♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@peanut_butter Mulla pitkä ja epäsäännöllinen kierto, mutta oviksen tikutin, niin siitä laskettuna jotain dpo15.. :cautious:Mutta tän aamuinen pc antaa samanlaisen hailakan haamun ja cb digi antoi ei raskaana.(n) Ehkä mä teen huomenna jonkun muun testin ja jään odottelemaan menkkoja.. :cry:

Pahoittelut muillekin negoista.. :unsure:
 
@Karvakorvat ihana viiva :love: Onnitteluja! :barefoot:

@StellaMom oliko siinä mitään kuivuneena? Toivottavasti muuttuisi plussaksi! Ja tosiaan nyt ymmärrän miksi noista onestepeistä on puhuttu pahaa. Samalla kun pc näyttää selvää viivaa niin onestep näyttää tosiaan tuskin mitään:confused:

Mun alamahaa polttelee ja tuikkailee säännöllisesti, se on ainoa oire josta huomaa, että meneillään on jotain :rolleyes:
Kuivuneena oli valkoisempi kuin tuo :D mutta en mä odota et dpo 9 oikeasti olisi jo viivaa. Mulla tuli eilen ihan pikku hento punertava viiva pyyhitessä, ja mietin että olisiko kiinnittyminen vasta tapahtunut lähipäivinä.
 
@Karvakorvat voi ei, toivottavasti helpottaa! :sick: Tuota vaikuttaa olevan liikkeellä:confused:

@Päppyrä pahoittelut negasta!!:(

@peanut_butter sullekin pahoittelut negasta. Testiin pystyy kyllä kuvittelemaan näin kuvan kautta jotain viivanyritystä (n) Oikun sieltä vielä tulis plussa!

@Rnna mun mielestä digi lupaa menkkojen oletettuna alkamispäivänä 99% varmuudella oikeaa tulosta. Mutta voisko olla niin että hedelmöittyminen onki tapahtunu myöhempään niin oiskin pienempi dpo? Koska jotain kyllä tapahtuu, jos pc haamuilee.
Kiitos, kuume tahtonu kivuta yli 38, tietty sitä sit menee lukemaan kuinka 38.5 alkuraskaudessa voi aiheuttaa sikiövaurion :unsure:
Testi näytti onneks tänää hyvältä ja menkat ei oo alkanu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae ja StellaMom
Hyvää uutta vuotta jokaiselle, tuokoon tuleva vuosi lukuisia vahvistuvia plussia! :geek:

Täällä taitaa tulla lääkärikäynti eteen. Ne menkat joiden kerroin muutama viikko sitten alkaneen pääsemättä kunnolla vauhtiin ollenkaan, ovat edelleenkin menossa pääsemättä vauhtiin tai loppumatta. o_O Onneksi meillä tehdään okt remppaa tässä samalla, niin ajatukset voi viedä helposti muihin asioihin.
 
@Emmae ei oo kuume laskenu, ihan kamala olo :cry: mulla on nyt menkat 2pv myöhässä niin menin jo syyskuisiin :barefoot:
 
Onnea @Karvakorvat ja @Emmae!
Ja oho @Jahapa kaksoset! Onnea sinnekin! :love:
Muille plussatuulia hirveästi!

Ja kiitos kaikille onnitelleille.. täällä nyt rv 5+0 jos epäselvästä kierrosta voi mitään laskea, testien tulokset vahvistuvat tasaisesti ja olen jo uskaltanut siirtyä syyskuisiin.. Varhaisultraankin on aika jo varattu, pari viikkoa pitäisi odotella :rolleyes:

Eli minutkin saisi siirtää joulukuussa plussanneisiin, tulen sitten takaisin jos huonosti käy..
 
Mut voi kanssa siirtää plussanneisiin joulukuussa :) tuun sitten takas jos kesken menee
 
Oikein paljon onnea plussasta! :love: @Karvakorvat @topis ja @Emmae

Toivottavasti viiva vahvistuu! @Rnna

@StellaMom Toivotaan tosiaan, että viiva on vasta lähipäivinä ilmestymässä testiin :)

Paljon onnea @Jahapa kaksosista! Oi, miten ihana uutinen! :love:

@Päppyrä Tsemppiä pääsykokeisiin valmistautumiseen. (y) Ehkä plussa tulee sitten heti, kun saat kuulla päässeesi opiskelemaan. :love: Omassa elämässä tuntuu, että hyvät asiat tuppaa kasaantumaan silloin kun niitä tulee. :whistle:

@Hipposka Anteeksi, en ole vähään aikaan lukenut ryhmää muuton takia, niin en ole ihan kärryillä, oletko raskaustestiä tehnyt?

Onko kellään kokemusta raskauskeijun testistä, joissa sekä ovulaatio- että raskaustestejä? Ovatko kuinka luotettavia?
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mulla meni eilen hermot näihin testeihin ja päätin että jos menkat tulee niin keskityn mieluummin laihdutukseen ja jos eivät tuu niin testaan sit si aamuna viimeistään jos ei tule oireita ennen sitä.
Jomotukset vatsassa ennakoivat menkkoja huomiselle viimeistään. Eilen illalla tuli sellaista haaleeta pinkkiä jo, eli joko tai tässä mennään. :coffee: emmä tiedä miksi mä olen niin varma taas ettei ole tärpännyt mutta se vain tuli, ja toki toivon kokoajan että olen väärässä!:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: MonaLisa33 ja Emmae
Onnea plussista!:love: en nyt kännykällä enää viittiny alkaa selaamaan ketkä kaikki sen olo saanut mut ihanaa silti :love:

Ottaako joku tuosta listan päivityksestä kopin? Minä yleensä puhelimella kirjottelen tänne niin on vähän hankala sitä muokkailla tällä:eek:

Täällä menossa kp 20. Ovis oli jossain välillä kp 12-19, en saanu sitä tikkuun tallennettua mutta tuolla aikavälillä se on tapahtunut, kun tänään tuli puhdas nega ja eilen viiva, joka oli vähän testiviivaa vaaleampi ja kp 12-14 tuli myös vaaleita viivoja. Talleteltu ollaan tasaisesti, aikalailla joka toinen-joka kolmas päivä. Tänään siis dpo 1-6? :LOL: testiä teen varmaan ensi viikon loppupuolella :rolleyes:

Ja tervetuloa @tamariatara :)
 
Hurjasti onnea kaikille plussista, ihanaa!! :love::love:

@MonaLisa33 Olen tehnyt raskaustestejä, mutta niissä ei näkynyt edes viivanpaikkaa. :unsure: Ja olen itseasiassa tilannut myös Raskauskeijulta setin ovulaatio+raskaustestejä, tulivat nopeasti ja eivät ainakaan turhia haamuja näytä. Itse en ole saanut siis edes ovistestiin minkäänlaista viivaa. :confused:

@tamariatara Tervetuloa mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: MonaLisa33

Yhteistyössä