G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

No tuota...
Nykyisen miehen kanssa eläessäni: Heittänyt silitysraudan lastulevyseinästä läpi, haukkunut miehen kaikki naispuoliset sukulaiset äidistä ja siskosta alkaen huoriksi. Ex-miehen kanssa (joka oli väkivaltainen niin fyysisellä kuin henkisellä tasollakin) tuli tapeltua ihan nyrkein, mutta myös veitsin. Luojan kiitos kukaan ei kuollut. Hajotin myös ex-miehen asunnosta kaikki ikkunat pihaharjalla. Kun sain tietää miehen pettäneen minua (itse en pettänyt kertaakaan) ja löysin tämän uuden naisen shampoopullot pesuhuoneestamme ennen kuin olimme kunnolla edes eronneet, kaadoin osan sen huoran (entinen kaverini) shampoista pois, ja kusin tilalle :D Mukavia suihkuhetkiä hänelle :D
 
vvvvvvvvvvvvvv
Olen heittänyt ison ikkunan säpäleiksi suurella kivellä, ajanut miehen auton puuhun tahallani... Nuo nyt pahimmat.

Pienempiä sitten peilin rikkominen, puhelimen rikkominen, astioiden rikkominen...
 
"helga"
Pahinta mitä mä teen on mököttäminen. Mököttämisen asteesta mies osaa kyllä päätellä tosi hyvin, miten kovasti milläkin kertaa olen suuttunut :D
tosi lapsellista mököttää,miksi sä toimit niin? mitä se auttaa? käsitätkö että se voi toisesta ihmisestä tuntua välinpitämättömyydeltä! mitä saavutat käytökselläsi?
mä harkitsen just eroa miehestäni mm. siksi että en jaksa katsoa mitään tuppisuuta! mä haluan tietää mitä toinen ajattelee ja tuntee.. ja haluan tuntea että musta välitetään ja että mun sanomisilla on jotain merkitystä, jos sitä vaan katotaan hiljaa eikä sanota mitään mihinkään raivostun vaan lisää.. mielummin kuuntelen huutoa kuin katselen välinpitämättömyyttä
 
raivonut
Mulla sama mitä tuossa joku aiemmin kans kirjoitti,oon suutuspäissäni repinyt kaksin käsin omia hiuksiani,ihan siis kunnolla,niin että tuppoja lähti,ei hitsi,ei todellakaan kovin kannattavaa:D sitten on yks toinen,mitä en oikeesti uskalla kirjoittaa nettiin.... :/
 
"mies"
Nykyisen miehen kanssa eläessäni: Heittänyt silitysraudan lastulevyseinästä läpi, haukkunut miehen kaikki naispuoliset sukulaiset äidistä ja siskosta alkaen huoriksi. Ex-miehen kanssa (joka oli väkivaltainen niin fyysisellä kuin henkisellä tasollakin) tuli tapeltua ihan nyrkein, mutta myös veitsin. Luojan kiitos kukaan ei kuollut. Hajotin myös ex-miehen asunnosta kaikki ikkunat pihaharjalla. Kun sain tietää miehen pettäneen minua (itse en pettänyt kertaakaan) ja löysin tämän uuden naisen shampoopullot pesuhuoneestamme ennen kuin olimme kunnolla edes eronneet, kaadoin osan sen huoran (entinen kaverini) shampoista pois, ja kusin tilalle :D Mukavia suihkuhetkiä hänelle :D
Mä rakastan yli kaiken naisia jotka osaa näyttää tunteensa >3
 
"mies"
"Pienen" tapahtuman jälkeen menin hakemaan moottorisahaa tappaakseni yhden tyypin mutta onneksi saha ei käynnistynyt. (Ei perkele ollu bensaa tankissa mutta siinä mielenliikutuksessa en onneksi tajunnut sitä)
 
"mies"
Valitettavasti oli plan B. Lihakirves..
Taas kerran luoja piti huolta hulluista ja matkalla kohteeseen kaveri kutsui kylään ottamaan pari bisseä ja niitä meni siten oli niin monta ettei enään jalat kantanut. Sekään ei auttanut, olin kontannut puoli km "kohteeseen" kunnes sammuin orjantappurapensaaseen. Luoja piti jälleen kerran huolta hulluista ja vaikka koko muu keho oli orjantappurapiikkien lävistämä niin silmiini ei ollut osunut ainutkaan.
 
korvatulppa
naapurirauhaa ajatelen teinnäin :/

me olimme nuori työttömiä siihen suomen ekaan laamaan valmistuneita nuoria.
Silloisella poikakaverilla oli tapana kuunella kaikke musiikkia lujaa ja hänen äidinkin mielestä hyvä biisi kuuluu kuunnella lujaa.
Vaan un silloinen poikakaveri laittoi aina hyvän biisin sattuessa masiinaa lujalle ja lopulta oli volumit kaakossa eli täysillä.
Tilanne oli sellainen että tämä silloinen tykkäsi katsella musavideoita (siihen aikaan videot)
ja lopulta oli masiinat lujalla :(
Minä valitin että hijemalle naapurit naputti seiniin ym.
vaan ei.
meilläoli uusi telkkkari jota ei saanut telkasta voluumia vännettyä vaan piti kaukosäätimestä.
Minänappasin kerran keskellä yötä taas metelin ollessa kaakossa kaukosäätimen painoin hiljemmalle ja kun en oikeasti saanut tilanteeseen mitään tolkuua 8kun tämä anoppikin kannusti meteliin) otin kaukosäätimen laitoin nojatuolin jalan alle ja istua römähin siihen päälle,
kake tietty paskana :D
Yöunet taattu niin minulla kuin valittavilla naapureillakin mutta harmi kun eron tullessamuutin niin jouduin ostamaan uuden jotta sain kanavat haettua ja se ei taas halpa paukku ollukaan.
Mutta pääasia oli se että silloinen mies ja ex anoppin kanta tuli selkeeksi, musiikkia ei voi kuunnella hiljaa ja nauttia ja vielä jos on hyvä biisiaina vaan voluumia lisää hiljemmalle ei koskaan.
 
"Vieras"
Olen viskannut sohvan melkein kokonaan pihalle, kun rupesi kissankarvat siinä vituttamaan. Paiskinut ovia niin että seinään tuli reikä. Hajottanut keittiön tuolin kun siivosin. Ihania nuo raskaushormoonit. :)
 
temperamenttinen
Mies ei vastannut puhelimeen ja mulla oli tärkeää asiaa joten raivostuin ja paiskasin puhelimen täysillä lattiaan. Löin miestä nyrkillä silmään kun se tuli myöhässä töistä ja mä olin innoissani odottanut sitä kun olin tehnyt jotain herkkuruokaa. Paiskasin ostokset kaupassa miehen päälle kassalla kun se huomasi että olikin unohtanut lompakon kotiin. Ja paljon muutakin olen tehnyt... :D
 

Yhteistyössä