Etsitään kadonneita ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Sniffe
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minäkin haluan löytää vanhan kirjekaverini, hänen nimensä on Nina, hänellä on ainakin kaksi poikaa. Asui ennen Sauvossa ja muutti sitten muistaakseni Paimioon. Ois kiva saada yhteys!
Annas vähän enemmän vinkkiä, ikä? tiedän aika monta Ninaa/Niinaa täältä päin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen kokeillut ennenkin mutta jos kirjotit korttiin nimeksesi Volter
ja vietit kanssani kesää urheilijanuorukaisten lippua heilutellen :whistle: :whistle: niin heitä mua y-viestillä.
Nuoruusvuosien, niiten kipeitten kasvuvuosieni rakas ystävä.
Jonka marsu karkasi kahvilassa.


Tai jos olet ollut Nero, joiden vuoksi muitten pitää olla hiljaa. Ja olet ollut

rottien kanssa kylpyhuonenäyttelyssa, tiedät keitä ovat Bellu ja Mallu,

ja nämä tapahtumat sijoittuvat kaukaiselle 80- luvulle. Ota yhtettä y-viestillä B)
uppista B)
 
Ja mä haluisin löytää kans erään ystävän, oot vuosimallia 79, niin kuin mäkin, muksuina oltiin aina yhessä Rautakankareella, opiskelit sosiaalialaa ja nähtiin muutaman kerran kun mulla oli jo lapsi. olet naimisissa nykyään näin ilmoituksen lehessä muutama vuosi sitten. nimesi on kaksiosainen H-R R =)
 
Oletko sinä polttanut ruotsin kirjasi koulun pihassa yläasteella? Jos nimesi on Marjo, niin otapa yhteyttä yv:llä! :) Ystävyys jäi lyhyeksi ja kaipailen kuulumisiasi. Kävimme yhdessä iltalukiota. Viestiteltiin paljon öisin, kun teit yövuoroa vanhusten parissa ja minä valvoin sydänsurujani. :D


Missä Minna-Liisa? Oltiin ala-asteella samalla luokalla ja kun muutit, jatkettiin yhteydenpitoa kirjeenvaihdolla. Sinulla oli tummat, pitkät hiukset ja marsu. Jos näet tämän, yv:tä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minäkin haluan löytää vanhan kirjekaverini, hänen nimensä on Nina, hänellä on ainakin kaksi poikaa. Asui ennen Sauvossa ja muutti sitten muistaakseni Paimioon. Ois kiva saada yhteys!
Annas vähän enemmän vinkkiä, ikä? tiedän aika monta Ninaa/Niinaa täältä päin. :)
Hän on syntynyt -70 ja silloinen sukunimi alkoi M:llä, Muutti Ylä-Vistalle? Mikä lie sen tien nimi mahto olla.

 
Harmaanaama
Kokeillaan nyt että löytyiskö sen nimistä naista kuin "Meeri", hetkellisesti asusteli rmäessä J;n luona... Pääsääntöisesti kai porvoossa asui... Aikaa mennyt jo paljon ku oon kyseisen henkilön nähnyt, mut olisi kiva kuulla ja tietää kuinka hänellä nykyisen menee ja mitä elämä tuonut tullessaan =D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Minäkin haluan löytää vanhan kirjekaverini, hänen nimensä on Nina, hänellä on ainakin kaksi poikaa. Asui ennen Sauvossa ja muutti sitten muistaakseni Paimioon. Ois kiva saada yhteys!
Annas vähän enemmän vinkkiä, ikä? tiedän aika monta Ninaa/Niinaa täältä päin. :)
Hän on syntynyt -70 ja silloinen sukunimi alkoi M:llä, Muutti Ylä-Vistalle? Mikä lie sen tien nimi mahto olla.
Ei kuulu tuttuihin, harmi.
 
VOI IHANA MIKÄ KETJU JA MULLAHAN NÄITÄ KADONNEITA RIITTÄÄ::

*Jaana L. -79, Harjavalta-90 luvun aikoihin (-89-91 ala-aste),muutit sitten opiskelemaan loimaalle... sen koomin en ole kuullut. oltiin parhaita kamuja ala-asteella, jaana oli vuoden ylemmällä luokalla.

*Mona A. -80, Harjavalta Hyötiläntie...(pori) -90 luvun kahtpuolin. ala-asteella samalla luokalla oltiin. asuu nykyään kuulema porissa parturi-kampaajana, pitäisi olla lapsi/lapsia!

*Tiia J. -80, Harjavalta (kiukainen) ja samaa -90 lukua mennään kuin edellä! samalla luokalla, muutit kesken ala-asteen kiukaisiin. asuu nykyään kuulema taas harjavallassa!

