G: Kumpaan porukkaan sopisit paremmin?

"vieras"
Kumpikin vaihtoehto kävisi, mutta kumpikaan ei ole ihan "mun juttu". Sulaudun yleensä porukkaan kuin porukkaan, mutta jos ihmiset eivät olisi kovin läheisiä, pelkäisin/jännittäisin jonkin verran naisten kanssa menemistä.
 
Non compos mentis
Onnellinen :) En tiedä onko vika mussa vai naisissa, mut tuntuvat aina kyräilevän mua :D Jätkät jotenkin rennompia ja ottavat heti porukkaan.
Mulla ollut vähän samaa. Kavereina lähinnä miehekkäämpiä naisia sitten, jos on... tai miehekäs ei ehkä ole oikea sana. Stereotyyppisesti vähemmän feminiinisiä luonteenpiirteiltään. Josko nyt ei sortaisi ketään?
 
Mä ottaisin kans A:n noista vaihtoehdoista. Paras olis varmaan välimuoto, pari samanhenkistä emäntää lätkään mukaan, ja vaikka lonkkua mielummin juomaksi.. :D

En viihdy "meillä on kaikki älyttömän hyvin, lapset kulkee kalleissa vaatteissa ja sain juuri postissa sen haluamani partylite-kynttilän, voi! miten tuo nainen voi kävellä tuollaisissa kengissä yleisellä paikalla!" kavereiden kanssa viiniä juoden. Ravintolassa kyllä voisin käydä syömässä, viiniäkin juoda, mutta seuran pitää olla samanmielistä.
 
En viihdy "meillä on kaikki älyttömän hyvin, lapset kulkee kalleissa vaatteissa ja sain juuri postissa sen haluamani partylite-kynttilän, voi! miten tuo nainen voi kävellä tuollaisissa kengissä yleisellä paikalla!" kavereiden kanssa viiniä juoden.
Tuotako on se naisten vaatteista ja sisustuksesta puhuminen? Ei ainakaan niillä kerroilla kun minä olen jutellut heidän kanssaan.
 
Ken guru
B ehkä tässä elämävaiheessa ennemmin.

Tarkennan vielä, että en jaksa enää tässä iässä ollessani mitään äijärymyämistä ja sikailua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Tuotako on se naisten vaatteista ja sisustuksesta puhuminen? Ei ainakaan niillä kerroilla kun minä olen jutellut heidän kanssaan.
No mulla ja kavereilla kodista ja sisustusksesta puhuminen johtaa yleensä siihen että kerrotaan kaikkia älyttömiä juttuja joista haaveillaan :D . Esimerkiksi tähän tyyliin: "Meidän pitäis ostaa joku uusi pöytä akvaarion alle... *mietintää millainen olisi hieno ja mikä sopisi muuhun sisustukseen* Sellanen ois hieno, että olisi upotettu iso malawiakvaario yhteen seinään. Oikeestaan mä haluaisin rakentaa talon niin että alakerta olis merenpinnan alapuolella ja sieltä ikkunasta näkyisi mereen veden alle" jne. :D Samanlaista harrastetaan miehenkin kanssa :)
 
[QUOTE="vieras";24593326]No mulla ja kavereilla kodista ja sisustusksesta puhuminen johtaa yleensä siihen että kerrotaan kaikkia älyttömiä juttuja joista haaveillaan :D . Esimerkiksi tähän tyyliin: "Meidän pitäis ostaa joku uusi pöytä akvaarion alle... *mietintää millainen olisi hieno ja mikä sopisi muuhun sisustukseen* Sellanen ois hieno, että olisi upotettu iso malawiakvaario yhteen seinään. Oikeestaan mä haluaisin rakentaa talon niin että alakerta olis merenpinnan alapuolella ja sieltä ikkunasta näkyisi mereen veden alle" jne. :D Samanlaista harrastetaan miehenkin kanssa :)[/QUOTE]

Tuollainen on minusta mukavaa, kun saa antaa mielikuvituksen laukata :)
 
"vieras"
Mulla ollut vähän samaa. Kavereina lähinnä miehekkäämpiä naisia sitten, jos on... tai miehekäs ei ehkä ole oikea sana. Stereotyyppisesti vähemmän feminiinisiä luonteenpiirteiltään. Josko nyt ei sortaisi ketään?
Lily kirjoitti kiusaamisesta, ehkä se vaikuttaa ja toisaalta keihin sitten samaistuu. Ei sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa keiden kanssa tulee toimeen vaan keiden kanssa haluaisi tulla toimeen.
 
Hehhh
Nyt valitsisin vaihtoehdon B.

Ennen viihdyin oikeastaan vain poika porukassa, ja kyllä edelleenkin voisin lähteä mielelläni vaikka mökkeilemään silleen, mutta lätkämatsi, popeda ja autojutut ei kyllä sytytä yhtään.

Tapettien sävyt ja muu sisustus on ihan muutaman vuoden vanha intohimoni ;)
 
"vieras"
No ei noista kyllä kiinnosta kumpikaan yhtään, mut B-vaihtoehdossa sentään on tuo hyvä ruoka mistä nauttia. A-vaihtoehdossa ei ole yhtä ainutta kiinnostavaa osa-aluetta.
 

Yhteistyössä