***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

juu ois ainakin mielenkiintoista hih.. ja voisitte aina muistella miten nyytti sai alkunsa :D mä en laskeskellu mitää oviksia meil pupuiltii joka kolmas päivä ennen nukkumaan menoa.. hmm romanttista.. ja sit aina nostin jalat ylös (kiitos moottorisängyn) ja otin kirjan käteen ja luin n.puol h
 
hahaa, mähän olin niin fiksu kun lopetin pillerit että laskin 28 päivän kierrolla (joka oli pillereiden kanssa) loppuvuoteen asti hedelmälliset ovulaatiopäivät ja totesin että "tokalla kierrolla" olen työmatkalla ja ajattelin, että pakko yhtyä aamulla vielä ennen matkalle lähtöä.... Naiivius kunninaan ;) :LOL: :LOL:

Mä nyt listaan tähän omat oireenit mitä tässä on nyt ollut viimeaikoina eri päivinä (lähinnä kp 35-41):
- vatsan jomotus ja pistävät kivut sekä "jännitysmaha" oli, nyt ei enää
- nännit on tosi kipeeksi tullut, nännit vähän turvoneet, verisuonia hiuka enemmän
- maha on turvonnut paljonkin välillä, välillä "normalisoitunut"
- väsyttää tosi paljon, pää hieman hellänä
- omituiset ilmavaivat välillä :LOL: ja maha löysänä
 
papaijaa81 mullakin tää eka kierto ollut tosi mysteerinen, kp 22-23 tuli vähän tuhrua, pupuiltu oli silloin just n. 5 päivää aiemmin, mutta testit on ollut negaa. Sit olikin viikon tauko hommaillussa kun olin myös niin varma että menkat alkaa normisti 28 päivä :p . Sitten ei alkanut ja alettiin ahkerasti pupuilla kp 31:stä eteenpäin kun bongasin ovislimat ja sen jälkeen nuo mainitsemani oireet voimistunut. Mutta koko kierto on ollut kaikkea hassua, mm. kp 14 bongasin vihlaisukivun ja maha turposi (=olin varma että ovis, mies oli tosin matkalla) ja valkkaria tullut jos jonkinmoista ja näköistä. Mutta mutta...edelleen mennään kp 41 ja tätiä ei kuulu |O

Mulla ollut kauhia siivousinto tässä koko vkolopun, ilmoittaudun siivoustalkoisiin nanakuulle :LOL: hitsi kun paikat kiiltää täällä...
 
mä en tiiä kp:stä tällä hetkellä sen enempää, en oo laskenut, mut katsoin kalenteria, et 15.päivä viime kuussa on täti tullut.. eli.. en tiiä..ovulaatio oli (jos oli) ihan taatusti vasta kuitenkin tossa 17.päivän tienoilla. taitaa olla vaan tämän mimmin kroppa aivan sekaisin. :(
 
Voi, teillä on ollut suklaata! Mä lähdin poriin ja unohdin mun menkkavara suklaan kotiin!!! |O Pitää ehkä hakea uusi kaappiin varuille :p ja yksi heti syötäväksi kun alko tekeen mieli :D

Nanakuu: Varmaan äitis yllättyis kortista, muta meinaatko malttaa odottaa niin kauan? :D Itse huudan varmaan niin lujaa jos plussa tulee että äiti kuulee sen kotiinsa asti. :D En siis varmasti malta olla kertomatta varmaan jo samana päivänä :LOL: Seuraavana päivänä tietää varmaan jo koko suku :LOL:

Duffy: No jospa se olis sitten viiminen krapula pitkäääään aikaan, nauti siis ;)
 
joo kaikki vaan siivoustalkoisiin.. mä voin olla toi työnjohtaja :D:D:D oih lettuja pitikin sanoo et teet niitää.. kai se on munkin lähdettävä kauppaan hakee lettu ainekset.. tosin teen kyl vohveleit kun ostin vähä aika sit vohveli raudan :) mut nyt on pakko mennä tiskaa ennen ku mies tulee kotiin.. hih..
 
