G: Kadehditko perheitä, jossa lapset ovat isovanhemmilla hoidossa joka viikko pe-su?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En todellakaan. Säälin. Miksi tehdä lapsia ja hoidattaa ne OMILLA VANHEMMILLA, jotka on jo kunnialla hoitaneet omat lapsensa. Eri juttu, jos joskus ollaan kylässä.
Eikö tullut mieleen, että jotkut isovanhemmat on lapsenlastensa kanssa ihan omasta halustaan? =)

Mulla ei ole mielipidettä, riippuu niin tilanteesta. Ja mun äiti soittaa ja pyytää lasta joka viikonloppu sen luokse. Ei ole kuitenkaan joka viikonloppu ollut siellä. Usein olen sitten minäkin siellä jos lapsikin.
 
yh
Mä tunnen ja tämän ihmisen mielestä se on aivan normaalia, vaikka lapset ovat viikot päiväkodissa. Itse ei vaan tajua, miksi niitä lapsia pitää tehdä monta, kun ei jaksa olla edes yhtä viikonloppua niin ettei kukaan olisi mummolla? Ei tajua :(
 
No en tod.
Miksi meillä olis lapsia, jos ne ois kaikki arkipäivät koulussa ja päiväkodissa ja sit vielä viikonloput isovanhemmilla :eek:
Koska me vanhemmat niiden kanssa oltais?

Oon kiitollinen että hoitopaikka järjestyy oikeastaan aina tarvittaessa
ja kyllä isovanhemmat tahtoo lapsia sinne yhdessä tai erikseenkin "vain" yökylään aina välillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haluaisitko, että omat lapsesi olisivat kaikki viikonloput hoidossa?

En kadehdi ja en haluaisi. Vaikka kateuskortti on helppo vetää esiin monesti.
en kadehdi enkä haluais,mun on muutenkin tosi vaikea antaa lapsia hoitoon.
aina tulee ikävä heti..molemmat mummolassa kerran viikossa n.5tuntia ja se passaa mulle oikeen hyvin.
 

Yhteistyössä