Esikoista yrittämään 2011

Manda86 repesin, "jos olisin koira" :) Mutta mitäs tuumit tästä, mie olen kateellinen omalle KOIRALLE ku se o paksuna. :)Se paskiainen kerran käy jakamasa tavaraansa ja losahtaa paksuksi. Mie en siinä onnistu vaikka roikkusin koko ajan ukon vehkeessä kiinni.

Mie olen sortunut tekemään jo vaikka mitä vauvalle. Ja viikonloppuna sorruin ostamaan potkuhousuja.

Ittellä alkaa tunkemaan korvista ulos tämä yrittäminen. Elokuusta asti tsempannu joka kuukausi itteänsä ja ei mitään. Nyt on kamala nuha ja olis tärppiä. Heiluteltu on ahkerasti. No ainakin löysin greippiä säilykkeenä omassa mehussansa. Täytyy sanoa, että ihanaa asua maassa jossa kaikki tarpeellinen hedelmä on valmiiksi kuorittu ja mehustettu täydellisyyteen asti vain kuluttajaa varten. Viva la kuluttaminen, sanoo hän joka kierrättää säilyketölkitkin..
 
millimolli arvaa vaan oliko aamubussissa hieman vaikeuksia pitää pokkaa, kun luin tuon "roikkusin koko ajan ukon vehkeessä kiinni" :LOL: Elokuusta asti on jo kauan... Itse en varmaan jaksaisi yhtä hyvin kuin sinä jaksat. Nytkin on jo niin turhauttavaa.

Ymmärrän hyvin tuon hedelmöittymiskateuden, olipa sitten koira tai orava kohteena! Mä olen kateellinen tuntemattomille vauvamahaisille, jotka tulee kadulla vastaan. Ja vihainen olen niille, jotka ei pidä mahaansa lämpimässä tuolla ulkona :D Kunnon hoivavietti päällä... Onneksi omassa työyhteisössä ei ole ketään muuta potentiaalista odottajaa. Mutta koska olen ainoa, työyhteisössä myös vinoillaan mulle koko ajan aiheesta :/

Mutta kuka tahansa teistä plussan saa, täällä ollaan aidosti onnellisia, siitä ei ole kyse :D Ymmärtänette tällaisetkin tunteet... :)
 
Tiedän todella tunteen kateudesta. Oma koiranihan synnytti kaksi viikkoa sitten ja kyllä ketutti että kahtena päivänä vähän touhuillaan ja sieltä ne pennut tulla tupsahti. Itte sitä vaan oottelee ja oottelee eikä mitään tapahdu. :D
 
Namppis niimpä ollapa koira :D

Manda Mulla o sillälailla hyvä, että ei ole tutuilta tullu uutisia raskauksista. Kukaan muu ei lähipiirissä yhtä henkilöä lukuunottamatta samoissa puuhissa. Ja hänelläkin on kestänyt yks ja puol vuotta tuloksetta jo. Että ei niitä uutisia ole mulle rapsahdellu kohdille.

Itte kattelen vauvoja, sillä varmuudella, että se mun oma on tietenkin suloisempi. ( ja varmana menestyvä, lahjakas ja kaikinpuolin oikea ilo ihmiseksi :) ) Eilen tein niin hurjan urotyön, että siivosin ködinhoitohuoneen. (= MAAILMAN TURHIN HUONE IKINÄ)´. Siellä oli vuoden vanhat maalit lojumasa lavuaarisa ynnä muuta mukavaa. Mies tuumi heti, että no ni nyt siinä kelpaa sen vauvan persettä pestä. ( Eipä vähä silläki vauvakuume vissiin).

