G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

kojootti
Raskaushormonit on oikeesti pelottavia. Mulla ainakin ekassa raskaudessa kiehahteli niin paljon, että en enää itsekään tuntenut itseäni. Mä en normaalisti koskaan riehu, mutta raskausaikana teki aina mieli tehdä jotain konkreettista kun otti päähän. Just vaikka heittää jotain tavaroita. Ei kyllä ketään kohti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus oon jotain paiskonu seinään mut en oo mitään hajottanu. Jonku kerran oon vaan ottanu auton ja lähteny parin tunnin ajelulle. Yhden äitienpäivän muistan. Hipsin tuonne takametsään ja siel makasin auringossa kiven päällä. Yks juhannus taas lähdin käveleen tuonne mettä ja peltotielle sillä aikaa kun muut oli saunassa (mun ois pitäny ottaa lapset vastaan saunan jälkeen ) . Et kyllä noita varmaan ois enemmänki ku muistas.
Minäkin suutuspäissäni joko alan pakata laukkuja, ja on ihan pakko päästä talosta pois. Ennen vanhaan miehen oli ihan pakko pitää minua talossa, ja hirveän käsirysyt siinä ovella, kun ei ollut päästää ulos, mikä teki minut ihan hysteeriseksi. Sen jälkeen olen sanonut, että jos mä haluan ulos kimpsujeni ja kampsujeni kanssa, vaikka keskiyöllä pakkaseen, niin sinä et seiso oven edessä, tai tulee ero. Mutta metässä olen puoli yötä harhaillut, ja nukkunut autossa ja semmosii... :ashamed:
 
vieras
Teininä tuli kyllä heiteltyä yhtä sun toista, kaukosäädin oli usein tulilinjalla ja joulukuusikin on tullu kaadettua... Eniten hävettää kuitenkin se, että löin muutaman kerran äitiäni, en niin kovaa, että olis jälkiä tullu, mutta silti...
 
AJOLÄHTÖ
raivoan, lyön vyön alle, loukkaan tavalla joka saa henkilön jonka loukkaan hajottamaan tavaroita, yleensä omiaan tai hakkaamaan seinään reikiä, käymään päälle...
 
jadal
teiniajan juttuja en kyllä kehtaa edes kertoa.
"aikuisena" tyhmimpiä juttuja suuttuessa ovat olleet puhelimen heittäminen seinään, hajos moneen palaan... Täyden muovisen fetajuusto purkin seinään heitto... Vaatekaapin tyhjennys lattialle kun sotkuiset hyllyt ärsytti.
Ja joka kerta on ärsyttänyt sanoinkuvaamattomasti jälkiä siivotessa oma hölmöys.

Lasten nähdeen en sentään ole noin räjähdellyt. Vissiin olen "hieman" räiskyvä luonne olen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä oon heittänyt miestä kääretortulla. Joskus heitin kokispullon niin että se jäi seinään pystyyn. Sen pahempia en halua kertoa. :ashamed:
:LOL: anteeks, ei sais nauraa, mutta vaikutti jotenki koomiselta tuo "heitin miestäni kääretortulla" :D
Se oli kaupan kääretorttu. Oman tekemäni olisin mieluiten syönyt.
 
mä olin hieman nuorempana aivan kamala...suuttuessani aloin rääpiä silloista poikaystävääni jos meillä oli kauhee riita...sitte oon just maitoa nakannu miehen päälle (ihana pestä seiniä jälkeenpäin :snotty: ) nii ja sitte mies valutti maidot mun päälle, mutta mua rupes vaan sitte yhtäkkiä naurattamaan niin kauheesti se tilanne että rauhotuin kyllä äkkiä :D
 
raivoava äiti
Joskus kun joku lapsista kiukutteli oikein urakalla, taisin sivellä sen pään (kasvot + hiukset) täyteen jätskiä/jogurttia tai jotain muuta tahmeeta, mitä se oli syömässä, en kunnolla muista...
 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie:
Pahinta mitä mä teen on mököttäminen. Mököttämisen asteesta mies osaa kyllä päätellä tosi hyvin, miten kovasti milläkin kertaa olen suuttunut :D
muuten peesi mut mun mies ei ees aina tajuu et mä mökötän... aikani mököttelen ja sit alan huutelee sille et tiedäthän sä et mä oon sulle suuttunut... et ois paree osallistua riitaan tai ei pääse vaikuttamaan lopputulokseen... mun mies on kyl ihan super huono riitelemään... jos mä oikein alan vääntää niin se lakkaa puhumasta... sit vaan ollaan... ai niin... oonhan mä joskus tosi suuttuneena laittanut maililla sille sivun pitusen sepustuksen siittä missä mua nyt kohdeltiin väärin ja kuinka se oli kurjaa... sain vaan vastauksen takas et "point taken"... sillon kyl asuttiin viä eri osotteissa ja olin lähteny kotiin mököttää...
 
leena
Alkuperäinen kirjoittaja raivoava äiti:
Joskus kun joku lapsista kiukutteli oikein urakalla, taisin sivellä sen pään (kasvot + hiukset) täyteen jätskiä/jogurttia tai jotain muuta tahmeeta, mitä se oli syömässä, en kunnolla muista...
oikeesti? kauheeta
 
ilona
Annoin kaverille avokämmenestä kasvoihin. oli hetkeä aijemmin haukkunut mua lihavaksi... En oo teotani ylpeä, onneksi toiste en ole ketään lyönyt. Tämä sattui yli 10 vuotta sitten.
 
nalle
Löin miestä kämmenselällä poskelle kun kouri vaikka sanoin tuhat kertaa että lopeta.

Minulla on ahtaanpaikan kammo ja mies on montakertaa litistänyt seinän väliin tai sohvalla itseään vasten leikillään. Minut valtaa silloin täysi pakokauhu ja teen mitä vaan että pääsen irti. Olen monta kertaa kynsinyt ja purrut päästäkseni irti. Välillä on tullut vertakin. Mies tietää että menen paniikkiin, ei silti ole lopettanut
 

Yhteistyössä