♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@ananasbananas niin muistelinkin, että jollain lääkkeillä on kiertoa yritetty tasata. Eihän terolutit yksistään taida auttaa pidemmän päälle mitenkään. Ne saa kyllä menkat tulemaan, mutta eihän ne ovista auta suuntaan eikä toiseen (n)

@Jennipä jokos on testailut lähellä? :whistle:

ON: Mulla oli tänään eka folliultra kp11. Isoimmat follit oli 9-10mm kun viimeksi samassa ultrassa oli 11-12mm, mutta lääkäri sanoi, ettei tuosta kannata vielä huolestua. Jatketaan samoin kuin viimeksikin, eli nyt vielä kp11-13 2 tablettia letroja päivässä ja perjantaina kp15 seuraava ultra. Tule nyt jo ovis ja tärppää pliis tästä kierrosta, en jaksa enää rampata lääkärissä "turhan" takia :ROFLMAO:
 
@voittamaton alkanut tuntuu taas siltä, ettei huvitakkaan liian ajoissa testata. Varmaan ovistikkuja alan uittelee huomenna tai keskiviikkona, saa nähdä milloin sorrun ekaan raskaustestiin. Sunnuntaina olis menkkojen alkamispäivä jos ne on tulossa :rolleyes:. Mies sano että on 80% varma että tärppäs, vaikka ennen ei oo ollut :love:.

Kumpa siellä tulis ovis ajallaan (y) ja tuottais tulosta :)
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 16.10.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v).................ya 5/16, yk 12, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v)..........ya 12/16, yk 7, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 9
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 6
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 4
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v)..............ya 6/17, yk 5
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)...................ya 7/17 yk 1
Kajo88 29v (mies 32v)...................ya 7/17, yk 4
Karla89 28v (mies 35v)..................ya 8/17, yk 3
Minguliini 31v (mies 30v)...............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)..........ya 8/17, yk 3
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 2
Pilvilinna91 26v (mies 26v)............ya 8/17, yk 2
Muro95 22v (mies 21v).................. ya 2/17, yk 7
Hiutale 89 28v (mies 33v)...............ya 8/17, yk 1
emppu11 25v (mies 25v)................ya 11/16 (clomit)
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4

Plussanneet 2017:
jenetsu 29v (mies 27v), ya 8/17, plussa 10/17
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v), ya 7/17, yk 2, plussa 9/17
Tähtisilmä93 24v (mies 32v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@Jennipä ihanasti sanoi mies :giggle: Mun mies on tähän asti ollut aika kylmähermoinen vauva-asioihin liittyen, mutta nyt kun viime kierrossa oli ekaa kertaa oikeasti mahis raskautua, niin mies myönsi, että häntä harmitti ihan tolkuttomasti kun ei tärpännyt :ROFLMAO:

Kovasti toivon kyllä plussaa teille :love: Tuu sitten heti ilmoittelemaan miltä testit näytti kun päätät alkaa testailemaan.

Mulle voi päivittää:

voittamaton 26v (mies 36v)........ya 12/16, yk 7, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17

Ellei mee liian pitkäksi :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Taas tullut paljon juttuja! Ainakin tuosta lasten määrästä oli ollut puhetta. Mä oon aina ajatellut että kaks lasta olis se mihin tähdätään. Mulla on kolme vuotta nuorempi sisko, joka on myös mun paras ystävä ja toivoisin ihan hirveästi että mun omat lapset olis aikanaan yhtä läheisiä kuin minä siskoni kanssa!:love:
Ja tosiaan miehelle se tarkoittaisi sitten kolmea lasta. Hän nyt ei ole oikein sanonut juuta eikä jaata lasten lopulliseen lukumäärään. Mies on todella vahvasti hetkessä eläjä, eikä oikeastaan koskaan mieti ja suunnittele asioita etukäteen.
Se kyllä aina silloin tällöin kummittelee mielessä, kun mies on tän kaiken jo kokenut edellisessä suhteessa, että onko tämä sitten mun kanssa enää yhtä spesiaalia. Toki mies sanoi että ei ole sellaisesta asiasta kyse mihin voisi ns tottua, mutta minkäs sitä ajatuksilleen voi. :LOL:
 
Aktiivista porukkaa, kiva (y)(y) Lapsilukua kommentoidakseni, itse haluaisin kolme lasta, ehkäpä kun itse elänyt kolmilapsisessa perheessä niin tulee ajatus luonnostaan. Mies haluaisi kaksi. Oon kuitenkin siitä miehelle puhellut, kun mies kokenut, että on huonoksi kun meillä eriävät mielipiteet lapsiluvun määrästä, että kuitenkin loppujen lopuksi vasta, kun elää sitä lapsiperhe elämää, niin ei voi tietää, kuinka ne ajatukset lasten määrästä voi hyvinkin muuttua suuntaan jos toiseen.

