FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Hmm, pystyykö naapureita auttamaan siis vain kerran vuorokaudessa? Ja voiko uudelleen mennä auttamaan heti kun vuorokausi vaihtuu klo 00.00 vai koska? :D

Ja tietääkö kukaan, että monta tasoa tuossa pelissä on? Loppuuko se koskaan?
Kai niitä tasoja on loputtomiin. Yksi naapureistani (tasolla 47) on saanut tehtyä kaikki tehtävät mitä on ollut tähän mennessä mahdollista.
Mutta kaippa niitäkin pelin kehittäjät keksii "lähitulevaisuudessa" lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Hmm, pystyykö naapureita auttamaan siis vain kerran vuorokaudessa? Ja voiko uudelleen mennä auttamaan heti kun vuorokausi vaihtuu klo 00.00 vai koska? :D

Ja tietääkö kukaan, että monta tasoa tuossa pelissä on? Loppuuko se koskaan?
Aina kun menet naapurin luo, niin siinä vasemmalla näkyy ne viisi "merkkiä", onko siinä nyt talikkoa ja lapiota, vai mitä onkaan, en muista. Kuitenkin, saat siis tehdä viisi tehtävää päivässä jokaisen naapurin luona, näin ainakin minulla ollut. Sitä en tiedä koska nuo "nollaantuvat", minä kun käyn kaikki naapurit läpi yleensä aamulla kun on aikaa ennen kuin tyttö herää.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Minä taas tarvisin noita tomaatteja, kurpitsoita ja munakoisoja. :snotty: Huomenna aamulla tosin pääsen vasta naapureiden luona kyläilemään kun tämän päivän kiintiöt lienee jo täynnä. :D Tarviiko kukaan muuten tuota hevonpaskaa enää?
Laitoin noita kaikkia 5 kpl kasvamaan ja jätän ne keräämättä. Löytyvät sieltä hevosen ja muulien vierestä.
Kiitos! :wave:
 
jes
Jes,nyt on tullu laajennustehtävä...tosin mä tarviin 10 hevosenkenkää ennen kun saan ne tehtävät kokonaan tehtyy..täytyis ostaa sellanen heinäkärri mikä vaatii noit kenkiä, ukol oli ihan eri tehtävät toho laajennukseen ku mulla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jes:
Jes,nyt on tullu laajennustehtävä...tosin mä tarviin 10 hevosenkenkää ennen kun saan ne tehtävät kokonaan tehtyy..täytyis ostaa sellanen heinäkärri mikä vaatii noit kenkiä, ukol oli ihan eri tehtävät toho laajennukseen ku mulla!
Saat sen kärryn kyllä ihan kolikoilla sieltä kaupasta, hevosenkengillä voi vain korvata ne tehtävät, jos et esim. jaksa vierailla naapureilla tms.
 
jes kiittää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jes:
Jes,nyt on tullu laajennustehtävä...tosin mä tarviin 10 hevosenkenkää ennen kun saan ne tehtävät kokonaan tehtyy..täytyis ostaa sellanen heinäkärri mikä vaatii noit kenkiä, ukol oli ihan eri tehtävät toho laajennukseen ku mulla!
Saat sen kärryn kyllä ihan kolikoilla sieltä kaupasta, hevosenkengillä voi vain korvata ne tehtävät, jos et esim. jaksa vierailla naapureilla tms.
ahaa..kiitos.meenkin heti sen ostaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Onko muilla samaa "ongelmaa" tässä laajennus tehtävässä.
Kohta "visit 10 neighbors" niin se pysyy 0/10 vaikka on jo käynyt vierailulla nyt justiin yhdeksän naapurin tilalla?
En tiedä tuosta, ehdin jo käydä kaikki naapurit ennen kuin tuli ilmoitus tuosta laajennustehtävästä. Jotain häikkää kai kuitenkin on, koska kävin yhdeltä naapurilta toista tehtävää varten kokoamassa sitä "Flaxia", mutta eipä ne tuolla tehtävässä sitten näykään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Onko muilla samaa "ongelmaa" tässä laajennus tehtävässä.
Kohta "visit 10 neighbors" niin se pysyy 0/10 vaikka on jo käynyt vierailulla nyt justiin yhdeksän naapurin tilalla?
En tiedä tuosta, ehdin jo käydä kaikki naapurit ennen kuin tuli ilmoitus tuosta laajennustehtävästä. Jotain häikkää kai kuitenkin on, koska kävin yhdeltä naapurilta toista tehtävää varten kokoamassa sitä "Flaxia", mutta eipä ne tuolla tehtävässä sitten näykään.
Tämä näköjään korjaantui itsestään, nyt vaan täytyy odotella niitä lappusia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Onko muilla samaa "ongelmaa" tässä laajennus tehtävässä.
Kohta "visit 10 neighbors" niin se pysyy 0/10 vaikka on jo käynyt vierailulla nyt justiin yhdeksän naapurin tilalla?
En tiedä tuosta, ehdin jo käydä kaikki naapurit ennen kuin tuli ilmoitus tuosta laajennustehtävästä. Jotain häikkää kai kuitenkin on, koska kävin yhdeltä naapurilta toista tehtävää varten kokoamassa sitä "Flaxia", mutta eipä ne tuolla tehtävässä sitten näykään.
Tämä näköjään korjaantui itsestään, nyt vaan täytyy odotella niitä lappusia..
Mulla näyttää edelleen 0/15 tuo. Toivottavasti jollakin ois huomenna tuota kasvamassa että sais tuon tehtävän valmiiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Onko muilla samaa "ongelmaa" tässä laajennus tehtävässä.
Kohta "visit 10 neighbors" niin se pysyy 0/10 vaikka on jo käynyt vierailulla nyt justiin yhdeksän naapurin tilalla?
En tiedä tuosta, ehdin jo käydä kaikki naapurit ennen kuin tuli ilmoitus tuosta laajennustehtävästä. Jotain häikkää kai kuitenkin on, koska kävin yhdeltä naapurilta toista tehtävää varten kokoamassa sitä "Flaxia", mutta eipä ne tuolla tehtävässä sitten näykään.
Tämä näköjään korjaantui itsestään, nyt vaan täytyy odotella niitä lappusia..
Mulla näyttää edelleen 0/15 tuo. Toivottavasti jollakin ois huomenna tuota kasvamassa että sais tuon tehtävän valmiiksi.

Itselläni on ongelmia auringonkukkien kanssa ku ne ei tuu tonne listaan vaikka kuinka hoidan ja kerään niitä naapureilta :S sais luvan ilmestyä ku kohta kellään ei taas ole niitä..
 

Yhteistyössä