♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Hipposka No ompa kurja juttu, toivottavasti syy löytyy ja kierrot tasaantuu pian! :)

@StellaMom Sulla on oikeat piinapäivät meneillään, joko oot testejä tehnyt? Toivotaan kovasti plussaa sinulle <3

Miten usein te pyritte ajoittamaan seksiä oviksen ympärille? Mä oon tikuttanut joka kierrossa, ja monissa seksiä on ollut esim. dpo-2, dpo-1 ja dpo0. Tässä kierrossa ajattelin, että harrastellaan nyt joka toinen päivä kunnes ovis tulee, ja enempää ei kyllä oikein jaksaisikaan. Seksiä on nyt siis ollut dpo-4, dpo-2 ja todennäköisesti myös tänään dpo0. Saapa nähdä riittääkö..(n)
 
@peanut_butter meillä seksiä on sillon kun tekee mieli, yleensä se on oviksen aikoihin varsinkin joka toinen päivä tai välillä joka päivä.

Täällä menossa kp 15. Alkuviikosta ovistestiin tuli tummahkoja viivoja, ei tosin niin tummia kuin kontrolliviiva. No eilen oli lähes valkoinen tikku kun tein testin (tietty kontrolliviiva oli). Että onkohan ovis sitte tosiaa ollu jo joskus kp 12?? (n) Ajattelin vielä tässä aamupäivästä tikuttaa nii katotaas mitä se näyttää. Ei sillä, talletettu ollaan kyllä kp 9,11 ja 13 :D
 
@Hipposka okei, tuo kierron vaihtelevuus on niin rasittavaa, toivottavasti saa apuja!

@Bambinen täällä sama juttu, eli kp 10-12 oli haalea testiviiva ja nyt kp 16 aamuviiva täysin nega, samoin eiliset(n) mutta oon sen verran tikkuja testannut, että saa testata päälle kp 20, koska pisimmillään kierrot mennyt sinne kp40, niin tikutan varman päälle.

@peanut_butter viime kierrossa seksiä joka toinen oletetun oviksen ympärillä se pari viikkoa, muuten harvemmin n. pari kertaa viikossa. Nyt ollut tää alkukierto hiljaisempaa, mutta jos toi oviskin olis myöhemmin niin olis vielä mahdollisuus aktivoitua :D

@Päppyrä harmi juttu, pahoittelut:unsure:
 
@Marjusk Uskon saavani tiistaina lääkäriltä asiantuntevia neuvoja ja jatkotoimenpiteitä, vaikutti viime tapaamisen perusteella hyvin kokeneelta ja ihanalta lääkäriltä. :geek:

@peanut_butter meillä on harrastettu seksiä silloin, kun on tehnyt mieli eli runsaimmin oletetun oviksen ympärillä. Yritän parhaani mukaan välttää sitä vaikutelmaa, että seksi kiinnostaa vain vauvantekomielessä. :LOL:

Mulla on ensi viikolla työhaastattelu Skypen kautta! Jännittävää ja kammottavaa samaan aikaan. Olen ollut virallisessa työhaastattelussa viimeksi varmaankin vuonna 2013. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@peanut_butter En tiedä testaanko edes. Tänään illalla testi oli melkein kädessä jo mutta tuli vähän rusehtavaa pyyhkiessä niin jätin pois.
Meillä on seksiä niin usein vielä että en usko että meidän tarvitsee katsoa milloin oikein ajoitetaan sitä. Mutta kyllä aina oviksen aikoihin dpo -1 0 ja 1.
 
Meillä miehen kanssa oli tänään hyvä ja itkuinen keskustelu että olisimme niin valmiita äidiksi ja isäksi, miksi tässä on mennyt melkein vuosi yrittäessä :(

Noh, nyt sentään ollaan haettu apua ja letrot ekaa kertaa käytössä, eiköhän tämä tästä.

Ajatuksella yk11 ja hyvää kannattaa odottaa
 
Mulla tuli aamulla taas rusehtavaa pyyhkiessä. Sitten se vähän loppui mutta menkkakivut ovat vielä kyllä. odotellaan että milloin alkavat. Mäkin olen itkenyt miehelleni että minä olen se ongelma, muttä hän aina sanoo että on kyl muita keinoja :) Katsotaan kesään asti, sitten menen tutkimuksiin!
 
@StellaMom Kun teitä ei ole tutkittu, niin älä vielä noin sano että vika olisi sinussa <3 voihan olla että kummassakaan ei ole mitään vikaa.

Meillä ainoa mitä löydetty on että miehen siittiöt on vain 2 prosenttia normaaleja ( norm raja 4 prosenttia ), mutta sitten hänellä taas on siittiöitä 10 kertaa enemmän kun normaali alaraja, niin tämä määrä sitten kompensoi laatua :D
 
@haaveilija92 Se on kyllä totta että vikaa voi olla tai sit ei. TIedän vain että mies on yhden pojan siittänyt tähän maailmaan niin en tiedä onko noin 6 vuodessa tullut radikaaleja muutoksia. Joo teillä määrä korvaa laatua tosiaan :) toivotaan että se supersissisiittiö sieltä löytää perille kuitenkin!:LOL::love:
 
@haaveilija92 ja @StellaMom ymmärrän tosi hyvin nuo ajatukset siitä, että missä vika kun ei onnistu :( Hyvä kuitenkin @haaveilija92 että mitään vikaa ei ole löydetty, varmasti raskaus kyllä alkaa mutta syystä tai toisesta nyt on antanut odotuttaa itseään. Ja @StellaMom toivottavasti ei teilläkään mitään häikkää ole, ja jos on, olisi se helposti korjattavissa. (y) Joko sulla on menkat alkanut, tai ootko testannut? :love:

Täälläkin mennään jo yk6, pahemminkin voisi olla mutta kyllä sitä väkisinkin miettii että mikä mussa oikein on vikana kun ei onnistu. Nyt on onneksi niin paljon muuta elämässä, että yritän taas saada ajatukset niihin muihin asioihin ja olla toivomatta liikoja raskauden suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Vaikka yk 8 tässä varmaan lähtee tänään käyntiin niin kyllä mustakin tuntui että juurihan me aloitettiin. Mutta sitten on vaikeeta muistaa mitä se seksi olikaan ennen kuin aloitettiin? Nykyään se ei aina ole vain siksi että halutaan, vaan aika on hyvä! Vähitellen se ajankohta muodostuu tärkeämmäksi. Jospa siitä pääsis eroon niin ehkä rentoutuisi taas. Vartaloni on liian vastahakoinen varmaan, ja siksi ei mikään siellä pysy mukana.
@peanut_butter en ole testannut, varmaan tänään alkavat menkat. kipuja on ja jotain punasta oli taas pyyhkiessä. Eli ihan ajallaan silloin :) ei voi mitään...
 
Täällä kp29/? menossa. Ovistestiin selkeä plussa 21.1 ja sen jälkeen viivat haalistui nopeasti, eli nyt ehkä dpo 7 tai 8. Ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, en jaksa uskoa että olisi tärpännyt. Lähinnä jännittää se, että kuinka pitkäksi tämä(kin) kierto venyy... Kai sitä voisi muutaman päivän päästä varalta testailla :)

Tsemppiä kaikille!
 
@Hipposka mites sun lääkärikäynti meni?:) Tsemppiä työhaastatteluun, onkohon skype uhka vai mahdollisuus(n)

@haaveilija92 tsemppiä kovasti teille! kyllä se vauva sieltä teille tulee ja onneksi olette apua saaneet(y)

@peanut_butter kiva kuulla, että oot saanut ajatuksia muualle, ja stressin väheneminen vauvaproggikselta on vain hyväksikin ja auttaa raskautumiseen. Itsekin yrittänyt keksiä muuta tekemistä ja harrastusta, kun ajatukset pyörinyt liikaakin vauva-asian ympärillä, ja oon ottanut paineita seksistäkin..

@StellaMom voi kun tympeetä, että ne menkat alkoi, pahoittelut:unsure: ja tiedän tuon fiiliksen tuon seksin ajoittamisen suhteen...

@Myrd tsemppiä voihan se ollakin plussakin tulossa:whistle::love:!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@haaveilija92 mikä kp sulla on menossa? Täällä kp 17 ja ovista en oo saanu tikkuun ainakaan kiinni, eilen oli kyllä voimakkaita ovistuntemuksia ja tänäänki ollu mutta lievempiä. Teen tässä illalla vielä ovistestin nii katotaas mitä se näyttää. Päivällä ainaki viiva oli jo aika haalea, et ehkä ovis on sitte ollu eilen (toivottavasti, kun saatiin talletettua su :D)
 
@Bambinen mulla vasta kp12 , mutta letrot ekaa kertaa käytössä niin voi olla että aikaistaa ovista. Maanantaina oli letroultra niin lääkäri sanoi rakkulan kypsyneen hyvin ja uskoi ovista keskiviikolle.

Teillä varmaan sunnuntain talletukset osuneet hyvin ;) meillä oli kanssa su, ja toivottavasti tänään ja huomenna
 
Koitetaan tästä päästä yli nopeasti! Onneksi ehti vähän varautua jo maanantaina! Kiitos kuitenkin pahoitteluista! :love:
 
@Marjusk lääkäri tosiaan oli eilen. Hän tunnusteli kohdun ja katseli paikat. Kaikki vaikutti olevan ok, mutta halusi, että tarkistetaan vielä ultralla. Sellaista ei tuossa talossa ole, joten ensi viikon tiistaina menen sitten toisaalle ultraan ja jatkon suunnitteluun. :cautious: Jatko tarkoittaa tässä tapauksessa hyvin todennäköisesti erinäisiä verikokeita ja ehkä lääkkeillä kierron auttamista takaisin uomaansa. :) Toivon, että Skype kääntyy edukseni ja, että tekniikka kerrankin toimisi kunnolla. Olisi niin mahtavaa saada tuo työ! :ROFLMAO:

@Bambinen oi, toivottavasti teidän tallettelut osui kohdilleen ja tuottavat tulosta! :giggle:
 

Yhteistyössä