Täällä menossa kp22 ja ovis (yllättäen) bongattu tänään. Päätin eilen, että kun ovistestit näyttäneet jo monta päivää haaleahkoa viiva niin en enää tänään testaa, kun kierto noin pitkällä. Tottumuksesta kuitenkin ehdin testata ennen kuin muistin eilisen päätökseni. Kovasti koitin nyt googletella myöhäisestä ovulaatiosta, mutta kauheasti en mitään virallista tietoa löytänyt. Ilmeisesti ei kuitenkaan ole kauhean hyvä, raskautta ajatellen. Kierrothan olleet mulla pillereiden lopetuksen jälkeen 41, 38, 34, ja 28. Nyt jännätään sitten, että millaseks kierto nyt venyy, sillä enpä usko, että nyt raskautuisin, vaikka peittoja yritetään tässä nyt heilutella.
 
Täällähän on paljon jutusteltu, en oo kerennyt käydä pian viikkoon täällä kuin puhelimella lueskelemassa teidän kuulumisia..

@marrrsipaani on kyllä ikävää jos kaveripiirissä ollaan tuolla kannalla lapsi asioissa :( meillä on onneksi kaveripiirissä aika myönteinen ilmapiiri. Pari ystävää saakin lapsen tässä lähikuukausina. Mutta omasta yrityksestä en ole kun yhdelle ystävälle kertonut ja hän oli kyllä iloinen tässä uutisesta. Muuten en ole vielä julkisesti tästä puhunut niin ei tule paineita mistään ulkopuolelta. Onkin ollut kiva kun täällä on voinut seurailla keskustelua ja kaikki täällä on niin hyvässä hengessä mukana. :)

Lasten lukumäärää ei olla tarkemmin pohdittu. Haluaisin 2-3 lasta eikä mies ole sitä ainakaan säikähtänyt kun olen ääneen sen sanonut. Ja poikaa ollaan miehen mukaan nyt tekemässä ja nimiehdotuksia tulee harva se päivä. Osa niistä on päässyt jatkoon ja osa ei :D minulle ei ole väliä kumpi tulee.

ON: täällä kp 15 menossa eikä tietoa oviksesta. Pientä jomotusta on parina päivänä oikealla puolella ollut munasarjan kohdalla mutta ei mitään kummempaa. Toisaalta ihan hyvä niin vois olla tähän kiertoon vielä mahdollisuudet keretä saada jotain aikaiseksi. Huomenna kotiudun reissusta ja aion pistää miehen heti tositoimiin. :p Ajattelin että tikuttelen ovista vasta joskus tulevaisuudessa jos ei ala raskautta kuulumaan. Viime kierrossa oon kyllä aika varma että tunsin oviksen ja siks ajattelin et mennään nyt vielä omaa kehoa kuunnellen. Toiveissa on että kierrot lyhentyis tuosta ensimmäisestä 35 pv kierrosta.. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Mä haluaisin kaksi lasta, ehkä kolmannenkin jos siltä tuntuu sitten. Pieni ikäero olis ihana nii olis paremmin sisaruksista toisilleen seuraa, mutta se voi jäädä kyllä haaveeks, kun ei tuo luomuna lisääntyminen onnistu. Meillä mies kans hetkessä eläjä, ei haluu juurikaan ees puhua aiheesta, vaan oottaa sitä, että tuun joku kaunis päivä kertoo, kuinka oon raskaana. Ja lapsilukuun sanoo et kunhan nyt eka saadaan aikaiseksi.