Kaiken kaikkiaan roppakaupalla intoa olla töissä ( NOT). Kamala nuha jatkuu ja kuume nousi taas. Ei vaa voi olla poissa ku ei oo tuuraajaa. Kaiken lisäks olen kehittänyt tän foorumin lisäks addiktion STUK:in sivuille.Pitää seurata maailmanlopun tilannetta. ( Mie en seuraa uutisia syystä, että olen lapsesta asti pelänny niitä, kauheimmatkaan kauhuleffat ei häiritte minua, mutta uutiset on aina pelottanut.) Pitänee yrittää vieroittua tästä Stuk obsessiosta. Niin ei tuu paniikkiaa :)
 
Mä en jaksa täs kierros tsempata itteäni. Kierto käyttäytyy oudosti, no antaa käyttäytyä. Pitää kai osa laittaa tän flunssan piikkiin, riitti untakin kevyesti koko viikonlopun yli 14h/vrk viel eiliseen asti. Olis kyl tekemistä mutta ku ei jaksa niin ei jaksa. Jos sit ens kierros tsemppailis sit taas enemmän.

Täälläkin on ties mitä kaikkea kertyny vauvalle vuosien varrella kun hieman kuumeillut (yrittäny en kuitenkaan). Ja kaverilta tiedän saavani lainaksi tai osan ostettua loppuja tavaroita. Täs lähipiiris kukaan muu ei täl hetkel kuumeile, kaveril nyt on pienet lapset. Meillä nyt kuitenkin on varmasti muutto vähän isompaan asuntoon edessä jos tässä nyt saataisiin se vauva. Tästä loppuu tila.

Mäkin taidan olla yks niistä listan pisimpään yrittäneistä, kohta kaiketi se puol vuotta takana. Jokunen sukulainen oottaa vauvaa, mutta eivät itelle oo niin läheisiä et tuntuis missään.

Harva ees tietää et meillä yritys on menos, vähitellen ehkä tieto levinnyt. Omat vanhemmat ei kai tiedä mitään koko aiheesta, en oo jaksanu selitellä. Appivanhemmat taas on arvanneet, eivät kysele muuten mitään, muuten kuin että oonko alkanut miettiä/tehdä jo hääpukuani :whistle: Juu en kun se bestmänkin on viel tuol toisel puolel maapalloa :D
 
Mulla on yksi kuumeileva ystävä, ovat yrittäneet 1,5 vuotta tuloksetta. Sen rinnalla tää oma 4kk ei oo mitään. Hän ei tiedä meidän yrityksestä, kerron sitten jos on kerrottavaa, nyt on kiva keskittyä hänen kuulumisiin kun nähdään. 1,5 vuotta on rankkaa odottaa!

Oon jo aiemmin maininnu, että naamakirjassa vauvauutisia piisaa. Mulla on vain keskimäärä kavereita siellä, mutta silti vähintään yksi viikossa ilmoittaa joko raskaudestaan tai laittaa vastasyntyneen kuvia. Hurjaa. Mä aion olla ihan hiljaa asiasta siellä, jos ikinä paksuunnun.
 
Munhan piti jo poistua, mut pakko oli päästä vielä päivittämään listaa. Joten täällä vielä ollaan.
Tsemppiä kaikille odotuksen tuskaan.

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Piilopirtti.......23...............2................41/28...................3.3.
Laku91.........19...............2................40/?.........................?
Juliane.........24................4................22/33.............27-28.3.

Namppis88..22................4.................22/28-60..................?
Kirskis..........25...............3................22/26-28..............21.3.
milizza.........25................2..............21/25-34........19.3-29.3.
pikkumy.......25................6................20/28.......................?

Ambrosia85..26...............4.................20/29-32..................?
sindi^^........25................8................20/28-32..................?
Hennu86........25...............2...............18/?.........................?
Kristiina84....26...............3.................17/?.........................?

Line.............30................5..............16/28-30..........27-29.3.
millimolli......25...............7..... ..........16/26-30...................?
Mehiläinen 83..27.............3...............13/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............12/34-36............9-11.4.

Katharsis.........26............2...............10/26-28..............1-4.4.
Ngale..............23............3.............10/30-36..............4-10.4.
Manda86.......24..............4...............9/27-28.....................5.4
Avocado.......29...............6................7/26-31....................?

