G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
Ei kuvien miehet...
Minäkään en tykkää kuvien miehistä vaikka treenaan itse. Jos joku laji pitäis nimetä nin uimari-kroppa pesee kaikki. Naisista taitoluistelijat on kauniskroppaisia.
 
"mies"
[QUOTE="huoh";28425978]Jeesus sentään. Mä tykkään kaksmetrisistä, kirveellä veistetyistä, isoista, hellistä, boheemiälykkömiehistä, joiden lihakset on joko hankittu halkoja hakkaamalla tai korvattu muulla massalla. Sänki, rintakarvat, ylikasvanut tukka, armeijan käymättömyys, suuri ikäero minuun ja villi mutta taaksejäänyt nuoruus plussaa. Joku toinen varmaan diggaa noista esimerkkikuvistasi.

Koko tää sun ''show'' taas tässäkin ketjussa on melko noloa.[/QUOTE]

Taas närkästystä kun otin vaan äkkiä esimerkkikuvat. :D

Eli ilmeisesti sinun tapauksessasi ei ainakaan päde se, että miehellä ei saa olla lihasmassaa (halkoja hakaten sitä muuten ei kuitenkaan valtavasti kerry). Mutta sen sijaan miehen pitää olla vähän lihava ("korvattu muulla massalla [kuin halkojen hakkuulla]")...

Onko miehekäs luettelemallasi tyylillä sänkeä ja rintakarvaa MUTTA atleetti (ei siis läskimaha eikä iso rasvaprosentti), armeijan käynyt ja myös siistillä tukalla ihan pois laskuista? :)
 
Minä en pidä siitä, että mies

- kiroilee ja puhuu ronskisti
- on kömpelö
- polttaa tupakkaa/käyttää nuuskaa/juo kaljaa
- on likainen ja muutenkin huolittelematon
- on sovinisti

Puhumattakaan alkoholisteista, väkivaltaisista tai narkkareista, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan.
 
"mire"
Työnarkomaanit. Ne jotka pitävät itseään niin korvaamattomina työssään että aikaa ei perheelle tunnu löytyvän. On niin pakko tehdä ylitöitä kun muuten hommat kusee.... Paskat ne kuse, mutta kun tarttee tehdä itsestä "ah niin korvaamaton". Perheelle, vaimolle ja lapsille PITÄÄ löytyä aikaa jos sellaiseen elämään on lähtenyt. Eli mies jolla arvomaailma on tämän suhteen kohdallaan sulattaa mun sydämmen. JA taas ne uratykki-ylityönarkkikset, olkoot kopperoissaan (ja joo, mä teen töitä jotta miehen ei yksin tarvitse perhettä elättää)¨

Sitten nämä pääköt. Ne jotka tietää kaikesta kaiken. Yäk, voiko kamalampaa olla.

Muhun vetoaa miehiset, mutta ajattelevat, sydämmelliset ja empaattiset miehet. Onneksi sellaisen olen rinnalleni löytänyt. Miehinen mies, jonka ihana kroppa on fyysisellä työllä hankittu. Hän tekee kaikkensa meidän perheen eteen ja on kotona niin paljon kuin vaan mahdollsita. Rakastan häntä yli kaiken ja koitan parhaani myös tehdä hänen eteen. Hän on kultaakin arvokaampi!
 
"mire"
Niin ja mun ihana mies juo kaljaa ;) Tänäänkin kolme otti kun teki metsähommia. Kaatoi ison liudan puita, suori ne ja toi tukit pihaan. Niistä ensiviikonloppuna sahuutetaan laudat ja ensikesänä nousee pihasauna =)
 
"mies"
[QUOTE="Vieras";28425987]Monet tosi (huom tosi) treenatut miehet on myös tosi itsekeskeisiä, se on etova piirre. Etenkin alle 30-vuotiaat. Kuvitellaan, että ollaan joku taivaan lahja naisille kun rauta nousee. Miehekkyys ei ole kroppaa kuin osaksi, ihan samoin kuin naisellisuudenkin kanssa. Tosi mies on luonteeltaan mies eikä mikään peilikuvansa palvoja.[/QUOTE]

Pystyn ymmärtää tuon ja olen aivan samaa mieltä. Treeni, kunhan ei mene äärimmilleen, ei kuitenkaan välttämättä tee ihmisestä mitään tuollaisia kielteisiä asioita.

Olen ollut huomaavinani meillä trendin kohti "treenattua kukkakeppiä" eli sirompaa miesvartaloa. Se on vähän erikoista, koska naismaisempaa. Luulisi että mieluummin vaikka se pieni kaljamahakin. Kreikkalainen veistos -atleetit ovat siis tässä pienessä paitsiossa.

Jotenkin sellaisen miehen on vaikea kuvitella olevan fyysisesti turvallinen, naista suojeleva leveillä hartioillaan, tms. jne. ym. Sellainen on oma juttuni. :) Jotenkin olen tottunut pitämään naisten tällaista tarvetta lähes yhtä tärkeänä kuin miehelle on tärkeää naisen leveä lantio (ei siis "poikapeppu"), ehkä olen väärässä.
 
totaaaa
[QUOTE="mies";28426030]Taas närkästystä kun otin vaan äkkiä esimerkkikuvat. :D

Eli ilmeisesti sinun tapauksessasi ei ainakaan päde se, että miehellä ei saa olla lihasmassaa (halkoja hakaten sitä muuten ei kuitenkaan valtavasti kerry). Mutta sen sijaan miehen pitää olla vähän lihava ("korvattu muulla massalla [kuin halkojen hakkuulla]")...

Onko miehekäs luettelemallasi tyylillä sänkeä ja rintakarvaa MUTTA atleetti (ei siis läskimaha eikä iso rasvaprosentti), armeijan käynyt ja myös siistillä tukalla ihan pois laskuista? :)[/QUOTE]

...Eihän tässä oo ollenkaan ollut kyse miehekkyydestä vaan itseasiassa miesten negatiivisista ominaisuuksista. Vastaajien henk. koht. mielipiteistä. Ehkä voit tehdä tutkimuksesi rintalihaksista jossain toisessa ketjussa.

P.S. Minun kohdallani esittelemäsi miestyyppi EI herättäisi akuuttia kiinnostusta. Oivoi.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28425989]Tämä ketju on varattu sinkkuäideille jotka voi katsoa miehiä sillä silmällä. Yhden miehen naiset ei kuulu ottaa paineita vieraiden miesten viehättävyydestä.[/QUOTE]

Kuule Nipsu. Mitä jos antaisit mun vaikka olla rauhassa vaikka et pitäkään siitä että tykkään lihaksista?
 
"mies"
[QUOTE="misuli";28426081]Lihaksikkaat miehet ovat ällöjä. Siis urheilla "pitää" mutta sellainen hoikka, hyväryhtinen ja kiinteä mies on paras, ei tarvita muskelia.[/QUOTE]

Voisitko laittaa esimerkkikuvaa, ihan mielenkiinnosta? :)

En tiedä onko tää kiinteän hoikka mies joku skandinaavinen miesihanne, ehkä. Olen kai sen verran vanhanaikainen (vai miehekäs?), että minun on vaikea pitää sellaisia miehiä miehekkäinä. Liitän fyysisen voiman kiinteästi miehekkyyteen kuten kauneuden naisekkuuteen.
 
[QUOTE="mies";28426113]Voisitko laittaa esimerkkikuvaa, ihan mielenkiinnosta? :)

En tiedä onko tää kiinteän hoikka mies joku skandinaavinen miesihanne, ehkä. Olen kai sen verran vanhanaikainen (vai miehekäs?), että minun on vaikea pitää sellaisia miehiä miehekkäinä. Liitän fyysisen voiman kiinteästi miehekkyyteen kuten kauneuden naisekkuuteen.[/QUOTE]

Sanoisin että olet vanhanaikainen.
 
Peyote
Mä en ymmärrä miten vois olla liian lihaksikas. Kyl semmosia niin harvoin näkee. Ellei nyt piikitä jotain hevoshormoneita itteensä.

Suurin osa naisista kumminkin tykkää vaikkapa siittä uudesta Bondista ja kyllä se äijä mun mielestä on aikas viritellyn näköinen. Ei se varmana sen näkönen oo ihan vaan jonkun pilateksen avulla. Se muuten on aika kivan näköinen muutenkin kun ei ole mikään sikaniska tai mylvihärkä.
 
"mire"
[QUOTE="mies";28426030]Taas närkästystä kun otin vaan äkkiä esimerkkikuvat. :D

Eli ilmeisesti sinun tapauksessasi ei ainakaan päde se, että miehellä ei saa olla lihasmassaa (halkoja hakaten sitä muuten ei kuitenkaan valtavasti kerry). Mutta sen sijaan miehen pitää olla vähän lihava ("korvattu muulla massalla [kuin halkojen hakkuulla]")...

