***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

en muista kuka, mutta joku puhui siitä, kuinka paljon ärsyttää kun ihmiset ympärillä tulee raskaaksi niin helposti..

itse olen tämän "yrittämisen" aikana saanut liian monta uutista siitä, että joku tuttava odottaa lasta. viimeisimpänä uutisen kertoi yksi parhaimmista ystävistäni ja se satutti todella. itketti ihan hirveästi, heillä kun kuitenkin on jo yksi lapsi ja 1 & 2 ikäeroksikaan ei tule kuin puolisentoista vuotta. pakko kai se on vaan hyväksyä asia ja niellä pettymyksen kyyneleet, kun itselle ei lasta kuulu ei näy..

omaa napaa vielä vähän lisää, että eipä taida tarvita haikaraa odotella tämänkään kierron päätteeksi.... :| :| ei ainakaan oireiden puolesta.
 
Oih! Onnittelut kaikille plussanneille :heart: :flower: :heart: :flower: Kylläpäs täällä on tuuli puhaltanut ++++++++ :whistle:

Siniviuhka ja (tais olla) bb mä oon samassa veneessä teidän kanssa ton harmituksen suhteen. Niin ikävää kun se onkin :ashamed: . Mä just tossa aikasemmin tällä viikolla tajusin, että mulla on nyt neljä ystävää raskaana ja niillä on lasketut ajat niinkin kivasti kun joulukuu, tammi-helmikuu, maaliskuu ja huhtikuu. Ja tulinkin sitten ite siihen tulokseen, että ei ihme jos mua on ruvennut viime aikoina harmittamaan enemmän kun aikasemmin. Hitto kun noita uutisia tulee tohon ympärille vähintään kerran kuussa. Yritä siinä nyt pitää lippua korkealla :headwall: Mutta onneksi täällä on niin kovasti ihania ihmisiä, joilta saa tukea myös huonompinakin aikoina, kaunis kiitos teille :heart:

Niin ja Siniviuhka meillä näyttää toi kierto olevan suht sama, joten voin yhtyä tuohon sun aikasempaan kommentiin. En usko, että täällä tarttee paljon testipuikkoja kaivella esiin. Olishan se melkonen ihme, että näin vähällä peiton heiluttamisella tuliskaan tulosta...
 
Voi, täällähän on tullut iloisia uutisia monelta suunnalta! Onnea kaikille plussanneille! :heart:

Omassa lähipiirissäni on jonku verran vauvoja, mutta kukaan ei ole lähiaikoina kertonut olevansa raskaana. Ei ole tarvinnut kadehtia ketään. Voishan se vähän ikävälle tuntua, jos joku "ei-lapsesta-haaveileva" tuliskin puolivahingossa raskaaksi..

Joku kyseli labbiksista. Meillä on ollut sekarotuinen labbis (3/4 labradoria). Ihana koira, sellanen ikuinen optimisti hännänheiluttaja! Muuten en rodun edustajia suuremmin tunne, mutta ainakin se oli ihana koiruus luonteensa puolesta! =)

Mulla pitäis vielä ainakin viikko odotella, ennen kuin tädin olisi mahdollista tulla. Toivottavasti ei tule ollenkaan.. Tuntuu mahdottoman pitkälle ajatus viikosta!! Jospa se siitä hurahtais.
 
Mun useita vuosia vanhemmalla ystävällä on nyt vauva ja se on esikoinen..se aina hehkuttaa, miten tärkeä se lapsi on ja miten mä en viel sais tehä näin nuorena, kun hän sai vast kolmekymppisenä ekan..se ei tiedä meidän yrityksestä, joten saattaa loukata mua tietämättömyyttään ja ajattelee vaan hyvää..
Voimia kaikille näiden ristiriitaisten tunteiden keskelle!! :heart:

muoks. ja raskautuneita/vasta synnyttäneitä on mulla joka puolella
 
Siniviuhka hädässä ystävä tunnetaan :hug:

Voidaan sitten molemmat mennä vaikka vähän juhlimaan, ihan vaan kostoksi koko maailmalle :p =) Jos siis tiputaan...Pieni toivon kipinä elää aina kuitenkin vaikka, melkein varmasti jo tietää
 
Siniviuhka samaa oireettomuutta täälläkin... Ei niin mitään, paitsi eilisestä jumpasta selkä, tai takareidet tai pakarat jumissa :/

Mielessä todella käy kysymys: miksi?!?!

