♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä ovistesti näyttää jo aikas vahvaa viivaa. Parin päivän sisään ovis myös oireista päätellen. Toivottavasti tänään tai huomenna ehdittäis vielä talletella :) Eilen ja tiistaina on jo onneks talleteltu.
Vähän yrittämistä varjostaa miehen lasten huoltajuuskiista. Onneks saadaan pienet käymään viikonloppuna, vähän koko perheen laatuaikaa välillä :LOL:
 
Kiitos paljon onnitteluista :love: Epätodellinen olo ja pelottaa hirveästi nämä ekat viikot, mutta täytyy uskaltaa nyt iloitakin:)!

Tsemppiä yritykseen kaikille :love: Siirryn pikkuhiljaa tuonne plussaneisiin, mutta kuulumisia käyn täältäkin lukemassa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: N93
Mää oon tiistaista asti testaillu ovulaatiota, vieläkään ei näy yhtään mitään :poop: tänään kp14/27-28. Oon ennen tuntenu aina ovulaation (siis viimeset pari vuotta), mutta yrittämisen alottamisen jälkeen en oo tainnu tuntea kertaakaan, katoskohan ne kokonaan:unsure: tällä hetkellä ei oo kovin hyvä fiilis tän vauva-asian suhteen :cry:
 
@Kumiankka1 no kuulostaa kyllä ikävältä :unsure: täältä oon kyllä lukenut, että monilla täytyy tikuttaa tosi tarkkaan että ovulaatio näkyy noilla tikuilla, että ehkä se on vaan mennyt ohi? ja onhan sulla vielä kiertoa jäljellä! Toivotaan, että ei ole mikään vakava juttu.

@Riannah täytyy varmaan keksiä tekemistä kodin ulkopuolelle, etten sorru tekemään :ROFLMAO: ollaan kyllä sovittu miehen kanssa, että tehdään sitten yhteisellä päätöksellä. En vaan halua turhaan testata aikaista negaa ja saada siihen heti perään kuukautisia. Ja jos oon raskaana niin oon sitä myös ensi viikolla. Kyllä luonto hoitaa :rolleyes: ja ymmärrä hyvin pessimismin, itse oon ehkä kans enemmän siihen suuntaan kallistuvainen!

Ja mukavaa perheaikaa @Myrsky10 :love:
 
Taisin tapani mukaan hermoilla liian aikasin :D Päivällä tein testin ja oli melkein yhtä tumma viiva ja äsken oli jo tummempi. Nyt siis heilutteleen peittoja niin paljon kun ehtii ennen huomisia häitä :p

Mihinköhä tuo mun mies vielä joutuu mun kans ku hermoilen näitte asioiden kans liian aikasin enkä malta oottaa :ROFLMAO:
 
N93
Onnea plussanneille!

Mää vetäydyn palstoilta hetkeksi, alkaa tää touhu tuntumaan ylivoimaisen raskaalta. Jos yrittäis ottaa vähän etäisyyttä koko asiaan ja odotella avun saantia.

Tsemppiä kaikille!
 
Tänään starttasi yk11. Fiilikset on kanssa sitä luokkaa, että hiljaiselo palstaillessa voi olla vieläkin tiivimpää, elämä sujuu helpommin kun muistaa ajatella asiaa vain siteitä ostaessa. Onneksi on kesä, mökille ja metsään pakeneminen on aina hyvä vaihtoehto.

Tsemppiä @N93, ties vaikka alkuvuodesta oltaisiin sit yhtä aikaa jonkinlaisissa hoidoissa mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: N93
Voi harmi @Bluebelle! Jotenkin rubikinkuution onnistuminen yk1:llä toi niin suurta toivoa ja pidin sullekin peukkuja! Tuliko itku?

Mulla vielä testaus edessä, mutta varmaankin keskiviikkona vasta. Tällä hetkellä kaikki oireet ovat kadonneet eivätkä nännitkään ole enää yhtään kipeät. :unsure: Että outoa olisi, jos on tärpännyt.

Miehen kanssa myös ollut jo viikon verran riitaa kaikesta, joten varmaan parempi että vauva siirtyy ensi kiertoon ja saadaan asiat rauhassa sovittua ennen raskautta. Plääh.
 
