G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Miehen pitäisi myös olla vahvan näköinen tai edes vahva. Ei se heikkous mitään ällötä, mutta vahva aina parempi.
Kakanhajuinen hengitys on ihan ei-ei-ei sekä myöskin nuuska. Hr!
 
Tupakointi, jatkuva liikennesääntöjen rikkominen auton ratissa, rahalla/tavaralla pröystäily ja ylenpalttinen kiinnostus tavaroiden arvoon, sovinismi, halu pysytellä työttömänä, mieltymys rap-musiikkiin(suomalaiseen), huono hygienia.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28425702]Miksi muuten kehonrakennus on miinusta miehessä? Vai tarkoitatteko tapauksia, jotka ovat "valtavia" tai esim. lihavan näköisiä kuntosalilla käynnin takia?[/QUOTE]

Outoa. Mä tykkään kyllä lihaksista. Mutta siittä tulee miinus jos mies alkaa ihailla itseään niin että luulee olevansa joku ihmeen lahjapakkaus.
 
"mies"
Mietin salilla käyvänä miehenä, että eikö kehonrakennus kerro sitkeydestä, kovasta tahdosta ja itsekurista, joiden luulisi olevan hyviä ominaisuuksia. Mielestäni, en tiedä olenko väärässä, mieheyteen jotenkin kuuluu fyysisyys ja kilpailu voimissa. Ei miehen tarvitse olla mikään kuohittu eunukki tai "girly man". Ihailen mm. Stallonen Rocky-hahmoa suuresti.

Jos taas mies ei saa arvostaa itseään ja välittää itsestään ja salin pelätään lisäävän miehen tätä ulottuvuutta, se ei ole näin miehen näkökulmasta tai myöskään psyyken tai hyvän parisuhteen kannalta hyvä lähtökohta minusta. Itseään arvossa pitävällä kun juuri on sitä "energiaa" toisillekin vaikka kuinka. Sellaisen kokee uhkana lähinnä itse huonoitsetuntoinen - aivan kuten "vätys" voi olla kateellinen liikuntaharrastuksesta miestenkin kesken.
 
[QUOTE="mies";28425806]Mietin salilla käyvänä miehenä, että eikö kehonrakennus kerro sitkeydestä, kovasta tahdosta ja itsekurista, joiden luulisi olevan hyviä ominaisuuksia. Mielestäni, en tiedä olenko väärässä, mieheyteen jotenkin kuuluu fyysisyys ja kilpailu voimissa. Ei miehen tarvitse olla mikään kuohittu eunukki tai "girly man". Ihailen mm. Stallonen Rocky-hahmoa suuresti.

Jos taas mies ei saa arvostaa itseään ja välittää itsestään ja salin pelätään lisäävän miehen tätä ulottuvuutta, se ei ole näin miehen näkökulmasta tai myöskään psyyken tai hyvän parisuhteen kannalta hyvä lähtökohta minusta. Itseään arvossa pitävällä kun juuri on sitä "energiaa" toisillekin vaikka kuinka. Sellaisen kokee uhkana lähinnä itse huonoitsetuntoinen - aivan kuten "vätys" voi olla kateellinen liikuntaharrastuksesta miestenkin kesken.[/QUOTE]



Vs.

 
[QUOTE="mies";28425806]Mietin salilla käyvänä miehenä, että eikö kehonrakennus kerro sitkeydestä, kovasta tahdosta ja itsekurista, joiden luulisi olevan hyviä ominaisuuksia. Mielestäni, en tiedä olenko väärässä, mieheyteen jotenkin kuuluu fyysisyys ja kilpailu voimissa. Ei miehen tarvitse olla mikään kuohittu eunukki tai "girly man". Ihailen mm. Stallonen Rocky-hahmoa suuresti.

Jos taas mies ei saa arvostaa itseään ja välittää itsestään ja salin pelätään lisäävän miehen tätä ulottuvuutta, se ei ole näin miehen näkökulmasta tai myöskään psyyken tai hyvän parisuhteen kannalta hyvä lähtökohta minusta. Itseään arvossa pitävällä kun juuri on sitä "energiaa" toisillekin vaikka kuinka. Sellaisen kokee uhkana lähinnä itse huonoitsetuntoinen - aivan kuten "vätys" voi olla kateellinen liikuntaharrastuksesta miestenkin kesken.[/QUOTE]

Mies todellakin saa arvostaa itseään, ja pitääkin. Ja saa olla hyvässä kunnossa ja energinen. Mun mielestä kovin pitkät/lihaksikkaat miehet eivät vain ole fyysisesti yhtä viehättäviä kuin lyhyemmät/hentorakenteisemmat.

Minua ei myöskään haittaa jos mies on vätys liikunta-asiassa, en itsekään ole himoliikkuja. Kunhan ei ole henkinen vätys.

Girly man on ihan ok, jos mies itse haluaa sellainen olla.

Kuohituista eunukeista minulla ei ole kokemusta, oletan heidän olevan vähemmistönä tähän maailman aikaan.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28425851]Musta voisit vähän laajentaa tuota :) Sama mies voi pitää pohdinnasta ja harrastaa maskuliinisia asioita... Ei nyt ahdeta miehiä muotteihin, eihän? ;)[/QUOTE]

Joo voi se lihasmies pohtia mun puolesta ihan rauhassa mutta en mä oikeen jaksa sellasta. Varsinkin jos se pohdinta usein liittyy juuri jonkun mieheyden käsitteen pyörittelyyn. Se on jotenkin homoa.
 
"Vieras"
[QUOTE="mies";28425806]Mietin salilla käyvänä miehenä, että eikö kehonrakennus kerro sitkeydestä, kovasta tahdosta ja itsekurista, joiden luulisi olevan hyviä ominaisuuksia. Mielestäni, en tiedä olenko väärässä, mieheyteen jotenkin kuuluu fyysisyys ja kilpailu voimissa. Ei miehen tarvitse olla mikään kuohittu eunukki tai "girly man". Ihailen mm. Stallonen Rocky-hahmoa suuresti.

Jos taas mies ei saa arvostaa itseään ja välittää itsestään ja salin pelätään lisäävän miehen tätä ulottuvuutta, se ei ole näin miehen näkökulmasta tai myöskään psyyken tai hyvän parisuhteen kannalta hyvä lähtökohta minusta. Itseään arvossa pitävällä kun juuri on sitä "energiaa" toisillekin vaikka kuinka. Sellaisen kokee uhkana lähinnä itse huonoitsetuntoinen - aivan kuten "vätys" voi olla kateellinen liikuntaharrastuksesta miestenkin kesken.[/QUOTE]

Treenava mies on aina plussaa mutta lihaskimpuista tykkää vaan pieni osa naisista. Pitää olla jäntevä ja vahva, muttei överi. Sopusuhtaisuus toimii kuten naisessakin. Miehisyyteen ei kuulu kilpailu voimissa ainakaan naisten silmissä, sellaisilla miehillä on yksipuolinen käsitys miehisyydestä tai ovat tosi nuoria. Aina salilla naurattaa kun miehet kilpaa lataa rautaa tankoon tai alkavat näyttää voimiaan kun nainen tulee näköpiiriin. Boring.

Miehekäs mies on itsevarma, elämää kokenut, hyvä- ja sulavakäytöksinen, sanojensa mittainen, ystävällinen muttei lipevä. Fyysisesti jäntevä, vahvannäköinen muttei liian lihaksikas. Ei yritä näyttää mitään vaan tietää olevansa hyvä ilmankin. Pilke silmässä, poikamainen. Astuessa huoneeseen valtaa sen olemuksellaan, ei ole pätkääkään ylpeä.
 
Peyote
Oikeestaan kaikkein inhottavin piirre miehessä on mun mielestä hyväsydämisyyden puute. Tykkään omassa miehessä eniten juuri siitä, että se ei koskaan ole itsekäs vaan laittaa lasten ja mun tarpeet aina edelle. Jos joku pyytää apua, se on aina valmis auttamaan. Se on sellainen piirre, mikä voisi peitota melkein minkä vaan huonommankin ominaisuuden.
 
"mies"
Joo voi se lihasmies pohtia mun puolesta ihan rauhassa mutta en mä oikeen jaksa sellasta. Varsinkin jos se pohdinta usein liittyy juuri jonkun mieheyden käsitteen pyörittelyyn. Se on jotenkin homoa.
Tuo on kyllä aika karkea näkemys. Eli toisin sanoen haluat kuitenkin ahtaa miehet muotteihin. En minäkään sano, että on lesboa kun nainen ajaa rekkaa - vaikken toki viehäty ulkoisesti sellaisesta naisesta. Huomaatko eron?

Lisää avoimuuttasi ja kohtaa erilaisempia ihmisiä. Huomaat että maailma onkin hieman mutkikkaampi paikka. Se on eduksi ihmistuntemuksessa.
 
"mies"
[QUOTE="Vieras";28425895]Miehekäs mies on itsevarma, elämää kokenut, hyvä- ja sulavakäytöksinen, sanojensa mittainen, ystävällinen muttei lipevä. Fyysisesti jäntevä, vahvannäköinen muttei liian lihaksikas. Ei yritä näyttää mitään vaan tietää olevansa hyvä ilmankin. Pilke silmässä, poikamainen. Astuessa huoneeseen valtaa sen olemuksellaan, ei ole pätkääkään ylpeä.[/QUOTE]

Eikös silti sama ihminen voi olla sekä luettelemiasi asioita että esim. voimissa kilpaileva?

Eli onko tällainen kroppa tosi jees:



Ja tällainen jo aivan kauhea, mieluummin kaljamaha kiitos:



?
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28425917]Miksi sinulla on niin paljon mielipiteitä miehistä vaikka sinulla on jo oma? Siis mitä väliä millaisia muut miehet ovat..[/QUOTE]

Eiköhän suurella osalla tähän vastanneista ole jo mies. Tämä on äitien palsta näet.
 
[QUOTE="Vieras";28425906]Jees, toiminnallisella treenillä hankittu kroppa on parempi.[/QUOTE]

Urheilullisessa vartalossa miellyttää myös viesti, jonka kroppa kertoo miehen liikunnallisesta elämäntavasta :) Aktiivisuus on seksikästä.
 
"huoh"
[QUOTE="mies";28425947]Eikös silti sama ihminen voi olla sekä luettelemiasi asioita että esim. voimissa kilpaileva?

Eli onko tällainen kroppa tosi jees:



Ja tällainen jo aivan kauhea, mieluummin kaljamaha kiitos:



?[/QUOTE]


Jeesus sentään. Mä tykkään kaksmetrisistä, kirveellä veistetyistä, isoista, hellistä, boheemiälykkömiehistä, joiden lihakset on joko hankittu halkoja hakkaamalla tai korvattu muulla massalla. Sänki, rintakarvat, ylikasvanut tukka, armeijan käymättömyys, suuri ikäero minuun ja villi mutta taaksejäänyt nuoruus plussaa. Joku toinen varmaan diggaa noista esimerkkikuvistasi.

Koko tää sun ''show'' taas tässäkin ketjussa on melko noloa.
 
[QUOTE="mies";28425947]Eikös silti sama ihminen voi olla sekä luettelemiasi asioita että esim. voimissa kilpaileva?

Eli onko tällainen kroppa tosi jees:



Ja tällainen jo aivan kauhea, mieluummin kaljamaha kiitos:



?[/QUOTE]

No ei tuo toinenkaan ylettömän treenattu ole mutta eka on musta söpömpi. Ja miksi se vaihtoehto on sitten aina se kaljamaha? Onhan niitä hinteliä ja hoikkiakin miehiä.

Mutta jos mulle annetaan vaihtoehdoiksi vain liian treenattu ja pikkasen pullukka, niin kyllä se ois sitten se pullukka. Onneksi oikeassa elämässä parinmuodostukseen vaikuttaa useampi tekijä :)
 
"Vieras"
[QUOTE="mies";28425947]Eikös silti sama ihminen voi olla sekä luettelemiasi asioita että esim. voimissa kilpaileva?

Eli onko tällainen kroppa tosi jees:



Ja tällainen jo aivan kauhea, mieluummin kaljamaha kiitos:



?[/QUOTE]

Ei toki mutta noista kuvista ei välity kuin ok kroppa. En kuvailisi kuvan tyyppiä miehekkääksi vaan hyväkroppaiseksi. Monet tosi (huom tosi) treenatut miehet on myös tosi itsekeskeisiä, se on etova piirre. Etenkin alle 30-vuotiaat. Kuvitellaan, että ollaan joku taivaan lahja naisille kun rauta nousee. Miehekkyys ei ole kroppaa kuin osaksi, ihan samoin kuin naisellisuudenkin kanssa. Tosi mies on luonteeltaan mies eikä mikään peilikuvansa palvoja.
 

Yhteistyössä