♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@voittamaton Kyllä ja puhdas nega :( Pitänee testailla varmistus vielä ensi viikolla uudemman kerran.

Sain lääkäristä kilpirauhasarvo kontrollitulokset, oli pudonnut vain yhden kymmenyksen eli todellakin vähemmän kun mitä odotettiin! En tiedä mitä nyt, nouseeko annostus vai odotellaanko vielä hetki.

Hienoa @Päppyrä että olet saanut painon laskemaan! :)
 
@emppu11 onneksi vielä on niin aikaista, että nega ehtii muuttua plussaksi :whistle: Mikä sun TSH-arvo oli nyt? Ja kauanko oot ehtiny noita lääkkeitä syömään?

@syystyttö otetaanko yhteinen testipäivä ensi tiistaille? Oon ihan varma, että uitan ekan testin jo sunnuntaina jos en erikseen oo päättänyt jotain tiettyä päivää :D
 
@syystyttö en pysty kuvittelemaan, miltä sinusta on tuntunut, kun kohdunulkoinen löytyi ja sen poistuminen kesti noinkin kauan. Jollain tavalla on ehkä helpompaa, kun km tapahtuu kerralla ja sitten pääsee aloittamaan toipumisen ja suremisen ja uudestaan yrityksen. Nostan sinulle hattua, että olet selvinnyt tuollaisesta pidemmästä koettelemuksesta. Tuli vain sellainen olo, että täytyy kysyä, kuinka voit. Omalta kohdaltani huomasin, että olisin minulle läheisimpien ihmisten toivonut kysyvän minun vointia edes joskus ja yhtäkkiä tajusin, että on tammikuun loppu ja kukaan ei ollut kysynyt, miten jaksan. Esimies oli ainut, joka oli kiinnostunut minun voinnistani. Samaan aikaa tammikuun loppupuolella tajusin, että olinkin aika synkissä ajatuksissa, kun ei ollut kenenkään kanssa tullut juteltua asiasta. Sitä vain päivät töissä ja muissa sosiaalisissa menoissa tsemppasi ja oli niinkuin ei mitään olisikaan ja iltaisin kotona vajosi aikamoiseen synkkyyteen. Nyt on jo muutaman viikon ollut valoisampi mieli ja tietysti olen iloinen, että näin pian tärppäsi uudestaan. Siihen vain ei vielä oikein uskalla luottaa. Mutta olen sitä mieltä, että koskaan ei voi kysyä liian usein, miten ihmiset ympärillä voivat. Loppujen lopuksi mulla alkoi oma olo helpottaa, kun viimein mun lähimmäiset huomas, että en ole ihan kunnossa ja sain sitten asiat puhuttua taas kerran läpi. Tokihan se on myös omalla vastuulla itsestä huolehtiminen, mutta jossain tilanteessa sitä ei vain ymmärrä ennenkuin on aika synkissä vesissä. Toivotan suuresti tsemppiä uuteen yritykseen, toivottavasti tärppää yhtä nopeasti kuin meillä :love:

ON: täällä eilen tehty digi ja se antoi raskaana 2-3 .. Hurjaa, taas kerran. Seuraavaa pettymystä odotellessa.. Tänään uskaltauduin varaamaan itselleni neuvolan ja se on 12.3, jos sinne asti vaan päästään. Viikon päästä oon lähössä anopin ja sen siskon kanssa reissuun ja vähän mietityttää, miten pystyn sivuuttamaan saunaoluet ja minttukaakaot silleen, että he ei hoksaa mun raskautta. Ehkä sanon osallistuvani 100pv ilman alkoholia haasteeseen tai jotain :ROFLMAO: Ja kai minun on nyt uskallettava siirtyä pikkuhiljaa plussanneisiin. Tulen sitten taas bumerangina takaisin, jos tääkin menee kesken. Hurjasti tsemppiä ja plussatuulta teille kaikille, tulkaahan perässä plussanneisiin :love:

Hiutale89 (28v), mies 33, ya 8/17, yk3, km 12/17
 
Moni elelee jännittäviä aikoja, plussatoiveita kaikille :love:
Eilen tuuletin kun iltapäivästä bongasin oviksen digillä!:LOL: Liuskatestissä testiviiva oli kontrollia hailakampi, mutta menen tuon digin mukaan. Eli maanantaista eteenpäin saan jännitellä todenteolla. Huolestuttaa vain tuo luteiinivaihe kun saattaa jäädä vain max 10pvän mittaiseksi niin ehtiikö siinä ajassa mikään kiinnittymään ja keltarauhasen toiminta jatkua(n) Haaveissa olisi talvilomalla testata plussa <3
 
@Jahapa voi ei :( Mä tiedän ton fiiliksen, ite vetelin aluksi kolme Clomifen kiertoa koko ajan lääkemäärää lisäten ja isoimmat follit koko neljän kuukauden aikana olivat 8mm. Toi toivominen ja uskominen, että lääkkeet toimii syö ihmistä kun lääkkeiden jälkeen lätkäistäänkin tieto, että homma ei taaskaan pelitä. Ite joka kuukausi päätin, että nyt onnistuu ja kyllähän sekin päivä tuli, että onnistuttiin ekan kerran.

Onko seuraava kierto 3tbl kp3-7? Jos siinä näkyy, että follit on edes vähän kasvaneet (sinne 10-11mm hujakoille), niin saat luultavasti jatkaa letroja kp11-13 ja folleilla on hyvä mahis siitä kasvaa ovikseen asti. Itselläni eka onnistunut oviskierto meni noin :)
 
@voittamaton mä en enää tiä mitä teen. Varmaan vaan entisen ohjeen mukaan kp 5-9 kaks tbl ja sit ootan kutsua polille. Oon noi folliultrat käyny yksityisellä, mut varmaan jätän nyt seurannan pois. Sieltäkin gyne sano, et nyt voi kaks kierrosta syödä näin, ja toisella tulla sit seurantaan. Toivon et kerkeen nyt yhden kierron syödä, ja sit olis jo polille aika.

Tänään on kyllä oltu niin syvissä vesissä, kun pohdin et jos jääkin kokonaan lapsettomaks. Vaikka kauaa nyt ei hoitoja oo ees takana, mutta kilppariarvot pielessä ja vasemmalta puolelta ei follit edes oo kasvanu. Lohduttaa edes se, että tuntuu ettet @voittamaton oo ihan masiksissa vaikka sullakin ovulaatiot harvassa ja saanut pitkän kaavan kautta mennä kaiken läpi.
 
@Jahapa eli seuraava kierto sulla on Letrot kp5-9, ovistikkuja jostain kiertopäivästä eteenpäin ja jos ovista ei näy, niin Terolutit kierron loppuun? Toivottavasti ton kierron jälkeen teillä olisikin jo ensiaika ja pääsisit halvemman ultran kanssa testaamaan tota pitkää kaavaa maximi lääkemäärällä. Ellei sitten sulle tohon väliin määrätä aukkaria. Samassa kierrossa ei saa syödä letroja aukkarin kanssa, mutta uskoisin, että sun mielipidettä järjestyksestä kuunnellaan kyllä :)

Väkisinkin välillä tämä touhu saa mielen maahan. Ei kukaan kestä kuukaudesta toiseen pelkkää pettymystä ilman minkäännäköistä tietoa, että kohta helpottaa. Ite oon pyrkinyt ajattelemaan, että follien kasvaminen ja jokainen ovis on jo hetkellinen riemuvoitto vaikkei raskautta tulisikaan. Niin kauan joutui odottamaan sitä ekaa ovista, että osaa väkisinkin ottaa ilon irti jo lääkkeiden ja kropan toimivuudesta.

Kyllä se ovis sullekkin saadaan! Jos ei pitkällä kaavalla Letroissa, niin pistoshoidoilla viimeistään. Ite en uskonut, että Letrot mun kohdalla toimisi parin pettymyksen jälkeen ja olin ihan valmis pistoshoitoihin, mutta niin vaan Letrot yllättikin ja lähti toimimaan. Pitää vaan jaksaa uskoa ja samalla yrittää pitää pää kasassa ja parisuhde kunnossa. Kyllä me molemmat selvitään tästä voittajina :love:
 
@Hiutale89 Mulle oli kyllä iso merkitys sillä, kun uskalsin lähipiirille avautua tilanteesta ja moni sit kyseli, miten voin ja jaksan. En tiedä, olinko aina kaikista synkistä ajatuksista kyselijöille ihan rehellinen, mutta sain kuitenkin purettua ja käsiteltyä tapahtunutta. Samaa kokemusta en kyllä toivo kellekään! Onneksi kohdunulkoiset on harvinaisia. Onnea vielä ja toivottavasti kaikki menee sulla tässä raskaudessa hyvin!

@Jahapa En oikein tiedä mitä sanoa, mutta oon lueskellut sun kokemuksia ja haluun vaan toivottaa jaksamista ja tsemppiä paljon niihin hetkiin, kun tuntuu toivottomalta. Hoidot onneksi auttaa tosi monen kohdalla :) Vaihe ja päivä kerrallaan.

ON: Kuvittelen itselleni raskausoireita ja tekee jo mieli testata huomisaamuna dpo 11 :rolleyes: Hillitsen itseäni kuitenkin sinne tiistaiaamuun asti! :giggle:
 
Plussa onnea kaikille ens viikolla testaaville :)

Itse en ole onnistunut vielä huomaamaan ovista. Mietinkin että onkohan se voinut olla jo kp 9. Viime kierrossa ovis oli kp 12 tai 13.
Nyt menossa kp 12 ja vahvin viiva ollut kp 9, jolloin aloitin testaamaan.

Muilla kokemuksia että ovis ois aikaisin? Viime kierto oli 24 päivää, että siihen nähden luteaalivaihe ois hyvä. Letrot käytössö nyt toista kiertoa, että eihän nekään välttämättä kasvata follikkelia samaan aikaan joka kierrossa.
 
kierto ilmeiseti taas 26päivänen. kp15 ja ovisplussa pärähti testiin. Hennosti nipistää oikealta ja tuntuu, että sieltä lähdössä.
Vasemmalta ei tarvi mietttiä, silloin kyllä tuntuu aina todella voimakasta painetta ja nipistelyä. Välillä kuin joku tökkisi sukkapuikolla.
Talletuksia saatu kp 10, 11, 13 ja tänään vielä yritetään ehtiä :) Kohta pääsee piinailemaan :D
 

Yhteistyössä