiselle puolelle :heart:
Tänään jäi työkaveri äitiyslomalle...ja reilun kuukauden päästä lähen ite perässä :D :heart:
Paljon plussa onnea tänne ++++++++ :wave:

vauvis 26+3
 
Onnee Salmiakkitassu ja Sompio :flower: :heart:
Ja Talvikselle kans toivottavasti kohta ainaki :)

Täälä kohta alkaa toka kp jeejee siitä se taas lähtee. Mut ei nää kyl tavalliset menkat oo ku ei tuu melkei mitää. Saa nyt nähdä minkälaiset näistä tulee sit :S :|
 
Duffy joo kylläpä luulen, että viikonloppuna on rairai:t ja kalinkat kovassa huudossa :LOL: :LOL: kuitenkin vasta tiistaina on se kp 29, jolloinka täti on "yleensä" karauttanut paikalle, niin turhaan sitä testaisi perjantaina, ei se näkyisi vielä..tuskin edes haamuna..
 
Onnittelut Salmiakkitassulle ja Sompiolle!!!! :flower: :flower: pienet plussapuhurit lienee myös Talvikselle paikallaan :whistle:

(.) eilen tuli testiin mukavan vahvunen viiva, mutta ounastelin + täksi päiväksi. viiva olikin ihan hailu eiliseen verraten, joten joko se huipun mokoma olikin eilen! :/ onneksi toissapäivänä vauvahakemus laitettiin eteenpäin, mutta tänään täytyypi vielä varmistella :whistle:
 
Onneksi olkoo salmmiakkitassu ja sompio!!!
Siniviuhka Khyyl sille talvikselle tarttee vouhottaa! Onhan se sitä jo toivonutkin pitkää!

Anteeksi omaa napaa. Mutta ottaako jotakuta muutaki päähän jos joku läheinen raskautuu. Mulla sellanen juttu että kaks kaveria ei oo käyttäny ehkäisyä tieten tahtoen ja molemmilla tuli kivasti raskausoireita... Jos sieltä niille plussat pärähtää... Multa pääsee varmaa itku! Toinen että Miehen veljen vaimo (jotka ovat seurustelleet viime uudesta vuodesta saakka vasta) Oottaat vauvaa ja la on tammikuun alussa... Heille kuulemma tulee ehkä tyttö... Jotenkin asia tuntuu niin raskaalta kun itte kovasti yrittää ja vaikka meillä vasta yk4 niin kyl se alkaa pahalta tuntumaa ku petyy ja muut paukahtelee tyylillä "oho hups" paksuksi... :ashamed: :| :headwall:
 
Minultakin onnittelut Salmiakkitassu ja Sompio :heart: :D :flower:

Ja Talvis, sulle plussapuhuri!!!

Mulla on ollut jänniä tuntemuksia!!! Kun se oikealla alavatsalla oleva kipu on tänään hävinnyt, mutta tilalle tuli sellanen epämääränen "tuntemus" tai melkein kipukin ihan tuossa alavatsalla keskellä. Ihan kohdussa. Niin ajattelin että joko se vois olla kiinnittymiskipua?! Ei ole koskaan ollut tuommosta ennen... Nännit on kipeät ja valkkaria riittää vaikka muille jakaa...hmm...olisko tää sellasta. Nyt se kipu tuosta alavatsalta on kyllä jo hävinnyt... Mutta päivällä nappas kyllä kunnolla. Kun mietin että jos oon ajatellu oviksen väärällepäivälle, niin periaatteessa mulla vois olla jo dpo 6, mut luulen että mulla on oikeasti dpo 4...niin eihän sen vielä kai pitäis kiinnittyä...?
 
Onnea plussista kaikille, ihania uutisia :heart:

Anteeksi, kun en hirveästi vauvajuttuja ole nyt höpissyt. Ymmärtänette varmasti, kun kierron pituus yltää kohta satasille :/ Yritän olla stressaamatta ja odottelen lääkärille pääsyä kovasti.

Onko kellään kokemuksia Labbiksista? Sellaista ollaan nyt harkitsemassa toiseksi koiraksi, jos vaikka ensi kesänä uusi perheenjäsen tulisi koiran merkeissä, jos vauvayritys pitkittyy... Ja hyviä Labradorinnoutajien kasvattajia metsästän. :D
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Testasin äsken uudestaan ja kaksi viivaa edelleen tosi vahvana. En nyt vielä ole kuitenkaan käynyt tuolla odottajien puolella edes kurkkaamassa.

Ei kannattanut enään yrittää nukkua. Tulin sitten koneelle, että en pyöri ja hyöri siellä miestäkin herättämässä. Lauantaina on serkun häät ja ei haluta vielä kertoa edes vanhemmille ja sisaruksille. Täytyy mun olla varmaan "kuskina", että eivät epäile mun juomattomuutta. En mä nyt muutenkaan paljon ottaisi, mutta onnittelumalja ja ruuan kanssa viiniä.

Viime yö tuli kyllä mietittyä ja valvottua. Kärsin unettomuudesta muutenkin ja nyt mietin, että miten se vaikuttaa tässä raskauden aikana ja miten se vaikuttaa sikiöön. Kilpirauhasen vajaatoimintakin on vielä hoito hieman retuperällä, kun sain Liunulta uudempaa tietoa ja työterveyslääkäri ei osannut auttaa. Erikoislääkärille pääsen vasta 10.10.

Anteeksi, että puran tähän pinoon. Nämä ajatuksethan kuuluisi kuitenkin jo tuonne odottajien puolelle.

Ja sitten yöllä mietin sitäkin, että kuinka helposti se raskautuminen kuitenkin kävi. Ajatellen, että meillä oli yk 3 menossa. Toivottavasti ei tule kenellekään paha mieli, jotka ovat yrittäneet kauemmin. Teitäkin mietin yöllä, että en halua pahoittaa kenenkään mieltä. Meillä on ollut todella paljon vastoinkäymisiä ja vaikeuksia. Hyvä, että edes joku asia meille suotiin vähän helpommalla. Kun vain kaikki menisi hyvin loppuun asti ja saisimme terveen vauvan.

Kiitos kaikille tästä ajasta. Olitte ihania ja jaksoitte tsempata aina tarpeen tullen!!!
 
Voi Sompio, hyvin kaikki menee! nyt et saa turhaan huolehtia, 10.10. on ihan kohta ja silloin varmasti saat tietää paljon, koita siihen asti olla miettimättä niitä asioita :hug:

Etkä varmasti pahoita kenenkään mieltä täällä!!! Tätä vartenhan me täällä notkutaan, muiden plussaamiset tuo uskoa ja jaksamista kaikille! Mulle ainakin.

:heart:

Nyt vain rohkeasti sinne odotuspuolelle, mutta kerrothan kuulumisia! Mie siellä käyn useinkin kurkkimassa ja vaklailemassa mirkkua ja jengiä :whistle:
 

Yhteistyössä