Voi harmi @Bluebelle! Jotenkin rubikinkuution onnistuminen yk1:llä toi niin suurta toivoa ja pidin sullekin peukkuja! Tuliko itku?

Mulla vielä testaus edessä, mutta varmaankin keskiviikkona vasta. Tällä hetkellä kaikki oireet ovat kadonneet eivätkä nännitkään ole enää yhtään kipeät. :unsure: Että outoa olisi, jos on tärpännyt.

Miehen kanssa myös ollut jo viikon verran riitaa kaikesta, joten varmaan parempi että vauva siirtyy ensi kiertoon ja saadaan asiat rauhassa sovittua ennen raskautta. Plääh.
Tarkoitan siis, että parempi jos vauvan YRITTÄMINEN siirtyy ensi kiertoon. Vaikka olisihan se ihanaa, jos tulisikin nyt plussa... :love:
 
@Riannah ei tullut itku, mutta pakko sanoa, että kyllä se paljon kovemmille otti mitä odotin. Järjellä ymmärrän, että harva plussaa ekasta kierrosta, mutta niille pettymyksen tunteille ei voi vaan mitään. Jotenkin olin kuitenkin alitajunnassani ajatellut, että tietenkin me plussataan heti, vaikka tiedän hyvin, ettei se todellakaan keskimääräisesti mene niin vaikka ei olisikaan mitään vikaa.. Mutta toivottavasti tekin saatte sovittua miehen kanssa! Tsemppiä!

Tänään käytiin ostamassa ovulaatiotikut. Jospa sitten niiden kanssa osaisi kohdentaa yritystä paremmin.
 
Harmi juttu @Bluebelle ! Jospa tässä kierrossa sitten :)

Ite olin eilen pitkästä aikaa "humpalla" ja oli kyllä hauskaa, mutta tänään tuli taas todettua, että ei sitä enää vaan jaksa. Ehkäpä tämä nyt olikin sitten viimeinen kerta pitkään aikaan. Jotenkin sitä on jo ajatuksissa syksyssä ja rutiineissa - ja toivottavasti jossain vaiheessa plussan äärellä :)
 
@N93 heipat ainakin toistaiseksi, ja kovasti tsemppiä!

@Tuimatar anteeksi en muista, mutta oliko teillä jo jotain tutkimuksia tehty? Ehkä ei, kun yritystä ei vielä ole vuotta?
Täällä fiilis nyt sellanen, että ehkäpä mekin liitytään siihen vuodenvaihteen hoitoryhmään, haha.

@Riannah mulla ainakin toimi hyvin 6kk vanha testi silloin kun plussasin :)
 
No, tein tänään sen vanhan testin ja puhdas negahan se oli (PregCheck).

Toisaalta tänään on vasta oletukseni mukaan kp26/31-32 ja dpo9 (koska mielestäni ovulaatio oli niin selvä) eikä testit välttämättä vielä annakaan plussaa, MUTTA voi myös olla että kiertoni ei ole olleenkaan sitä mitä oletan. Tosiaan jouluna 2015 pidin yhden kierron tauon pillereistä, kun en saanut reseptiä uusittua ajoissa, ja silloin kierto oli suunnilleen 45 päivää. Että epätietoista meininkiä vielä.

Mutta @Bluebelle, ihan sama mielessä - että tietysti me plussataan nyt heti ja kaikki menee helpoimman kautta niin kuin oppikirjoissa.
 
@tilliina joo ei muu taida auttaa :) toivottavasti teillä menee heti ekasta maaliin!

@Riannah sanopa muuta, meidän suvussa on kaikki olleet aika sikiävää sorttia niin ajattelin tietysti, että meille tulee muksu heti kun mies heiluttaa käytettyjä kalsareita kerran mun suuntaan :D ja pahoittelut negasta, ehkä se vielä muuttuu jos testaat uusiksi myöhemmin.

