♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tervetuloa mukaan @tamariatara (y)

Pahoittelut negasta @Päppyrä ja menkoista @StellaMom :unsure::unsure:

@Bambinen Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea! :love:

Täällä elelläänkin jänniä hetkiä. Testasin negan/viivanpaikan dpo9-10, seuraavana päivänä en edes testannut kun olin varma negasta ja alkoholiakin join uv. Noh, tein eilen huvikseen testin, kuvassa eilisen ja tän päivän pc:t. Haamua pukkaa mutta ovat tosi hailut, en usko että tämä raskaus etenee montaa päivää. Työterveydessä eivät suostuneet laittamaan yhtä rokotetta ja mulla tuli ihan "morkkis"-olo koska en mä kuitenkaan raskaana ole.

IMG_20190103_064858-780x1040.jpg
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 8.1.2019


Yritys päällä:

Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 19, km 2/18, 5/18, 12/18
Pihlaja87 31v (mies 31v).....................ya 12/17, yk 7
peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 5
Laima 30v (mies 29v).........................ya 7/18, yk 2
Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 4
Päppyrä 25v (mies 23v)...................... ya 1/18, yk 5, KU 4/18
sucrine 31v (mies 33v)........................ya 12/17, km 8/18
tupsahus 31v (mies 30v).....................ya 3/17
Hulivili_6 26v (mies 27v).....................ya 9/18, yk 1
toivojatintti 25v (mies 27v)
StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 6, varhainen km 10/18
Hipposka 24v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot
MonaLisa33 33v (mies 34v)............ya 8/18, yk 4, varhainen km 11/18 ja 12/18
haaveilija92 26v (mies 26v)............ya 3/18
Myrd 27v (mies 31v).......................ya 12/18, yk 2
jempsuuu 22v (mies 22v)...............yk 2
Lyyraviikuna 27v............................ya 10/18
Suspi 27v (Mies 33).......................ya 9/18, yk4



Plussanneet 2019:




Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17
Clothball 30v (mies 30v), ya 8/17
Haavejuttu 22v


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Melko paljon lyheni tuo lista, kun teitä joulukuun plussanneita oli niin paljon :D Paljon onnea kaikille :love::love:

Loput listalla olevat voisivat vuoden alun kunniaksi ilmoittaa itsestään (punaisella värillä), jos haluavat pysyä listalla. Kaikkia nimiä en muista, ovatko pitkään aikaan kirjoitelleet. Poistan sitten vaikka 13.1. ne, jotka eivät ilmoita itsestään :)

Mä oon tarkoituksella pitänyt nyt taukoa palstasta ja vieläkin jää varmaan kirjoittelu aika vähälle, kun ei tässä kuitenkaan mitään vielä tapahdu pitkään aikaan :unsure:

Hyvää plussavuotta kaikille ja paljon tsemppiä! :barefoot:
 
Hei kaikille! :)

Liityn joukkoonne. Olen uusi tällä foorumilla, mutta koen että kaipaan hieman vertaistukea, kun tästä yrityksestä en vielä läheisille halua kertoa, enkä halua kaikkia ajatuksia miehenkään niskaan vierittää. Olen 27v (mies 31v), ya12/18 eli nyt yk2 meneillään ja kp3/38-55. Vuosi sitten lopetin pillerit 10v käytön jälkeen ja edelleen kierto ihan sekaisin ja nyt selvittelyn alla mistä johtuu. Ultrassa kaikki ok ja huomenna otetaan vielä jotain labroja, mutta jos niistä ei mitään poikkeavaa löydy niin kaikki pitäisi olla ihan kunnossa. Tässä kierrossa ajatuksena koittaa tikutella ovista, kun on niin epävarmaa että milloin se tapahtuu.Jännittää!