*oletko torikauppiaiden tytär??? asuitte kait Lahdessa tai likellä, olit iältäsi samoja kuin minä eli jotain -80 vm. vanhempasi myi kaikkea puusta tehtyjä juttuja ymm.. oltiin aina parhaita kaveruksia tampereen mäckärissä vietettiin karusellissä aikaa kun vanhemmat ahersi markkinoilla taisi olla vappumarkkinat...aika jotain -86-92 väliltä... olisi tosi kiva jos löytyisit näillä tuntomerkeillä... mun vanhemmat myi tauluja, leluja ymm krääsää...
 
meitsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Mie kaipaan yhtä neitoa jonka kanssa oltiin parhaimpia ystäviä vuonna -94. Marja-Leena oli etunimi ja sukunimi alko K:lla. Maikku oli lempinimi. Seinäjoella asuttiin silloin =)
Mä tunsin yhden Maikun Seinäjoella 01-04. Jalasjärveltä oli vissiin kotosin.
En kyllä tunne nykyisin, kuhan mainostin ;)
Keuruulla asuu yksi Maikku. Sukunimeä en tiedä, postissa töissä.
Minä vuonna teidät Maikut ovat syntyneet? Tällä kaipaamallani Maikulla on isoveli jota kutsuttiin lempinimellä Matsoni.
 
Mä olen etsinyt ja tonkintut mutta en ole löytänyt...yläaste aikaista ystävää. 90-92 olimme Limingan ylästeella. Oltiin erottomatton pari valjakko. Mutta sattumien kautta välimme katkesi ja muutit pois Limingasta (kuten minäkin) Kukaan ei tunnu tietävän...
Naisen nimi oli Minna I Naimisiin mentyään Minna H.
En tiedä nykyistä sukunimeä. Asui kouluasuntolassa, lännenheikillä...
Jos vain joku tajuaa kuka kyseessä, ja tietääkin vielä jotain niin eiku Tuselle yksityisviestiä.

 
Pitäsköhän miunkin...

Eeva-Marja eli Eevis Käytiin koulua samaan aikaan Toivakassa, ala-astetta... Jossain vaiheessa muutit pois jonnekin en muista minne... Ikävä kyllä sukunimeäkään en muista :ashamed:

Eipä taida näillä tiedoilla löytyä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Heitämpä minäkin kokeeksi...
Bournemouth -88, lähetyssaarnaajan lapsi... :D
Jos jollakin tuli jotain mieleen....
ja

Heitetääs vielä täky...
Mervi, Lahdessa ainakin -90 alussa asunut ja vinkkinä "usa 1989-90"

Nostelen :wave:

Ja vielä heppatyttö-Maaret. Vaajakoskella -89 tienoilla. Muutti jonnekin eteläsuomeen tallihommiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Heitämpä minäkin kokeeksi...
Bournemouth -88, lähetyssaarnaajan lapsi... :D
Jos jollakin tuli jotain mieleen....
ja

Heitetääs vielä täky...
Mervi, Lahdessa ainakin -90 alussa asunut ja vinkkinä "usa 1989-90"

Nostelen :wave:

Ja vielä heppatyttö-Maaret. Vaajakoskella -89 tienoilla. Muutti jonnekin eteläsuomeen tallihommiin.
Myös Vaajakoskella lukiossa (-88-89), asunut Jyväskylässä, Heidi o.s. A****A olis mukava kohdata vielä. =)

 
Mulla on kadoksissa Nina R (tyttösukunimi) käytiin turussa talouskoulua -96 ja tiet erkanivat.Törmäiltiin uudestaan porissa -97 tuli opiskelemaan fysioterapeutiksi muistaakseni. Sitten kun muutin pois katosi kokonaan. Palasiko takaisin turkuun tai jotain.Pikkuveli pelaa jäkistä edustusjoukkueessa.
Terveisin se toinen "aina" äänessä talouskoulussa.
 
huhuu henkka
Tunteeko kukaan Henrietta alias Henkkaa ??? Esikoisen nimi Joonas alias Jami.. muutti aikanaan Oulusta Tampereelle, punkki oli tuolloin... meni yhteen jonkun rokkarin kanssa ja sai tyttären.

Missä olet Henkka??? Tuntisko Apassin Kyynel sinua?
 
ja viel
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu henkka:
Tunteeko kukaan Henrietta alias Henkkaa ??? Esikoisen nimi Joonas alias Jami.. muutti aikanaan Oulusta Tampereelle, punkki oli tuolloin... meni yhteen jonkun rokkarin kanssa ja sai tyttären.

Missä olet Henkka??? Tuntisko Apassin Kyynel sinua?
Henkka on muistaakseni vm-74.
 
Vieras
Kaipailen Savonlinnan aikojen kämppistä, etunimi alkaa R-kirjaimella... jos Joonas-installaatio tai rusina huulessa tai Kake Randelin sanoo jotain niin pistähän viestiä :) Asuttiin Vuorilinnassa ja myöhemmin Malakiaksessa (tuolloin ei enää kämppiksinä).
 

Yhteistyössä