Renesmee....29................5................5/28.................7.4.
Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3
Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Manda joo naamakirjassa odottajia riittää mullaki kavereissa. Ainakin ennenkö tein siivousta siellä. Oli 300 kaveria ni poistin niistä sen verran et nyt o 45 enää. Tuli paljon vapaampi olo ku siellä kehtaa revitellä mitä haluaa nykysten, ku o oudoimmasta päästä poissa :)

Mie en kanskaan aio kertoa kellekään raskaudesta. Tosin voi olla etten malta pitää salaisuutta. ( niin käy omalla kohdalla aika useasti) Muitten salaisuudet o mulla turvassa tosi hyvin, mutta omista asioista en malta pitää turpaani kiinni.

Mulla o nyt taas kuume noussu 38 ja risat. Tuntee kyllä luissansa. Lähin töistä niin ruttasin autoni betonitolppaan. Oli sokeasa kulmasa ku peruuttelin peileistä ja ei varmaan tää kuumekaan parantanu tilannetta. Ovis tuli tänään. Tais jäädä toiveet tältä kuulta tän sairastamisen takia narikkaan. No ens kuussa sitten paremmalla tuurilla.
 
MilliMolli harmi tuo autojuttu. Meillä taas joku oli käyny kenkäsemässä meidän autoa niin että kuskin puolella takaoven vieressä oikein kaunis lommo. Sen siitä saa kun kehtaa omistaa vähän paremman merkin maineessa olevan auton täällä slummissa. :( Voihan se olla että se on muualtakin tullut mutta on niin oudossa kohdassa että ei siihen kyllä hyvällä tähtäykselläkään saa peruutettua... : /
 
Viimeksi muokattu:
heippa, poistattekos mut tästä pinosta? oon toistasseks ollu niin hiljainen täällä, että samantien mut vois poistaa.. oon tuolla toisessa pinossa enemmän kotonani, enkä viitti "turhaan" roikkua tässä pinossa :)

Haaveilu, kuumeilu ja yritys siis jatkuu, joten siinä ei onneksi ole muutoksia tapahtunut! Plussarikasta kevättä tähän pinoon ja toivottavasti nähdään pian tuolla odottajien puolella!
 
Uusi esikoisestaan haaveileva kuumeilija ilmoittautuu!
Pillerit lopetin 4kk sitten ja vielä ei oo tärpännyt, just alkoi yk 5.

Miten tää voikaan olla näin tuskaisaa... vaikka yritystä on vasta näin vähän aikaa ollut, pettymys on suuri kun ei tärppää.
Pitäis vissiin olla jotain muuta ajateltavaa ja kiireitä. :)
Me oikein miehen kanssa pitkitettiin yrityksen aloitusta viime vuonna, kun piti niin mietiskellä ja harkita, ja sitten varmaan luulin että tulen heti ekasta kierrosta raskaaksi.
Oon lueskellut näitä foorumeita ja päätin nyt liittyä että voi käydä täällä välillä purkautumassa jos haluaa, kavereille/muille tutuille en halua kertoa yrityksestämme.
 
Tervetuloa kaisla86_! Tää on kyllä hyvä paikka purkautua!

Mä meen tänään lääkäriin ku tuo helvetin hiiva ei ota loppuakseen. Viikon olen jo kärsinyt. Lääke tehosi aika hyvin ja sotkikin pelättyä vähemmän, mutta kokonaan en ole vaivasta päässyt. Mulla on ollut kans joskus oikea kierre siitä (joku muukin mainitsi aiemmin) enkä todellakaan halua nyt siihen samaan enää uudestaan. Menee kaikki heiluttelutkin ihan sivusuun, jos joka kuukausi ensin menee viikko hiivaan ja sitten perään viikko menkkoihin. Olin niin onnellinen kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn ja hiivat loppu siihen, mutta nytpä tosiaan tuli taas... :headwall:

Jaksamista, tsemppiä ja paljon aurinkoa teille kaikille!
 
