♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Owlet me kun asutaan Kainuun metsissä, niin jousitus on enemmän kuin paikallaan. :D Mulle tärkeää on se, että vaunut on pitkäikäiset ja menevät helposti autoon. Oralla toki sekin valtti, että ovat suomalaiset.

Ymmärrän kyllä hyvin myls teitä, jotka ette "uskalla" tehdä hankintoja valmiiksi. Onhan siinä vähän sellaista manauksen makua ja toki kipeääkin, jos sitä nyyttiä ei koskaan saakaan.

Viisureiden leikkauksesta on nyt reilu viikko ja edelleen leuka vihoittelee. Eilen hampaita pestessä tein myös sellaisen havainnon, että yksi tikeistä on irronnut ja leukaluuhan sieltä kurkkii mukavasti esille. Huominen paikkausaika vaihtuikin sitten tämän ongelman hoitamiseen. Toivottavasti loppuviikosta ei tarvitsisi enää syödä buranaa ja hautoa leukaa kylmällä!
 
Ymmärtää sen ettei halua etukäteen mitää hankkia! Ja järkeväähän se myös on!
Kyl välillä tulee mieleen, että tuliko varmistettua ettei sitä lasta koskaan tule, nyt ku ostin jonkin pienen vaatteen. Toisaalta se on jonkinlainen selviytymiskeino itselle... En nyt mitään suurta oo hankkinut, jotain vaatteita... :unsure:

Ne Oran vaunut on kyl niin ihanat ja just toi kotimaisuus, mutta tulisin hulluksi jos vaunut heiluis nii paljon. On ehkä vähän pomppiva kävelytyyli ehkä (n)
 
Mulla on kp 11 ja aamulla hampaita pestessä yökin niin paljon että päätin tehdä huvikseen raskaustestin, vaikka tiesinkin että en mä nyt oikeesti raskaana ole kun ei oo mitään oireita. Mutta kävi mulla mielessä se että joillakin naisilla menkat tulee vaikka raskaana ovatkin. Negahan se oli ihan odotetusti, mutta ihan selvä viivanpaikan varjo näkyi testissä. Kuvaan en sitä saanut. Nuo raskauskeijun One Step -liuskat taitaa olla aika paskoja testejä. Ennen kuukautisia sain muistaakseni myös viivanpaikan samaan testiin. Ei niin törkeitä viivanpaikkoja kuin rfsu:lla, mutta semmosia että ei kannata kyllä jatkossa piinaillessa kovin aikaisilla dpo:illa testailla.
 
Mulla on kp 11 ja aamulla hampaita pestessä yökin niin paljon että päätin tehdä huvikseen raskaustestin, vaikka tiesinkin että en mä nyt oikeesti raskaana ole kun ei oo mitään oireita. Mutta kävi mulla mielessä se että joillakin naisilla menkat tulee vaikka raskaana ovatkin. Negahan se oli ihan odotetusti, mutta ihan selvä viivanpaikan varjo näkyi testissä. Kuvaan en sitä saanut. Nuo raskauskeijun One Step -liuskat taitaa olla aika paskoja testejä. Ennen kuukautisia sain muistaakseni myös viivanpaikan samaan testiin. Ei niin törkeitä viivanpaikkoja kuin rfsu:lla, mutta semmosia että ei kannata kyllä jatkossa piinaillessa kovin aikaisilla dpo:illa testailla.
Oho o_O Mää taas oon lukenu monien kokemusta, että onestepit ei näytä todellakaan herkästi vaikka pitäis olla herkkiä. Mulla itellä vuosi sitten kun sen ainoon plussan oon saanu niin onestepit näytti tosi haaleeta ja monet epäherkemmät näytti taas vahvempaa viivaa (n)

Meillä muuten yk7 loppusuoralla. Dpo 11 ehkä ja nega testattu aamulla samoin kun eilen ja toissapäivänä. Flo ennustaa menkkoja huomiselle ja ite päättelen pari päivää kiusanneista menkkajuilinnoista samaa.
Ensi viikolla lääkäri muissa asioissa, mutta tämän raskauden yrityksen otan kyllä puheeksi siellä jo. Viime pe tuli vuosi siitä kun plussasin ja vieläkään ei uutta raskautta ole alkanut :(
 
@Päppyrä Niin minäkin oon ennen luullut. Voikohan noissakin olla välillä jotain huonompia eriä. Sairaalasta mukaan saatu Clearbluen testi oli kyllä negatiivinen, eikä raskaushormonia varmaan pitäisi muutenkaan enää olla tässä vaiheessa kun tyhjennyksestä on jo yli kuusi viikkoa?

Hyvä et otat asian lääkärin kanssa puheeksi ja toivottavasti pääsisit tutkimuksiin. ❤
 
nyt tulee omaa napaa, oon pitänyt kk taukoa palstalta kirjoittelusta, kun viime kierto ei tärpännyt ja oli iso pettymys, yritys ollut "epävirallisella" tauolla. yk 4 km jälkeen tuli täysin ylläri + :rolleyes:o_O eli 1 seksikerta riittänyt, siitä laskettuna dpo on jotain väliltä 11-15. kp tänään 31, kierrot olleet ennen ja jälkeen km vaihtelevat 17-40. mutta ehkä monesti kuultu "stressitön" kierto toimi meillä :whistle: toivottavasti hän pysyy matkassa :love:
 

Attachments

@Marjusk voi että! :love: Paljon tarrasukkia pienelle!

@Päppyrä pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Toivotaan, että tämä kevät ja lisääntyvä valo tekisi teilläkin ihmeitä!

