♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä kiitos vastauksesta! Mua jännittää se ultraaminen jotenkin, enkä tahtoisi siihen ainakaan vielä tässä vaiheessa yrittämistä :ROFLMAO: ja tietty hintakin vähän hirvittää! Oon säästellyt pikkuhiljaa rahaa vauvalle, oiskohan se tulevalta lapselta varastamista, jos käyttäisin niitä hänelle säästettyjä rahoja jo omaan ultraan :D:D Oma fiilis on jo heti parempi ja toiveikkaampi, kun oon nyt päätöksen tehnyt, että varaan sen lääkäriajan (y)
 
Onpas täällä ollut hiljaista! Ei niin että itsekään olisin kauheesti jaksanut aktivoitua, ärsyttänyt koko kierron kun tiesi että yhdistelmällä kiire+stressi ei yleensä lapsia saada aikaan. Ei siis yhtään yllättänyt että nyt dpo11 lämmöt aloitti syöksyn ja huvikseen uitettu tikku oli valkoisista valkoisin. Huomenna luultavasti alkaa menkat ja meikä suuntaa ostamaan vehnänalkioöljyä, sen verran huolestuttaa lyhyehkö luteaalivaihe. Greippimehu palasi myös kuvioon jo tällä viikolla, että varmasti saa ovislimat näkyviin - tässä kierrossa pääsi loppumaan viikkoa ennen ovista, ja limat jäi lähes olemattomiksi, eli mulla vaikutus on huomattava.

@voittamaton Eiks lapsen alulle saaminen nimenomaan ole hyvä syy käyttää niitä säästettyjä rahoja, kun ei ilman sitä lasta voi niitä oikeaan osoitteeseenkaan käyttää :ROFLMAO: Ja tsemppiä lääkärikäynnille!
 
Ompa tosiaan ollut hiljainen viikonloppu täällä! Mulla itsellä on ollu joku zen, ja oon elelly jossain omassa kuplassa tyytyväisenä:D perjantaina oli ihan 100% raskausolo, sellanen tyyni ja vaikutti olevan ihan oikeita oireitakin. Oli nälkä _kokoajan_! Tuli etovaa oloa heti jos oli yli tunnin syömättä ja olojen perään taas nälkä. Mulla oli vanhassa työpaikassa viimenen päivä ja herkistyin normaalia herkemmin ja voimakkaammin. Kyyneliä ei vaan saanu loppumaan:cry:
Lauantaiaamuna kerroin miehelle että on aika raskausolo ja se kun innostu niin tein aamupäiväpissasta testin, joka oli nega. Eilen vielä jatku huono olo pitkin päivää, mutta tänään enää ei. Tein tänään aamupissasta testin joka sekin oli nega. Nyt on tissit alkanu kipeytyä, eli menkat varmaan alkamassa. Vielä toistaiseksi elättelen toiveita kun ei oo alkanut. Nyt on kp 28/26-31. Dpo ei mitään tietoa kun ne ovistestit oli niin hämärät.

@Tuimatar kiire ja stressi on kyllä petollista! Se vaikuttaa niin paljon kaikkeen ja sitten kun yrität niitä tietoisesti vähentää niin huomaatkin stressaavasi kaiken muun päälle vielä siitäkin. Toivottavasti sulla nuo vähän helpottaisi(y)

Miten teillä muilla meni viikonloppu? :) huomenna meen uuteen työpaikkaan, mikä jännittää aikalailla!
 
Viimeksi muokattu:
@Tuimatar toivottavasti vehnänalkioöljy ja greippimehu tekee tehtävänsä ja seuraava alkava yk onnistaisi :giggle:

Kiitos lääkäritsempeistä! Sain ajan vasta reilun viikon päähän, toivottavasti alkava viikko menee nopeasti. Tuun sitten kyllä päivittelemään millainen käynti oli, täällä kun näyttää olevan muutama muukin, joka kärsii samasta ongelmasta :unsure:

@Eela- onnea uudesta työpaikasta! Toivottavasti eka työpäivä menee hyvin (y)
 
N93
Takas tänne sitten. Tänään todettu alkio kuolleeksi. Omat tuntemukset pitäny koko ajan paikkaansa, jos varhaisultrassa todettu 2vk liian pieneksi mutta ei annettu kontrolli aikaa.
Saipa reilun kuukauden tauon siitä vuoden yritys helvetistä, sama ralli jatkukoon.
 