Täällä tuli tehtyä eka nega testi, tosin nyt on vasta dpo 9 :ROFLMAO:. Nyt kun sorruin, nii varmaa pakko testata huomennakin.
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Kiitos @Jennipä listan päivityksestä :) Odotan myös mielenkiinnolla sun testituloksia. (y)

@Hiutale89 oon miettinyt samaa noiden tikuttelujen kanssa. Joku täällä mainitsi siitä, että ekat yk:t menee toiveita täynnä, sitten 3. ja 4. masentaa ja sitten taas helpottaa Niin aattelin, että tuskin mulla näin on, mutta eilen töissä tiskatessa uppouduin niin ajatuksiini ja syviin vesiin, niin olin täysin varma etten saa ikinä lasta, enkä ees ovuloi. No onneksi yön yli nukkuminen sitten taas auttoi. Tänään parempi päivä.

Täällä aiemmin juteltiin alkoholin käytöstä, johon en viime viestissä muistanut vastata. Oon aiemminkin maininnut, että ennen kuin plussa on tikussa, niin juon jos on fiilis. :)
Viime perjantaina oli kyllä outoa. Lähdin kavereiden kanssa baariin ja olin kotona ottanut lasin viiniä ja yhden siiderin ja mulle tuli niiiin paha olo niistä. Baarissa join puolikkaan juoman, mutta enempään en pystynyt kun olin varma, että kohta lentää laatta. Olisipa se sitä itteään.

Kauheasti muita "oireita" en oo löytänyt. Oon yrittänyt hillitä itteeni. Maha on taas sekaisin ja mulla on nyt melkeen viikon ollut alkava flunssa, mikä ei kunnolla ala... Varmaan töistä tullut, alkais nyt kunnolla että pääsis eroon... Mahassa nippailee ja äkkinäisissä liikkeissä tuntuu repäisykipuja, mutta taitavat olla kiertoon liittyviä, kun viimeksikin oli samantyyppistä... Väsyttää, mutta johtunee flunssasta, 7 päivän työputkista ja olemattomasta vapaa-ajasta, onneksi kohta helpottaa. :) Tässä kierrossa selkeesti koitan olla neiti Realisti. :D

@Mimpsu93 positiivista ainakin, että kierrot eivät oo jääny pitkäksi. :)
 
@Jennipä älä vielä lannistu. Voi näkyä vasta myöhemmin! <3

Täällä oli puhetta toivotusta lapsiluvusta. Olen ajatellut kahta tai enintään kolmea, mutta jos nyt alkuun sen yhdenkin saisi alulle, olisin onnellinen. :ROFLMAO:

Mulla kävi kummallisesti tänään. On siis vasta kp6, mutta munasarjassa tuntui oudolta, joten tein ovulaatiotestin. Siihen pamahti hymynaama. Mitähän ihmettä? Onko teillä alkukierrossa ollut lh-taso koholla? Testasin neljä tuntia myöhemmin liuskatestillä varmistuksen ja se oli ihan selvä nega, testiviiva näkyi juuri ja juuri. Voivatko testit olla väärässä tai voiko lh-taso nousta useamman kerran kuussa? Alan pelätä jotain hormonihäiriötä, koska ovulaation ei ainakaan vielä pitäisi olla. Se on ollut aikaisimmillaankin vasta kp14. Onkohan hyvä, että itseään voi testailla niin tarkasti? :unsure:
 
Päivitetääs nyt tännekkin vihdoinki, lauantaina ennen laivareissua jouduin testaan varuilta ja epäherkkään testiin pamahti selvä viiva, dpo10-11 oli sillon. Ihan täysin odottamatonta, me ooteltiin ennemminkin parin viikon päähän varattua ensikäyntiä lapsettomuuslääkärille, mitään toiveita tälle kiertoa ei ollut. Tiistaina sit uus testi ja viiva oli vahvistunu :) muita oireita ei vielä ole kun mahannippailut. Pää on edelleen ihan pyörällä, vaikee uskoo todeksi. Mutta seitsemäs kierto oli sit se meidän kierto :)
 
Onnea @Muro95 ! Ihana uutinen!

ON: täällä lapsiasia jäänyt täysin pois mielestä, tällä hetkellä mietin lähinnä yrittämisen lykkäämistä. Itsellä jotenkin työtilanteen ja henkisen jaksamisen suhteen sellainen fiilis, että en jaksaisi sitä pettymystä yrittämisen epäonnistumisesta tähän samaan saumaan enää. Puhumattakaan aamupahoinvoinneista. Todella ristiriitaiset fiilikset. Voi olla, että aktiivinen yrittäminen jää nyt meiltä hetkeksi tauolle.
 
Oi @Muro95 ihanaa! Niin paljon onnea! :love:

ON: Täällä ois pitäny olla flon mukaan tänään ovis, mutta ovistestiin sain vain haalean viivan, joten ei taida olla tänään se päivä... Toivottavasti sais huomenna vahvempaa viivaa (y) Meille on tosin tulossa huomenna yövieraita, että en tiiä miten meinasin noi testailut tai tallettelut hoitaa:eek::eek::eek:
 
Paljon onnea @Muro95 :love::love::love:

@tilliina mulla kävi samoja ajatuksia mielessä pari kuukautta sitten, että tekis mieli lyyä koko yritys jäihin. Piti kuitenkin ajatella, että kyllä se vielä tärppää. Sanon sulle samaa mitä mies hokee mulle tämmösinä hetkinä ”kyllä se vauva tulee sit kun sen on tarkoitus tulla” vaikka kuulostaaki varmasti ihan typerältä nyt :unsure:

@Jennipä älä vielä menetä uskoa, onhan niitäkin tapauksia, että plussa näkyy vasta kun menkat viikon myöhässä. Niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa (y)

Me käytiin tänään katsomassa kolmen viikon ikäistä vauvaa, toisella oli painoa huimat 2,8kg :love::love::love::love: vauvakuume siis paheni vain... meistä ei oo kumpikaan nähnyt nuin pientä vauvaa ennen (siis niin että muistais:D) niin olihan se ihan maitopurkin kokoinen :love::love::love::love: ite oon nähny siis vaan 9kk ikäisiä (maaginen päiväkotiraja:LOL:) niin en yhtään osannu kuvitella, että ihminen voi olla niiiin mini :love::love:

Piinapäivien piinailut tais pahentua tuon reissun myötä, aiempi rento fiilis hävisi :LOL: dpo7 nyt:ninja:
 
@Muro95 ONNEA! Kylläpä alkoi itkettämään ja hymyilyttämään :love:

@Pilvilinna91 meillä on sama, yövieraita tulossa tänään ja epäilen että ovis ei ois vielä ollut. Ovisoireilua on ollut jo viime viikon alusta mut mitään selkeetä yksittäistä päivää ei ole ollut, flo ennusti keskiviikolle mut enpä tiiä... nyt oon kaksi päivää ollut super horny, että siitä päätellen voisi olla vasta näinä päivinä. Kaiken lisäksi mies lähtee viikonlopuksi evakkoon, eli jos eilisillan tallettelut ei oo super sitkeetä sakkia niin harakoille menee tämä kierto jos ovis on vasta tuloillaan :unsure:

@tilliina voih, ehkä se voisi olla hyvä jos saisi vaihdettua tjottailuun niin olisi stressiä vähän vähemmän. Stressihän heikentää hedelmällisyyttäkin (ja sit kun tän tietää, niin sitähän stressaa siitä ettei sais stressata). Oon miettinyt, että kun haluthan yleensä luonnollisesti lisääntyy oviksen aikoihin, niin tulisikohan paras tulos ihan vaan silleen että seksiä harrastaa silloin kun tekee mieli. Miettimättä oviksia tai muita. Siksiköhän monella tärppää kun lopettavat yrittämisen (n)

@Jennipä älä vielä heitä kirvesta kaivoon, eikös sulla oo vasta joku dpo 12 tai 13. Joidenkin lähteiden mukaan kiinnittyminen tapahtuu usein vasta dpo 10 tai jopa vähän myöhemminkin. Siihen kun ottaa vielä huomioon, että istukkahormoni ei kaikilla pomppaa nousuun yhtä nopeasti... pidän peukkuja ettei täti tule sunnuntaina :)

Äh pitää ruveta siivoamaan. Porukat tulossa kylään, täytyy piilottaa foolihapot ja sysätä raskaustestit vähän syvemmälle kaappiin...
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina

Yhteistyössä