G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

No mä vähän kiukuttelin ihan vieraalle ihmiselle. :whistle: Mulla kun ei ole yleensä tapana sanoa tutuillekaan vastaan. :ashamed: Mutta silloin olin pitkän työpäivän ja ylityötuntien jälkeen menossa nälkäisenä kebabille, ja seisoin siinä jonottamassa pitkän aikaa, kunnes oli mun vuoroni. No, ovesta paukkasi keski-ikäinen äijä, joka ihan pokerina ohitti mut ja esitti tilauksensa kassalle. :eek: mä sitten huomautin, että on mun vuoro, johon mies tuumasi, ettei huomannut mua. Mä sanoin, että jos sä kaivaisit pääs pois perseestäs niin voisit oppia huomioimaan kanssaihmisiäkin. :ashamed: Ja aika kovalla äänellä. :ashamed: Enkä voi perustella käytöstä raskaushormoneillakaan. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: emeleia
Heittänyt poikaystävää lihapiirakalla ja käsilaukulla. Hän tietenkin alkoi repimään kihlasormusta pois mun sormesta, siihen tuli ohikulkijoita paikalle ja niin pääsin luistamaan tilanteesta. Loppuillasta menin kotiin ja potkin äijän hereille ja sitten keskusteltiin.

Lapsen traktorin iskin maahan ja talloin päälle, ihme ja kumma ei sen jälkeen enää jääneet lelut kuleksimaan pitkin lattioita.
 
sareiv
Murskasin näkkärin käsissäni ja heitin sitten muruset pitkin keittiötä. Mies imuroi ne. :saint:

Toinen tapaus oli, kun mulla oli synttärit ja mies tuli töistä ja nakkas 50e kouraan ja sanoi ettei ehtinyt ostaa mitään. Hermostuin siitä ja revin sen viiskymppisen. (olis tuonu vaikka edes suklaapatukan tai jotain, mut tuo ettei ollu muka ehtiny sen vartaa..) Meni sitten meidän 1v:n piikkiin se juttu, kun piti pankissa käydä ehjään vaihtamassa se raha.. :whistle:
 
xx
oon kerran tapellu fyysisesti ku yks tyttö yläasteella otti mut silmätikuks ja oli aina tönimässä ja huutelemassa ku meni ohi niin kerran sit pyöritin sitä oikeen olan takaa hiuksista ja tönäsin päin lyhtypylvästä niin et veri tirsku nenästä. eikä ees kaduta koska sen jälkeen se ei enää kiusannu ja muistan vieläkin kaikki ne ilkeydet mitä se huusi.
 
fff
kolmonen oli vauva, ja päivä oli aivan kauhea alusta asti, kitinää vikinää, tee sitä hae tuota, ei mitään mikrotettavaa ruuaksi ja ukko töissä aamusta iltaan. vauva huusi koko päivän, ja kun menin vaippa vaihtamaan, tuli isommat 2v ja 4v tappelemaan kylpyhuoneeseen, kielsin pari kertaa ja sanoine ttä menkää pois tai olkaa nätisti.. eikä mitään älyä.. no otin sen kusta täynnä olevan vaipan ja heitin sen täysiä kylppärin lattiaan, sehän räjähti oikein ja oltiin kaikki neljä täynnä pissi-geelipalleroita, sekä kylpyhuoneen seinät ja katto. oikein mukava oli pestä vielä kaikki lapset j akylppäri siinä ketutuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
kolmonen oli vauva, ja päivä oli aivan kauhea alusta asti, kitinää vikinää, tee sitä hae tuota, ei mitään mikrotettavaa ruuaksi ja ukko töissä aamusta iltaan. vauva huusi koko päivän, ja kun menin vaippa vaihtamaan, tuli isommat 2v ja 4v tappelemaan kylpyhuoneeseen, kielsin pari kertaa ja sanoine ttä menkää pois tai olkaa nätisti.. eikä mitään älyä.. no otin sen kusta täynnä olevan vaipan ja heitin sen täysiä kylppärin lattiaan, sehän räjähti oikein ja oltiin kaikki neljä täynnä pissi-geelipalleroita, sekä kylpyhuoneen seinät ja katto. oikein mukava oli pestä vielä kaikki lapset j akylppäri siinä ketutuksessa.
Kuolen nauruun :LOL:
*alkoi kuvittelee tilannetta*
:D :snotty:
 
Tuli mieleen vielä että nuorena kaadoin kaikki isän viinat lavuaarista alas ja lakkasin tämän kynnet punasella veljen kanssa kun oli sammunut lattialle.....

Olen myös repinyt yhden ultrakuvan meiän vauvasta :ashamed: Kun miestä ei kiinnostanut koko vauva asia eikä tahtonut keskustella koko asiasta. Tämä kyllä kaduttaa kun kuva oli tosi hyvä... Eikä se edes hyödyttänyt mitään, mikään ei mennyt perille
 
En oo räjähtelevää tyyppiä. Pahin on varmaan lasien heitteleminen seinään ja kerran tahallaan melkein miestä päin. Mutta sekin v*tutti aina jälkikäteen, kun ite jouduin kuitenkin sotkut siivoamaan ja uudet lasit ostamaan...
 
xcvb
Vaikka olen ollut väkivaltainenkin sekä lapsena, teininä että aikuisena niin silti eniten harmittaa ne kaksi kännykää ja yksi läppäri jotka olen heittänyt seinään ja hajottanut.
 
Odotin esikoista ja aina oli miehen kanssa käden vääntöä kaikesta. Olin just tiskaamassa ku mies taas vaan häippäs. Suutuksissani nakkasin tyhjän tuopin lattiaan. Samalla sekunnilla kun se pääs kädestä rupes harmittaan et miks mä sen nakkasin. Noh, se ei särkynytkään vai lähti vierimään lattiaa pitkin. Sitten minua harmitti kun se ei särkynytkään, kunnes kuulin kuinka lasi osui makkarin seinään ja räjähti palasiksi. Huvittaa näin jälkikäteen kuinka monta kertaa mieli ehti vaihtua sen muutaman sekunnin aikana jona kaikki tämä tapahtui :saint:
 
Seinään on tullut heitettyä mm. kaukosäädin, juomalasi (muovinen), huulirasva (hurjaa!) ja avainnippu, josta sitten jäi komia jälkikin seinään. Ovia tullut muutaman kerran paiskottua :D Helpottaa kummasti sitä kiukun tunnetta. Kerran teki mieli jo lyödäkin, kun mies loukkasi mua tosi pahasti, mutta lähdin sitten vaan ulos...
 
wou!
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
oon kerran tapellu fyysisesti ku yks tyttö yläasteella otti mut silmätikuks ja oli aina tönimässä ja huutelemassa ku meni ohi niin kerran sit pyöritin sitä oikeen olan takaa hiuksista ja tönäsin päin lyhtypylvästä niin et veri tirsku nenästä. eikä ees kaduta koska sen jälkeen se ei enää kiusannu ja muistan vieläkin kaikki ne ilkeydet mitä se huusi.

tuo on ihan oikein! olisnpa mäki uskaltanut...
 
M
Heittäny miestä tyhjällä limsapullolla, siitä pohjasta se pieni piikki osu sen silmäkulmaan, joutu tikattavaksi. Heittäny tavaroita, potkassu seinään että meni läpi, rikkonu ovia.
 

Yhteistyössä