...mietityttää...kuulutaanko me poikkiksen kanssa siihen tilastoryhmään, jotka kärsivät tahattomasta lapsettomuudesta. Ainakin tuo ympärillä tapahtunut raskautuminen viittaisi siihen, että pidetään tilastoa yllä omalta osaltamme... :(
 
ihanaa onnea kaikille plussanneille :heart: :heart: :heart:
itteeni vähä jänskättää et tuleeko se täti vai ei. parempi ettei tulis. vähän alavatsaa on nippaillu varsinkin ainaku kyykistyy tai tekee jonkun äkkinäisen liikkeen.. mut se kyl voi olla tädin oireita. vaik ei kyl ennen oo tuollaiselta tuntunu..
 

25.9.2008

Minnie-....................kp 92/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 70/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 67/30............................yk 4
Santtuli...................kp 65/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 56/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 52/26..............................yk 1
Humu82..................kp 44/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 43/35.................................yk 3

Ouska.....................kp 39/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 38/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 38/23................................yk 2
salmiakkitassu........kp 35/28..............................yk 2
Sompio....................kp 34/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 34/28................................yk 2
Talvis......................kp 33/30...............................yk 5
Mansikkatee..........kp 32/29.................................yk
Sun Rise..................kp 30/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 30/30..............................yk 6

Piglet......................kp 28/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 28/28..............................yk 1
kukkaiskeiju............kp 27/34-39........................yk 2
Heinu......................kp 25/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 24/26-29.........................yk 8
iitu-.........................kp 23/29-31........................yk 1
Kuumeilija...............kp 22/26-41..........................yk 8
asty........................kp 22/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 20/32-40..........................yk 6

HaLPe.....................kp 19/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 18/28-29...........................yk2
yöperhonen-..........kp 17/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 17/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 16/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 15/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 13/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 11/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 10/28-30...........................yk 2

Marshmallow...........kp 9/23-26..........................yk 4
kiharapää...............kp 8/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 7/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 7/ .................................yk 8
Kia-85....................kp 5/??.................................yk 3
Delfis......................kp 5/28................................yk 2
Louvre....................kp 5/32-40...........................yk 7
Hemuli1981............kp 5/28-38...........................yk 5
Happyfeet...............kp 2/32...............................yk 2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?
 
JenPen
Paljon onnea plussanneille!! =) :flower: Voi Sompio, älä murehdi ku nauti nyt omasta raskaudestas! Toivottavasti saat terveytesi kuntoon erikoislääkärillä, ei tarvi sitten sitä mietiskellä.

Minnie- Meidän koiran paras kaveri on labbis :D Ja sukulaisilla myös useita labbiksia. Urokset ovat aika jääräpäisiä eivätkä niin miellyttämishaluisia kuin nartut tai esim. kultaiset noutajat. Yleisesti ottaen kuitenkin kilttejä, helppoja koiria joiden kanssa voi harrastaa melkein mitä vain. Ihmisystävällisiä, tosin vähän sellaisia joka miehen koiria.. Riippuu minkälaisesta koirasta tykkää. Vanhempien rakenteeseen ja sairauksiin kannattaa kiinnittää huomiota, esim. liian raskasrakenteisilla näyttelylinjasilla labbiksilla helposti terveysongelmia.

Jaa Heinu ja Siniviuhka on lähössä baanalle viikonloppuna! B) Mullakin oli viime lauantaina aikamoinen rai rai, tuli tanssittua monta tuntia pöydillä yhteen menoon :D Vähän tekis mieli nytkin lauantaina lähteä iltavuoron jälkeen, mutta oon lupautunu 16 tunniksi töihin... :x Mikä lie lähtölaskenta ennen raskautta mulla menossa, kun tekee mieli bailata joka viikonloppu...
 
JenPen :D lähtölaskenta :D :D ite oon aina loppukierrosta miettiny, että "niin sitä tässä viimestä kertaa olutta juo piiiitkään aikaan!"...ja sitte on tipahtanu :|

v-tuttaa taas ihan kaikki, voi, kumpa voisin vaan laittaa asunnon oven kiinni taakseni ja lähtee hetkeksi johonkin ihan muualle. ei siis en tarkoita mitään ero-juttuja, v-tuttaa vaan asunnon paskaisuus kun mies ei saa aikaiseksi hoitaa omia osuuksiaan kotitöistä. en ala tekemään sen puolesta kaikkia paskahommia joka kerta sen vuorolla. :kieh: :kieh: :kieh: hitto minkä saamattoman kurjan kanssa pitääkään elämäänsä jakaa. :| :|
 
Sompio onnee ihan hurjasti :heart: :heart: ei sul ois lihavasta plussatestistä kuvaa, mitä me palstasiskot saatais ihastella? =)

yhdyn Siniviuhkaan, aikast hyvin teitte mulle selväksi ettei siinä viivanpaikkaa ole :D teen huomenissa uuden testin... kun ei menkkoja oo kuulunu.. aattelin sitä viivanpaikkaa vaan siks ku kaks pvää perättäin sain sen samanlaisen kummituksen siihen testiin, jälkimmäisen nakkasin menee ennen ku olin ees kunnol sitä kattonu..

mitäs muuta juttua tänne oli...