kukkaiskeiju sehän siin onkin oon niin malttamaton luonne et on tänään kyl koko ajan jo ollu valitsemas äitin numeroo puhelimeen.. mut ei on se pakko jaksaa odottaa sinne asti.. ku ois varaa nii ostais sellaisen laitteen mil kuulee sydänäänet ja laittais ne vaan sit äitin korville ja hih.. no joo mut nyt on ihan pakko mennä tiskaa nii ja syömää karmee nälkä vaik just söin.. :/
 
heh..joo harjoittelu tekee mestarin papaijaa81..oikein hekumallisia hetkiä teille hihihih :heart:

Nyt tekee silmät jo tepposet, meikä ravaa koko ajan peilin edessä tarkkailemassa, olin havaitsevani pieniä valkoisia nystyröitä nänneissä, siis ihan pieniä... :LOL: vainoharhaisuutta jo ilmassako :saint:


 

28.9.2008

Minnie-....................kp 95/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 73/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 70/30............................yk 4
Santtuli...................kp 68/27-57.......................yk 4
Hope22...................kp 59/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 55/26..............................yk 1
Humu82..................kp 47/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 46/35.................................yk 3
La bebe..................kp 41/??................................yk 1

Zande.....................kp 37/36.................................yk?
Talvis......................kp 36/30...............................yk 5
Sun Rise..................kp 33/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 33/30..............................yk 6
kukkaiskeiju............kp 30/34-39........................yk 2

Heinu......................kp 28/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 27/26-29.........................yk 8
iitu-.........................kp 26/29-31........................yk 1
Kuumeilija...............kp 25/26-41..........................yk 8
asty........................kp 25/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 23/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 22/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 21/28-29...........................yk2

yöperhonen-..........kp 20/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 20/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 19/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 18/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 16/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 14/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 13/28-30...........................yk 2
Marshmallow...........kp 12/23-26..........................yk 4

kiharapää...............kp 11/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 10/28...............................yk 3 (T)
Daadeli....................kp 10/ .................................yk 8
Kia-85....................kp 8/??.................................yk 3
Delfis......................kp 8/28................................yk 2
Louvre....................kp 8/32-40...........................yk 7
Hemuli1981............kp 8/28-38...........................yk 5
Happyfeet...............kp 5/32...............................yk 2
Minttuli82...............kp 4/23................................yk 3
Mansikkatee..........kp 3/29.................................yk 3
Piglet......................kp 3/27-..............................(taustailee)
Ouska.....................kp 3/33-??...........................yk 7
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??................................yk ?


++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
 
hyvä jos alkaa tökkimään, joku saa tehä uuden pinon :)
mä en enää muista ketkä akikki on poistunu ja plussannu, mutte aiköhän joku huikkaa jos jonku epäkohdan huomaa :)

kiitos haleista. voimia mä oon tarttenutkin.
istuttiin siis miehen kanssa sohvalla ja tyrkkäsin käteen kahvikupin ja aattelin että nyt jutellaan. mullahan ei oo muutaku kaikki menetettävänä tässä, että aivan yks ja sama jos se suuttuu mun kysymyksistä.
mä kysyin että tuntuko siltä koskaan kun se lähetteli niitä viestejä että se oli väärin?
se sano että joo
sitten mä sanoin että vihanen mä en enää oo, mutta se vois kertoo mulle omin sanoin mitä se luulee että mä tunnen. ei se oikeen osannu, sano vaan että varmaan on ajatukset aika sekaisin.
no on joo.

ja sitten vähän syliteltiin sohvalla. mä aloin melekee nauramaan ku kuvittelin että ei juma jos se NYT kosis, mä varmaan löisin :kieh: :LOL:
 
hei nibbler voi vitsit miten tyhmää toi teidän tilanne, mutta hyvä jos saitte jotain puhuttua ja halittuakin....luokaa selvät pelisäännöt suhteeseenne ja koita saada se ymmärtämään, että se loukkaa sua tosi paljon noilla teoilla ja haluaako se todella sitä?? Jos haluaa olla sun kanssa, sen täytyy luopua tuosta tavasta, täytyy olla valmis muuttumaan ja uhraamaan joitain asioita toisen puolesta, luottamus pitää ansaita. Oikein paljon TSEMPPIÄ teille ja koittakaan vaan puhua läpi asioita syvällisesti :hug:
 

Yhteistyössä