***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

se on muuten aika sairas se taiteilija joka niillä kultakaloilla värkkää. ensin sillä oli kulta kaloja teho sekoittimissa ja vieraat sai painaa ne sekoittimet päälle! sama mies nyt syöttää ihmisiä kultkaloille.

ja se suomalainen taiteilija joka tappo sen kissan ja sitte runkkas sen päälle :(
 
hemmetti kun tekis mieli tahdä joatin, mutta on niin voimaton ja flunnsainen olo :headwall:
mä en pysty ymmärtämään miksi pitää puolustuskyvyttömiä eläimiä kiusata :(
milläköhän saisit nibbler sen miehes tajuumaan? kysy siltä että mitä se haluis muuttaa teidän suhteessa, jotta ei tarttis niille muille lässyttää. se on kyllä oikeesti ärsyttävää, kun on noita tilanteita ja haluis kertoa oman mielipiteensä ja sitten rupee itkettämään. miehet osaa kyllä olla niin ajattelmattomia joskus, kuka nyt haluis mennä kihloihin tollasella hetkellä ja ikäänkuin anteeksipyyntönä. mä voisin tulla vähän jututtamaan sitä sun ukkoa :kieh:
 
Voi nibbler, kuulostaa äärettömän kurjalta! Olisin ihan rikki, jos mieheni pyytäisi toisia naisia riisumaan netissä :snotty: Yök! Ehdottomasti saa kuulla kunniansa ja mennä vähän itseensä, tuollaista ei vaan tehdä toiselle!

(Salmis on muuten jäänyt roikkumaan tuohon listaan, vaikka plussasi)

ON: kuukautisia odotellessa taas, oireita ei taaskaan mihinkään suuntaan. Jonkun sortin tyyneys asiaa kohtaan, joka tietenkin saa mut epäilemään plussaa :xmas:
 
se on joku 3-5 euroo.
nanakuu se aikoo näköjään tänään plussata :)

mä olin kovaa vauhtia ilosesti tekemässä meille utta pinoa ja siitä ois tullu vaikka miten hieno.... jos se ei ois yhtäkkiä kadonnu hyperavaruuteen!!!
 
nibbler Iso voimahali sinne :hug: Nanakuulle +++++++ tuulia!

On kyllä hyvä, että aika menee liitämällä. Nyt jo kp8. oon ilmottanu miehelle, että ens viikon loppupuolelta viikko eteenpäin makkarissa tapahtuu ja paljon! :LOL:
Ajankohta vauvalle alkaa myös olla mitä loistavin, kun mun määräaikainen työsopimus muutettiin vakituiseksi. :D Tuntuu jotenki turvalliselta.
 
Huomenta!
Olin eilen tanssuloimassa, olipas mukava ilta! Vuotoa ei illankaan aikana tullut enää yhtään. Tänä aamuna ei siteessäkään ollut mitään, mutta piti sitten kokeilla kohdunnapukka niin jäi sormeen vähän sellasta aika punertavaa vuotoa. Ei kylläkään paljoa. Jos olis kiinnittymisvuotoa, niin sen pitäis kai loppua tänään...kun ei kestä yleensä montaa päivää. Mutta jännä että mulla on ollut vaan kahtena aamuna tuota punertavaa, muuten ei tule juuri mitään :| Ei auta kun odotella...heh, kaikkia varmaan kiinnostaa heti aamusta lukea tämmösiä... :D

Oireita...vatsalla tuntuu ja mua vähän oksettaa...tosin en ehtinyt syödä vielä aamupalaa, nappasin vaan pöydältä eilisen sipsin ja yhden vaahtokarkin :LOL: eli voi johtua siitäkin...

Delfis: Onnea vakipaikasta!

Nanakuu: Me odotamme! d :D b
 
Onnea nanakuu :flower: , sulla taisi ekasta yrityksestä tärpätä?

Täällä menään ekaa kiertoa maagista kp 41 ....aivan siis järkkykipeet nännit! Huh yölläkin heräsin tähän. Vatsan turvotus vähän lähtenyt. Hmmm...meinaan testailla viikon päästä viimeisellä kaapissa olevalla testillä jos ei siihen mennessä menkat ala. Voi kun toivoisi että tämä ei olisi vaan ylipitkää ekaa kiertoa ja saan odotella kuukautisia joku 100 päivää... :|
 
Onnea Nanakuu :flower: :heart:
täällä kans täti on vieläkin poissa, ei oireita suuntaan eikä toiseen, rintoja eilen ku puristelin, niin toisesta tuli jotain nestettä?!?mitä ihmettä...!?
miestä kotiin odotellessa, vuoron vaihdon yhteydessä oli just tullut hälytys, joten työvuoro pitenee :( ikävä jo.. oon siivonnut ihan raivopäänä, sulattanut pakastinta ja muuta sellaista mitä normaalisti ei tuu tehtyä.. mikä lie riivaa :LOL:
 

Yhteistyössä