Keskiviikko 16.3.3011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Piilopirtti.......23...............2................42/28...................3.3.
Laku91.........19...............2................41/?.........................?
Juliane.........24................4................23/33.............27-28.3.
Namppis88..22................4.................23/28-60..................?

Kirskis..........25...............3................23/26-28..............21.3.
milizza.........25................2..............22/25-34........19.3-29.3.
pikkumy.......25................6................21/28.......................?
sindi^^........25................8................21/28-32..................?

Hennu86........25...............2...............19/?.........................?
Kristiina84....26...............3.................18/?.........................?
Line.............30................5..............17/28-30..........27-29.3.
millimolli......25...............7..... ..........17/26-30...................?

Mehiläinen 83..27.............3...............14/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............13/34-36............9-11.4.
Katharsis.........26............2...............11/26-28..............1-4.4.
Ngale..............23............3.............11/30-36..............4-10.4.

Manda86.......24..............4...............10/27-28.....................5.4
Avocado.......29...............6................8/26-31....................?
Renesmee....29................5................6/28.................7.4.

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3
Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 Poistin sinut pyynnöstäsi tästä pinosta.

kaisla86_ Tervetuloa pinoon keskustelemaan! Tämä on todellakin hyvä paikka käydä keskustelua näistä vauva-asioista. Ilmoitathan tarkempia tietojasi (katso lista yllä), jos haluat sinut liitettävän pinoon!

Ihan yleisesti haluaisin tiedustella sitä, miten muut kirjoittelijat haluaisivat päivitellä pinoa? En pääse päivittäin paikalle, joten päivitys saattaa joskus laahata muutamankin päivän jäljessä. Niin pysyttäisiin ajan hermoilla. Uskokaa tai älkää, päivittäminen ei loppuunsa ole vaikea homma. Tarkuutta se vaan vaatii :)

Sitten täällä on käyty keskustelu siitä vauvan syntymän ajankohdasta. Mullakin on ollut sellaisia ajatuksia, että ei lasta loppuvuodelle, mutta tällä hetkellä ajatus on, että vauva saa tulla millon vaan :) Jos laskettuaika ois joulukuun viimesille päiville, niin sitten laitetaan paikat kiinni, vaikka jeesarilla, hahha ;)

Lähipiirin raskausuutiset on ahistaneet jonkin verran tässä oman yrityksen aikana. Nyt kuulin viikonloppuna uusimmat vauvauutiset ja olin tirauttaa onnenkyyneleitä tämän pariskunnan puolesta. Heillä yritys on kestänyt todella kauan. Yksikään meidän pinosta ei ole vielä niissä yrityslukemissa ja toivottavasti kenenkään ei tarvitse niin kauaa odottaa.

Piilopirtti ja Laku91 hoi, miten teillä menee?! Olette tuossa listan alkupäässä, joten sitä vähän silmällä pitäen...
 
Kristiina84
Tervetuloa kaisla86_ mukaan! :wave: Kuulostaa hyvin tutulta tuon yrityksen aloittamisen mietiskely, meillä nimittäin oli ihan sama juttu, varsinkin miehen puolelta. Suunniteltiin, pohdittiin, mietittiin ja ees taas vatvottiin asiaa. Kunnes sitten vuoden alussa päätettiin aloittaa ja melkeinpä samointein sain pco-diagnoosin. Gyne sanoikin, ettei voi sanoa varmaksi, olenko ikinä edes ovuloinut eli kärjistetysti voisi sanoa, ettei tiedä oonko ikinä tarvinnut koko ehkäisyä. Noh, pointtini tässä oli siis se, että toki on tärkeää että vauvan yrittämistä harkitaan ja odotetaan ns. oikeaa hetkeä elämässä, mutta itsekin luulin vielä viime vuonna, että piakkoin voisi tärpätä. Nyt ennemminkin tämä alkuvuosi on mennyt menkkojen odotteluun ja kierron säännöllistämiseen. Plussatuulia ja jaksamista sinne! :)