-Myrd
 
Ja kp1 taas eli nyt yk5 KU:n jälkeen.
Macakapselit otan tähän kiertoon kokeiluun kerta niitä on ostettuna :) Urheilijoille niitä mainostettiin, joten siltäkin kannalta hyvä :D Ruokavalio ja liikunta on taas palannut ruotuu "joululoman" jälkeen. On muuten ihana tunne kun ei koko aikaa turvota ja oo semmonen tukala olo :ROFLMAO: Vaikka menkatki alkoi niin vielä ei ainakaa turvota :D
 
Mulla tosiaan yk 4 km jälkeen ja kokonaan yk 7... En ymmärrä miksi olen niin surullinen tänään. Muut saavat vauvoja vaikka eivät yritä edes ja kun yrittää niin ei vaan saa...
Jatkan greippimehulla ja tikutan ovista. Sen jälkeen lopetan testien ostamista. Digit kertovat sitten totuutta jos on jotain kerrottavaa :cautious: mut joo tää fiilis menee varmaan pois seuraavan viikon aikana.:LOL:
 
@StellaMom Ymmärrän, välillä tulee noita fiiliksiä ja olo on ihan tuskainen :unsure: Voimia <3 Teidän vuoro on pian, oon ihan varma!

Mä olen tosiaan testaillut viime päivät ahkeraan ja murehtinut ihan liikaa. Tänään viivat on vahvistuneet jo ihan hyvin, joten mä nyt rohkaistun siirtymään plussanneisiin vaikka olo onkin tosi skeptinen.

Kuvassa dpo14 / rv 4+0

IMG_20190105_091235-780x1040.jpg

Hirmuisesti plussatuulia tähän ketjuun :love::love::love:

* MUOKS Eipä mennäkkään plussanneisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikista plussista!

Pysyn mukana listalla. Tänään alkoi yk 4 km:n jälkeen. Kaiken kaikkiaan kai 10:s. Alan mennä laskuissa sekaisin. Selvittelin viikolla, pääsisikö kunnalliselle tutkimaan hedelmällistysjuttuja mutta vasta kuulemma vuoden jälkeen (lapsettomuustutkimuksiin). Ja se lasketaan km:stä. Joten hoidetaan nyt ainakin parit perustason selvittelyt yksityisellä ja vaan toivotaan tärppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kaduttaa että eilen jo vähän uskalsin iloita, tän aamun pc on haaleampi kuin eilisen ja oireet katos kun tuhka tuuleen. Alkaispa vuoto niin pääsis tästä inhottavasta tilanteesta.

IMG_20190106_083818-780x1040.jpg IMG_20190106_083917-780x1040.jpg
Alimpana siis dpo15 testit, kyllä pitäis olla jo vahva plussa. :cry:
 
Haluan mukaan listalle. Kp 1/28 ja yk1 takana.

Ollaan molemmat 22-vuotiaita. Minun kova vauvakuume alkoi kunnolla vuosi sitten ja mieheni vasta reilu kuukausi sitten. Ollaan vielä iän puolesta nuoria, ettei kauheaa kiirettä ole, mutta olen erittäin malttamaton odottamaan. Tänään alkoi kuukautiset ja pieni pettymys, kun ei onnistanut tässä kuussa. Lohtua tuo kuitenkin, että keskustelupalstoja, kun selaa niin monellakaan ei heti ensimmäisessä kierrossa onnista, vaikka ajattelin että niin kävisi.
 
Ihania uutisia on tullut, onnea teille plussanneille!

Tsemppiä @StellaMom uuteen kiertoon! Toivottavasti saat paremman fiiliksen ja menisi tämä kierto rennosti.

@peanut_butter vitsi miten jännät päivät sulla. Mä niin toivon että seuraava viiva olisi sulla tummempi! Kamalaa tuollainen epätietoisuus. Milloin sulla pitäisi menkat olla alkanut?

@jempsuuu tervetuloa mukaan seurailemaan!

Mulla on ollut töiden puolesta kamala stressi, kun meillä on hirveä epätieto oman työporukkamme tulevaisuudesta. Tämä kierto on siis mennyt aikalailla ohi niin etten ole kamalasti miettinyt mitään. Ovulaation tikutin ja oli kiva huomata, että täsmäsi oireisiin minkä pohjalta olen aiemmin sitä itse tulkinnut. Hitaasti kyllä aika menee eteenpäin, vasta kp 22/32? menossa.

Voisin liittyä listalle!

Ikä 27, ya 10/18
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä