G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna"
[QUOTE="mies";28425851]Musta voisit vähän laajentaa tuota :) Sama mies voi pitää pohdinnasta ja harrastaa maskuliinisia asioita... Ei nyt ahdeta miehiä muotteihin, eihän? ;)[/QUOTE]

Hahhah. Itse olet ahtanut suomalaiset naiset yhteen muottiin.
 
[QUOTE="vieras";28426151]Kuule "mies", naisilla on erilaisia miesmakuja joten loppupeleissä on melkolailla sama, mitä jätät tekemättä kroppasi eteen tai teet, todennäköisesti löytyy joku joka ei lopputuloksesta tykkää yhtään tai toisinpäin :DEhkä on paras vaan tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaalta ja itsellä on hyvä olo, oli se sitten himotreeni tai munkkien syöminen sohvalla.[/QUOTE]

Näinhän se on :)
 
"vieras1"
Mä en tykkää yhtään lihaksikkaista miehistä, eikä miehen tarvitse olla vahva. Isot hartiat lähinnä etoo. HOX HOX HOX ei tarkoita, että miehen pitäisi olla kukkakeppi.
Sellainen 178-182cm 70-75kg liikunnallinen mies, jolla on hyvä ryhti ja tiukka peppu se on paras :)
 
"Vieras"
'Liian' lihaksikkaat on ylensä keskittyneet treenaamaan käsiä ja ylävartaloa- ei ole pidemmän päälle sopusuhtainen eikä hyvännäköinen. Näkee paljon saleilla, sinänsä kukkakeppitrendissä on hyvätkin puolensa. Hoikka mieskin voi olla vahva, mittareina pitää käyttää vaan muutakin kuin penkkiä;)

Turvallisuuden tunne syntyy leveistä hartoista vain osaksi. Ensivaikutelmaan se vaikuttaa, mutta pidemmän päälle luonne on miehisyyden mitta. Se kyllä näkyy ulospäinkin. Turvallinen mies ei jätä pulaan, suojelee, pitää huolta, on empaattinen ja hyvällä sydämellä varustettu, ei silti nössö tai vailla omaa tahtoa.
 
Joku 190cm kaappi on ihan hirveän pelottava. Siinä 175-188cm on hyvä pituus miehelle.
Tykkään kyllä liikunnallisista miehistä ja siitä, että se liikunnallisuus näkyy. Mutta sellainen kiinteä mies on minusta paras, mitään muskeleita ei tarvitse olla.
Hyvä peppu kiinnittää huomion.
 
"mies"
[QUOTE="Sanna";28426178]Hahhah. Itse olet ahtanut suomalaiset naiset yhteen muottiin.[/QUOTE]



Oikeesti, kuten data sanoo, miesten ahtamisesta muottiin ollaan paljon vähemmän huolissaan kuin naisten ahtamisesta muottiin. Huono asia. Feministinen bias.
 
Lady Gardenea
[QUOTE="mies";28425947]Eikös silti sama ihminen voi olla sekä luettelemiasi asioita että esim. voimissa kilpaileva?

Eli onko tällainen kroppa tosi jees:



Ja tällainen jo aivan kauhea, mieluummin kaljamaha kiitos:



?[/QUOTE]
Mulle kelpaa nuo miehet.

Niin ja ne joiden kanssa olen seurustellut ovat tuota luokkaa.
 
Mä jaksan ehkä vähän nostaa mun miestä, mutta se olis tyhmää ku se painaa yli 80 kiloa. Se ei tykkää että teen niin kun se pelkää että mun selkä menee rikki.
No emmääkää itteeni hajota huvikseni, mutta osa beeäffistä on ollu n 65-70kg, semmosen jaksan nostaa. Ja tiedän että sää oot mua pienempi ja hennompi, ollu puhetta joskus jossain ketjussa.
 
Itse annan kasvoille merkittävän painoarvon. Upeinkaan kroppa ei merkitse mitään, jos miehen kasvot eivät miellytä minua lainkaan. Eli otan mieluummin ylipainoisen ja vatsakkaan miehen miellyttävillä kasvonpiirteillä kuin rujot kasvot urheilullisessa kropassa. Pituus on minulle tärkeä asia, en viehäty lyhyistä miehistä vaikka naama olisikin kohdallaan.
 
[QUOTE="Vieras";28426207]'Liian' lihaksikkaat on ylensä keskittyneet treenaamaan käsiä ja ylävartaloa- ei ole pidemmän päälle sopusuhtainen eikä hyvännäköinen. Näkee paljon saleilla, sinänsä kukkakeppitrendissä on hyvätkin puolensa. Hoikka mieskin voi olla vahva, mittareina pitää käyttää vaan muutakin kuin penkkiä;)

Turvallisuuden tunne syntyy leveistä hartoista vain osaksi. Ensivaikutelmaan se vaikuttaa, mutta pidemmän päälle luonne on miehisyyden mitta. Se kyllä näkyy ulospäinkin. Turvallinen mies ei jätä pulaan, suojelee, pitää huolta, on empaattinen ja hyvällä sydämellä varustettu, ei silti nössö tai vailla omaa tahtoa.[/QUOTE]

:flower:
 
"Sanna"
[QUOTE="mies";28425806]Mietin salilla käyvänä miehenä, että eikö kehonrakennus kerro sitkeydestä, kovasta tahdosta ja itsekurista, joiden luulisi olevan hyviä ominaisuuksia. Mielestäni, en tiedä olenko väärässä, mieheyteen jotenkin kuuluu fyysisyys ja kilpailu voimissa. Ei miehen tarvitse olla mikään kuohittu eunukki tai "girly man". Ihailen mm. Stallonen Rocky-hahmoa suuresti.

Jos taas mies ei saa arvostaa itseään ja välittää itsestään ja salin pelätään lisäävän miehen tätä ulottuvuutta, se ei ole näin miehen näkökulmasta tai myöskään psyyken tai hyvän parisuhteen kannalta hyvä lähtökohta minusta. Itseään arvossa pitävällä kun juuri on sitä "energiaa" toisillekin vaikka kuinka. Sellaisen kokee uhkana lähinnä itse huonoitsetuntoinen - aivan kuten "vätys" voi olla kateellinen liikuntaharrastuksesta miestenkin kesken.[/QUOTE]

Toki jokaisen pitää arvostaa itseään. Kuka on väittänyt, ettei mies saisi arvostaa itseään. Sekoitat narsismin itsensä arvostamiseen ja terveeseen itsetuntoon.

Monilla himourheilijoilla ja salilla kävijöillä harrastus ja oma napa menee jopa perheen edelle. Ei ole ihme, että näistä tapauksista suurin osa on juuri miehiä. Tällaiset tyypit ovat täydellinen turn off.
 
"Linda"
Salilla käynti on vähän ällö harrastus mun mielestä. En voi sille mitään.
Paljon "seksikkäämpää" on jalkapallo, hiihto, juokseminen tms.

Älykkäät miehet yleensä harrastavat muuta liikuntaa, kuin salilla käyntiä.
 
"Sanna"
[QUOTE="Vieras";28426207]
Turvallisuuden tunne syntyy leveistä hartoista vain osaksi. Ensivaikutelmaan se vaikuttaa, mutta pidemmän päälle luonne on miehisyyden mitta. Se kyllä näkyy ulospäinkin. Turvallinen mies ei jätä pulaan, suojelee, pitää huolta, on empaattinen ja hyvällä sydämellä varustettu, ei silti nössö tai vailla omaa tahtoa.[/QUOTE]

Lisään vielä listaan, että turvallinen mies kunnioittaa naistaan omana itsenään, eikä yritä muokata naista mieleisekseen. Turvallinen mies ei ole dominoiva, vaan tasavertainen parisuhteessa. Molemmat parisuhteessa elävät tietävät kelpaavansa omana itsenään ja voivansa luottaa toisiinsa. Sitä on turvallisuus.
 
"Sanna"
[QUOTE="mies";28426219]


Oikeesti, kuten data sanoo, miesten ahtamisesta muottiin ollaan paljon vähemmän huolissaan kuin naisten ahtamisesta muottiin. Huono asia. Feministinen bias.[/QUOTE]

Yhtä huonoja asioita molemmat. Miksi siis sorrut siihen?
 
Peyote
No emmääkää itteeni hajota huvikseni, mutta osa beeäffistä on ollu n 65-70kg, semmosen jaksan nostaa. Ja tiedän että sää oot mua pienempi ja hennompi, ollu puhetta joskus jossain ketjussa.
No eihän se koko miestä tee. Ihan mukavan näköisiä miehiä on kaikenkokoisia. Oikeestaan paljon kivampi miettiä, mistä pitää, kuin että mistä ei pidä.
 
"mies"
[QUOTE="Sanna";28426255]Toki jokaisen pitää arvostaa itseään. Kuka on väittänyt, ettei mies saisi arvostaa itseään. Sekoitat narsismin itsensä arvostamiseen ja terveeseen itsetuntoon.

Monilla himourheilijoilla ja salilla kävijöillä harrastus ja oma napa menee jopa perheen edelle. Ei ole ihme, että näistä tapauksista suurin osa on juuri miehiä. Tällaiset tyypit ovat täydellinen turn off.[/QUOTE]

Narsismi-sanaa kannattaa välttää, ellei varmasti tiedä, mistä puhuu. Viittasin siihen kun joku kirjoitti ketjussa, että salilla käyvä mies on itserakas tmv.

Samaa mieltä jälkimmäisestä. Minäkin olen kuitenkin tavannut naisia, joille läheiset ihmissuhteet eivät ole niitä tärkeimpiä elämässä. Se on tosi outoa. Tärkeät ihmiset ensin, sitten vasta työ, harrasteet, tutut, ym. Tästä lähdetään.
 
"Vieras"
Toisaalta jo miehen muottiin työntämisestä on huolissaan, miksi tehdä sitä itse? ja ulkonäköpaineet on kyllä kovemmat naisilla, tsekkaa vaikka uutisotsikot viikon ajalta. Montako miesvartaloa koskevaa uutisointia löydät suhteessa naisiin? Miesten ulkonäköpaineet ovat vasta nousussa, nuorilla jo vähän näkyy.

Erittäin hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies on kuulemma monesti turn off naisille, se kun muuttaa roolituksen niin päin, että mies saattaa olla se paremman näköinen osapuoli:D En tiedä onko totta, mutta ko. miestyyppi 'salikunkku' mainitaan aina naisten keskusteluissa vastenmielisenä, ei kiinnostavana. Näkisin sen ehkä niin, että miehestä tulee vaikutelma että on vaan se ulkonäkö. Monesti pitää paikkansakin. Sama kyllä pätee naisiinkin. Kauneus on ulkonäön ja kauniin luonteen summa, hyvännäköisyys on vain hyvännäköisyys.
 

Yhteistyössä