***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

roimasti onnea nanakuu :D

Kukkis: kuulostaa aika hyvältä!

tänne ei ihmeitä, näppyjen vallankumous on vissiin alkanu ku entiset pahkurat paranee, ni lisää tulee :/

papaijaalle kans plussaonnea... kyllä se sielt tulee!
 
la bebe juu ekasta tärppäs ihme kyllä.. oireita ei hirveemmin oo ollu paitsi et vessas täytyy koko ajan ravata ja ilmavaivoja kauheesti :LOL: :LOL: ja välil sellasii kipui et ihan ku täti olis tulos kyläilee.. papaijaa81 voisit tulla meillekkin siivoo :D hih.. en oo mitään jaksanu tehdä.
mies on pellolla töissä ja ilmoitin sille sit tekstarilla että kyllä se on nyt vaan uskottava että susta tulee isä :) nyt vaan odottelen sitä kotiin.. eilen olin sen mukana pellolla mut oli ihan kauheeta istuu traktorin kyydis ku koko ajan mahassa vello ja oli kauhee pissa hätä nii tänää se ei edes kysyny mua mukaan :D:D
 
heh, mulla on daimjätskiä kaapissa ja taidan suunnata sinne kohta. Just luin että hedelmällisyyttä heikentää kofeiini ja iso kuppi kahvia tuossa höyryää.. Okei jos vetää kuusi kuppia päivässä niin ehkä, mutta yksi kuppi...ei voi olla harmia :LOL:

Onko teillä sellainen skitso olo, varsinkin plussanneet (nanakuu ?) että kun katsoo itseään peilistä niin on vaan sellainen olo että joku olisi tuolla kyydissä, seesteinen ja sellainen hassu olo...itsellä on ihan vainoharhainen hullu olo, kun katsoo alavatsaa ja se on vähän pinkeenä, että joku siellä olisi kyydissä...no joo, höperöityminen on varmaan lähellä jo nyt :headwall: kelatkaa sitten kun yritystä takana enemmänkin niin oon varmaan ihan pimee :LOL:
 
ONNEA nanakuu!! :flower:

Täällä yks kahvin suurkuluttaja :wave: pitäähän sitä jotain paheita olla, ku en enää poltakkaan :p

nukuin tänään yhteen asti, ku kauheesti univelkaa ja loma alkoi :)

muoks. Nibblerille :hug: toivottavasti saatte asiat selviksi
 
mä en ees osaa kuvitella että siel joku on.. ihan outoo.. mut tänää pysähdyin aamul peilin eteen a olin katsovinani(ennen ku tein plussatestin) et maha on vähän pyöree.. mut enää se ei silt näytä.. hitto ku mä en löydä tän kuppakylän neuvolan numeroa..
 
nanakuu juu tottakai mä tulen teillekin siivoo.. :LOL: mahassa on vellonut täälläkin, ja koko pakki ihan sekaisin, ja ilmaakin löytyy :x kaikkea sitä pitääkin täälläkin itsestään ja kropastaan kertoa :LOL: :LOL: nämä nyt on taas niitä oireiden etsimisiä, en usko ennen ku näen kaksi viivaa testissä, ja testiähän en vielä tee, en tee...

täällä mä vieläkin kökin yksinäni. voiskohan mun mies mahdollisesti vaihtaa töitään sellaiseks että olis joka päivä kotona? ettei olis öitä pois, nyt kun ei ikinä tiiä mitä tapahtuu tai koska työvuoro venähtää pidemmäks.ÄRSYTTÄÄ ja välillä jopa itkettää kun on ikävä.. mä itkee tihrutan täällä välillä, mä ketä ei normaalisti paru ihan pienestä..tulipa ällö olo siitä suklaasta.. :x
 
Terveee!

Täällä ollaan rapulassa, voi jösses :x

nanakuulle onnea plussasta!

nibblerille :hug: ootteko puhuneet yhtään siitä asiasta? Onhan tuo aika hanurista, mut eiköhän ne asiat järjesty =)

Joo eipä tarvi taas vähään aikaa baarin lähteä, ei ollu aamulla yhtään sellanen olo, että haluan taas ens viikonloppuna. Oispa tää mun viimenen kännäys-reissu piiiitkään aikaan, eli siis plussaisinpa pian :D
 
Nanakuu huippua! :) onnea vaan!

nibblerille oikein kova voimahalaus :hug: :hug:

on: ei tätiä, eikä kunnon oireita..nännit hirveen kipeet, ei pysty kunnolla olee mahallaan. v-vuotoa tulee kyllä edelleen aikalailla, mutta sekin voi olla ihan hyvin viittausta tuleviin menkkoihin. hitto, tulis nyt se tiistai äkkiä niin näkis tilanteen uusin silmin :p
 
toivotaan parasta, mut nyt ei saa liikaa hötkyillä.. mulla on mennyt tää kierto ilmeisesti jotenkin aivan hassusti, kun täti on niin paljon myöhässä, ja silloin ku tädin olis pitänyt tulla, oli ovulaatio-oireita.. eli.. mä luulen etten oo ees ovuloinut tai jotain?! en mä tiiä..
 
papaijaa minäkään en tykkää olla yksin yötä kotona kun mies on yövuorossa, mut onneksi niitä ei oo ihan koko ajan. En jotenki meinaa saada untaj a vähän sellasta pyörimistä ja heräilyä koko yö.
 
se yksin nukkuminen ei oo kivaa.. olis ihan ok jos vaan silloin tällöin tapahtuis, mut ku se on säännöllistä.. ei kivaa |O ja sit vielä se, että mitä sit jos mulla on ovis silloin ku toinen on töissä, ajelenko mä sit sinne paloasemalle puksuttelemaan?! :p
 

Yhteistyössä