Jotakin se ensimmäinen terolutkuuri on tehnyt, koska viimeinkin moneen kuukauteen mulla oli kauniisti alkavat ja loppuvat menkat. Oi tätä autuutta! :LOL:

Todellista kiirettä pukkaa arjessa päälle. Kuun lopussa on viimeinkin se muutto eli pakkaamaan täytyy vähitellen ensi viikolla ja siihen mennessä pitäisi saada myös opinnot tältä keväältä pakettiin. :D Luonnollisesti muutto tarkoittaa myös sitä, että kaikki haluavat vielä nähdä ennen kuin lähden ja heillekin on tehtävä aikaa. Mukavaahan se on tosin, mutta vähän stressaavaa kaiken keskellä.
 
@Marjusk Onnea plussasta! :love:

@Adalmina30 Pahoittelut menkoista, samoissa mennään sun kanssa! Tsemppiä <3

Täällä päästiin tosiaan viimein uuteen kiertoon ja tänään pyörähti käyniin yk 8. :) Vaikka tästä ei välillä tunnu tulevan muuta kun surua ja pettymyksiä, niin tällä hetkellä on hyvä fiilis. Viimeinkin pääsee uuteen yritykseen, ja jotenkin haluaisin ajatella että kyllä se plussa sieltä vielä ennen pitkää tulee, yritystä on ainakin ollut! Kumpa kevät toisi plussan tullessaan.. :love:
 
@peanut_butter kiva kuulla, että suuren pettymyksen jälkeen alkaa olla jo parempi fiilis. Mä vahvasti uskon, että kevään ja kesän voimaan. :barefoot:

Se niistä siisteistä menkoista. Tiputtelu alkoi kaksi päivää menkkojen loppumisen jälkeen! :mad: Syön nyt vielä nuo kaksi sovittua terokuuria ja jos asia ei ala korjaantua on mentävä keskustelemaan asiasta jälleen lääkärille.
 
@Hipposka No voi vitsit! Mistähän se tiputtelu voi johtua o_O Toivottavasti asia korjaantuu terolutien avulla!
Turhauttaa kamalasti! Varsinkin, kun gynekologi sanoi, että vuoto ei vaikuttaisi tulevan kohdusta vaan kohdun ulkoisesta hematoomasta, mutta limakalvo ei ultran mukaan kuitenkaan vastannut kierron vaihetta. Minun logiikani mukaan vuoto siis on silloin peräisin juurikin kohdusta. (n) Noh, katsellaan vielä muutama kierto ja mennään sitten marisemaan taas asiasta.
 
Moikka liityn mielelläni mukaan jos vaan huolitte :love: Ollaan molemmat vähän alle 25 vuotiaita. Yritystä takana noin 8kk ja minit lopetettu yli 9kk sitten. Nyt on eka letrozol avusteinen kierto menossa mutta näyttää siltä ettei ovista taida tässäkään kierrossa tulla. Primoluttia olen syönyt jo varmaan viiden kierron ajan, jotta saataisiin kiertoa aikaiseksi. Luultavasti lääkkeen tuplaus ensi kuussa o_O Tsemppiä ja jaksamisia kaikille !(y)
 
Täällä muuten 25v. Mutta ei sillä niin väliä päivittyykö vai ei :ROFLMAO:
 
Täällä on täydet muuttotohinat päällä ja maanantaina sitten hyppy uuteen arkeen. Mukavasti kutkuttelee! :barefoot:

Katselin kanssa tuota tämän vuoden äippäpakkausta ja vähän kallistun itse vanhan pakkauksen puoleen. Toki tietenkin sitä toivoisi saavansa sellaisen pakkauksen, jossa painotus on ollut laadussa. Sattumalta näin myös somessa kuvan oman vuoteni äippäpakkauksesta ja tajusin, että sieltä on vaikka mitä tallessa! (y)

Mulla menossa nyt toinen päivä toisesta terokuurista. Flo povaa ovista viikonlopulle, mutta en luota siihen tällä hetkellä ollenkaan. Mielenkiintoista nähdä kuinka pitkä tai lyhyt tästä kierrosta tulee!
 
@Hipposka itselle ehkä pakkaus kolahti, koska rakastan vihreätä ja siellä oli muutenkin enemmän sellaisia vaatteita mitä ehkä tulisi käytettyä. Aikaisemmissa pakkauksissa on ollut yleensä yksi tai kaksi vaatetta joista olisin tykännyt. Muutaman vuoden on nyt kyllä ollut ihana kuosi siinä vaunupussissa/lämpöpussissa (en muista mikä oikee nimi on). Toki toivoisi että olis enemmän kotimaista, mutta uutisissa juuri sanottiin et ei kela oikein saa tarjouksia suomalaisilta.
 
@Owlet varmaankin kotimaisuusasteeseen vaikuttaa myös kilpailutusjutut! Ja mahtavahan tuollainen pakkaus on jo itse pakkauksen vuoksi, mutta toki myös siksi, että se kannustaa äitejä käymään säännöllisesti tarkastuksissa. (y)

@Suspi onnea valtavasti! Pienelle tarrasukkia! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Suspi
@Suspi ja @Marjusk paljon onnea plussista :love::love:
Katoin ton äippäpakkauksen ja voi että ois niiiiin mun mieleen :love:

ON: täällä menossa kp 12. Päätin, että tässä kierrossa en tikuttele mitään, eli ihan fiiliksen ja omien tuntemusten mukaan mennään :) jotenkin viime kierron jälkeen oli niin paha mieli, että en halua itselle enää sitä tuottaa, niin päätin koittaa auttaisko se, etten tikuttele :whistle::unsure:
 

Yhteistyössä