Mutta nyt mulla on jo ihan hyvä mieli asian suhteen. Keskityn nyt muihin kivoihin asioihin tässä ympärillä ja parin viikon päästä sitten taas koko ralli oirekyttäilyineen ja kuvitelmineen alusta uusiksi :D
 
@Bluebelle Hahaa, vähän epäilen tuota ensimmäisestä kierrosta plussaamista. Lisäksi tämä heinäkuu on niin mulla kuin miehelläkin mennyt aika epäterveellisissä merkeissä, joten ehkäpä syksymmällä on otollisempaa :D mutta aletaan nyt harjoitella ainakin tosissaan :ROFLMAO: viikon päästä ovulaatio, iik! Mutta pakko kuitenkin yhtyä tuohon ajatukseen, että tottakai sitä jotenkin alitajuisesti kuvittelee, että heti alkaa tursuta bebejä joka reiästä, kun näkeekin pippelin ilman ehkäisyä. Kiitos Suomen pelotteluehkäisyvalistuksen.
 
Ei hirveesti kehtaa tässä autossa näpyttää, kun mulla tulee helposti huono olo. Mutta pakko kommentoida tuota @tilliina viestiä. Luin tuon miehellekin ääneen ja naureskeltiin, että niiiin osuvasti sanottu tuosta suomen ehkäisyvalistuksesta. Tottakai sitä ihmettelee mikä on vikana, jos ei heti raskaudu kun oppinu, että jo pelkästä katseesta tulee vauvoja :D:D

Eilen aamulla näytti ovistesti niin vahvaa plussaa, että piti leikkiä kikkelileikkejä ennen häihin lähtöä. Ainakin on yritetty, mutta en pety jos ei tärppää nyt. Kuitenkin tuli muutama lonkero ja lasi viiniä juotua eilen, humalassa en kuitenkaan ollu kun tarkoituksella vähä jarruttelin:whistle: toisaalta, jos nyt tärppää niin voi kaverille sanoa, että niiden hääaamuna laitettu alulle:geek:
 
@Kumiankka1 Toivottavasti kikkelileikit tuottaa tulosta! :)

@Jennipä Pidetään peukkuja, että nyt alkaisi tapahtua!

Mua on oikeesti alkanut jännittää tää yrittämisen aloittaminen. Viikon päästä saatetaan oikeasti (ainakin teoriassa) laittaa lapsi alulle. Ihan hullua. Pelottaa, että jos tärppääkin heti ja toisaalta pelottaa, että ei kuitenkaan tärppää. Ja miten sitä reagoi, kävi miten kävi. Ai kauhee, ihan liikaa ollut tänään aikaa miettiä tätä asiaa.
 
@Jennipä eipähän tarvii ainakaan jännittää tässä välissä ollenkaan, saat olla rauhassa ja koittaa parhaasi mukaan nauttia kesästä. Tällä ajatuksella mä oon nyt jaksanut kohta kaksi kuukautta vaan odotella :ROFLMAO:

Omanapa: Alkukierron verikoeaika lähestyy, siihen on enää tasan viikko aikaa. Siitä onkin sitten enää vähän alle kuukausi ensikäyntiin, jee! Onneksi tässä välissä on vielä lomaviikko ja muutenkin kaikkea kivaa pientä ohjelmaa, eiköhän toi kuukausi äkkiä mene :giggle:
 
Puran tänne vaan pikasesti omaa ketutusta..
Oon yrittänyt tokaa kertaa koko yrityksen aikana metsästää ovista. Aiemmin muka ollut kipujen ym. mukaan niin selkee ja nyt alkaa epäilyttää koko oviksen olemassaolo.

Kuva liitteenä. Ylin testi on vahvin mitä oon tähän mennessä saanu ja se on jo ekana testauspäivänä kp 12. Sillon ei ollut vielä oikeastaan mitään tuntemuksia. Kipuilut alkoi kp 13-14, mutta miedompina kuin yleensä ja testit on vaan haalennut ton ekan jälkeen. Yks testi noista on tehty päivällä, mutta kaikki muut aamulla.

Mitähän tää nyt taas on? Aiemmin oon ollu niin varma oviksen ajankohdasta ilman testejä, mutta alkaa nekin epäilyttää. Oonkohan ovuloinut tässä kierrossa tosi aikasin, enkö ollenkaan vai onkohan se vasta tulossa?! Ollappa taas mies ja lykkiä vaan menemään ja sormet ristiin:devil:
 

Attachments

@Eela- luulisin että oot aikasemmin ovuloinut kun on menkatkin tulleet. Toivottavasti ovis tulis nytkin, haaleita ovat kyllä testit..

