Etsitään kadonneita ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Sniffe
  • Ensimmäinen viesti
harmi juttu
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
Multa olisi hukassa Anne vm-83 ja kotosin Vihtavuoresta.
Mä tunnen tän melko varmasti! Näin sen eilen Jyväskylän Anttilassa. Annella on isoveli ja Anne lopetti lukion kesken. Onko sama tyyppi?


Joo lukion on lopettanut kesken ja pikkusisko hällä on,tietääkseni ei isoveljä,voi olla et muistan väärin kyllä.
Oisko sulla mitään yhteystietoja,asuukohan jkl:ssä?
No sitten se ei ole sama, tällä Annella ei ole pikkusiskoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni mun:
Vimpeli ja Sanna vm-78 hakusessa :attn: Oltiin lukiossa Nivalassa samaan aikaan. Ois hauska saada yhteys ja vaihtaa kuulumisia. Liekö palstalaisia?! Myös Tuija I. vm-77 (muistaakseni) ois hakuses. Keuruulta kotoisin, mut nyt ei oo tietoo, minne tuuli tytön kuljettanut.
Yv.tä saakin laittaa, jos jollain mahdollisesti tietoa! =)
Tiedän yhden Tuija I:n Keuruulta, vissiin juuri vm -77. Asuu täällä edelleen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hitsi,mulla katos yks Jussi joka on kotosin Porista ja helsinkiin muuttanu.
tavattiin ihan sattumalta ja parin vuoden päästä tää Jussi sitten katos,huhuja junan alle hyppäämisesä oon kuullut mutta todeksi en voi sanoa.toin en oo missään törmänny tähän ihmiseen 4vuoteen eikä tän kaveritkaan tiedä(tai halua kertoa) :'(
Tampereella kuoli yksi Jussi hyppäämällä junan alle jokunen vuosi sitten...
:eek: mulla on ollu semmonen kutina ettei olis jussi enää elossa :(
on tänäpäivänä n.28vuotias.
Joo, mutta ei taidetakaan puhua samasta henkilöstä. Tämä tapahtui jo vuonna 1996...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Johanna alias Nunnu hukassa, oli mun paras kaveri lapsena.
mie tiedän yhden jota kutsutaan nunnuksi, mut ei hajuakaan oikeesta nimestä... Rovaniemellä asustaa
Tietäisitkö mitään muuta? Esim mistä on Roihin kulkeutunut vai onko syntyperäinen roilainen?
minusta ei ole alunperin rovaniemeltä... en vaan tiedä mistä olis, mut voin kysellä kaverilta joka tuntee paremmin
 
pulla
Pakko yrittää minunkin. Oon jo yrittänyt monesta paikkaa etsiä Sanna H:ta joka asui Kemijärvellä joskus aikoja sitten ja käsittäkseni oli Tampereella sit myöhemmin koulussa kai kaupallisella puolella.

Ei mitään tietoa missä Sanna nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös:
mulla hukassa Mika -vm71,nykyisin kai Turussa,romanimies,sanottiin aikoinaan pikku apassiksi;)
Vantaalla romani Mika, mutta voi olla aika kaukaa haettua että ois sama
:D :D
Voipi olla että niitä muutama löytyy,sukunimi alkaa L-kirjaimella ja kirjaimia 8;)
Tällä ainakin yksi tyttö,about 12v nykyään:)
No, eipä sitten ole sama Mika.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Johanna alias Nunnu hukassa, oli mun paras kaveri lapsena.
mie tiedän yhden jota kutsutaan nunnuksi, mut ei hajuakaan oikeesta nimestä... Rovaniemellä asustaa
Tietäisitkö mitään muuta? Esim mistä on Roihin kulkeutunut vai onko syntyperäinen roilainen?
minusta ei ole alunperin rovaniemeltä... en vaan tiedä mistä olis, mut voin kysellä kaverilta joka tuntee paremmin
Oulusta on lähtöisin tämä mun ystävä-Nunnu, vm 74. Tyttönimi alkaa K:lla. Hällä on iso- ja pikkusisko ja ainakin yksi lapsi (tyttö). Voi nykyään olla useampikin.
 
Olen kokeillut ennenkin mutta jos kirjotit korttiin nimeksesi Volter
ja vietit kanssani kesää urheilijanuorukaisten lippua heilutellen :whistle: :whistle: niin heitä mua y-viestillä.
Nuoruusvuosien, niiten kipeitten kasvuvuosieni rakas ystävä.
Jonka marsu karkasi kahvilassa.


