<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 10:09 solros kirjoitti:
Turkulainen 28-vuotias äiti täällä huhuilee. Meillä poika 7v, tyttö 5v ja nuorimmainen poika täyttää elokuussa 2v. Iskä 33v on päivät töissä, niin kahvittelu ja puistotteluseura olisi kivaa. Kylässäkin on kiva käydä =)
heips... täällä 27v äiti olisi kiinostunut ystävystymän sinun kanssasi jos laitat sähköposti osoiten tai msn.
minulla lapset 6v ja 4 v.
kaarinan puolella asutaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 15:40 dharma80 kirjoitti:
Moikka täällä ois 26-vuotias, 5kk ikäisten kaksospoikien äiti Varsinais-Suomesta.

Olisi mukava saada juttuseuraa toisista äideistä ja joskus vaikka nähdä kahvin/teen parissa :)

Mailia saa laittaa dharma80@suomi24.fi
Mistä päin Varsinais-Suomea? Mä olen Uudestakaupungista ja kelpaisi kyllä kaffittelu- tai päiväkävelyseura. =)
 
vinku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 10:36 VesiPisara kirjoitti:
Tuo ensimmäinen ketju on jo venynyt 10 sivuiseksi, joten ajattelin, että päivitettäisiin uutta tähän.
Täällä äippä Keski-Suomesta vailla uusia tuttavuuksia
Vesi.pisara1@luukku.com
PITKÄKSI VENYNYT TÄMÄKIN
 
Täällä olisi 3 lapsen äippä melkein tampereelta (muksut -99 poika, -02 poika ja -06 tyttö)

itse olen 26v ja aviomieheni 27v ja perheeseemme kuulu myös karvaturri.

mesekamuja kaipailen ja tottahan toki voidaan tavatakin vaikka kahvittelun yms merkeissä

meseossa susalaine£@msn.com (ei ole spostini osoite)
 
Minä täältä kuopiosta kaipailisin ystäviä. Ikää 23 vuotta ja tenava teon alla :wave: . Ei ole vielä tärpännyt mutta saman henkisten kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia.
Mese onpi hansku83@jippii.fi ja sinnekin voipi tulla olalle koputtelemaan
 
minäkin etsin ystävää ja asun tikkurilassa vantaalla tyttäreni 2v8kk ja mieheni kanssa :)

Olisi kiva tutustua muihin ihmisiin kun en oikein täällä päin viellä tunne ketään ja laitan mun mes ja sähköpostiosotteen niin voi muutkin kirjoitella :)


janskup30@hotmail.com :attn:
 

Yhteistyössä