ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

toiveilija82: Minäkin aina yritän valita hotellin, jossa on amme! Tykkään hirveesti! :heart: Myös uima-allas, parveke ja hyvä näköala on plussaa. Oon kyllä parin viime vuoden aikana ollut niin paljon hotelleissa, että varsinaista uutuuden viehätystä ei kyllä enää ole. Mutta on kiva, jos on tuollaisia pikku juttuja, jolla voi hemmotella itseään. :)
 
Niimpä! Ehdoton juttu sit, ku ostetaan/ tehään omaa taloa; sinne on saatava/ siel on oltava AMME, myös poreamme ois aivan ykkösjuttu :D En juu siis yhtään tykkää loikoilla ammeessa, enkä oo joo kalat horoskoopiltani :D Mut joo, kyl näihin hotellireissuihin pitemmän päälle "kyllästyy", et kyl siit se viehätys varmasti katoaa :/
 
melkein kaks tuntia eikä kukaan oo kirjottanut :/ mikäs teitä vaivaa :LOL:

ei vaiskaan :D taas tulee peli ja tässä sitä palstaillaan sitten.. mulle vois muuten vaihtaa kp 4 tänään aloin meinaan miettiin että parempi alottaa ne clomit liian aikasin kun liian myöhään, niin otan huomenna ekan :D

edellisiin keskusteluihin viitaten: alon ryyppään jo 13- vuotiaana :ashamed: sillon tuli tuppakkakin kehiin. 14- vuotiaasta asti oon polttanut säännöllisesti, joskus enemmän, joskus vähemmän. 14-15- vuotiaana tulikin juotua joka viikonloppu pullo salmaria tai minttuviina, yök :x sitten rauhottu ihan kokonaan ja aloin taas lukiossa ryypiskeleen, elikkä käymään baareissa kaverin lapuilla :ashamed: pariin vuoteen en oo enään jaksanut bilettään joka viikonloppuseen tyyliin..olin yleensä autolla, enkä ottanut edes sitä yhtä :D

nykyään oon kunnolla juhlimassa, jos on aihetta eli noin kerran kuussa tai kahdessa. viimeksi oon ollut 8.3. mutta kotona kyllä tulee sitten otettua punkkua vähän liiankin usein :ashamed: tää tapa on lähtenyt vasta keskenmenon jälkeen, yleensä pystyin ylpeenä sanonomaan ettei musta ole mitään järkeä juoda yksikseen, jos juo niin juo sitten kun on aihetta :saint: nykyään juon varmaan ittekseni kun sillon pääsee miettiin asiota syvällisemmin ilman että tarvis tehdä/ajatella jotain muuta..en tiä, en osaa selittää :ashamed:

hirvee sepustus.. :D

niin, meillä on poreamme :D
 
onkohan minussa joku vika, kun ne ei pysy sisällä? :eek:
siis voisin joo maatakin sen puoli tuntia, mutta ei oo kivaa, kun ne valuu pitkin persvakoa ja reisiä :(

kävin äsken kattomas kummityttöä, syötin sen ja röyhtäytin ja sit se murunen nukahti mun syliin... :heart: voi kuinka jotakin voi niin paljon rakastaa... ja oma kuume kasvoi kohisten, kun se pirpana tuhisi tuossa rinnalla... :heart:
 
Eihän ne kellään pysy sisällä. Ylimääräiset valuu ulos ei kaikki. =) Mun miehen tuttu oli pistäny eukkonsa makaamaan pari tuntia jalat kohti kattoa ja juuri siitä kierrosta olivat raskautuneet.
Ovis ohi kun testiin tuli enää hailee toinen viiva. Nipistely alamasulla vaan jatkuu edelleen. Ei yhtään kiva. Eilen illalla lämpöä 37. Ei kuitenkaan kuumeinen olo, ehkä sitten taas tulossa kipeäksi.?
asty on ne vauvat vaan niin ihania. Ympärillä niitä on paljon. Nyt ois jo meidän vuoro! =)
 
Ainiin piti sanoa mä pääsen kans varmaan ensviikolla kylpyyn. =) Oon jo valmiiks hommannu maitohunaja kylpyvaahtoa. =) Mä en hotelleihin kyllästy, me asuttiin suhteemme alkumetrit melkein joka vlo hotellissa. =) Se oli ihanaa aikaa :heart:
 
kyllä tuolla aiemmin sanoivat, en nyt muista kuka, että pysyy sisällä...
mutta ihan sama :) opettelen olemaan ens kierroissa jalat kattoon vähintään puoli tuntia :D
niin siis jos tarvii... huomasin että nää mun "lötköhousut", joita pidän aina kotona, kun ovat niin mukavat, ei purista eikä mitään, niin nyt oli tullut resorista painauma mahaan... tai sit oon vaan lihonut :D niinku mun mies sano rinnoista, että ne on turvonnu ku oon lihonu :D
 
:wave: :wave: Täällä taas :) Ja en millään pysy perässä teidän kirjotuksissa :D:D

Vauvahaaveita sydämelliset onnittelut vanhukselle :D:D Hehheh.. (T: tää juniori :D)

Asty, kyllä hyviltä oireilta vaikuttais :) Thumbs up huomiselle testille :)

(.) menkat ohi, tänään seksiä! Jehuuujuhuuujippiiiii! :p :LOL: :saint: :heart:
 
kiitos kaikille peukuttajille :) toivotaan et se auttaa :)
on myös eräs toinenkin asia...
syön nyt niinkuin ennenkin, siis en syö aamupalaa ja ekan aterian syön puolenpäivän aikaan ja sit syön 17-18 aikaan ja ehkä jotain pientä vielä yhdeksän aikaan. Niin jo yhdentoista aikaan päivällä on niin kova nälkä, että tärisen, samoin kolmen aikaan ja illallakin...
Pitäis kai alkaa aamusin syömään ,mut saakeli kun en saa mitään alas.. siis en oo koko aikuisikänäni aikana saanu, tuppaa heti ylös :/
sit mua ihmetyttää tää hikoilu. ja silti kylmänväreitä... aaargh. meneekö teidänkin jo hermo tähän mun valitukseen ja ihmettelyyn? :D
mun ainakin menis :D

pitäs kai mennä pötkötteleen, jos tulis aamu ja testaus nopeemmin... :D
 
noniin nyt on sitten me&i kutsut ollu ja menny. mulla oli pomminvarma suunnitelma miten mä selviin alle satasella koko ilosta, mutta ne kaikki vaatteet oli oikeesti paljon hienopia oikeessa elämässä, niin meni sit yli budjetin ;)

en jaksanu laskee paljonko tuli :)
 
Moikka! Pääsiskö tähän pinoon vielä? Olen tsekkaillu, et mikä olis sopiva ja täällä näyttäs olevan mukava meno ja ennen kaikkea kun itsekkin sitä esikoista yritetään saada maailmaan.

Eli kp1/32-35 yk mahtaa olla jotain 3 B)
 
Tervetuloa Louvre!
Minä olen nyt tän kierron makoillut lähes aina jonkin aikaa peitot pepun alla, mutta olen sen verta sähköjänis etten malta hirveesti maleksii ellen ihan nukahda. Mulla on aina paperitaite tulppana niin ei lakanata sotkeennu :D. Ihanan yksityiskohtaisia nämä meidän keskustelut.
 

Yhteistyössä