Tai jos olet ollut Nero, joiden vuoksi muitten pitää olla hiljaa. Ja olet ollut

rottien kanssa kylpyhuonenäyttelyssa, tiedät keitä ovat Bellu ja Mallu,

ja nämä tapahtumat sijoittuvat kaukaiselle 80- luvulle. Ota yhtettä y-viestillä B)
 
Eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Johanna alias Nunnu hukassa, oli mun paras kaveri lapsena.
Mun pikkuserkun kutsumanimi oli Nunnu, mutta en muista / en tiedä oikeaa nimeä. Enkä muista sukunimeäkään :( eli en tiedä missä päin asuu ja on nyt.
 
vieras
Kadoksissa:

-Taru A, kaksi lasta ainakin, asunut Jyväskylän Kuokkalassa lapsuuden josta muutti Korpilahdelle.Iältään reilu 30.

-Miia T , lapsista ei tietoa, asunut pienenä Jyväskylän Kuokkalassa, muutti sieltä Korpilahdelle,viimeksi nähtiin sokoksella noin 6v sitten.Ikää 31 tai 30

-Meira S Jyväskylän Kuokkalasta, oltiin ala ja yläaste+kymppiluokka samalla luokalla, musiikkiluokalla.Asuu tai on asunut Turussa?

kaipailee Niina
 
Eräs
Mä oon kaipaillut mun lapsuudenaikaisia kavereita, koko kerrostalollista kakaroita.. Ja joitakin luokkakavereita, en löydä koulukavereista..

Ja kaveria / luokkakaverita joka asui siinä lähellä, oltiin päiväkodissa ja alaluokilla kavereita. Kirsi K, kutsumanimi Kinki tai jotain tommosta,ja jolla oli isoveli, isoveljen etunimi alkoi myös K:lla. Asuivat puutalossa, joka oli kaksikerroksinen pieni kerrostalo.. pienikokoinen, pyöreä, tummatukkainen. MIssä lie, mitä kuuluu? Käsittääkseni on vm -64

 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
hitsi,mulla katos yks Jussi joka on kotosin Porista ja helsinkiin muuttanu.
tavattiin ihan sattumalta ja parin vuoden päästä tää Jussi sitten katos,huhuja junan alle hyppäämisesä oon kuullut mutta todeksi en voi sanoa.toin en oo missään törmänny tähän ihmiseen 4vuoteen eikä tän kaveritkaan tiedä(tai halua kertoa) :'(
Tampereella kuoli yksi Jussi hyppäämällä junan alle jokunen vuosi sitten...
:eek: mulla on ollu semmonen kutina ettei olis jussi enää elossa :(
on tänäpäivänä n.28vuotias.
Joo, mutta ei taidetakaan puhua samasta henkilöstä. Tämä tapahtui jo vuonna 1996...

*pyyhkii hikeä otsalta* :xmas:
 
Löysin itse paljon vanhoja ystäviäni kun rekisteröin itseni Facebook.comiin ja etsin nimihaulla -osan löysin.
Teistä voi joku olla etsimäni.
Kannattaa kokeilla... lapsuuden tuttuja, ei nähty 20 vuoteen ym ym.
Laittakaa jonkin moinen kuva itsestänne, sellainen mistä tutut tunnistaa -joku voi teitäkin etsiä.

Rekisteröitykää myös koulukaverit.comiin
 
kaarimalja
Mä ihmettelen vaan, että mitäs sitten tapahtuu jos löydätte vanhan tuttavan? Mulla on kavereita lapsuusajoilta asti: juuri ne henkilöt, joiden kanssa halusin silloin pitää yhteyttä. En tietäisi kyllä yhtään mitään, mitä sanoisin jollekin ventovieraalle, jota en ole nähnyt 20:een vuoteen ;) Tästä syystä en ymmärrä koko feisbuukiakaan. Pidän yhteyttä meilillä/telefoonilla tai ihan irl niihin, joiden kanssa haluan olla tekemisissä :) Suosittelen ;)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mäpäs laitan kans...mies syntynyt v.81...muutti ekaluokalle Heinävedelle...nimi sama kuin yhdellä vaalealla tenavatähdellä, joka lauloi itsensä joka äidin sydämiin...
Jatkan viel. Siis viimeksi jotain 7vuotiaana ollaan tavattu. Pojalla oli isoveli, joka oli ainakin 6vuotta vanhempi. Erityisesti mieleen jäi näitten poikien isä, joka näytti mun mielestä ihan merimieheltä, kun oli sellanen tatuointi kädessä....
 
Palstaileeko täällä / tunteeko joku lapsuuden kirjekaverini Heidi M. (synt-76) Asuit silloin 80-luvulla Nerkoossa. Sittemmin muutit kai Imatralle.

Kirjoittelimme kun olimme molemmat Bogart co -faneja. Kirjoittelumme lopahti, tiedoksi vaan minä fanitan edelleenkin :wave:
 

Yhteistyössä