Minnie- tiedäthän et labbikset on semmosia koiria joiden kanssa pitäis koko aika touhuta jotakin. kaverilla on labbis ja näin sen koiran pentuikää aika tiuhaan sillon... Oli rauniokoira-juttuja, vesitreenejä, 1-2h mettälenkkejä päivittäin... pienen vauvan kanssa voi olla aika hurjaa. mut ihania koiria ovat =) herttaisia ja lehmänhermoilla varustettuja :D
 
heinu mullakin on jo 4 kaveria raskaana ja kaksi vielä lisäksi epäilevät olevansa raskaana... |O yksi kaveri suunnittelee... Tuntee olonsa niin yksinäiseksi... ja JOKAINEN noista on tullut kertalaakista raskaaksi... Tuntuu niin inhottavalta! Tuntuu ett hajoais pää kun on niin jotenkin vihainen itsellee kun itte on tällänen ettei tuu raskaaksi!

Huomasin muuten tänään että menossa jo kp 11... Jos vaikka alkais miehen kanssa pupuilee tänään niin että sänky paukkuu kun ei olla oltu 5päivää... Ihana mies päätti piristää mua kun olen surkutellut sitä ettei saada aikaiseksi raskautta, toi mulle paljon karkkia ja limua! Ihana mies! :)
 
Moron!

Meikä se ei näköjään täältä pysty pysymään pois :LOL: taidan palata takas, mut listalle vasta kun täti ryntää paikalle.

Heinu, Sinikka, HaLPe ja olikohan muita...mä oon vähän miettiny sellasta pinoa meille jo jonkun aikaa yrittäneille. Siis tässä ei ole sitten mitään henkiökohtasta uusia tulokkaita kohtaa tai mitään, että ei kannata kenenkään vetää herneittä nekkuun =) Mulle itelle on vaan aika rankkaa välillä kun raskaudutaan ekasta ja tokasta kierrosta.

Ja siis, älkää nyt kukaan kuka on plussannut pian tunteko mitään huonoa omaatuntoa, tarkoitus ei ole sellasta aiheuttaa! Jokainen on plussansa ansainnut, mutta lähinnä itseäni ajatellen sellanen vosi olla hyvä. Mut laittakaa mulle vaikka yv:tä mitä mieltä ootte, jos tuntuu ettei täällä kehtaa sanoa. Minäki pitkään mietin laitanko tällasen ehdotuksen/idean näin yleisesti, ettei tule väärinkäsityksiä, mutta uskaltauduin sitten kuitenki.

Talvikselle hirmuisesti tärppionnea!!! Jännään sun puolesta ja plussaa puhaltelen ++++++ :whistle:
 
Talvis On juu kuva, mutta vielä kameran kortilla. Enkä mä osaa käyttää meidän kameraa. Jos mies huomenna vaikka laittaisi ne koneelle, niin mä yritän sitten tänne laittaa.

Siniviuhka ja olikohan joku muu Ei kannata menettää toivoaan, vaikka ei peitto olisi heilunutkaan tässä kierrossa. Meillä ei pupuiltu oviksen aikaan ollenkaan ja muutenkin harvakseltaan. Ja silti sitten plussa tuli! Eihän meillä ollut testejäkään ja meinasin mennä kauppaan ostaan siteitä.

Talvikselle hurjasti plussatuulia :whistle: Muillekin toki tasapuolisesti :heart:
 
johanna kyllä vaan! Eihän mullakaan oo "vasta kun" yk5 menossa, että kyllä todellakin huolitaan :D
Ja siis muutkin pidempään yrittäneet kuin nuo nikit mitkä boldasin niin mukaan vaan jos tuntuu omanlaiselta porukalta! Mä en muista ketkä täällä on pidempään yrittäny, varsinki nyt ku oon pitäny palstataukoa =)
 

Yhteistyössä