Päivittämisestä Kiitos Kirskis päivityksestä! Siis periaatteessa minäkin voin päivitellä, mutta oikeasti pelkään sotkevani tuon koko listan. Olen auttamattoman huono, sain jo tuolla teromimmit puolella namppiksen tekemän listan ihan sekaisin, värit ja kaikki hävis :D

Onko teillä kellään, varsinkin pitempään yrittäneillä, kuinka paljon tuonne makkarin puolelle tullut hommaan mukaan ns. yrittämisen makua? Meinaan siis sitä, että onko kellään yrittäminen muuttunut rutiininomaiseksi? Kuulostaa hullulta, koska meillä menossa vasta yk3, mutta ihan selvästi(ainakin itseni kohdalla) hommaan on tullut enemmän ajoituksen miettimistä ja nyt jopa super väsyneenäkin tulee heiluteltua, vaikka ennen en olis jaksanut. Edelleen pupuilu on loistopuuhaa, en sitä tarkoita, mutta vaarana tässä tietysti on pitemmän päälle se, että paineet kasvaa jos tärppiä ei ala käymään pitkään aikaan.

Plussatuulia kaikille!
 
Mä voin kans tarvittaessa päivittää listaa silloin kun täällä käyn. Tosin nykyään jaksan vähän harvemmin käydä.

Rutiinista. Kyllä, ovishetkellä seksin aikana mietin aika lailla ainoastaan niitä siittiöitä. Luulen että se on ihan normaalia, muutamana päivänä kuussa. Muina aikoina voi sitten unohtaakin asian, joten eipä tuo niin kamalaa ole.
 
Torstai 17.3.3011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Piilopirtti.......23...............2................43/28...................3.3.
Laku91.........19...............2................42/?.........................?
Juliane.........24................4................24/33.............27-28.3.
Namppis88..22................4.................24/28-60..................?

Kirskis..........25...............3................24/26-28..............21.3.
milizza.........25................2..............23/25-34........19.3-29.3.
pikkumy.......25................6................22/28.......................?
sindi^^........25................8................22/28-32..................?

Hennu86........25...............2...............20/?.........................?
Kristiina84....26...............3.................19/?.........................?
Line.............30................5..............18/28-30..........27-29.3.
millimolli......25...............7..... ..........18/26-30...................?

Mehiläinen 83..27.............3...............15/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............14/34-36............9-11.4.
Katharsis.........26............2...............12/26-28..............1-4.4.
Ngale..............23............3.............12/30-36..............4-10.4.

Manda86.......24..............4...............11/27-28.....................5.4
Avocado.......29...............6................9/26-31....................?
Renesmee....29................5................7/28.................7.4.

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leena T.............25.............17.2.............28.10................YK3
Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Kyllähän sitä välillä tulee mietittyä jotain ihman muuta kun sitä pupuilua sen aikana. Eli myönnän, kertojen lisääntyminen on johtunut pikemminkin yrityksen aloittamista eikä himojen kasvamisesta. Mutta eipä tuo mies ole sitä ainakaan pahaksi pistäny :D :D
 
Heips. Voitte poistaa mut plussanneista. Varhaisultrassa ja kontrollissa todettiin, että meidän pienen kasvu oli pysähtynyt eikä sydämen koskaan nähty sykkivän. Ensi viikolla tyhjennys. Mut voi laittaa vaikka taustailemaan.
 
Voimia kovasti LeenaT. :hug: Oon tota plussanneiden ketjua katsellut ja tänään jännäilin sun puolesta. Säikähdin heti, kun näin tosta "etusivulta" sun keskustelun täällä puolella. Elämä on niin epäreilua. :'( Pahinta just on se, kun on valmistautunut, että nyt olen raskaana ja saadaan vauva. Sitten ultra musertaa kaiken. Itsellä sama vuosi sitten.

Omia kuulumisia: Ilman tupakkia kohta kaksi viikkoa, melko helposti. Endo edelleen pelottaa, tai oikeastaan se lapsettomuus. Jotenkin oon niin varma, olis just mun tuuria. Ensi viikolla gynelle soittelen aikaa. Tosin jos endo todetaan, niin pakko ne "tekohommat" on heti aloittaa.
 
Piilopirtti ja Laku91 hoi, miten teillä menee?! Olette tuossa listan alkupäässä, joten sitä vähän silmällä pitäen...
Odotuttaa.. Alan kallistua pitkän kierron mahdollisuuteen. Viime viikonlopulla tein ns. roskishaamun -> negatiivisen. Sen jälkeen en ole testaillut enkä ajatellut testatakaan ihan hetkeen. Kiertopäivät voivat mennä kp 60+ puolelle ja todennäköisesti meneekin. Toukokuussa alamme testaamaan ovulaatiota ja puuhaamaan sitten sen mukaan. Sitten ei mennä enää "mutulla" sen suhteen. ;)

Minutkin voi pudottaa pois listalta, palaan asiaan jos joskus vielä tuntuu siltä. :)

LeenaT :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 18.3.3011

Vauvantekohommissa jo :

nimim............ikä.................YK.................KP...........jännäpäivä

Piilopirtti.......23...............2................44/28...................3.3.
Laku91.........19...............2................43/?.........................?
Juliane.........24................4................25/33.............27-28.3.
Namppis88..22................4.................25/28-60..................?

Kirskis..........25...............3................25/26-28..............21.3.
milizza.........25................2..............24/25-34........19.3-29.3.
pikkumy.......25................6................23/28.......................?
sindi^^........25................8................23/28-32..................?

Hennu86........25...............2...............21/?.........................?
Kristiina84....26...............3.................20/?.........................?
Line.............30................5..............19/28-30..........27-29.3.
millimolli......25...............7..... ..........19/26-30...................?

Mehiläinen 83..27.............3...............16/29-44............1-14.4.
Mircea.........21................8...............15/34-36............9-11.4.
Katharsis.........26............2...............13/26-28..............1-4.4.
Ngale..............23............3.............13/30-36..............4-10.4.

Manda86.......24..............4...............12/27-28.....................5.4
Avocado.......29...............6................10/26-31....................?
Renesmee....29................5................8/28.................7.4.

Syysmyrsky.....?.............1(KKM yk 12)............?..................?
Jo...............29...............3(KM yk 2)...............?..................?


Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
LeenaT

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tuanni....................25..................................huhtikuu 2011
sansu86..................24..................................huhtikuu 2011
Susimieli.................22..................................kesällä 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
Laurelle..................23...................................syksy 2011
tryffeli89.................21...................................2011
Syksy 2010.............30...................................kevät 2011

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2............?................YK1
Epa_88...............22...........24.2..............?.................YK4
köppiäinen.........24................7.3...............?..........Yk4


Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
LeenaT Isot pahoittelut ja jaksamisia! :hug: Lisäsin sinut taustalle.

Piilopirtti Jätin sinut kuitenkin tuonne listalle, koska eihän pitkä kierto ole nyt kuitenkaan syy poistaa sinua täältä! Käythän sinä kuitenkin aktiivisesti täällä keskustelemassa..?! Mikä on muuten "roskishaamu"?

Rutiinista Mua kyllä vähän pelottaa, että jos joskus tulee semmonen olo ja vaihde, että pupuiltas vain tehdäksemme vauvoja. Toistaiseksi teen sitä ajattelematta asiaa, jos noin voi sanoa. Paremminkin seksin jälkeen tulee usein mietittyä, että jokohan nyt tärppäis tai nyt ei passaa ihan heti lähteä vessaan tahi suihkuun jne. Monesti on tehnyt mieli laittaa tyyny tuonne lantion alle, että pysys "tavarat" hyvin sisällä :)

ON Eilen tuli aika paljon valkkaria. Nyt ne tuli ilman kauheita mahakramppeja, joten saas nähä kurvaako täti paikalle tässä parin päivän sisään..
 

Yhteistyössä