@N93 Voi ei, pahoittelut täältäkin (n)

Täällä siirryttiin täysin aikataulussa uuteen kiertoon, nyt alkaa sit yk6. Älyttömän nopeasti kuluu aika ja kierrot, ja vähän alkaa pelottaa että miten tässä käy. Aattelin aina nuorena, että haluaisin lapset tehdä suht ajoissa, mutta kun elämää ei voi ennustaa. Reilun kuukauden päästä mittariin napsahtaa 28 vuotta, mikä ei ole ihan hirveän paljoa, mutta valitettavasti silläkin alkaa olla jo merkitystä lastensaannissa, ei sitä biologisesti voi ihanneiäksi enää hyvällä tahdollakaan sanoa. Ekaa kertaa tuntuu siltä, että ehkä tästä ei vaan tuu mitään :(
 
Jään pois täältä nyt joksikin aikaa. Ei ole voimia kirjoitella tänne. Meillä ensimmäinen käynti polille torstaina ja pakko saada muuta ajateltavaa kun keskittyminen hoitoihin alkaa, varmasti nämä asiat tulee pyörimään muutenkin mielessä. Sivulta 130 löytyy lista, jos haluaa sitä päivittää. Ei tarvitse kuin ottaa "vastaa" ja pyyhkii alusta ja lopusta ne sulkujutut pois. Sitten päivittää punaisella ilmoitetut muutokset.

Minut voi siirtää taustalla oleviin. Yk 18 ja hoidot alkaa 3/2017.
 
Voimia @Paputoive hoitoihin!❤ Toivon oikein kovasti aurinkoa teidän kevääseen!

@Tuimatar mulla tuli tammikuussa 28v mittariin ja välillä ihan samoja ajatuksia. Olen aina ajatellut saavani lapset nuorena ja koen sitä kyllä edelleen olevani, mutta ei tämä tosiasiassa ole mikään kovin nuori ikä alkaa odottaa esikoista(n)

@Jennipä kovasti plussatsemppejä! Ei muuta kun peitot heilumaan! (y)
 
N93
Kiitos tsemppeistä. Mulle voi päivittää plussan perään kkm 2/17. Enpä tiiä miten tästä eteenpäin, miten voikin vastustaa näin helvetisti. Lauantaina lähtö häämatkalle, tuntuu että tää raskauden yrittäminen ja lopulta tää kkm vie kaikki ilot elämästä.
 
Voi ei @N93 on kyllä ihan kamala tilanne.:( Toivottavasti pystytte kuitenkin edes jotenkin nauttimaan häämatkasta, jos se ainakin vähän saisi ajatuksia muualle. Tämä on kyllä niin julmaa peliä tämä lapsen saaminen.

@Jennipä äkkiä vaan tallettelemaan ja plussatuulia! Hienoa, jos nyt tuli ovis(y) Toivottavasti onnistaisi:love:
 
Kyllä mä nyt intoilen! Ovistesti näyttää tasavahvoja viivoja! http://aijaa.com/1CkImF

Edellisestä oviksesta olikin taas neljä kuukautta aikaa! :confused: Nyt lasken että olis dpo -1 :giggle::giggle::giggle:. Aamulla sain miehenkin houkuteltua hommiin joten talletteluja tehty. Varmaan huomenna pitää taas houkutella vaikka toinen on kyllä ikävän väsynyt :unsure:. Onpa ainakin kertaalleen talleteltu nii eivois mene ihan harakoille tämä kierto. Nyt on kyllä jo kp 38, mutta pakko tässä on silti innostua. Jos ei parin viikon päästä näy menkkoja eikä plussaa niin palaa käpy!

@Paputoive lle tsempit hoitoihin ja kaikkeen muuhunkin. Toivottavasti jaksat jossain vaiheessa tulla taas kertomaan kuulumisia :).

Anteeks vielä oma intoilu :whistle:
 
http://aijaa.com/g7umA3 täällä kans ovis on lähestymässä :) jes! ja nyt on kp12 :). torstaina sitten nään et minkä kokonen folli vai ehtiikö jo irtoomaan ennen..mut tuskin ehtii.. sunnuntaina alkoi munasarjoissa jomottelut eli kasvukipuja :) eilen ja tänään myös jomotellut..ja limat ovat lisääntyneet @N93 voimia! mullakin km raskaudessa alkuraskauden ultrassa vastas kooltaan 11pvää pienempää ja huonostihan siinä sitten kävi.. eli mulle toi iso heitto jo kertoi nyt jälkeenpäin aateltuna sen et ei ollu hyvä merkki..mulla oli myös todella vähän oireita..
 
  • Tykkää
Reactions: eevas ja Jennipä
Kävin kilpirauhasen toimintakuntoa vihdoin selvittelemässä labrassa ja mulla olikin vajarit vaihtunu liikatoiminnan puolelleo_O Kiitos hei kilpirauhaskeskustelusta täällä, ongelma löydetty ja korjataan lääkitystä(y) Voi olla, että ne menkatki tän takia antaa odottaa itseään. Ois pitäny arvata, kun tukka lähtee ja iho oireilee. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
Onnea @Jennipä ja @Kinder_Kitty oviksista! (y)

Ja hyvä @eevas kun lähdit tutkituttaan kilppariarvoja! Se on niin viheliäinen kapistus kun vaikuttaa niin paljon vähä kaikkeen ja just monesti aivan huomaamatta. Toivottavasti menkat nyt normalisoitus ja plussaisit pian:love:

Täällä jännitys tiivistyy.. tänään kp 31/26-31. Tän päivän odotan vielä ja huomenna testaan jos ei tänään mitään näy. Vähän pelottaa venyykö kierto vaan siksi kun ei sitä selkeetä ovisplussaa tullu, eli jos on ovuloimaton kierto nyt. Nyt on kyllä normaalia kuivempaa ollut tuolla noin, mutta en tiiä onko se mikään oire? :ROFLMAO: Muita oireita ei kyllä oikeen ole suuntaan eikä toiseen.
 
@eevas toivottavasti kilpirauhassäädöistä olis apua kierron kanssa (y)

@Eela- apua kun oot malttavainen :ROFLMAO: toivottavasti plussa pamahtais testiin!

Mä kyllä jo mietin millon vois sit ekan kerran testata ja minkäkin syyn varjolla :LOL:. Ja kerkesin itkutkin jo itkeä kun tuntu ettei miestä kiinnosta koko ovulaatio vaikka enemmän se on varmasti sitä ettei se osaa sitä näyttää. Ja sitten pelkään etten ovuloikkaan ja ja.. Pitää taas yrittää vähän rauhoittua :whistle:
 
@Jennipä pelkään ja toivon niin paljon plussaa etten uskaltanu testata:ROFLMAO: iltapäivällä tein kuitenkin testin, mutta en todellakaan saanut montaa tuntia pidätettyä pissaa ennen sitä. Ihan kuin olisin nähnyt (tai kuvitellut) haamun alkavan muodostua, mutta kuivassa testissä ei näy yhtikäs mitään. Aamulla testaan uudelleen jos ei ole menkat alkaneet.
 
@eevas mies on nyt ollut väsynyt kun on pitkä työputki menossa, joten ymmärrän hyvin ettei jaksais esim. petipuuhatkaan kiinnostaa. Tuntu rankalta suostutella toista hommii kun tietää ettei toisella oo yhtään semmonen olo ja toisaalta harmittaa että pitää ylipäätää suostutella, kun toinen tietää miten tärkee juttu tää on. Kyllä tää on kamalaa miten kaikki tuntuu kauheen dramaattiselta kun on vauvahaaveet kyseessä :ROFLMAO:

@Eela- harmi ettei aikasempaan testiin tullut viivaa :unsure:.

Mun oli pakko tehä vielä ovistesti, vaikka eilisen testin pysty helposti laskee jo plussaks eikä sen jälkeen enää testailla sais. Ja nyt tuli elämäni ensimmäistä kertaa kontrolliviivaa vahvempi viiva :giggle::giggle::giggle:. Aikaisemmissa kierroissa viiva on tummunut vaan lähes yhtä tummaksi kontrolliviivan kanssa ja haalistunut jo seuraavana päivänä. Nää tämän kierron testit on ihan poikkeuksellisen tummia ja pitemmän aikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
Mun oli pakko vielä tulla täältä kysyyn mielipiteitä. En saa mielenrauhaa ennen aamua:X3: tämä testi on siis se iltapäiväpissasta tehty. Suoraan edestä katottuna täys nega, mutta kun pyörittelee kädessä niin valoa vasten alareunassa näkyy tuommonen punanen piste. Tuo on Mamin testien liuskatesti, kympin herkkyys. Pelottaa, jännittää ja kutkuttaa:barefoot: onkohan vaan viallinen testi? Väri on saman sävynen/tummuinen kun kontrolliviiva.

Sori huono kuva, toivottavasti saatte selvää. Mun puhelin ei alkanut tarkentaan :mad:
 

Attachments

Yhteistyössä