Mies puhu et haluais tulla sinne lapsettomuuspolille mukaa kun on seuraava käynti. Nyt sitten puhuttiin tulevasta kierrosta ja kuinka ultra on sopivalla päivällä, joten mieskin pääsee halutessaan mukaan käynnille. Kerroin sitten, et pääsee mies kattoo kun laitetaan ultralaitetta pimpsaan, niin hän tästä tiedosta sitten järkyttyi :ROFLMAO:. Ei kuulemma enää haluukkaan tulla, ainakaa parkkipaikkaa pitemmälle. Oli luullut, että ultraus tapahtuu vatsan päältä :ROFLMAO:. Sanoin kyllä et saa hän poistua huoneesta siksi aikaa, mutta hänen mielestään se ois kiusallista kun hän kuitenkin tietäis mitä siellä tapahtuu :ROFLMAO:. Kiitti vaa, että kerroin tässä vaiheessa eikä vasta paikanpäällä, kun kerta nyt jo järkytty nii olis kuulemma ollut kamalaa jos olis saanut siellä tietää. Ehkä mä saan sen viel suostuteltua mukaan kun hän tätä informaatiota ehtii sulatella sitä ennen :rolleyes::rolleyes:.

Nauroin aika pahasti miehen reaktiolle asiasta nii aattelin jakaa tämän keskustelun teillekkin :LOL:
 
@Eela- luulisin että oot aikasemmin ovuloinut kun on menkatkin tulleet. Toivottavasti ovis tulis nytkin, haaleita ovat kyllä testit..

Mies puhu et haluais tulla sinne lapsettomuuspolille mukaa kun on seuraava käynti. Nyt sitten puhuttiin tulevasta kierrosta ja kuinka ultra on sopivalla päivällä, joten mieskin pääsee halutessaan mukaan käynnille. Kerroin sitten, et pääsee mies kattoo kun laitetaan ultralaitetta pimpsaan, niin hän tästä tiedosta sitten järkyttyi :ROFLMAO:. Ei kuulemma enää haluukkaan tulla, ainakaa parkkipaikkaa pitemmälle. Oli luullut, että ultraus tapahtuu vatsan päältä :ROFLMAO:. Sanoin kyllä et saa hän poistua huoneesta siksi aikaa, mutta hänen mielestään se ois kiusallista kun hän kuitenkin tietäis mitä siellä tapahtuu :ROFLMAO:. Kiitti vaa, että kerroin tässä vaiheessa eikä vasta paikanpäällä, kun kerta nyt jo järkytty nii olis kuulemma ollut kamalaa jos olis saanut siellä tietää. Ehkä mä saan sen viel suostuteltua mukaan kun hän tätä informaatiota ehtii sulatella sitä ennen :rolleyes::rolleyes:.

Nauroin aika pahasti miehen reaktiolle asiasta nii aattelin jakaa tämän keskustelun teillekkin :LOL:
Meillä mies on yks siveyden sipuli ja kauhisteli noita ultria ym etukäteen. Ekalla käynnillä kun lääkäri tutki molemmat niin oltiin yksi kerrallaan huoneessa, lääkäri ehdotti sitä. Myöhemmin mies oli mukana inseminaatioissa (kaksi kertaa), niin istui nolona pääpuolella lattiaa tai kattoa katsellen... Sanoin hälle vaan et ei mua häiritse että näät jonkun sisäultran, että pahempaa on kyllä luvassa jos tärppää... (alku-ultrat raskausaikana sisäkautta, sisätutkimukset ja synnytys). :ROFLMAO::ROFLMAO: varhaisultrassa uskalsi tulla takaa jo pois sitten katsomaan ruudulla näkyvää papusta. :love: tein selväksi että toivoisin hänen olevan paikalla tukena ja turvana kun hoito tehdään. Teki myös kipeää niin halusin jonkun kädestä pitämään. Tokassa inssissä puristin avustavan kätilön kättä. Sehän tuo oliskin ollu jos lapsi olis saanut alkunsa kätilöä kädestä pitämällä. Nyt se sai alkunsa et "äiti ja isi piti toisiaan kädestä kiinni". :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:

Mut joo osalle miehistä näköjään on ihan kamala ajatus että oman naisen pimppaa ronklitaan. Mulle se oli itelle vaan asiaankuuluva juttu. :LOL:
 

Yhteistyössä