FrontierVille! Kysymyksiä.

Haha, hyvä käydä täällä lukemassa tulevia tehtäviä. Mulla vielä inni pahasti kesken ja lvl.23 vasta... Karmeen väännön kanssa saa pykäillä noita rakennuksia pystyyn kun aina loppuu naulat ja tiilet yms yms. Sama juttu muissaki peleissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja what:
Mitä helvettiä tuo peli oikeen temppuilee??? mulla hävis tosta vaan 600 000 kolikoita ja tilalle ilmesty 12 hevosenkenkää :O Tein vaan sen tehtävän missä piti inn:iä muuttaa erilaiseks, nyt tuli tehtävä mis pitää kerätä se miljoona kolikkoo, ihan kiva alkaa kasaa tot summaa ku tuo 600 000 hävis taivaan tuuliin!! outoa!
Onkä tää se rahankeruu tehtävä? eka kerättiin 100 000, sitten 500 000 ja sittenkö vielä pitää kerätä miljoona :eek: Ja tuossa 500 000 keräys tehtävässä lukeekin että palkinnoksi saa sitten hevosenkenkiä ja olipa ekasta mulle niitä näköjään ilmestynytkin.

Ainakin noissa kahdessa ekassa tehtävässä lukee että rahat häviää sen jälkeen kun ne on kerännyt (mikä on ihan typerää ) :|
Eihän se muuten olisi tehtävä eikä mikään jos ne säilyisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mulla uupuisi se tyyny (ja munia) mutta eniten kaipailen tyynyä.
Multa löytyisi lahjoitettavaksi sontaa sekä tällä hetkellä yksi aprikoosi öljy ja härän pihvi on ylimääräistä.
Mä tartteisin aprikoosiöjyä jos vaan pystyy vielä laittamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mulla uupuisi se tyyny (ja munia) mutta eniten kaipailen tyynyä.
Multa löytyisi lahjoitettavaksi sontaa sekä tällä hetkellä yksi aprikoosi öljy ja härän pihvi on ylimääräistä.
Mä tartteisin aprikoosiöjyä jos vaan pystyy vielä laittamaan.
Jos KiiaVillellä ei enää ole,niin minä voin laittaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mulla uupuisi se tyyny (ja munia) mutta eniten kaipailen tyynyä.
Multa löytyisi lahjoitettavaksi sontaa sekä tällä hetkellä yksi aprikoosi öljy ja härän pihvi on ylimääräistä.
Mä tartteisin aprikoosiöjyä jos vaan pystyy vielä laittamaan.
Jos KiiaVillellä ei enää ole,niin minä voin laittaa =)
Ylimääräiset pääsi jo loppumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wilma03:
Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mulla uupuisi se tyyny (ja munia) mutta eniten kaipailen tyynyä.
Multa löytyisi lahjoitettavaksi sontaa sekä tällä hetkellä yksi aprikoosi öljy ja härän pihvi on ylimääräistä.
Mä tartteisin aprikoosiöjyä jos vaan pystyy vielä laittamaan.
Jos KiiaVillellä ei enää ole,niin minä voin laittaa =)
Jos vaan löytyy, niin kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja kl:
aprikoosiöljyä olisi mutta yksi tyyny puuttuu!!!
Sama juttu :D Tyynyjä olen etsinyt jo ihan hirveen pitkään...
Illalla naapureille lähettelin jotain tavaroita mitä heidän toivelistallaan oli, mutta aprikoosiöljyä on vielä 7 putelia ;)
Että jos joku haluaa sen vuoksi naapuriksi, niin ollos hyvä vaan. Niitä kyllä sit tulee :D
:wave: minä tarviisin sitä aprikoosiöljyä kaksi putelia :)
 
Minä taas tarvisin noita tomaatteja, kurpitsoita ja munakoisoja. :snotty: Huomenna aamulla tosin pääsen vasta naapureiden luona kyläilemään kun tämän päivän kiintiöt lienee jo täynnä. :D Tarviiko kukaan muuten tuota hevonpaskaa enää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Minä taas tarvisin noita tomaatteja, kurpitsoita ja munakoisoja. :snotty: Huomenna aamulla tosin pääsen vasta naapureiden luona kyläilemään kun tämän päivän kiintiöt lienee jo täynnä. :D Tarviiko kukaan muuten tuota hevonpaskaa enää?
Laitoin noita kaikkia 5 kpl kasvamaan ja jätän ne keräämättä. Löytyvät sieltä hevosen ja muulien vierestä.
 
Hmm, pystyykö naapureita auttamaan siis vain kerran vuorokaudessa? Ja voiko uudelleen mennä auttamaan heti kun vuorokausi vaihtuu klo 00.00 vai koska? :D

Ja tietääkö kukaan, että monta tasoa tuossa pelissä on? Loppuuko se koskaan?
 

Yhteistyössä