FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Onko muilla samaa "ongelmaa" tässä laajennus tehtävässä.
Kohta "visit 10 neighbors" niin se pysyy 0/10 vaikka on jo käynyt vierailulla nyt justiin yhdeksän naapurin tilalla?
En tiedä tuosta, ehdin jo käydä kaikki naapurit ennen kuin tuli ilmoitus tuosta laajennustehtävästä. Jotain häikkää kai kuitenkin on, koska kävin yhdeltä naapurilta toista tehtävää varten kokoamassa sitä "Flaxia", mutta eipä ne tuolla tehtävässä sitten näykään.
Tämä näköjään korjaantui itsestään, nyt vaan täytyy odotella niitä lappusia..
Mulla näyttää edelleen 0/15 tuo. Toivottavasti jollakin ois huomenna tuota kasvamassa että sais tuon tehtävän valmiiksi.

Itselläni on ongelmia auringonkukkien kanssa ku ne ei tuu tonne listaan vaikka kuinka hoidan ja kerään niitä naapureilta :S sais luvan ilmestyä ku kohta kellään ei taas ole niitä..
Ärsyttävää kyllä kun kaikki tökkii. No, mulla ainakin on auringonkukkia aina!:D Menee tässäkin tehtävässä ties kuinka kauan kun ei nuo flaxit tuonne kerry, ja tosi harvion sitä kellään edes on. :|
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Pyytäkää niitä tarvittavia istutuksia tuolla fb:ssa!? Mä en muista kuka on kuka ja onko kyseinen nimimerkki esim. edes mun pelikaveri. :ashamed: Mut fb:ssa on helppo vastata pyyntöihin. Autan kyllä jos tarvitaan! =)
Tuossa on vaan se hankala puoli,että osalla on seinä piilossa ja vaikka laittaisivat näkymään pyynnön pelikavereille,niihin ei voi huikata että olisi halukas auttamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Pyytäkää niitä tarvittavia istutuksia tuolla fb:ssa!? Mä en muista kuka on kuka ja onko kyseinen nimimerkki esim. edes mun pelikaveri. :ashamed: Mut fb:ssa on helppo vastata pyyntöihin. Autan kyllä jos tarvitaan! =)
Minäkään en osaa yhdistää nimimerkkiä ja oikeaa nimeä, mutta minusta me ollaan naapureita.:D Ja mulla on statukset ja seinä piilotettu, en voi siellä siis oikein noita pyyntöjä laittaa. Pitää siis vaan odottaa.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Pyytäkää niitä tarvittavia istutuksia tuolla fb:ssa!? Mä en muista kuka on kuka ja onko kyseinen nimimerkki esim. edes mun pelikaveri. :ashamed: Mut fb:ssa on helppo vastata pyyntöihin. Autan kyllä jos tarvitaan! =)
Tuossa on vaan se hankala puoli,että osalla on seinä piilossa ja vaikka laittaisivat näkymään pyynnön pelikavereille,niihin ei voi huikata että olisi halukas auttamaan...
Itellänikin on seinä piilossa mut sit jos julkasen jotain avunpyyntojä ni sit vaan valitsen valmiiksi luodun listan pelikavereista joilla se näkyy vaikka muuten ei seinä näkyiskään ja sit ne kaverit jotka ei pelaa ni ei häiriinny pelipäivityksistä yms. :LOL: tosin hieman kesti ennen ku tajusin kuinka se oikein toimii..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Pyytäkää niitä tarvittavia istutuksia tuolla fb:ssa!? Mä en muista kuka on kuka ja onko kyseinen nimimerkki esim. edes mun pelikaveri. :ashamed: Mut fb:ssa on helppo vastata pyyntöihin. Autan kyllä jos tarvitaan! =)
Tuossa on vaan se hankala puoli,että osalla on seinä piilossa ja vaikka laittaisivat näkymään pyynnön pelikavereille,niihin ei voi huikata että olisi halukas auttamaan...
Itellänikin on seinä piilossa mut sit jos julkasen jotain avunpyyntojä ni sit vaan valitsen valmiiksi luodun listan pelikavereista joilla se näkyy vaikka muuten ei seinä näkyiskään ja sit ne kaverit jotka ei pelaa ni ei häiriinny pelipäivityksistä yms. :LOL: tosin hieman kesti ennen ku tajusin kuinka se oikein toimii..
Siis mä en edelleen tajua miten tän saa toimimaan että saisi tietyn ryhmän suoraan valittua. Kun mä saan vaan laitettua nimiä jotka näkee tai ei nää :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Okei, tila laajennettu. Mutta miks helvatassa sen laajennusosan pitää olla täynnä ruohoa, kukkia, puita yms? :headwall: :kieh:
Jees, sitä mä toivoinkin!! :D
Pitäis vaan saada raksatavaraa että sais tuon toteutettua loppuun....

Empuuu, mun mielestä sen tehtävän alkaessa sanottiin että on 5-osainen, mulla viides meneillään eli rakentaminen. Helppoja tehtäviä kaikenkaikkiaan nuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Kuinka monta tehtävää tuota laajennusta varten pitää suorittaa, neljäkö? Mulla vasta toinen goal menossa...
Tais olla viis. Viidennessä rakennetaan se land office ja sen jälkeen sen sisällä tehdään pari tavaraa.

Muoks: Tuossa on linkki missä kerrotaan laajennukseen liittyvät tehtävät.

http://www.unlimitedwebgames.com/tip/frontierville-expansion-quests
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Pyytäkää niitä tarvittavia istutuksia tuolla fb:ssa!? Mä en muista kuka on kuka ja onko kyseinen nimimerkki esim. edes mun pelikaveri. :ashamed: Mut fb:ssa on helppo vastata pyyntöihin. Autan kyllä jos tarvitaan! =)
Tuossa on vaan se hankala puoli,että osalla on seinä piilossa ja vaikka laittaisivat näkymään pyynnön pelikavereille,niihin ei voi huikata että olisi halukas auttamaan...
Itellänikin on seinä piilossa mut sit jos julkasen jotain avunpyyntojä ni sit vaan valitsen valmiiksi luodun listan pelikavereista joilla se näkyy vaikka muuten ei seinä näkyiskään ja sit ne kaverit jotka ei pelaa ni ei häiriinny pelipäivityksistä yms. :LOL: tosin hieman kesti ennen ku tajusin kuinka se oikein toimii..
Siis mä en edelleen tajua miten tän saa toimimaan että saisi tietyn ryhmän suoraan valittua. Kun mä saan vaan laitettua nimiä jotka näkee tai ei nää :ashamed:
Kirjoita sen ryhmän nimi siihen missä näkyy ainoastaan nimiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Mulla on noita tehtäviä enemmän mitä siihen vasempaan reunaan mahtuu. tietääkö joku pääsenkö kattomaan mitä ne uudet tehtävät on??
Eikö mahdu sittenkään jos otat koko näytön pelille käyttöön?
Hmm.. ei ne näy sittenkää vaikka tuntui mahtuvan. Ja ku pelin alottaa niin näkee, et siellä alhaalla pitäs olla uusi tehtävä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Mulla kanssa sama ongelma noiden tehtävien kanssa.. ei mahdu ruutuun kaikki! Niitä flaxejakin istutin ihan turhaan liikaa, ku ei voinu kattoa, että se määrä oli jo täynnä :(
Eikö auta, vaikka painaisit Ctrl ja 0? Silloin pitäisi koon muuttua normaaliksi. Tuo peli ei toimi jos käyttää suurennusta tai pienennystä... Vai oliko ongelma joku muu? :)
 

Yhteistyössä