FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Mulla kanssa sama ongelma noiden tehtävien kanssa.. ei mahdu ruutuun kaikki! Niitä flaxejakin istutin ihan turhaan liikaa, ku ei voinu kattoa, että se määrä oli jo täynnä :(
Eikö auta, vaikka painaisit Ctrl ja 0? Silloin pitäisi koon muuttua normaaliksi. Tuo peli ei toimi jos käyttää suurennusta tai pienennystä... Vai oliko ongelma joku muu? :)
Mä en tajunnu mistä suurennuksesta tai pienennyksestä puhut mut koitin painaa ctrl + 0 ja ei muuttunu mikään :D
 
äh
Sain laajennettua tilaa ja nyt kun raivaan niitä puita niin peli tilttaa aina tietyn puun kohdalla. Ja juuri sen haluaisin kaataa! Olen hakannut sen pois ainakin viisi kertaa ja aina peli ilmoittaa että internetyhteys pätkii ja päivittää sivun ja sen jälkeen puu on aina siinä taas :O Ihan mitä muuta tahansa pystyn tilalla tekemään mutta tuon puun kanssa tökkii!! Mikä tuohon auttaa? Haluan sen puun pois! Olen kokeillut sitäkin että hakkaan vain kerran ja teen sitten jotain muuta, mutta ei.. aina on puu siinä kokonaan.l
 
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Sain laajennettua tilaa ja nyt kun raivaan niitä puita niin peli tilttaa aina tietyn puun kohdalla. Ja juuri sen haluaisin kaataa! Olen hakannut sen pois ainakin viisi kertaa ja aina peli ilmoittaa että internetyhteys pätkii ja päivittää sivun ja sen jälkeen puu on aina siinä taas :O Ihan mitä muuta tahansa pystyn tilalla tekemään mutta tuon puun kanssa tökkii!! Mikä tuohon auttaa? Haluan sen puun pois! Olen kokeillut sitäkin että hakkaan vain kerran ja teen sitten jotain muuta, mutta ei.. aina on puu siinä kokonaan.l
Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Sain laajennettua tilaa ja nyt kun raivaan niitä puita niin peli tilttaa aina tietyn puun kohdalla. Ja juuri sen haluaisin kaataa! Olen hakannut sen pois ainakin viisi kertaa ja aina peli ilmoittaa että internetyhteys pätkii ja päivittää sivun ja sen jälkeen puu on aina siinä taas :O Ihan mitä muuta tahansa pystyn tilalla tekemään mutta tuon puun kanssa tökkii!! Mikä tuohon auttaa? Haluan sen puun pois! Olen kokeillut sitäkin että hakkaan vain kerran ja teen sitten jotain muuta, mutta ei.. aina on puu siinä kokonaan.l
Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
Hyvä idea!Kiitos!
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
Hyvä idea!Kiitos![/quote]

Äh, ei onnistu näinkään! Kavereille tulee sama ilmoitus? :O Ja minä kun menen katsomaan niin ensin ei näkynyt että olisi naapuri käynyt ollenkaan, sitten kaveri kokeili niin että kasteli ensin yhden pähkinän ja sitten hakkasi sitä puuta ja lähti heti pois koko pelistä niin minulla näkyi vaan niin että oli kastellut sen pähkinän :D Eli jotain mätää tuossa nyt on, pakko jättää se siihen. Huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
Hyvä idea!Kiitos!
Äh, ei onnistu näinkään! Kavereille tulee sama ilmoitus? :O Ja minä kun menen katsomaan niin ensin ei näkynyt että olisi naapuri käynyt ollenkaan, sitten kaveri kokeili niin että kasteli ensin yhden pähkinän ja sitten hakkasi sitä puuta ja lähti heti pois koko pelistä niin minulla näkyi vaan niin että oli kastellut sen pähkinän :D Eli jotain mätää tuossa nyt on, pakko jättää se siihen. Huoh. [/quote]

Kokeile palkkaamalla kaveri eli kaverin kuvan kohdalta se Hire -vaihtoehto. Mulla toimi tuo johonkin tökkivään kohtaan mitä en saanut itse otettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
Hyvä idea!Kiitos!
Äh, ei onnistu näinkään! Kavereille tulee sama ilmoitus? :O Ja minä kun menen katsomaan niin ensin ei näkynyt että olisi naapuri käynyt ollenkaan, sitten kaveri kokeili niin että kasteli ensin yhden pähkinän ja sitten hakkasi sitä puuta ja lähti heti pois koko pelistä niin minulla näkyi vaan niin että oli kastellut sen pähkinän :D Eli jotain mätää tuossa nyt on, pakko jättää se siihen. Huoh.
[/quote]

Kokeile palkkaamalla kaveri eli kaverin kuvan kohdalta se Hire -vaihtoehto. Mulla toimi tuo johonkin tökkivään kohtaan mitä en saanut itse otettua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä levelil 34 ja 3 tehtävää kesken..pitää kerätä se miljoona, laajennustehtävät ja ne hemmetin munat mitä saa siintä kopista mut ei tuu ei..
Mä en ainakaan ole kanakopista saanut päiväbonuksina yhtä ainoaa tavaraa. Sain munat rakentamalla niitä koppeja yksi toisensa jälkeen :D En tehnyt loppuun asti, vaan deletoin kun oli tolpat pystyssä ja olis pitänyt vasaroita keräillä.

Olen levelillä 37 ja tehtävät loppuu tuotapikaa... enää 5000 kolikkoa ja milli on kasassa, muita tehtäviä ei ole enää kesken kun lopulta tänä aamuna sain puuttuvan tyynynkin Innistä ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Hei auttakaa, mistä niitä risukasoja sille lapselle löytyy??

Ja edelleen naapureita otan vastaan :heart:
mä odottelin niit kasoja reilu kuukauden, ei tullu..meni hermot ja ostin nillä ilmasilla krediteillä ne
 
kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä levelil 34 ja 3 tehtävää kesken..pitää kerätä se miljoona, laajennustehtävät ja ne hemmetin munat mitä saa siintä kopista mut ei tuu ei..
Mä en ainakaan ole kanakopista saanut päiväbonuksina yhtä ainoaa tavaraa. Sain munat rakentamalla niitä koppeja yksi toisensa jälkeen :D En tehnyt loppuun asti, vaan deletoin kun oli tolpat pystyssä ja olis pitänyt vasaroita keräillä.

Olen levelillä 37 ja tehtävät loppuu tuotapikaa... enää 5000 kolikkoa ja milli on kasassa, muita tehtäviä ei ole enää kesken kun lopulta tänä aamuna sain puuttuvan tyynynkin Innistä ;)
nyt koppeja rakentaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Hei auttakaa, mistä niitä risukasoja sille lapselle löytyy??

Ja edelleen naapureita otan vastaan :heart:
mä odottelin niit kasoja reilu kuukauden, ei tullu..meni hermot ja ostin nillä ilmasilla krediteillä ne
Näin tein minäkin. Mutta kuulemma siellä ihan oikeassa ylänurkassa pitäisi olla tilaa, sekä farmilla pitäisi olla ainakin yksi täysikasvuinen puu. Tiheästä metsästä kai niitä risuja tulee. Tai pitäisi tulla. Ja nyt tuon farmin laajennuksen myötä niitä tietysti tuli kun tuo laajennusosa on täynnä heiniä, puita jne. :headwall:
 

Yhteistyössä