Espoolaiset äidit pinoon

  • Viestiketjun aloittaja espoolainen
  • Ensimmäinen viesti
mammu09
Heips!!!

Täällä kohta parikymppinen 2.7v tytön äiti KUITINMÄESTÄ!!! Kaikki nuorekkaat (iällä ei oikeasti mitään väliä!!!:) ) Laittakaa meiliä mulle niin tutustutaan!!:) Olen yh, mutta ei väliä vaikka sinä olisit naimisissa!!

geltsi@luukku.com

 
Vaava
Moi!

Olen 29v kohta kolmen äiti (tytöt 7v ja 5,5v, la 8.7.). Muutetaan 9.7. Laaksolahteen (tai mikä onkaan alueen nimi, Rastaalan koulun viereen kuitenkin) ja uusia kavereita kaipailen. En oikein osaa suoraan kellekään vastata, kun en Espoota tunne vielä, enkä tiedä, missä mainitsemanne alueet sijaitsevat... :ashamed: Mutta laittakaahan te mullepäin osoitteeseen rikkanen@netti.fi ! =)

:attn: :attn: :wave: :wave: :attn: :attn:
 
mrs bean
Hei kaikki Espoolaiset Äidit. Plussalaisten kokoontumisissa on ketju jossa puuhaillaan tapaamista meille.
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=192842
Menkäähän katsomaan ja listautukaa sinne niin saadaan enempi osallistujia!
 
Miffy
No nyt on minustakin alkanut tuntua siltä, että lapsettomat ystävät eivät ole kiinnostuneita viettämään aikaa/ vaihtamaan kuulumisia kanssani - uudet meili- ja kävelytuttavuudet ovat siis tervetulleita. Asumme Laaksolahdessa, tytär syntynyt syksyllä 2004.

sähköpostiosoitteeni on trash2005@netti.fi
 
Hei, täällä äiti 37v ja poika 2v ja tyttö 12v. Asumme Tontunmäessä.

Mulle voi laittaa viestiä osoitteeseen sirpalee@luukku.com

Olen hoitovapaalla. Kyläilyt, kahvittelut ja ulkoilut puolin ja toisin tervetullutta.

 
Lisa
Heippa!Kiinnostaisko ketään tutustua ulkomaalaisen äitiin Espoonlahdesta? :wave: Mulla on 1,2 vuotias tyttö ja LA helmikuun lopulla.Olisi todella kiva löytää uusia kavereita =) lissu01@luukku.com
 
vaaka76
28-vuotias äityli tuomarilasta..kotona 2,5 vuotias tyttö ja laskettuaika 18.4.06.
ystäviä espoossa ei ole, ja mies aina töissä.
kotona päivät, siis hoitovapaalla.
juttuseuraa, ulkoiluseuraa vailla.
kirjoittele ja tutustutaan.
katja.larmasuo@suomi24.fi :flower:

 
Moikka! Täällä 32viikolla odottava huomisesta lähtien espoolainen (taas) äiti. Eli siis muutan huomenna takas espooseen kivenlahteen ja ensimmäiseni laskettu aika 27.11.-05... -86 olen itse syntyny... Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin kun ei ystäviä hirveesti ole..
 
da capo
Matinkylästä täälläkin ollaan. 33v ja kolme lasta 12v, 3v ja 11kk. Olisi kiva saada kahvi-ja rupatteluseuraa ja vaikka uloskin välillä!

Kirjoittaa voi osoitteeseen kati.seppanen@gmail.com
 

Yhteistyössä