***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Voi kun hienoa Sompio! Ihana plussa!

Limajuoru: Mulla tuli tänään sellasta beigeä valkovuotoa... :ashamed: Harmittaa jos ne menkat alkaa, mutta toisaalta jos ovat alkaakseen niin parempi tietysti nyt kun myöhemmin. Mulla on menossa kai dpo 6, niin voiskohan se olla kiinnittymisvuotoa? Kun ei kai menkat yleensä noin nopsasti ala oviksen jälkeen...? Viimeks alko dpo 13.
 
hei tyväret!!
apuvaaaa mulla on onkelma...mies tosiaan jätti viikko sitten...no menkkojen PITI alkaa ke mut eipäs ne sit alkanukkaan tuli vaan muutama tippa parina päivänä!! :eek: mitä mie teen jos nyt oonki pamahtanu paksuksi ja oon juonukki ku paraski sieni??!! |O testiä en oo voinu tehä ku ei oo penniäkään rahaa ennen tiistaita!! :ashamed: hitto jos nyt on asiat niin oon kyllä pississä korvia myöten!!eksä kuitenki luulee et tein tän tahallani jos nyt on niin et oon paksuna,mikää ei todellakaann oo totta!!ite on halunnu olla ilman kumia ku oon niille allerginen enkä oo pillereitä hommannu takas...tissit on niin helvetin kippeet et ei mittään järkiä!! :headwall: ennen km:ää mulla oli kans tissit niin kippeet et hyä ku pysty käveleen ilman et sattu,muita oireita ei ollu sillonkaan... |O
 
mulmul vie terveyskeskukseen pissaa tai pyydä lääkärilt lähete verikokeeseen... kannattaa soitella sinne omaan tk:hon et tietää mikä on käytäntö. juominen ei oo ehtiny mitää viel vahingoittaa, kun ei oo istukkaa. sit ku tiedät mikä on tilanne ni mietit mitä teet.
 
mulmul terveyskeskukseen vaan! kyllä se siellä selviää. älä mieti vielä mitän sen kummempia katot rauhass aja otat asian kerrallaan. älä vielä murehdi pidemmälle ku tilanne vaatii.
äläkä välitä niistä juomisista. ei se vielä missään paina vaikka varmasti vaivaa. mutta mieti sitäki sitte ajallaan


paljon haleja :hug: ja rohkeutta
 
Voi mulmul :( Eikö vaikka joku kaveri vois sulle paria euroa lainata että saat sen testin ostettua? Älä murehdi etukäteen hirmusesti. Jaksuja sulle :hug: Muoks* niin no tietty tonne terveyskeskukseenhan sitä kannattaiskin mennä... olinpas :headwall:

Talvis: Ei oo spermaa ainakaan, sain ihan tarpeeks sillon oviksen aikaan :D Eikä se kyllä ihan limaklöntiltäkään vaikuttanut...kun ei ollut löntti... :LOL: Eli vaihtoehdoksi jää kiinnittymisvuoto :LOL: Tai epämääräinen juttu sitten vaan...
 
pakko kyl kysyy huomenna kaverilta et voisko lainaa sen verran et sais sen testin ostettuu tuun hulluksi ku en tiä miten asiat on!!! :'( yksin varmasti jään kuiten jos niin sattuuki käymään et oon raskaana!!
 
mulmul kaippa sä jostain löydät jotku muistiinpanot ku on viimeks ollu kuukautiset.. :hug: eikä sua nyt ainakaa auta että murehdit jotakin mitä et tiedä varmaksi. uskon et sulla on saattanu mennä vaikka stressistä kierto sekaisin. oot meinaa ollu mitä stressaavimmassa tilanteessa. :hug:

kukkis ai jaha :D vai tarpeeksi saanu :D mjoo.. voi olla kiinnittymisvuotoa, tai sit vaan joku randomi.. aika näyttää ;)
 
talvis no juu toivon todella et kierto olis menny sekasin vaan pelkäsät surusta ja siitä t oon laihtunu viikossa 7kg... mut vois sekin olla mahollista et oon raskaan...menkkojen aikaan nimittäin ei oo tissit ollu kipeet ikinä :headwall: no toiv saan huomenissa asiaaan selvyyttä...
 
onkos täällä yhtään sellaisia joilla eka kierto vasta menossa...? Haastenahan on se että ei tiedä yhtään minkä pituinen kierto on..Mielestäni olen kyllä bongannut oviksen nyt viikon sisään limojen suhteen ja hirvee väsymys, rinnat turvonneet ja mahaa vihloo... menossa jo kp 39...on kyllä päällä nyt parhaillaan joko ovisoireet tai raskausoireet tai jotkut muut hormoonioireet :whistle: Odotus on kyllä matalalla, koska eka epämääräinen yritys päällä kun mietittiin että alettaisi seuraavassa kierrossa kunnolla yrittää vasta, mutta kun ei kuukautiset ala niin pitäähän tässäkin sitten koklaa....hitsi...viikko ollaan nyt pupuiltu joka toinen päivä tän ovisbongauksen myötä, mutta epäilyttää. Mutta kun oireita on kaikkein voimakkaimmiin nyt juuri... :p Vauvakuume vaan kasvaa, sitä ajattelee että noh onhan tässä vasta eka yritys päällä, mutta alkais ne pirun kuukautiset sitten edes niin pääsisi vauhtiin... ovistikut on hailuja ja raskaustestit negaa...blahaaa

Ai niin nibbler..pääseekö mukaan tällainen kuumeilija, jolla kierron pituus ei vielä tiedossa :xmas: ?
 
taidan koittaa yrittää et vast sunnuntaina testaisin tai en tiiä. toisaalt jos huomen testais ja sit kävis viel maanantaina vaik terveyskeskukses jos ei tuu asiaan selvyyttä.. hitsi vähä kyl jänskättää.. jos nyt tulee plussa niin oon todella ihmeissäni kun en oo elämässä mitään koskaan saanu helpolla kaikki on koettu aina vaikeimman kautta..
lähetän täältä kaikille ihan kamalasti plussatuulia nä toivon niin teidän kaikkien puolesta että saatte sen oman pienen nyytin pian :heart: :heart: :heart:
 
JenPen
Siniviuhka Tosiaan joku lähtölaskenta täs taitaa olla päällä, täytyy juhlia vielä kun voi :p
Niin ja tiedän ton tunteen mitä sanoit miehestäs, välillä ärsyttää suunnattomasti ku toinen ei tee mitään siivoushommia pyytämättä ja paskaa on joka puolella...

Sompio Sulla oli kyllä tosiaan oikeen selkee plussatesti =) Onnea! :flower:

mulmul Terveyskeskuksessa saa ilmaseksi testin, ottavat virtsanäytteen. Tai sitte lainaa rahaa muutama euro, jos ei kavereilla ole niin vaikka vanhemmiltas tai mieheltäsi. Joudut sille kuitenkin kertomaan mistä kyse, ja varmasti hänkin haluais tietää sun epäilyistä. Tsemppiä hankalaan tilanteeseen!

Jaa joku ei tuolla Mitäs nyt-puolella sit vissiin oo taas tykänny meidän ketjusta... :D Eiköhän täällä oo kymmeniä eri ketjuja sen takia, et jokanen voi valita omansa. Jos ei jaksa vauvakuumeilua ja epäselvien testien pohdintaa niin tulkoon mukaan vasta odottajien puolelle.
 
huomenta tytsyt. testasin just äskön ja haamu tuli 3min sisällä näkyviin!!! hyvin haalee viiva mut viiva kumminkin. en vaan usko todeks ennen kun viiva on melkein saman värinen kun kontrolli viiva. ajattelin maanantaina viedä näytteen terveyskeskukseen. tarviikohan sinne soittaa etukäteen et on tuomassa näytettä.. :| mietin myös sitä että tuskin tuo viiva on "pelkkä viivan paikka" kun tein noilla samoilla testeillä pari negaa ja niihin ei tullut mitään..
 
Voi mulmul Toivottavasti rauhassa saat asiat selvitettyä miehes kanssa, ettei tarvi mitään hätäisiä päätöksiä tehdä. Jos siis plussa tulisi. Mä jo mietin, että pistänkö sun tilille rahaa, että saat sen testin.

Mutta olen samaa mieltä, että sun stressaavan tilanteen takia kiertokin on mennyt sekaisin, mutta olihan sulla niitä oireitakin :heart:

Kiitos vielä onnitteluista! Oli kyllä tosi vahva plussa, ja se tuli 3-4 minutin aikana. En ole ikinä haamua testannut, joten en edes tiedä miltä se oikeasti näyttäisi. Paitsi kaksplussalta katsellut :D Jäi sitten meiltä se jännittäminen pois, että pitäisi muutaman päivän päästä testata uudestaan. Toi oli siis se ke-iltana testattu. Ja to-aamuna oli yhtä vahvat viivat, mutta siitä ei sitten enään kuvaa otettu.

Jotakuta piti onnitella, mutta ketä... nanakuu Piti luntata tosta ylempää, mutta onnea :flower:
 
nanakuu paljon onnea!..nyt vaan mukaan tonne möhisten puolelle..siellä alkaakin olemaan jo ihan kivasti porukkaa! :D ..Lisää vain...++++++++++++ :whistle:

vauvis 26+6 :heart: (viimeinen kolmannes häämöttää :eek: ,mihin se aika meni...vastahan mä testasin täällä plussan =) )
 

Yhteistyössä