Onko miehekäs luettelemallasi tyylillä sänkeä ja rintakarvaa MUTTA atleetti (ei siis läskimaha eikä iso rasvaprosentti), armeijan käynyt ja myös siistillä tukalla ihan pois laskuista? :)[/QUOTE]
Ohi aiheen ehkä hiemen mutta "halkoja hakkaamalla" todellakin saa ihanan kropan aikaiseksi. Meillä tupa lämpiää puulla ja on rakennettukin oman metsän puista. Lääniä ympärillä 30 hehtaaria josta 80% metsää. Sitä tuo ukkokulta harrastemielessä hoitaa ja tekee tai siis teemme yhdessä puut meidän kotiin. Ja voin sanoa että kroppa on kunnossa. Miehellä ja kyllä mullakin. Ja ihan ilman kuntosaleja ;)

Tälläinen työ vaan on unohtunut jo liki täysin nykymaailmassa. Mutta passaa hyvin. Säästetään oiva summa lämmityskuluissa samalla kun kroppa muovaantuu terveeseen kuosiin monipuolisella ja raskaalla fyysisellä työllä.
 
"mies"
Mä en ymmärrä miten vois olla liian lihaksikas. Kyl semmosia niin harvoin näkee. Ellei nyt piikitä jotain hevoshormoneita itteensä.

Suurin osa naisista kumminkin tykkää vaikkapa siittä uudesta Bondista ja kyllä se äijä mun mielestä on aikas viritellyn näköinen. Ei se varmana sen näkönen oo ihan vaan jonkun pilateksen avulla. Se muuten on aika kivan näköinen muutenkin kun ei ole mikään sikaniska tai mylvihärkä.
Kiitos Peyote, ehkä minullakin, joka en ole Justin Bieber, on vielä toivoa :) Tuon Craigin tyylinen kroppa tai pykälän pienempi on tavoitteeni.
 
Mä en ymmärrä miten vois olla liian lihaksikas. Kyl semmosia niin harvoin näkee. Ellei nyt piikitä jotain hevoshormoneita itteensä.

Suurin osa naisista kumminkin tykkää vaikkapa siittä uudesta Bondista ja kyllä se äijä mun mielestä on aikas viritellyn näköinen. Ei se varmana sen näkönen oo ihan vaan jonkun pilateksen avulla. Se muuten on aika kivan näköinen muutenkin kun ei ole mikään sikaniska tai mylvihärkä.
Sillä tavalla liian lihaksikas, ettei näytä mun mielestä niin hyvälle kuin vähemmän lihaksikas. Eihän se tietenkään ole mikään yleinen mittari, vaan mielipide. Ja Daniel Craig ei ole mun mielestä viehättävä.
 
"vieras"
Kuule "mies", naisilla on erilaisia miesmakuja joten loppupeleissä on melkolailla sama, mitä jätät tekemättä kroppasi eteen tai teet, todennäköisesti löytyy joku joka ei lopputuloksesta tykkää yhtään tai toisinpäin :DEhkä on paras vaan tehdä niin kuin itsestä tuntuu parhaalta ja itsellä on hyvä olo, oli se sitten himotreeni tai munkkien syöminen sohvalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
igdhlijhlo
[QUOTE="mies";28426113]Voisitko laittaa esimerkkikuvaa, ihan mielenkiinnosta? :)

En tiedä onko tää kiinteän hoikka mies joku skandinaavinen miesihanne, ehkä. Olen kai sen verran vanhanaikainen (vai miehekäs?), että minun on vaikea pitää sellaisia miehiä miehekkäinä. Liitän fyysisen voiman kiinteästi miehekkyyteen kuten kauneuden naisekkuuteen.[/QUOTE]

Älä naurata.... vai että sinä muka miehekäs.
 
Peyote
Sillä tavalla liian lihaksikas, ettei näytä mun mielestä niin hyvälle kuin vähemmän lihaksikas. Eihän se tietenkään ole mikään yleinen mittari, vaan mielipide. Ja Daniel Craig ei ole mun mielestä viehättävä.
No makuja on monia! Tietysti kyllä mäkin osaan nähdä viehättävänä sellaisen poikamaisenkin vartalon, onhan teinipojatkin kauniita, vaikka lihakset on aika pienet, jos on noin muuten hoikka. Jotkut taas ei tykkää hoikista miehistä ollenkaan vaan pitää olla rasvaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä