♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@lovecoco ja @Päppyrä, täälläkin alkaa ehkä kohta oviksen “metsästys” tai ainakin ihmettely, kun sovelluksen mukaan pitäisi olla ensi viikolla, mikäli kierto pysyy samana kuin oli pillereiden kanssa. Eli ekaa kertaa kymmeneen vuoteen tässä nyt ihmetellään, tuleeko ovista ja tuntuukohan se miltään ja huomaako sitä edes :D


Raskauskeijulta saapui testejäkin. Itse asiassa pari ylimääräistäkin oli jostain syystä eksynyt mukaan. Ja aika hyvin, että tilausta seuraavana päivänä oli testit jo kotona. Kävi vaan silleen hassusti, että postit oli jostain syystä osittain liukuneet välioven ali sisälle, mikä oli koirasta tietysti hirmukiva… Testit onneksi oli koskemattomat, mutta ohjeet oli hieman silppua :LOL: Katsotaan, koska testit pääsee oikeasti käyttöön, kun vauvahuuruissani ne tilasin, mutta en nyt ehkä niin huuruissani ole, että ryhtyisin aikani kuluksi tässä testailemaan, kun yritys ei ole vielä edes kunnolla päällä… Ja katsotaan sitten ensi viikolla, kun raportoin siitä ensimmäisestä oviksesta kuvien kanssa :ROFLMAO:
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 1.3.2018


Yritys päällä:

Jennipä 25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 17, hoidot aloitettu 8/17
Aurorials 29v (mies 29v)....................ya 5/17, yk 9
Puukiipijä 27v (mies 27v)..................ya 6/17, yk 9
Riannah 27v (mies 29v).....................ya 7/17, yk 4
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 2
Minguliini 31v (mies 30v)..................ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
emppu11 26v (mies 25v)...................ya 11/16, yk 12, hoidot aloitettu 1/18
Karla89 28v (mies 35v)......................ya 8/17, yk 4
Syystyttö 27v………………...….............ya 5/17, yk 8, kohdunulkoinen 12/17
lovecoco 26v (mies 25v)....................ya 10/17, yk 4, letrozol
Nadine88 30v (mies 29v)...................ya 10/17, yk 5
Nemi_K 23v (mies 29v)…………...........ya 10/17, yk4
Abby87 31v (mies 35v)…………….…..…ya5/17, yk9
Clothball, 30v (mies 30v)....................ya 8/17, yk 8
Sanja_ 26v (mies 25v)…………….…...….ya 9/17, yk 5
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v)..........ya 9/17, yk4
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 8
Laurajy 25v (mies 26v).......................ya 1/18, yk 1
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v)...ya 1/18, yk2
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2
Eela- 29v (mies 32v)............................ya 1/17, yk 12
Joulutoive 23v…………....…………………ya 11/17, tm 1/18
Kumiankka1 26v (mies 26v)............ ya 5/17, yk 9, km 2/18

Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot aloitettu 3/17, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:


Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Önnö 27v (mies 27v), pillerit jätetty 2/18, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
mmii 29v (mies 37), keskeytetty, yritys alkaa kesällä 2018


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Pihlatar 25v (mies 28v), ya 7/17, yk 4


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen ei ainakaa ovis ollu ja omakalenteri-sovellus sanoo tälle päivälle, mut aamulla lämmöt noin vartti heräämisen jälkee oli 35,9°C joten en usko et on tänäänkää.. vähä ehkä oikeella puolella ala mahassa jtn tuntemuksia. Toivottavasti ovis ei paljoo myöhästyis tai jäis tulematta kokonaan :/ Tietysti kaikki on mahdollista ku pillerit jäi pois vasta 10.1
 
Onnea kaikille plussanneille, varsinkin @voittamaton !!

Pahoittelut @Kumiankka1 :cry:
Samoin @Karla89 muutoksista...

Nyt oon ehtinyt lukea taas ketjua läpi, täällä taustalla olen ollut koko ajan! Kesän lopulla oli kierukan poisto, sen jälkeen menty keskeytetyllä + varmoilla päivillä. Nyt valmistuminen lähestyy ja niin luultavasti yrittämisen aloitus :love: huhtikuun alussa olevasta oviksesta olisi hyvä aloittaa, jos mies näyttää vihreää valoa ;)

Onneksi oma kierto on todella tasainen, kaapissa olisi ovis testejäkin, mutta ovista on mahdotonta olla huomaamatta, sen verta kipeä ovis on
 
Lisäyksenä vielä, jotenkin on todella sekavat fiilikset. Vauvakuume ollut jo todella pitkään läsnä, ajoittain todella repivänä ja ajoittain vain tuolla mielen perukoilla. Kyllä sitä miettii, kuinka elämä lapsen myötä muuttuu ja onko sitä varmasti valmis. Saman aikaisesti olo on todella surullinen, niin kovin haluaisi olla raskaana, päästä synnyttämään ja siihen vauva arkeen!
 
@Karvakorvat, teillä on siis suurinpiirtein sama aikataulu kuin meillä :) Sovellus ennustaisi ovulaatiota huhtikuun lopulle ja jos siitä tärppäisi, niin menisi laskettu aika jo ensi vuoden puolelle, joten siinä kohtaa aloitetaan sitten varsinainen yrittäminen, sitä ennen mennään varmoilla päivillä ja keskeytetyllä. Ajankohdat saattaa tosin heittää ihan häränpyllyä, koska nyt sovellus ennustelee kiertoa sellaisena kuin se oli pillereiden aikaan ja nyt tässä vasta odotellaan ensimmäisiä luomumenkkoja, joten saa nähdä, millainen aikataulu sitten todella on.

@Päppyrä, toivottavasti ensi kierrosta löytyisi ovis tikkujen avulla ja tärppäisikin sitten! :)
 
@Önnö , mulle osuu luultavasti kaksi ovista huhtikuulle, ihan alkuun ja loppuun. Koska oon ihan sekasin, kattelin jo, että siitä ekasta oviksesta ei kannata aloittaa. Silloin jos tärppi tulis heti, olis la jouluaattona :ROFLMAO:. Eli huhtikuun loppuun siis ;) tosin, toukokuussa mulla ois lomareissu kavereiden kanssa. Noh, ehkä se ei ekasta nappaa :ROFLMAO:
 
@Karvakorvat, mekin ollaan mietitty tota, että olisi ehkä hieman kurjaa, jos synttärit osuisivat just esim. jouluaatolle, joten sen takia alotetaan varsinainen yrittäminen huhtikuun lopulla, vaikkei se nyt tietysti maailmaa kaataisikaan, jos nyt aikasemmin sattusi tärppäämään. Todennäköistä on kuitenkin, ettei se heti ekoista kierrosta tärppää, mutta mukavaahan se on tässä haaveilla :D Just katselin sovelluksen ennusteita ja jos tosiaan kierto pysyisi samana ja uskoisi jonkinlaiseen kohtaloon, niin toukokuun ovis olisi juuri meidän 10. vuosipäivänä... :LOL:
 
@Karvakorvat, mekin ollaan mietitty tota, että olisi ehkä hieman kurjaa, jos synttärit osuisivat just esim. jouluaatolle, joten sen takia alotetaan varsinainen yrittäminen huhtikuun lopulla, vaikkei se nyt tietysti maailmaa kaataisikaan, jos nyt aikasemmin sattusi tärppäämään. Todennäköistä on kuitenkin, ettei se heti ekoista kierrosta tärppää, mutta mukavaahan se on tässä haaveilla :D Just katselin sovelluksen ennusteita ja jos tosiaan kierto pysyisi samana ja uskoisi jonkinlaiseen kohtaloon, niin toukokuun ovis olisi juuri meidän 10. vuosipäivänä... :LOL:
Samaa ajatellut, että mielummin odottaa niin ettei joulukuussa synttäreitä :ROFLMAO::ROFLMAO:
Mä taas oon kattonut, että juhannuksena ois myös mulla ovis, jos uskois kohtaloon, vois ajatella silloin tärppäävän (mäkin oon saanu alkuni juhannuksena :ROFLMAO:)
 
Silloin kun itse aloittelin yritystä, niin ajattelin myös, että kiva, nyt jos tärppää, niin tulee lapsi alkuvuodelle (tai ei nyt ihan alku, mutta alle puolivälin kuitenkin). Sitten ajatteli, että no, nyt tulisi syksylle, mutta on sekin ihan ok. Nyt kun seuraava mahdollisuus alkaisi olla siinä marras-joulukuussa, sillä ei ole enää mitään merkitystä, toivoo vaan, että tulisi edes jossain vaiheessa.
 
Silloin kun itse aloittelin yritystä, niin ajattelin myös, että kiva, nyt jos tärppää, niin tulee lapsi alkuvuodelle (tai ei nyt ihan alku, mutta alle puolivälin kuitenkin). Sitten ajatteli, että no, nyt tulisi syksylle, mutta on sekin ihan ok. Nyt kun seuraava mahdollisuus alkaisi olla siinä marras-joulukuussa, sillä ei ole enää mitään merkitystä, toivoo vaan, että tulisi edes jossain vaiheessa.

Sehän siinä onkin, ikinä ei voi tietää kuinka kauan menee. Helppo se nyt on suunnitella ja haaveilla... Sen näkee sitten(n)
 
Itsekin aluksi mietin, että ihanaa vauva syntyisi kesällä, että mielummin silloin kun liian lähellä joulua ja loppuvuotta. Mutta tässä vaiheessa olen samaa mieltä kuin @Puukiipijä ja @Nadine88 , että ainoa toive on plussa raskaustestiin ja ihan sama milloin vauva syntyisi:D Aluksi leikittelin paljonkin, että milloinkas tämä vauva sitten syntyisi:whistle: Dpo9 täällä ja huomenna pitäisi alkaa menkat... Katsotaan kuinka käy, mitään selkeitä oireita ei ole niin eiköhän yk8 pärähdä kuitenkin käyntiin.
 
@Nadine88 no nyt on hyvät ovisviivat! En malta oottaa kun jännitätte :LOL: Mulla oli ovis tänään tai no, merkit viittasi siihen ja sovelluksen mukaan myös mutta munasolun irtoamista en tuntenu toisin ku viime kierrossa, samoten jos vuorotellen ovuloin munasarjoista ni tältä puolen mistä ehkä ovuloin oli menkat viimeksi aivan kamalat ja kipeät! Noh vaikkei yritystä vielä olekkaan niin oppii aina kroppaa tuntemaan, seksiä oli kyllä kp 10, 12 ja 13 mutta hukkaan meni eli keskeytettynä :ROFLMAO::ROFLMAO:kyllä välillä ahistaa hulluna tämä vauvakuumeilu!!! Tajusin myös ettei mulla ollukkaan menkat viimeksi myöhässä ne alkoi kp28, mutta sitä edelliset kp25 eli se sekoitti. Nyt 5kk pillereittä.. Kyllä tuntuu pöljältä kirjotella tänne edes tämmösiä kun jotkut on yrittäny jo pitkään :(<3
 
@Nadine88 no nyt on hyvät ovisviivat! En malta oottaa kun jännitätte :LOL: Mulla oli ovis tänään tai no, merkit viittasi siihen ja sovelluksen mukaan myös mutta munasolun irtoamista en tuntenu toisin ku viime kierrossa, samoten jos vuorotellen ovuloin munasarjoista ni tältä puolen mistä ehkä ovuloin oli menkat viimeksi aivan kamalat ja kipeät! Noh vaikkei yritystä vielä olekkaan niin oppii aina kroppaa tuntemaan, seksiä oli kyllä kp 10, 12 ja 13 mutta hukkaan meni eli keskeytettynä :ROFLMAO::ROFLMAO:kyllä välillä ahistaa hulluna tämä vauvakuumeilu!!! Tajusin myös ettei mulla ollukkaan menkat viimeksi myöhässä ne alkoi kp28, mutta sitä edelliset kp25 eli se sekoitti. Nyt 5kk pillereittä.. Kyllä tuntuu pöljältä kirjotella tänne edes tämmösiä kun jotkut on yrittäny jo pitkään :(<3

Jep, välillä sitä tuntee itsensä aika pöljäksi, kun täällä intoilee ja haaveilee hölmöjä, vaikka joillain on kestänyt yritys jo kauan :/ Mutta toisaalta on tää kyllä mielestäni ihan luonnollistakin. Totta kai näin isosta asiasta haaveilee ja se pyörii mielessä. Onhan täällä pitkään yrittäneetkin sanoneet, että ovat aloittaneet siitä, että on ajatellut sitä, milloin vauvan olisi hyvä syntyä. Jostainhan kaikkien haaveilijoiden ja kuumeilijoidenkin täytyy aloittaa :)Tuskin kukaan lähtee yrittämään vauvaa sillä ajatuksella, ettei tästä kuitenkaan mitään tule ja me ei ikinä saada lasta. Täällä vaan on kuumeilijoita niin eri vaiheissa, että kontrasti näissä haaveissa ja ajatuksissa on melko suuri ja se on tietysti kurjaa :(

Mutta kuumeilun vaiheista riippumatta aurinkoista päivää ja voimakkaita plussatuulia kaikille!


@Nadine88, hyvät viivat kyllä nyt testissä. Toivottavasti tästä tärppäisi! @Toiveli lle myös kovasti plussatuulta, toivottavasti menkat eivät alkaisikaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Karvakorvat
@Puukiipijä Täällä vähän sama, ensin ajateltiin että ihanaa kesälle, sitten käytiin jokainen vuodenaika läpi ja nyt se on jo ihan sama kunhan vaan plussa joskus tulisi. Tottakai mielummin haluaisi alkuvuoden/kesän synttäreiksi, mutta ei me sitä oikeastaan enää ajatella. Paitsi että itse nyt joka kierrossa katson mahdollisen lasketun ajan ja toivon sitä :whistle:

@Önnö Jostainhan sitä on kaikkien meistä aloitettava ja miksei kävisikin niin että jotkut saisi osumaan juuri itselle parhaimpaan aikaan, eihän sitä voi koskaan tietää :)
 
@Abby87 oi, kumpa vahvistuis kunnon haamuks ja plussaks :)

Kp21 ja ovista en oo vieläkäö bongannu:(
Aamulämpö oli 35,2°C eli 0,5°C matalampi ku eilen. Kummallinen paine mahassa/jossain alko eilen ja ton oon siis yhdistäny ovikseen et alkaa oviksen tienoilla ja kestää pari pv. Limailu vähentyny myös. Oviskipuja ei oo minkäänlaisia ollu ja yleensä oon sen kyl tuntenu.
Tänää kävin ostaa lifestä gelee royalia ja apteekista foolihappoo:ROFLMAO: Kaapista löysin joskus ostamiani monivitamiineja lisää ja 'yllärinä' vahvaa D-vitamiinia :D Eli D, foolihappo ja gelee royal lisätty monivitamiinin ja raudan rinnalle :ROFLMAO:
Ovistestit ku viel saapuis :D Tää alkaa oleen aika kaukana jo "tulee jos on tullakseen" ajatuksesta, millä siis lähettii liikkeelle reilu 1,5kk sitte :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä